quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
selam miss hotspot..quote:
ik kan dat voor je regelenquote:
Gewoon iç Anadolu in het algemeen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef Pardus het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Konya en Kayseri hoor je verhoudingsgewijs veel meer.
Welke layout gebruiken jullie eigenlijk?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:55 schreef xminator het volgende:
En wat is er gebeurd met de rechterkant
Ik gebruik de baggerlayout (v2009).quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Pardus het volgende:
[..]
Welke layout gebruiken jullie eigenlijk?
wat voor diensten, kunt u daar nader op ingaan mijnheer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:58 schreef IHVK het volgende:
Vandaag @ AH bij kassa, Surinaams meisje biedt 'diensten' aan in ruil voor korting.![]()
Ik heb haar vriendelijk bedankt.
Idd.. Graag per zin even tikken....quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:59 schreef trifko het volgende:
[..]
wat voor diensten, kunt u daar nader op ingaan mijnheer.
Zo ging het gesprek:quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:59 schreef trifko het volgende:
[..]
wat voor diensten, kunt u daar nader op ingaan mijnheer.
wat doe jij in hemelsnaam achter een kassa in een supermarkt..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo ging het gesprek:
IHVK: 10 euro alstublieft
M: Krijg ik geen korting?
IHVK: Nee je krijgt wel 5 euro gratis beltegeod erbij
M: Maar ik wil iets van JOU!
IHVK: Ik krijg ook niks van jou..
M: Oh wil je iets van me dan, wat wil je ik kan het regelen, en dan zo'n speelse blik
IHVK: Nee bedankt.![]()
Fijne avond
M: weet je het zeker
IHVK: Ja heel zeker.
Wat een avonturen in de supermarkt.
Ik werk in een Albert Hein To Go, da's zo'n superkleine en wij doen eigenlijk van alles. Vandaag hoorde daar een uurtje kassa draaien bij.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:03 schreef trifko het volgende:
[..]
wat doe jij in hemelsnaam achter een kassa in een supermarkt..
Windddquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef Yel het volgende:
[..]
Vind jij mij interessant ofzo?
Denk ff na waar Yel voor kan staan.
klopt het dat die AH To Go duurder is dan gewoon AH.. ik had een keer die vers geperste ding gekocht, kk duur..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik werk in een Albert Hein To Go, da's zo'n superkleine en wij doen eigenlijk van alles. Vandaag hoorde daar een uurtje kassa draaien bij.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zo ging het gesprek:
IHVK: 10 euro alstublieft
M: Krijg ik geen korting?
IHVK: Nee je krijgt wel 5 euro gratis beltegeod erbij
M: Maar ik wil iets van JOU!
IHVK: Ik krijg ook niks van jou..
M: Oh wil je iets van me dan, wat wil je ik kan het regelen, en dan zo'n speelse blik
IHVK: Nee bedankt.![]()
Fijne avond
M: weet je het zeker
IHVK: Ja heel zeker.
Wat een avonturen in de supermarkt.
je ouders zullen je wel Yel Degirmeni genoemd hebben..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef Yel het volgende:
[..]
Vind jij mij interessant ofzo?
Denk ff na waar Yel voor kan staan.
Stuk duurder ja. Komt ondere door, ligging, kleinschaligheid en omdat ze niet veel goedkoper dan de Kiosk van de NS mogen zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:06 schreef trifko het volgende:
[..]
klopt het dat die AH To Go duurder is dan gewoon AH.. ik had een keer die vers geperste ding gekocht, kk duur..
Het begin klopt, mr eindigt net ff anders...quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef trifko het volgende:
[..]
je ouders zullen je wel Yel Degirmeni genoemd hebben..
Heeft hij nog van diensten gebruik gemaakt..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:06 schreef Yel het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn vrouwen toch zo goedkoop geworden... Die verhalen van mijn vriend, daar raak ik ook steeds geshockeerd van... Zo cheap.
Voor zover ik weet niet..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:08 schreef trifko het volgende:
[..]
Heeft hij nog van diensten gebruik gemaakt..
nee ik ben heaumeau..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef Yel het volgende:
[..]
Het begin klopt, mr eindigt net ff anders...
Wederom, vind je mij interessant ofzo?
AH sucks...quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:07 schreef IHVK het volgende:
[..]
Stuk duurder ja. Komt ondere door, ligging, kleinschaligheid en omdat ze niet veel goedkoper dan de Kiosk van de NS mogen zijn.
chickstyl nasil oluyor..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:09 schreef Yel het volgende:
[..]
Werkelijk?..... Mannelijk of chickstyl?
Gaat hij hier ooit nog posten trouwens?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:05 schreef IHVK het volgende:
Zargon is trouwens bezig met de OP. Hij gaat t m fixen.
Gaat zo lastig als hij weer gebanned wordt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat hij hier ooit nog posten trouwens?
Weet niet. PM hem zou ik zeggen. Hij is wel te bereiken via PM.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat hij hier ooit nog posten trouwens?
Is dit je bijbaan of realtime job?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Kan me weinig schelen. Zolang ik maar elke maand uitbetaalt krijg.
hafta sonu travesti olarak geziyorum..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef Yel het volgende:
[..]
Je weet toch.... Vrouwelijk, make up, met dat belachelijk hoge stemmetje..
Bu ne, mag er niet in?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:11 schreef trifko het volgende:
[..]
dit moet je checken..![]()
http://forum.fok.nl/topic/1265195
quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:12 schreef trifko het volgende:
[..]
hafta sonu travesti olarak geziyorum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |