Link!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:50 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik heb mijn hyves gepimpt! Blijheid all over the screen!
Lijkt mij idd ook wel leuk om te zien ja. Jammer genoeg geen tv hier op me werkquote:Op vrijdag 13 maart 2009 22:13 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik zit de hoofdprijs te kijken, best geinige serie.
ik wil naar Ajax - de Graafschap maar het is al uitverkochtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil naar Rock Werchter maar heb al Pinkpop tickets![]()
![]()
.
En ik wou nog wel vragen of je met mij wou ruilenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik ook,
6 dagen werken in de week is niks voor mij
Je wilt mij gewoon ontlopenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik wil naar Rock Werchter maar heb al Pinkpop tickets![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pfff.. dat is minder.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
En ik wou nog wel vragen of je met mij wou ruilen13 dagen achter elkaar
achja, ik vraag zelf ook om 6 dagen in de week te werken. Niet omdat ik het geld hard nodig heb. Maar meer omdat ik anders toch niks te doen heb.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb er zelf om gevragen, heb geld nodig.. en t zijn maar nachtdiensten
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je wilt mij gewoon ontlopen
Heb je die line up van Werchter gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kutzooi dat ik al pinkpop tickets heb.. blegh. Oasis
. Dat is toch prachtig
. Oh en zoveel meer goeie namen. En ik kan ook niet één dag want er zijn zeker 3 dagen waar ik dan heen zou willen
.
Ik lees tegenstrijdighedenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 23:27 schreef toma het volgende:
[..]
achja, ik vraag zelf ook om 6 dagen in de week te werken. Niet omdat ik het geld hard nodig heb. Maar meer omdat ik anders toch niks te doen heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |