Je bent wel op Fok! he.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef Yel het volgende:
[..]
tekst of ik voor seks voor het huwelijk ben is vies en walgelijk. Wat n vieze vraag.....
15 of niet.. Ayip ya.
Maak je niet al te druk. Alayli bir sekilde konusmaya devam eder.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef Yel het volgende:
[..]
tekst of ik voor seks voor het huwelijk ben is vies en walgelijk. Wat n vieze vraag.....
15 of niet.. Ayip ya.
Eigenlijk was jou vraag heel goed en gericht:quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef Yel het volgende:
Neyse, daar ga ik niet meer op in.....Stom van me dat ik je serieus neem.
Net of jij mij zal oordelen op de dag des oordeels.
Case closed.
Wat zou xminator eigenlijk doen als iemand 'bezig' is met zijn zusje, om haar te regelen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef Yel het volgende:
[..]
Bu soruyu biri kiz kardesine sorsan naparsin?
Haklisin. Ik voelde me gewoon ffies beledigd. Al wegquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent wel op Fok! he.![]()
Het is hier de gewoonte om vrouwelijke newbies te vragen of ze hun borsten laten zien. Ik bedoel maar.![]()
![]()
Verder ben ik er geen voorstander van, maar boeie wat iemand hier anoniem zegt.
Yes........quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef IHVK het volgende:
Allemaal in Nederland geboren en getogen hier trouwens?
Groot verschil met FOK! en Real Life.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:41 schreef Yel het volgende:
[..]
Bu soruyu biri kiz kardesine sorsan naparsin?
Geboren en opgetogen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef IHVK het volgende:
Allemaal in Nederland geboren en getogen hier trouwens?
Nee, aan zoiets niet. Vind het behoorlijk zielig...quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Groot verschil met FOK! en Real Life.
Je went er wel aan...
24...quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:46 schreef Pardus het volgende:
[..]
Geboren en opgetogen.
Om even door te gaan op die verbondenheid enzo, nerelisiniz?
Met je vrienden onderling kun je wel 'labağli' zijn, maar er zijn soms momenten waar je een beetje zou kunnen inhouden. Dit is er eentje van.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Groot verschil met FOK! en Real Life.
Je went er wel aan...
Dit is FOK.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:47 schreef Pardus het volgende:
[..]
Met je vrienden onderling kun je wel 'labağli' zijn, maar er zijn soms momenten waar je een beetje zou kunnen inhouden. Dit is er eentje van.
Ik voelde me ff alleen als oldbie.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:49 schreef Yel het volgende:
Newbies ROCK!
(Ben ik geen welkome aanvulling..)
KPD? wat is da?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:46 schreef Pardus het volgende:
[..]
Geboren en opgetogen.
Om even door te gaan op die verbondenheid enzo, nerelisiniz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |