abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66940473
Zwangerschap en geboorte deel 458

De aanstaande papa's en mama's :

***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammania (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan
18 augustus 2009: huuphuup
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© ***
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Stiemie
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa
07 oktober 2009: Xenia
09 oktober 2009: Sorbootje
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Twinkly
07 november 2009: Fiemeeltje

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 13-03-2009 20:39:19 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66940515
Mijn tweede Z&G Ik krijg er nog handigheid in joh

Mijn laatste reactie was op huups post:
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
mn vader vertelt net dat hij de echofoto van gister als bureaublad achtergrond heeft ingesteld op zn computer zo schattig hoe zo'n man zo bezig is met zn kleinkind mn schoonvader is ook al helemaal in een jubelstemming zo lief, opa's
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef innepin het volgende:
Wat schattig
Mijn stiefvader mompelt alleen "ja, ik heb er niks mee, ik zie 't wel als 't er is", voor mjin schoonvader wordt het kleinkind nummer zeven, en mijn vader weet niet dat ik zwanger ben dus hier mist dat enthousiasme een beetje.
gelukkig is mijn moeder wel heel enthousiast en lief
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:53:37 #3
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66940562
Vicky, wat leuk je buik! Damn, dat doet mijn buik nog niet en ik ben toch even ver
Niet mieten! Door gieten!
pi_66940625
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!

Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:00:34 #5
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66940783
Voor mijn moeder is het haar eerste echte kleinkind. Mijn zus en broers zijn niet haar echte kinderen. En zij vindt het heel anders voelen en laat dat ook echt merken, ze is zo blij en enthausiast. Voor mijn schoonmoeder is het ook haar 1e klein kind, maar daar merk ik dan wat minder van. Zij belt ons ook niet zo vaak ofzo, dat deed ze al niet, maar ik had verwacht dat dat misschien anders zou worden. Wel hebben we laatst een dag met haar gewinkeld voor baby spul en dat was erg gezellig. Mijn man straalde die dag gewoon ook helemaal en dat vond ik zelf het fijnste om te zien, dat hij zo blij werd van de aandacht van zijn mama.
pi_66941047
Hahaha het blijven mannen hè glunderen van aandacht

ik moet zeggen, ik ben me er wel erg van bewust dat mijn schoonmoeder twee zoons heeft. Ze zal nooit "het andere" meemaken. Het lijkt me voor een moeder heel verschillend om mee te maken wanneer haar zoon vader wordt of haar dochter moeder. Mijn moeder heeft beide dus ze zal (hopelijk) ook beide meemaken. Ik ben niet erg close met mn moeder ofzo en ook niet closer geworden, maar ik doe wel mn best om ze allebei zoveel mogelijk te betrekken bij dingen. De één wordt nooit gebeld zonder dat de ander dat ook wordt, mailtjes met foto's gaan naar allebei en winkelen doen we ook met allebei.
En ze mogen allebei niet mee naar een echo en allebei niet bij de bevalling zijn
Dat wordt wel nog vechten om wie het eerst de baby vast mag houden na de bevalling denk ik misschien geef ik haar maar gewoon aan mijn broertje dan, die trekt nooit zn mond open verder. Tsja, kindertjes die vragen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66941232
Ik vind het ook echt wel leuk hoor, die opa´s en oma´s to be! Voor mijn ouders en schoonouders is het hun eerste kleinkind. Mijn moeder is helemaal lyrisch, echt zo cute En mijn schoonouders zijn echt van die nuchtere mensen, maar die vinden het ook zo leuk! Had ik helemaal niet verwacht. Elke keer als ze langskomen nemen ze ook kadootjes mee voor de beeb, en ze hebben geholpen met het kamertje enzo, echt zo enthousiast
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:15:58 #8
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66941301
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha het blijven mannen hè glunderen van aandacht

ik moet zeggen, ik ben me er wel erg van bewust dat mijn schoonmoeder twee zoons heeft. Ze zal nooit "het andere" meemaken. Het lijkt me voor een moeder heel verschillend om mee te maken wanneer haar zoon vader wordt of haar dochter moeder. Mijn moeder heeft beide dus ze zal (hopelijk) ook beide meemaken. Ik ben niet erg close met mn moeder ofzo en ook niet closer geworden, maar ik doe wel mn best om ze allebei zoveel mogelijk te betrekken bij dingen. De één wordt nooit gebeld zonder dat de ander dat ook wordt, mailtjes met foto's gaan naar allebei en winkelen doen we ook met allebei.
En ze mogen allebei niet mee naar een echo en allebei niet bij de bevalling zijn
Dat wordt wel nog vechten om wie het eerst de baby vast mag houden na de bevalling denk ik misschien geef ik haar maar gewoon aan mijn broertje dan, die trekt nooit zn mond open verder. Tsja, kindertjes die vragen...
Dat vind ik wel heel lief en ook knap van je, want ik moet eerlijk zeggen... mijn eigen moeder... tja, dat is toch een band die ik gewoon echt niet met mijn schoonmoeder heb. Mijn eigen moeder bel ik bij wijze van voor iedere zucht en mijn schoonmoeder bel ik haast nooit uit mezelf. (mijn man belt haar ook zelden... laatste keer belde ik ... 4 dagen na 20 wkn echo om te zeggen dat ze een kleinzoon krijgen).

Maar over dat glunderen van aandacht mijn man krijgt nooit zoveel aandacht van zijn moeder, daarom vond ik het zo mooi. Heb me gelijk voor genomen dat ik een hele moeder ga worden voor mijn jongen dan zij. Maar goed, ik ben al een heel ander type mens, dus dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_66941470
ik snap wat je bedoelt

ach mijn zusje is juist weer heel erg close met onze moeder en zij en haar vriend hebben weer helemaal niets met zijn moeder (ik moet ook zeggen dat ik er af en toe rare dingen over hoor maar goed...), dus sja, die onverdeelde aandacht van een dochter en dat exclusieve, dat komt ook nog wel voor mijn moeder denk ik haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66941545
Vandaag geen nieuwe flessen meer gekregen van MvM
Ik ben klaaaaar!
#geen
pi_66941655
Ik probeer onze moeders er ook even veel erbij te betrekken maar dat lukt me niet zo goed. Moeder van vriendlief heb ik gewoon niet zoveel mee.. vind het wel knap van je Huup.

Hele dagen op bed liggen ben ik echt zat nu.. maar het moet echt nog even want als ik alleen al even door de huiskamer loop en een broodje smeer bijv. stijgt m'n bloeddruk al maar zoonlief doet het nog goed in m'n buik en verder ziet alles er nog goed uit dus nog geen reden voor zorgen.. zeggen ze. Hopelijk hou ik het vol tot 37 weken en komt ie dan snel.. en NIET op 1 april..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66941666
Fijn Duchess! Heerlijk he.. flesloos
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66941720
Yay Duchess mijlpaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:32:35 #14
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66941767
Voor de opa's en oma's in spe zijn het hier ook de eerste kleindkindjes.. dus spannend! Beide oma's zijn inmiddels een keertje meegeweest naar de echo ze smolten helemaal... zo leuk! Voor de ouders van mijn man is het helemaal super, want mijn schoonzusje is ook nog eens in verwachting. Ze worden dus straks in 1 jaar opa en oma van wel DRIE kleinkids! en ze zijn net kleiner gaan wonen

Soepstengel, succes met de laatste loodjes en zet em op!
Duchess... fijhijn!!
pi_66941903
En een mijlpaal voor Duchess!

Ik mag maandag beginnen met het flessen vullen, als ik jullie allemaal zo eens hoor ben ik over tien weken ook blij als ik er weer mee mag stoppen.

Hier is eigenlijk nog te vroeg om heel veel met ouders te delen. Ze weten het wel, maar er valt eigenlijk nog zo weinig te vertellen. Geen echo's, nog geen dingen aangeschaft. Ik heb zelf al amper in de gaten dat ik zwanger ben laat staan een ander

Voor mijn moeder is het 't 11e kleinkind, voor de ouders van mijn vriend het eerste. Aangezien de vader van m'n vriend ernstig ziek is zijn ze daar natuurlijk ook erg mee bezig. (chemo e.d. valt niet mee) Ik denk dat het allemaal pas echt gaat leven als we een echo gehad hebben en we iets tastbaars hebben.
pi_66942861
Voor mijn schoonouders zal ik echt geen moeite doen om ze er in te betrekken hoor. Ik zie het wel aan mijn schoonzus. Daar zijn ze misschien 3 keer geweest. Het jonkje is nu al ruim 4 maanden..
Mijn ouders betrek ik wel, Al zal het niet hoeven, die zal ik waarschijnlijk het huis uit moeten duwen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66942958
Mensnkinderen, wat ben ik ongelofelijk zenuwachtig voor de echo zeg...... Ik heb er gewoon maagpijn en bibbers en diarree van

Nog 21 minuten en we gaan weg.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66943031
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Vlindur het volgende:
Voor mijn schoonouders zal ik echt geen moeite doen om ze er in te betrekken hoor. Ik zie het wel aan mijn schoonzus. Daar zijn ze misschien 3 keer geweest. Het jonkje is nu al ruim 4 maanden..
Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66943200
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef McLaura het volgende:
Mensenkinderen, wat ben ik ongelofelijk zenuwachtig voor de echo zeg...... Ik heb er gewoon maagpijn en bibbers en diarree van

En het rare is dat ik NOOIT zenuwachtig ben, zelfs voor mijn rij-examen (3 keer gedaan) niet.....

Nog 14 minuten en we gaan weg.
pi_66943829
Heeeeel veel succes McLaura!!

doe een mooie update strakjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66943873
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!
Voor mijn schoonouders is het nog geen 7 minuten..

Wij wonen 25 minuten verder, dus ik zie ze hier dan ook niet zo snel verschijnen het zijn van die mensen waar de kinderen bij de ouders komen en niet andersom. Ze komen dus eigenlijk alleen het huis uit voor onze verjaardagen. Dus gemiddeld bij iedereen dus 2 x per jaar.. Ach ja.. het went

Succes! Komt goed!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:47:46 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66944294
Mijn ouders zijn een soort 2e thuis voor Noah (en de baby straks). Mijn schoonouders zijn aan de ene kant enthousiast, maar het contact gaat zoooo moeizaam... Mn schoonmoeder heeft al veel meisjeskleertjes gekocht zegt ze. Ik heb nergens om gevraagd maar het is wel lief natuurlijk! Maar eens in de zoveel tijd heeft ze weer eens een uitbarsting om niks, schreeuwt ze dat ze de kleindochter helaas nooit zal zien en dat de kleertjes wel ergens anders terecht komen
en vervolgens smst ze me tijdje later weer alsof er niks aan de hand is. Ben dus heel benieuwd hoe het straks gaat als de baby er is. M'n schoonvader heeft al gezegd dat ie na Noah's verjaardag niet meer hier zou komen (en buiten verjaardagen om kwamen ze al niet meer hier) en schoonmoeder kan niet rijden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66944507
Huh, waarom zegt je schoonvader dat dan Tex?
pi_66944531
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef seilram het volgende:
Vicky, wat leuk je buik! Damn, dat doet mijn buik nog niet en ik ben toch even ver
komt vanzelf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:05:17 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66944892
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef tessie het volgende:
Huh, waarom zegt je schoonvader dat dan Tex?
Omdat het contact zo moeizaam gaat...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66944929
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!

Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
Correctie, ik denk dat mijn stiefvader een superleuke opa zal zijn, maar zolang het nog in de buik zit, doet 't 'm niks. Mijn ouders hebben trouwens nog geen kleinkinderen, en toch wordt dit voor hun de tweede schoonzusje is 22 maart uitgerekend. Net zoals bij mikoxx, maar dan zonder tweeling

McLaura, hoop dat alles goed is gegaan bij de echo en dat je lekker kindje hebt kunnen kijken

Texel, wat een rare schoonouders
pi_66944994
Wat jammer Tex dat het zo moeizaam gaat allemaal ik had het al wel eerder gelezen maar zoiets blijft ontzettend jammer. Zeker als er zulke dingen aangekondigt worden. Niet leuk

oeh k ben benieuwd naar de update van McLaura

we hebben de "hamburger-echo" aan schoonmams laten zien en nu is ze weer overtuigd van een jochie haha ach het zal wel, bij de 20 wkn echo laten we wel een dvd met geluid meedraaien en dan even aan de echoscopiste vragen of ze een paar keer heel duidelijk meisje wil zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66945306
Jammer zeg Tex, dat je schoonouders zo doen. Je zou toch denken dat het juist leuk is dat ze nog een klein kind erbij krijgen....
pi_66945407
McLaura...hopelijk ben je nu al verlost van je zenuwen en heb je een schitterend echoplaatje voor ons. Ik zal straks eens kijken of ik er eentje van ons kan inscannen.
Bij ons is het ook het eerste kleinkind aan beide kanten. Dus iedereen is er erg blij mee. Ik ben dan wel gezegend met 2 schoonmoeders, maar het is toch echt anders dan met mijn eigen moeder. En schoonmoeder 1 heb ik helemaal niets mee, dus dat is ook een lastig verhaal. ( had met de afspraak dat ik haar voorlopig niet hoefde te zien na de zoveelste aanvaring begin januari, maar ja, kon er nu niet om heen. Ben er dus geweest zaterdag. Ze vloog me in mijn armen na het nieuws en zei dat ze zo blij was dat nu alles tussen ons weer goed was. Duh, ik weet van niets hoor. En ik HAAAAT kleffe mensen waar ik niets mee heb, zoals schoonmoeder.. Schoonmoeder 2 is een schat, haar zou ik zo mijn baby toevertrouwen, geen enkel probleem.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:11:06 #30
5428 crew  miss_sly
pi_66947027
Fijn Duchess, van die flessen verlost!

Huup, leuke dingetjes gekocht

Tex, jammer van je schoonouders inderdaad

McLaura, 20-weken echo? Is vast helemaal goed

Hier prima ouders en schoonouders, 3e kleinkind bij de schoonouders en 4e bij mijn ouders. Wel eerste kleindochter bij mijn ouders, maar ik geloof niet dat ze daar enthousiast over zouden durven doen als ze dat al zijn. Gewoon blij met een kleinkind van mij na zoveel jaar.

Ik heb vandaag het knuffeldoekje uit mijn avatar gekocht Het is in het echt nog mooier en ik ben er helemaal verliefd op. Nogmaals met dank aan Lois
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66947077
wat leuk miss!!

Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66947328
Alles is goed! en het is en heel knap kind!

Ik ben ZO opgelucht!!
pi_66947369
Wow, mooi hoor Sorbootje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:23:26 #34
5428 crew  miss_sly
pi_66947441
Mooie echo, Sorbootje
pi_66947474
Fijn Sorbootje! Mooie echo
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:24:50 #36
5428 crew  miss_sly
pi_66947508
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
wat leuk miss!!

Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
pi_66947526
mini-sorbo ging zelfs een dansje doen en zwaaien.

Eerst was er alleen een grijze blob te zien, maar toen we vroegen of een vaginale echo scherper zou zijn zei ze: "Oh, zullen we dat gewoon even proberen?" En toen werd het ineens haarscherp!

Was een lief mens. We kregen 7 foto's mee in plaats van 1.
pi_66947557
Mooi echo Sorbo! Op die eerste lijk je echt een gezichtje te zien.
pi_66947591
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes

Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66947616
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
tja het is hoe je het bekijkt. Misschien wordt Senna wel helemaal gek op dat doekje en heb je dalijk spijt dat je er geen 2e van hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:29:53 #41
5428 crew  miss_sly
pi_66947707
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes

Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Wacht even, komt eraan...maar bereid je voor: je wordt heeeeeel hebberig
  Jubileum moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:10 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66947749
Wat leuk miss Sly
Sorbootje wat een prachtige echo! die armpjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:38 #43
5428 crew  miss_sly
pi_66947768
http://www.piu-amsterdam.nl/index.php?main_page=index&manufacturers_id=14&zenid=c35752c2aec716ef955ee7b6b3e8be39

Dit zijn dus de doekjes, echt heeeel lerg schattig, zacht, leuk, lief
En de hele winkel staat vol met ontzetten leuke dingen van Barbapapa, hello Kitty, Kuifje en allerlei andere dingetjes die zoooo cute zijn
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:33:06 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_66947823
miss sly, Ezra heeft ook schaapdoekjes (van happy horse) en daar heb ik er wel 4 van, erg handig vind ik zelf ivm kindjes die spugen e.d.

wat een schattig doekje trouwens
stormy waters...
sailin'
pi_66948011
Even duimen voor de foto

-----------

Sjakie, wat doe je nou joh.... we kijken mee hoor viespeuk
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:38:34 #46
5428 crew  miss_sly
pi_66948014
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedacht ik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
pi_66948036
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal

Oehh ik geloof dat ikheel erg hebberig ga worden van die site
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66948073
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedacht ik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
Amber heeft een popje waar ze mee slaapt. Ik heb er uiteindelijk nog een gevonden maar daar wil ze helemaal niets van weten omdat ie nog te zacht is en het labeltje is nog helemaal heel. Ik moet haar popje toch regelmatig wassen en dat kan alleen als ze op de psz is..
Nu koop ik dus maar meteen 2 dezelfde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66948249
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal

Knietjes en een handje op piemelhoogte

Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

pi_66948320
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Knietjes en een handje op piemelhoogte

Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

[ afbeelding ]
aha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:48:13 #51
5428 crew  miss_sly
pi_66948322
Sjakie
pi_66948664
mooooi McLaura!!

Miss-Sly bedankt ik ga gelijk even kijken en kwijlen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66948842
Ik ben nu de eerste in de familie die een kindje krijgt. Zowel m'n vriend als ik zijn oudste thuis.
M'n moeder leeft niet meer, en juist nu merk ik hoe jammer ik het vind. Ik zou nog zoveel willen vragen, hoe dat bij haar vroeger ging bv, maar ze is er niet meer. En m'n vader is veel al vergeten (en mannen onthouden die dingen over zwangerschap en geboorte ook niet zo natuurlijk )
M'n vader vindt het wel echt leuk om opa te worden (dat zegt hij), maar zo vaak zie ik hem niet en we bellen ook niet zo veel. Ik heb het een beetje opgegeven omdat het meeste contact van mijn kant kwam. Laten we zeggen dat ik hem nu 1 keer in de twee weken spreek en soms drie maanden niet zie en dan weer wel een paar keer achter elkaar (in het weekend een dagje ofzo). Maar hij heeft ook niet zo veel contact met m'n broer en zus.
M'n schoonouders zie ik wel heel veel, die wonen twee straten verderop.
M'n schoonmoeder heeft er echt zin in oma te worden, m'n schoonvader (stiefvader van m'n vriend) heeft zelf geen kinderen en geen ervaring mee dus ben benieuwd.

Maar zo zie je maar weer dat in elke familie wel 'probleempjes' zijn. Wel jammer als het contact stroef verloopt, je leeft maar een keer zeg maar he....
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:25 #54
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66949020
Mooooooooooooooie foto's McLaura!

Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:10:06 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66949075
McLaura, wat onwijs leuk! Mooie echo's ook
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66949385
Oooh dames, wat een lieve echofoto's en dat knuffeldoekje van Miss!
En de buik van Vicky!!!

Oooh ik ben zó verliefd, ik zit op 20 roze wolken tegelijk
#geen
pi_66949457
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Mooooooooooooooie foto's McLaura!

Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Een dik half uur En inderdaad, heel uitgebreide uitleg. Een echte aanrader!
pi_66950133
Wat een mooie echo´s van Sorbootje en McLaura!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:42:58 #59
190853 RockabeIIa
pi_66950358
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!

Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
pi_66950364
Ik ben eindelijk aangekomen En ik begin eindelijk een bolletje te krijgen

Wauw Sorbootje en McLaura wat een mooie echo's Ik kan niet wachten tot ik ook weer een echo heb
pi_66953340
Duchess aaaaauh wat fijn gewoon weer je plasje laten lopen heerlijk hé als dat eens afgelopen is, tuurlijk tis voor een goed doel maar na een weekje of 10 ist mooi geweest.

Huup aaaaaaah wat een lieve meisjes meisjes kleren

Huup wat een raar mens die schoonmoeder ze wilde toch een meid? wat zeurt ze nou

Miss_sly het is ook een super lief knuffeldoekje! ik zou er gewoon 2 kopen al ist maar voor de heb

Sorbootje tuurlijk heb je een knap kind, al lijkt het nu nog meer op een haribo beertje

McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg wel een super mooie foto zeg!

Tex, hier ook behoorlijk wat gedoe in de familie hoor (ieder huisje zijn kruisje), mijn vader heb ik al 2 jaar niet gesproken die weet volgens mij niet eens dat ik zwanger ben en die zal ook geen geboortekaartje meer krijgen, bij Isa's kaartje kwam al geen reactie ik verwacht nu dus ook niets te horen en heb het maar opgegeven de bal ligt bij hem, ik ben er persoonlijk een beetje klaar mee en heb er al veel te veel verdriet om gehad en het kost me gewoon weg teveel energie om nog een poging te wagen.

Mijn schoonouders verwachten nu hun 3de en 4de kleinkind tegelijk, schoonzusje is namelijk ook zwanger, mijn moeder verwacht haar 2de kleinkind.
Ik merk wel dat mijn schoonmoeder minder met mijn zwangerschap heeft als die van haar dochter, maar dat komt denk ik omdat ik er toch met een aantal zaken andere ideeën op nahoud dan mijn schoonmoeder. Ze is namelijk behoorlijk hard als het gaat om gezondheidsdingetjes en vind bv mijn CU aanstelleritus ook mijn gebroken bekken geloofde ze pas toen ze de foto's zag Laat ik het zo stellen ik krijg vaak reacties waarbij ik echt mijn tong af moet bijten, zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad.... tja das echt tegen het verkeerde hormonale been
Verder is het een prima mens zolang ze zich maar niet tegen onze relatie en ons gezin aanbemoeit ze moet haar zoon leren los laten en dat vind ze denk ik moeilijk.
Mama van Isa en Ties
pi_66958620
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!

Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
Nee, goed dat je 't zegt Mijn uitgerekende datum mag aangepast worden naar 9 oktober 2009! Ik ben 6 dagen korter zwanger dan ik dacht.

Maar wat een lekker ding he?
pi_66958628
Jee Marlieske! Kan me voorstellen dat je dat soort opmerkingen slecht trekt!
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:01:30 #64
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66958800
39 weken

Ik voel me beetje belabberd vandaag. Moe, hoofdpijn, last van bekken. Dus ik ga lekker rustig aan doen vandaag. Zo Noah naar school brengen, daarna nog even slapen denk ik, en verder op de bank hangen en een filmpje kijken en een boek lezen ofzow Dus ik weet niet of ik veel online ben vandaag, maar ik verwacht dus nog geen baby hier
©Dumbo
pi_66959112
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:

McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg wel een super mooie foto zeg!

Zo blijft Senna nog lang onschuldig
pi_66959137
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad.... tja das echt tegen het verkeerde hormonale been

Jemig..... wat een naar mens.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:37:53 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959162
Wat een mooie echo's trouwens

Tja, en wat betreft sommige opmerkingen. Ik denk dat iedereen in zijn omgeving soms wel een naaste wat aan kan doen omdat ze stomme opmerkingen maken. Ik wel in ieder geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66959231
Geniet lekker van je rustige dagje Tex
ben benieuwd wanneer jullie meisje zich aandient

Oh en Tex, speciaal voor jouw vermaak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:50:19 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66959352
huup verdiende koon voor je schoonmoeder
©Dumbo
pi_66959391
Meiden wat een mooie echo's ben stiekem wel jaloers,ik moet nog 15 dagen wachten tot ik Puk mag aanschouwen.
pi_66959406
Wat een mooie (en grappige, McLaura ) echofoto's!
Ik mag vanmiddag ook... 20 weken echo. Ik ben écht stikzenuwachtig, niet normaal meer.

Duchess, 20 roze wolken Wat klinkt dat lief zo'n bui had ik gisteren, maar ik werk op zonne-energie volgens mij, want vandaag is het rotweer en voel ik me ook meteen minder
pi_66959451
spannend Innepin! Hoe laat moet je? dan weet ik hoe laat ik vanaf mn telefoon moet f5-en
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:57:48 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959480
Spannend innepin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66959607
Veel plezier vanmiddag Innepin!
pi_66959680
Ik mag pas om vier uur zou eigenlijk half 12 zijn maar het ziekenhuis heeft eigenhandig en zonder overleg mijn afspraak verzet dus eerst nog de hele dag werken zonder enige vorm van concentratie
Zal pas na 't avondeten worden dat ik weer op Fok ben, denk ik, dus niet te vroeg F5en, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor vingerblessures!
pi_66959723
Oh Innepin, irritant is dat hè, zo helemaal aan het eind van de dag. Alsof je ook nog maar een beetje kunt functioneren!
pi_66959732
Oh ik bedenk me ineens dat ik niet de enige was die vandaag een echo zou krijgen! Mijn geheugen staat mij niet toe te herinneren wie het was, maar iig succes en plezier gewenst
pi_66959759
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef innepin het volgende:
Wat een mooie (en grappige, McLaura ) echofoto's!
Ik mag vanmiddag ook... 20 weken echo. Ik ben écht stikzenuwachtig, niet normaal meer.
In, ik weet wat je doormaakt.... ik was er gistermiddag echt beroerd van, maar toen om 19:00 de echo begon, was dat gelijk weg
pi_66959834
Jeumig, om 19.00u pas Dan ben je toch helemaal niks waard die hele dag ervoor? Ik vind 16.00u al zo erg

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou wel of niet wil weten wat het wordt.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 09:13:05 #80
5428 crew  miss_sly
pi_66959909
Innepin, wat lang wachten! en spannend inderdaad. Vast veel pelzier!

Wij hebben morgen de 20 weken echo, gelukkig om half 9 's ochtends. Tot nu ben ik niet zenuwachtig, want bij de vorige echo 2 weken geleden was alles echt hartstikke goed.
pi_66959933
hahahaha dooske

anders laat je het de echoscopiste toch op een briefje schrijven en in een dichte envelop doen? Geef je die envelop aan iemand anders in bewaring zodat je ook niet heel snel in de verleiding komt om even te spieken en dan kun je alsnog later beslissen

Wat stom dat het ziekenhuis zomaar die afspraak verzet heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66960180
Nummer_zoveel, het lijkt me ook heel erg om je moeder te moeten missen tijdens je zwangerschap, en ook als je kindje geboren is. Het is zoiets speciaals, dat je graag met je moeder wilt delen.
Heb je ook ergens het idee dat ze wel "meekijkt"?

Ik heb dat zelf wel met mijn zus, al is dat natuurlijk een hele andere band als met je moeder.
Maar op Meikes verjaardag was ze er even weer.... (dat is wel vaker gebeurt)
Net op het moment dat we het over haar hadden begon er een lamp te flikkeren, en dat is daarna nog niet weer gebeurd. Ik zie dat echt als een teken.

Innepin, succes met je echo vandaag. Spannend en leuk tegelijk....
Hier is het aftellen hoor, nog 6 dagen dan mogen wij.....

Ik droomde een paar dagen terug over Meike die met haar zusje aan het samenspannen was tegen hun mama!
Dus wie zal het zeggen en krijgen wij wel een tweede meid. (wij willen het niet weten trouwens)

MClaura, fijn dat de echo goed was! Ik vond de eerste foto ook heel duidelijk!
Sorbootje, idd een ontzettend knap kind al hoor! Wel wonderlijk hoor, zo klein en het is al echt een mensje. Een paar weken geleden was het nog een klompje cellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66960425
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef innepin het volgende:
Jeumig, om 19.00u pas Dan ben je toch helemaal niks waard die hele dag ervoor? Ik vind 16.00u al zo erg

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou wel of niet wil weten wat het wordt.
Tot een uur of 4 was het prima te doen, daarna kakte ik in.....
pi_66960450
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Innepin, wat lang wachten! en spannend inderdaad. Vast veel pelzier!

Wij hebben morgen de 20 weken echo, gelukkig om half 9 's ochtends. Tot nu ben ik niet zenuwachtig, want bij de vorige echo 2 weken geleden was alles echt hartstikke goed.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen weer Sennaspieken! Hopelijk houdt zij de handjes wel boven de dekens
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:40:51 #85
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_66960696
Zag mooie echo's!! Gefeliciteerd

Miss Sly alvast heel erg veel plezier morgen met de echo! Natuurlijk is alles nu ook weer hardstikke goed!
Lekker weer even gluren naar jullie mooie lieve Senna!
pi_66961045
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha dooske

anders laat je het de echoscopiste toch op een briefje schrijven en in een dichte envelop doen? Geef je die envelop aan iemand anders in bewaring zodat je ook niet heel snel in de verleiding komt om even te spieken en dan kun je alsnog later beslissen

Wat stom dat het ziekenhuis zomaar die afspraak verzet heeft
Heb ik ook aan gedacht... maar ik zou niemand met dat envelopje vertrouwen

En ik vind het ook stom, ja Moet al lang genoeg wachten, haha. ik ben 'al' 20w5d, laat zat allemaal

Miss Sly morgen al, leuk Senna gluren Lijkt me fijn om niet zenuwachtig te zijn. Scheelt idd wel dat je twee weken geleden al een echo hebt gehad, mijn laatste is zeven weken geleden.
Het is meer het idee dat zo'n kindje groeit vanaf zo'n klompje cellen tot dit, en dat het toch wel héél wonderbaarlijk is als daarbij niks mis is gegaan. Dat maakt me zenuwachtig
pi_66961177
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef innepin het volgende:

[..]

Heb ik ook aan gedacht... maar ik zou niemand met dat envelopje vertrouwen
En ik vind het ook stom, ja Moet al lang genoeg wachten, haha. ik ben 'al' 20w5d, laat zat allemaal

Miss Sly morgen al, leuk Senna gluren Lijkt me fijn om niet zenuwachtig te zijn. Scheelt idd wel dat je twee weken geleden al een echo hebt gehad, mijn laatste is zeven weken geleden.
Het is meer het idee dat zo'n kindje groeit vanaf zo'n klompje cellen tot dit, en dat het toch wel héél wonderbaarlijk is als daarbij niks mis is gegaan. Dat maakt me zenuwachtig
je kunt het ook aan je VK geven en vragen of zij het bij je dossier doet het zal haar waarschijnlijk roesten wat er op het briefje staat dus hele kleine kans dat ze gaat spieken en je spreekt haar niet dagelijks dat scheelt misschien ook.
ik zou het ook niet aan mn moeder of schoonmoeder geven ofzo nee haha dan weet ik zeker dat het direct opengemaakt wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66961203
Wat een goed idee zo op de vroege ochtend, huupske!
pi_66961309
ik ben nu nog op mn best, wacht maar tot het 12 uur is geweest dan komt er niets zinnigs meer uit

gaat dat nog over die vermoeidheid? ik ben nu 17 weken en vanaf een week of 14 ofzo voel ik me zo enorm hondsmoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66961320
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
ik ben nu nog op mn best, wacht maar tot het 12 uur is geweest dan komt er niets zinnigs meer uit

gaat dat nog over die vermoeidheid? ik ben nu 17 weken en vanaf een week of 14 ofzo voel ik me zo enorm hondsmoe.
het gaat echt over!! Echt waar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66961346
Karin: ja, dat zou mooi zijn, dat ze ergens nog op ons neer mee kan kijken ofzo. Ik hoop dat het zo is, ook al zijn er geen 'keiharde' bewijzen voor (voor mij dan).
Wat erg dat je zus is overleden. Moet er niet aan denken dat m'n broer of zus niet meer zou leven, da's helemaal oneerlijk, zo jong.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:06:09 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961396
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

het gaat echt over!! Echt waar!
Inderdaad, als ze uit huis zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66961429
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Troel het volgende:

[..]

stttttt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:08:23 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961463
Misschien iets eerder, maar het zal niet veel schelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66961495
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ruben blijft vast tot zn 35e thuis wonen
iets met een fokwet enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:15:03 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961655
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ruben blijft vast tot zn 35e thuis wonen
iets met een fokwet enzo
Dat had ik hoe dan ook al ingecalculeerd, aangezien hij er een van zijn vader is (die ging pas op zijn 25e uit huis )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:16:56 #97
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66961714
Het stoeltje voor de babykamer is klaar en ik ben er helemaal blij mee. Nu kan ik daar gaan poetsen en inrichten!

Wat betreft ouders en schoonouders. Voor beiden was Anna het eerste kleinkind. Mijn schoonmoeder overleed toen ik 10 weken zwanger was, maar heeft nog wel de 9 weken echo op DVD gezien in het ziekenhuis. Ze was dolgelukkig en zei tegen iedereen die het wilde weten of niet dat ze oma ging worden. Toen het echt veel slechter ging heb ik moeten beloven Anna over haar oma te vertellen en daarna overleed ze. En als Anna nu bij opa is, loopt ze naar de foto toe en zegt ze "oma!". Ik vind dat zo bijzonder, want we hebben haar daar nooit echt op gewezen. En voor mijn schoonvader zijn Anna en de aankomende baby echt het licht in zijn leven. Daar doet hij alles voor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66961862
Wat mooi Memmel

doe es een foto van dé stoel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:24:32 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66961934
Ja, het was gisteren al een beetje te donker, ik ga 'm vanavond op de kiekerd zetten!

En hij past zo goed bij de luiertas die ik van lief mocht gaan bestellen (nou lijkt het net alsof ik daar toestemming voor nodig heb, heulemaal niet, maar gezien het bedrag heb ik toch effe overleg gepleegd)!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:24:50 #100
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66961944
Ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik Sorboo's echo's zoo mooi duidelijk vond! Wat gaaf!

Hier ligt trouwens de enveloppe met sokjes met de kleur van het geslacht nog steeds ongeopend in de kast.

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_66962383
Ik droomde vannacht dat onze kleine man was geboren. Veel te vroeg maar wel helemaal klaar zeg maar We hadden nog niks in huis en toen mijn ouders op visite kwamen wisten ze al lang hoe kindje heette enzo. Hij kon ook al lachen en zitten. Toen moesten we van de kraamhulp naar buiten was dat was goed voor het ventje, waren we buiten kon ie ineens ook al lopen en praten Toen ik wakker werd was ik helemaal aan het zoeken waar ie was en was blij dat ik hem niet kon vinden!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:53:39 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66962811
doet bij jullie hoesten ook zoveel pijn in je buik?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:54:57 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66962856
Wat een mooie echo's allemaal En wat fijn dat alles ook zo goed gaat.

Voor de dames die vandaag of morgen hun echo hebben: heel veel plezier!!!

En wat gaan jullie hard, is bijna niet meer bij te houden als je hier niet meer actief post...
Make love, not war ☮
pi_66962865
Menicole! *proest*
pi_66963162
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Noli. het volgende:
Ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik Sorboo's echo's zoo mooi duidelijk vond! Wat gaaf!

Hier ligt trouwens de enveloppe met sokjes met de kleur van het geslacht nog steeds ongeopend in de kast.

Thanks! Hij is zo duidelijk, omdat we om een vaginale echo heben gevraagd. Ze deed het eerst op de 'gewone' manier en toen zag je alleen een grijze klodder. En toen vroeg mijn man of het niet scherper zou zijn bij een vaginale echo. 'Oh, dat kunnen we ook nog wel even doen' zei ze... En toen kreeg het ineens écht een gezichtje en armpjes en beentjes. Was zó mooi!

Dat je die envelop dicht kunt laten!
pi_66964037
Bar, ja hier wel in elk geval, net als niezen.

MeNicole Ik had vannacht ook zo'n soort droom! Ik droomde dat ik aan het bevallen was, de verloskundige stond ondertussen de afwas te doen en het kind kwam er heel makkelijk zonder pijn uit en was meteen een peuter, kon al wat woordjes zeggen ook. En toen wilde ik hem (het was net als altijd in mijn dromen een jongetje) aanleggen om te laten drinken en toen beet ie me heel hard in mn tepel. En heel mijn familie en schoonfamilie was er toen al en zat schaapachtig toe te kijken en niemand hielp me
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 11:46:40 #107
5428 crew  miss_sly
pi_66964726
Ik heb ook weer gedroomd vannacht. Senna was geboren en ze was heel mooi en lief (nu kan ik me wel ongeveer herinneren hoe ze eruit ziet) maar wij moesten ergens heen en dus ging ze meteen uit logeren bij vrienden van ons. Toen die haar na het weekend terugbrachten, keek ik niet eens in de maxi cosi, maar ging zitten kletsen met onze vrienden. Daarna moesten we nog iets regelen want we zouden naar een feest in Maastricht gaan, en daar wilden we zeker heen, dus besloten we voor Senna dan maar een hotel te boeken daar

Hoezo, bizarre dromen...
pi_66965250
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
dus besloten we voor Senna dan maar een hotel te boeken daar

Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbrief
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:00:58 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965297
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.
En we hebben er bijv. eentje bij de creche liggen.
Ik ben een tijdje terug ook bij die winkel langs geweest en heb enorm staan twijfelen welke ik zou willen voor ons kindje, want er zijn zo onwijs veel leuke!
Maar iets later zag ik dus de muis die we nu hebben van HappyHorse en toen wist ik dat het die moest gaan worden.

Wel een onwijs leuke winkels sowieso!

Ons knuffeltje is overigens wel iets goedkoper dan die van jullie, sly, dat was voor mij ook wel een overweging, want ik wist dat ik er weer veel wilde.

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 12-03-2009 12:06:16 ]
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:03:54 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965383
Mooie echo's zag ik langskomen!
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:04:29 #111
5428 crew  miss_sly
pi_66965413
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbrief
Tuurlijk! Senna wordt een verstandige meid, die kan die verantwoordelijkheid best aan...zeker als ze al 2 maanden is
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:04:55 #112
5428 crew  miss_sly
pi_66965427
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.
Ik ben een tijdje terug ook bij die winkel langs geweest en heb enorm staan twijfelen welke ik zou willen voor ons kindje, want er zijn zo onwijs veel leuke!
Maar iets later zag ik dus de muis die we nu hebben van HappyHorse en toen wist ik dat het die moest gaan worden.

Wel een onwijs leuke winkels sowieso!
Ik heb inmiddels ook belsoten om er minstens 1 bij te kopen, misschien zelfs wel twee
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:06:40 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965491
Gelukkig hadden ze er wel heel veel op voorraad dus volgens mij is eentje later nog bijkopen niet echt een probleem.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:10:04 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66965607
over welke winkel hebben jullie het be en miss_sly nieuwschierig aagje is
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:13:15 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965894
superleuke winkel inderdaad, maar, mocht je er online wat willen kopen: ze rekenen belachelijk hoge verzendkosten (een tientje ofzo). althans, dat was een tijd geleden het geval.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:23:34 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66966075
kom vast nog wel eens in Amsterdam, om daar zelf eens te kijken

Hier mis is dat wel een beetje hoor, van die leuke winkeltjes, meestal rijd ik dan naar Gent
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:31:46 #118
5428 crew  miss_sly
pi_66966344
Als er mensen iets van die winkel willen, wil ik het ook best halen en opsturen tegen redelijker verzendkosten als die werkelijk zo hoog zijn bij hun
pi_66966356
OH BE wat doe je me aan
* innepin koopt en koopt en koopt...
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:42:07 #120
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66966633
Wat een mooie echo's zag ik voorbijkomen van Sorbootje en McLaura

Miss_Sly, veel plezier straks met meisje kijken!

Memmel, Karin, Malieske, Nummer_zoveel... en alle anderen die om wat voor reden dan ook niet meer close kunnen (of willen) zijn met hun (voormalige) dierbaren: sterkte ermee, vooral tijdens deze moeilijke hormonale periode waarin je leven al zo op z'n kop staat door de komst van (nog) een kleintje

Devin is het eerste (en enige) kleinkind van mijn ouders en zonder overdrijven kan ik zeggen dat die mensen verslaafd zijn aan hem. Volkomen bezeten van hun kleinzoon, ze hebben het over niks anders meer, hun hele huis staat in het teken van hem en hij wordt schandalig door hun verwend met kado's en onverdeelde aandacht. Andersom is de liefde ook sterk aanwezig, Devin vraagt dagelijks meerdere malen naar zijn saba en savta (opa en oma in het Hebreeuws).
Mijn schoonouders (aka opa en oma) hebben nog meer kleinkinderen en hoewel zij ook dol op Devin zijn is de band toch anders. Het zijn nou eenmaal nuchtere (dare I say enigszins kil??), simpele zielen die heel kalm en gestructureerd zijn in het dagelijks leven. Dus ook in de omgang met de kleinkinderen. Doe maar gewoon en val vooral niet uit de toon zeg maar...

Mijn tepelhoven zijn aan het veranderen! Ze worden duidelijk groter en donkerder van kleur, en heel soms voelen mijn tepels eem beetje plakkerig aan. Nog geen echte druppels die eruit komen, maar de eerste signalen zijn al waarneembaar

Kennen jullie die Fireballs nog? Ik heb vanaf maandag al 12 van die ballen op en ik heb nog 2 ongeopende pakjes liggen. Ehhh, dat is nu dus 1 ongeopend pakje. Ik kan die dingen wel blijven eten
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:43:18 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_66966672
Fireballs

Hey, als je ze binnenhoudt, moet je er nog wat meer scoren hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66967649
Mooie echoplaatjes zeg!

Zo we hebben net de nekplooimeting gehad. Geweldig om weer even naar de baby te kunnen kijken Nadat de echomevrouw klaar was, vroeg ze of de stagiaire nog even mocht proberen. Jawel hoor, konden we mooi even zien hoe de baby wakker werd en ging bewegen Hij draaide zich zo op zijn zij. Klein eigenwijsje Pff ben helemaal opgelucht!
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:17:10 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_66967706
Wat fijn Stiemie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:41:23 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66968599
Leuk Stiemie! 2x kijken. En krijgen jullie nou alweer een "hij"?

Mijn Fireballs zijn alweer bijna op
Troel, da's gelukkig niet het enige dat ik binnen kan houden hoor, ik kan weer eten! Het spugen beperkt zich vrijwel alleen tot de nacht en ochtend. Heel soms overdag ook nog, maar da;s gelukkig een uitzondering.
pi_66968639
Aha, het was dus Stiemie die vandaag ook even mocht babykijken! Wat fijn dat je nog even wat langer mocht kijken
Kersjes, wat goed dat je weer kan eten! Dat het maar beter en beter met je moge gaan
pi_66969019
Kersjes wat goed dat je weer wat binnenhoud!

En Huup, die vermoeidheid begon bij mij ook zo rond de 14 weken... En nu pas begint het heel langzaam iets minder te worden, maar werk nu wel halve dagen, dus dat scheelt wel...

Ik heb 2 weken voor mijn verlof vakantie opgenomen, dus nu kan ik 25 april al met verlof (of vakantie dan) Nog maar een maand en 2 weken!
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:54:02 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66969034
Fijn stiemie!
pi_66970155
Stiemie, fijn! Die van jullie was dus niet zo eigenwijs als die van ons, zal vooral de echomevrouw fijn gevonden hebben...
Nog anderhalve dag werken en dan lekker een weekje zon-zee-strand
pi_66970297
Kersjes fijn dat het wat beter gaat

Mefke toen de echo begon sliep de baby en lag ie precies goed! Meteen nekplooi gemeten en daarna nog wat gekeken. Daar werd ie wakker van en toen ging ie steeds op z'n zij draaien en zwaaien enzo
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:40:34 #130
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66970623
Kersjes wat fijn dat je weer kunt eten, en wat goed dat je je reserves aanvult met Fireballs

Mijn ouders zijn ook bezeten van Anna hoor. En als ze weggaan bij ons, hangt Anna in dramatische pose tegen de voordeur aan en kermt ze: "opppaaaahhhaaahhaaaa". Ze noemt mijn moeder standaard opa, terwijl ze het woord oma dus echt wel kent. Vervolgens rent ze naar de keuken en zet het drama zich voort. En mijn moeder moet dan de auto in gesleept worden door mijn vader, want anders staan ze na een uur nog naar elkaar te zwaaien voor het raam
pi_66970888
Hahahahaha heel bekend Memmel Linde is he-le-maal bezeten van mijn vader en hij van haar. Zodra ze weet dat hij komt is iedereen opa. Ze heeft zo'n plastic Nijntje-mobieltje en daar belt ze opa ook steeds mee op. Drukt ze op een knopje zodat ie gaat, neemt op, Hallo opa? Dag opa! Linne daaaag!
  donderdag 12 maart 2009 @ 14:54:33 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66971087
Die heeft Anna ook ja. En die klemt ze dan tussen haar oor en schouder en gaat dan druk gebarend "haaaaii! papa" roepen. Ze houden je gewoon een spiegel voor!

Ik merk gewoon dat opa's en oma heel erg gelukkig zijn met hun kleinkind en ook heel erg uitkijken naar de komst van de baby!
  donderdag 12 maart 2009 @ 15:58:07 #133
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66973269
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.piu-amsterdam.nl/

Deze Bar.
OMG Steiff Teddy beren! Die had ik vroeger 1!
Die moet ik hebben!
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:14:36 #134
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66973874
Ow en Sorbo en McLaura, wat een pracht plaatjes!
pi_66974058
ik sta al steiff van de preiss!
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:25:59 #136
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66974282
mit knopf im Ohr?
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 16:32:39 #137
135305 beequeen
Lost.
pi_66974535
Ik lees net dat Armageddon vader geworden is. Misschien toch een felicitatie waard.

Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 3!
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:33:37 #138
35189 Troel
scherp en bot
pi_66974567
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Armageddon vader geworden is. Misschien toch een felicitatie waard.

Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 3!
Dat was al gemeld in het speeltuinbankje en er is zelfs een topic naar vernoemd

[OUD SC] Welkom Celine.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2009 @ 16:35:17 #139
135305 beequeen
Lost.
pi_66974632
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Troel het volgende:

Dat was al gemeld in het speeltuinbankje en er is zelfs een topic naar vernoemd

[OUD SC] Welkom Celine.
Ow sorry, kom net pas binnen en viel met mijn neus in dat bericht.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:56:30 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66975405
Ja, de prijs is ook erg ehm... aardig bij die winkel idd!
pi_66976697
Even tussendoor, ik heb een geweldige echo gehad Alles er op en er aan, meneer de echoscopist vond de maat van het hoofdje fantastisch en het hartje prachtig enzovoort

En ik weet niet wat het wordt. Definitief niet.
pi_66976829
jaaa! fijn dat de echo zo goed was en ook fijn dat je voor jezelf de knoop hebt doorgehakt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:41:58 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66976974
Fijn dat alles goed was Innepin, en idd fijn ook van dat niet weten. Dat je de knoop hebt doorgehakt.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:05:17 #144
190853 RockabeIIa
pi_66977655
Innepin <3 fijn dat de echo zo super is geweest
pi_66977687
Innepin fijn dat alles goed was op de echo

Enne er zijn tegenwoordig genoeg plaatsen waar je een pretecho kunt laten maken hoor, mocht je je nog bedenken
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:13:02 #146
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66977895
Foei, Chan toch

Wat fijn Innepin!
pi_66978506
Wat goed Innepin!
pi_66979641
Baggerscannerkwaliteitfoto's!

Hij (of zij!) duimt

Close-up. Moet je die Homer Simpson-bovenlip zien Ik mag toch hopen dat dat niet blijvend is

Lief en ik zijn allebei overtuigd dat het een jongetje is. Ik vanwege gevoel, hij omdat 'dat toch echt een jongenskop is'
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:09:25 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66979720
innepin fijn voor je dat de echo goed was

Kersjes en ook fijn voor jou dat je alweer wat binnen kunt houden
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:12:55 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66979837
Homer! Nou... je hebt gelijk een werk-titel Innepin!
Lief, dat duimen!
pi_66980110
Mooi Innepin!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66980139
Mooie echofoto´s Innepin! Ennuh, die Homerlip trekt vast wel weer bij
pi_66980230
ooooh wat een mooie foto's Innepin die duimfoto's zijn zo poepig!

Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mama nu al...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66980332
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:

Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mama nu al...

hihi lief!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66981533
Innepin mooie echo's!
Gister ook al een paar mooie echo's voorbij zien komen!!

Wij hebben morgen de crematie van de oma van mijn vriend, nu nog iets fatsoenlijks vinden om aan te trekken

Huup, voor mij hoef je niet speciaal foto's te maken bij de Primark hoor, volgens mij woon ik nog dichterbij dan jij Ik had er alleen niet echt op gelet dus was benieuwd of jij er wel naar had gekeken.

Iemand nog tips in de omgeving van Rotterdam om stof voor het bekleden van de wieg te kopen? Ik ga zaterdag met mijn moeder eens opzoek.
pi_66982790
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:

Ja, nu je het zegt, die van jou heeft 't ook een beetje. Grappig
Wij hebben het allebei niet, dus waar het vandaan komt..?
BE, Homer is inderdaad sinds vanmiddag al helemaal ingeburgerd als werktitel Ongeacht geslacht
  Jubileum moderator donderdag 12 maart 2009 @ 20:32:36 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66982879
Homer duimen op de echofoto, wat lief!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_66983061
Ik werd zojuist gePMd door een expert hier die zegt dat het helemaal geen duimfoto is, maar dat ie z'n hand in z'n wang aan het duwen is Eh, boeie. Het ziet er uit als duimen. Dus. Mijn Homer
pi_66983470
Zo is dat Innepin! Tis een lekker ding die Homer van jullie!! Héél fijn dat alles goed leek en ik ben heeeeel benieuwd of t inderdaad een klein menneke is!

Volgens mij heb ik kleine uk heel voorzichtigjes voor t eerst een paar keer gevoeld vandaag.. en nu wil ik t nog een keer voelen! en nóg een keer!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 12 maart 2009 @ 21:39:18 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66986773
Ik ben me toch een partij moe.
Dat wat de meeste mensen bij die 12 weken hebben begint bij mij dus pas daarna lijkt het wel. Was bij Sasha ook. En als ik dan eenmaal slaap kan je een kanon naast mijn hoofd afschieten, ik zal het niet merken hoor!
pi_66986820
Innepin wat een mooie echo foto's en de werktitel Homer is
Mama van Isa en Ties
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 21:53:48 #162
5428 crew  miss_sly
pi_66987585
mooie echo's innepin

en hoewel ik vanmiddag nog niet zenuwachtig was, begin ik het nu wel erg spannend te vinden. Gelukkig om half negen al, dus alleen maar een nachtje slapen...hopelijk.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 00:02:02 #163
100412 mefke79
komt goed!
pi_66993787
Miss veel plezier met je echo morgen vandaag, fijn even loeren!

Ik ben net terug van een heerlijk avondje concert. Wel vermoeiend, zo'n avond staan, maar zolang ik maar niet stil ga staan, gaat het best goed. En of het nou aan het staan lag of aan het eten even gisteren, mijn buik leek eens veel gegroeid! Het zag er zwanger uit ipv vetjes. Zal snel eens foto's maken.
pi_66997254
Geniet ervan Miss Sly!

NU om precies te zijn!
pi_66997281
veel plezier Miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66997337
Miss_Sly hopelijk ben je nu lekker aan het genieten van de beelden van jullie meisje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 maart 2009 @ 08:54:01 #167
190853 RockabeIIa
pi_66997670
Geniet er van Miss sly!
Stiekem ben ik een beetje jaloers...
pi_66997732
Ja miss, geniet ervan!

Stiekem ben ik ook een beetje jaloers. Heb mijn beebje al zo lang niet gezien. En al die foto's van echo's die de laatste tijd voorbij komen zijn mooier dan die van mij. Daar staat m'n kindje op de een of andere manier niet goed en een beetje vaag op.
Maar ja, ik heb m'n kindje straks wel eerder in het echie in m'n armen.
pi_66997938
Mooi zo Stiemie!

En kersjes, wat fijn dat er weer wat eten binnen blijft....maar fireballs?? Ken ze niet, maar het klinkt....eh heftig.

Innepin, wat fijn dat de echo goed was, was het nog te houden met de zenuwen?
Meike had op de echo's echt zo'n grote neus, mijn moeder zei weleens: "het lijkt wel pinokkio" waarna ze weer ruzie met mij kreeg, want....geen slecht woord over mijn kindje natuurlijk. En uiteindelijk is het neusje prima in proportie.

Poppedein, leuk dat je het kindje hebt gevoeld! Kan niet wachten tot het hier zover is!

Miss Sly, weer aan het genieten van een echo! Wat heb je vaak echo's, of lijkt dat zo? Wel fijn hoor!

Noli, nu ben ik even benieuwd...hoe is dat gegaan met de sokjes? Heeft de echoscopist sokjes in een vlopje gedaan dan?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:10:36 #170
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66998001
Karin, wanneer mag jij voor je 12 weken echooo??? Of heb ik dat al gemist???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_66998157
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Takkembah het volgende:
Karin, wanneer mag jij voor je 12 weken echooo??? Of heb ik dat al gemist???
nee hoor, je bent nog op tijd!
Het is aanstaande woensdag. Wel een beetje later als 12 weken, ik ben dan 13w+1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel spannend hoor. Bij Meike vond ik de echo's vooral leuk, maar nu denk ik ook steeds "als ie het nog maar doet"

Collega van mij is 4 dagen na mij uitgerekend. Wel leuk hoor, ze gaat ook naar dezelfde vk en bevalt in hetzelfde ziekenhuis. Schept wel een band zo!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 09:31:00 #172
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_66998582
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

nee hoor, je bent nog op tijd!
Het is aanstaande woensdag. Wel een beetje later als 12 weken, ik ben dan 13w+1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel spannend hoor. Bij Meike vond ik de echo's vooral leuk, maar nu denk ik ook steeds "als ie het nog maar doet"

Collega van mij is 4 dagen na mij uitgerekend. Wel leuk hoor, ze gaat ook naar dezelfde vk en bevalt in hetzelfde ziekenhuis. Schept wel een band zo!

Haaaa kijk. Dan ben ik gewoon nog eerder, ik mag de maandag al.

Inderdaad wel spannend he. Ik heb verder ook nergens last van (heb alleen cup D "gekregen"), dus voor mij is het ook een bevestiging: frummel zit er nog, frummel doet het nog...

Een kennis van me loopt vier weken voor, is toch wel gezellig om soms samen te klagen / praten / andere mensen uitlachen (je weet wel, die met domme verhalen, vragen, etc.)....
Alexa en Seth zijn lief
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 09:47:29 #173
5428 crew  miss_sly
pi_66999084
Alles was goed! En als dan alles goed is, dan is het toch wel heerlijk om een half uur te kunnen kijken naar hoe ons meisje daar ronddraait en beweegt en zwaait en danst Ik had de indruk dat het een rustig meisje is, omdat ik nooit iets voel, maar niets is minder waar. Ze maakte het de echo-mevrouw soms wel even erg moeilijk, maar alles is gemeten en goed bevonden. Heel lekker gemiddeld! Enige wat ze niet goed wilde laten zien, was tussen de benen, maar ook deze mevrouw hield het op een meisje.

We hebben een paar mooie foto's maar ik kan die op mijn werk niet posten. Ik zal ze even naar schaap mailen en vragen of hij dat even kan.

Karin, ja ik heb veel echo's: 3 ivm het feit dat we via het ivf-centrum gingen, 1 voor de nekplooimeting, 1 omdat ze het hartje niet hoorde, 1 pretecho om het geslacht te bepalen, deze 20 weken echo en over 5 weken nog een pretecho. Ik ben er ook erg blij mee, moet ik zeggen!
pi_66999766

daar is ze dan

[ Bericht 12% gewijzigd door het_fokschaap op 13-03-2009 10:21:23 ]
pi_66999840
Ze lacht op die een-na-laatste!!!

Dopneusje! aaahw mooie foto's!

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 13-03-2009 10:42:30 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66999850
Miss Sly en schapebaby Mooi om te zien hoor! zij lijkt op de bovenste wel te dansen
Fijn dat alles goed was en dat ze lekker beweeglijk bleek
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:12:46 #177
62233 Jelief
ikke lief!
pi_66999865
Lief en zo....
Fijn dat ze het goed doet Miss en schaap!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:14:06 #178
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_66999897
Oh wat een mooi meisje zijn jullie aan het maken Miss_sly
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:15:24 #179
190853 RockabeIIa
pi_66999954
Wat een mooie echo
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 10:22:18 #180
5428 crew  miss_sly
pi_67000141
Rocka, jouw mooie echo-foto's komen vanzelf

De echo-mevrouw zei ook dat ze danste. En ze lijkt inderdaad te lachen, zo leuk! Dat dopneusje had ik ook volgens mij, toen ik pasgeboren was

Ik vind haar ook erg mooi ben ook erg blij dat we weer even mochten spieken. En dat doet me dat ook echt zo goed, dat ik steeds meer van overtuigd ben dat, als die zwangerschap maar eenmaal voorbij is, ik me ook weer fijn ga voelen en dat haar geboorte me echt helemaal gelukkig zal maken. Dus moet ik nog even 20 weken door...ach, de helft al gehad, zullen we maar denken
  Jubileum moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 10:28:43 #181
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67000328
De onderste zie ik niets in maar de bovenste 2 zijn fantastisch miss en schaap! Dat neusje
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:30:57 #182
35189 Troel
scherp en bot
pi_67000406
Wat een mooie echo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 maart 2009 @ 10:31:14 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67000418
zijn de onderste niet twee voetjes van de onderkant bekeken?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:31:19 #184
24188 Belana
kloon van belana
pi_67000424
aaaaaahh wat lief
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:32:49 #185
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67000474
mooie echo's weer zien voorbijkomen...

Rockabella wanneer mocht jij voor echo???

goedemorgend trouwens allemaal
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:33:28 #186
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67000503
ynske wasik ook al aan het denken.. na iemands reactie van oh op onderste lacht ze.. ik van euh ik zie voetjes...

maar ik kan mis zijn
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 10:35:16 #187
5428 crew  miss_sly
pi_67000561
Onderste zijn inderdaad twee voetjes van de onderkant gezien

Het zijn er nu drie, maar eerst stonden er maar twee foto's. De onderste heeft schaap er net bij gezet en dat zijn dus voetjes.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:38:33 #188
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67000660
oké daardoor het misverstandje...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:38:51 #189
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_67000672
wat een schitterende echo's allemaal!!! Om verliefd op te worden, zwart-wit plaatjes
Alexa en Seth zijn lief
pi_67000899
Ja dat was ik lunastar haha, toen stonden er nog maar twee ik heb het nu even verandert. Maar ik bedoel dus die middelste.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:47:02 #191
100412 mefke79
komt goed!
pi_67000949
Miss, schattig die fotos! Wat groeit zo'n kleintje toch veel in 7 weken zeg...

iets anders...dames, beetje onsmakelijke vraag, sorry. Mijn huid kan niet zo goed tegen al die afscheiding blijkt nu. En dat in combi met iets dat klinkt als aardbei, maakt het niet echt prettig. Katoenen ondergoed en wassen met alleen water doe ik al, maar zou je er ook iets van crème op mogen smeren? Ik heb voor mijn eczeem een zalfje dat goed vet is en compleet hypoallergeen, zou dat mogen?
pi_67000991
ik zou niet zomaar gaan smeren in die regio mefke wie weet irriteert de samenstelling van je zalfje de PH-waarde wel meer dan hij goed doet en dan krijg je nog meer afscheiding. Kun je niet even de huisarts bellen anders? Wel vervelend zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:55:31 #193
100412 mefke79
komt goed!
pi_67001221
tja, lastig he, dagje voor de vakantie. Ik denk dat ik het ga aankijken op vakantie,zalf moet toch mee voor het eczeem (heerlijk, hormonaal eczeem dat reageert op een zwangerschap, ik word gek van de jeuk bij tijd en wijle, 't wordt tijd dat ik zon ga zien) en dan bel ik wel na de vakantie voor een afspraak. Kan in 1 moeite door, moet ook nog bloedprikken.
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:16 #194
5428 crew  miss_sly
pi_67001282
mefke, als het puur om de vaginale afscheiding gaat, kun je misschien een anti-schimmel creme halen bij de apotheek, zonder recept. Misschien dat het toch wat verlichting brengt.
pi_67001289
oh maar ik bedoelde bellen-bellen dus zeg maar niet voor een afspraak maar gewoon even aan de assistente vragen zeg maar. Irritant dat eczeem zeg ik heb er tot nu toe niet zoveel last van maar mijn eczeem komt van een allergie dat scheelt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 maart 2009 @ 10:57:30 #196
190853 RockabeIIa
pi_67001291
Mefke, heb je geen schimmeltje?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:02:59 #197
100412 mefke79
komt goed!
pi_67001462
ehm, die afscheiding ziet er normaal uit (lijkt me dus geen schimmel) en is niet eens dramatisch, maar mijn huid kan er gewoon niet tegen. Is ook een bekend fenomeen, lang vocht op mijn huid werkt niet. Daarom kan ik bijvoorbeeld ook geen pleisters lang op mijn huid hebben, gaat ook mis. Het gaat echt om het schrale gevoel zeg maar. En ik vermoed dus dat ik ook (nu al!) een aambei te pakken heb....
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 11:04:52 #198
5428 crew  miss_sly
pi_67001533
bij mij was de afscheiding ook niet dramatisch en leek alles ook normaal, en toch had ik al snel een schimmeltje te pakken. Ik heb toen dus een zo'n ding gehad om in te brengen van de gyn, en verder gesmeerd met dat middeltje. Kan zo snel niet op de naam komen, maar juist tegen schimmeltjes, en dus heel geschikt om daar te smeren, ook misschien als het geen schimmel is, maar 'gewoon' irritatie.

Even gezocht, die creme heet Daktarin, aangeraden ook door de gyn.
pi_67001632
en iets neutraals vettigs anders? Wat niet medicinaal is zeg maar. Zoiets als vaseline of sudocrème of weet ik veel om het schrale tegen te gaan. Zou dat helpen anders?
Er is een kansje dat door die eczeemcrème te smeren je PH verstoord raakt en je nog meer afscheiding produceert en dan ben je verder van huis lijkt me als je niet tegen het vocht-op-huid gebeuren kunt.

Of huis-tuin-en-keuken 3 keer per dag van onderbroek verwisselen en even wassen met n washandje. Is niet handig maar misschien helpt et?

(daktarin heb k ook wel es gehad toen ik 15 was ofzo werkte als een tierelier ben je er zo vanaf als het een schimmel is.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:10:59 #200
100412 mefke79
komt goed!
pi_67001746
hmmm miss, misschien toch eens na laten kijken. Of inderdaad gewoon een middeltje halen...Moet je daarvoor via de huisarts of zou de apotheek het ook zo weten? Het grappige is, ik heb nog wel een antischimmelzalf thuis liggen, maar die was voor schimmel van de huid. Kan eens kijken of die ook daar gesmeerd mag worden...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:12:44 #201
100412 mefke79
komt goed!
pi_67001821
aha daktarin dus...even kijken of ik die kan scoren.
Huup, mijn creme voor het exceem is een soort van vaseline, maar dan helemaal zonder hulpstofjes ed. Het wordt bij de apotheek ook gebruikt als basiszalf voor andere zalfjes. Werkt als een tierelier en irriteert bij mij echt nergens en dat is een wonder...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 11:14:32 #202
100412 mefke79
komt goed!
pi_67001893
haha...ik google die daktarin, blijkt de merknaam voor de zalf te zijn die ik al thuis heb voor schimmel van de huid (dat is dus een andere zalf dan voor mijn eczeem, ik heb dus 2 zalfjes, vond het zelf niet duidelijk omschreven). Mooi, ik ga dus even kijken of die zalf nog goed is...Thanks!
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 11:23:23 #203
5428 crew  miss_sly
pi_67002219
Ow ja, mijn placenta lag dus aan de voorkant, dus is het niet raar dat ik nog niets voel. Als ik wat ga voelen, zal dat ook meer echt van binnen en aan de zijkanten zijn, zei ze.
pi_67002288
Wat een mooie echo Miss Sly!

Mooi duidelijk!
pi_67004978
mooie echo Miss!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 13 maart 2009 @ 12:57:22 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67005502
mefke, je kan bij de apotheek ook om lanette-creme vragen. Dat is een totaal compleet neutrale vette creme, op vaseline basis. Dat is ook heel erg lekker om op dat soort plekjes te smeren.
pi_67005544
ik heb dat ook wel eens gehad, en een paar dagen met uierzalf deed wonderen. maar voor de zekerheid zou ik toch ff de huisarts bellen, want klinkt wel als een schimmeltje
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:02:17 #208
190853 RockabeIIa
pi_67005659
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef lunastar het volgende:

Rockabella wanneer mocht jij voor echo???

goedemorgend trouwens allemaal
Eh.... Met 20 weken denk ik
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:04:45 #209
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_67005736
Heb je dan nog geen echo gehad????
en bij 12 weken???

zal er misschien hebben overgelezen.. sorry daarvoor dan
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:08:58 #210
190853 RockabeIIa
pi_67005854
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef lunastar het volgende:
Heb je dan nog geen echo gehad????
en bij 12 weken???

zal er misschien hebben overgelezen.. sorry daarvoor dan
Ik heb er 1 gehad met 8,5 week
  vrijdag 13 maart 2009 @ 13:18:40 #211
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67006157
Ik zag hele mooie echo's van innepin en miss_sly

Na 3 dagen non stop hoofdpijn is het eindelijk zo goed als over. Echt niets hielp, en werd er wel een beetje gestoord van. Dus ik voel me weer helemaal happy
©Dumbo
pi_67006272
Jeetje texelonia, naar zeg, 3 dagen hoofdpijn....Als iets vervelend is is het dat wel.
Gelukkig is het weer over...

Mefke tegen die aambei kun je ook wel wat halen he!
ik heb er echt een jaar mee rondgelopen omdat ik dacht dat ik met mijn blote kont voor de huisarts moest, en toen ik toch maar belde kreeg ik zo telefonisch een recept voorgeschreven, kon mezelf weer voor de kop slaan dat ik niet eerder had gebeld
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:06:51 #213
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67007711
Ik heb na de bevalling van Linde gewoon iets bij de drogist gehaald laten halen door mijn vriend Was er zo vanaf.

Ik voel de baby weer af en toe. Echt een leuk gevoel. Nog niet echt schoppen natuurlijk, maar meer een soort spartelend visje in het water Mijn kleine visje
  vrijdag 13 maart 2009 @ 14:49:27 #214
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67009055
mooie echo Miss_Sly

hier gelukkig eind maart weer even spieken naar dat kleine friemeltje in de buik
pi_67009592
Wat een mooie echo foto´s Miss Sly, en fijn dat alles goed was!

Ik ben net na mijn werk even bij dat leuke winkeltje Piu in Amsterdam langsgeweest. Echt alles is daar leuk zeg! En ik heb zo´n super cute knuffeldoekje gekocht, een blauwe met een schildpad
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:12:05 #216
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67009949
Leuk knuffeldoekje Tessie! (meteen even online bij piu gekeken )

Ik heb net de kraamverzorgster gesproken die ook bij Linde geweest is en ze wil in september weer bij ons komen kramen Heb me meteen aangemeld via de website van De Kraamvogel. Nu maar hopen dat het gaat lukken!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:12:26 #217
100412 mefke79
komt goed!
pi_67009971
ja dat voor die ehm dingens iets kan halen wist ik...ga ik ook doen...Lekker smeren met allerlei spulletjes...not, ik heb daar een hekel aan, niet te zuinig.
Net broek weer op standje elastiekje. Met deze broek gaat het redelijk goed tot 3 uur en dan moet ie gewoon los. Zondag in het vliegtuig gaat toch echt mijn positiespijkerbroek aan hoor...
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 15:14:45 #218
5428 crew  miss_sly
pi_67010075
tessie, leuke winkel he? En wat een schattig knuffeldoekje, met die schildpad
Ik wist trouwens niet dat jij ook al in Amsterdam woont! Toch eens een Vondelpark-meet met mooi weer organiseren

Fijn Stiemie!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:17:37 #219
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_67010180
Ik zie nu dat Piu vlakbij het echocentrum zit Na de 20-weken echo maar eens een kijkje gaan nemen dan!

En Mefke die positiebroeken heb ik al een week of 3 aan hoor. Werd dat geklooi met elastiekjes zoooo zat.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:19:08 #220
114177 Diaan73
pi_67010237
miss wat een mooie echo's en wat fijn dat alles nog steeds goed is...
Make love, not war ☮
pi_67010784
Miss Sly, die winkel is echt geweldig En die vrouw die achter de kassa stond (ik denk de eigenaresse) is ook zo leuk bezig met al die spulletjes, ze vertelde dat ze alles echt zelf uitzoekt en eerst bekijkt en voelt of het wel zacht genoeg is enzo, voor ze het in het assortiment opneemt. En dat rond juni de webshop het complete assortiment van de winkel zal hebben!
Maar ik woon sinds bijna 2 maanden niet meer in Amsterdam, maar ik werk er nog wel, dus gelukkig kom ik er nog vaak! Maar een Vondelparkmeet als het mooi weer is, is wel een erg goed plan!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:36:06 #222
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_67010891
Ik ben echt zo jaloers op iedereen die zwanger is .
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 15:50:09 #223
5428 crew  miss_sly
pi_67011439
Guus, jij hebt al een schattige, lieve Stella
En je mag het van mij zo overnemen hoor, als ik haar na de geboorte maar terugkrijg
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:52:45 #224
223453 Guuzewuus
pi_67011541
Ja klopt , ik heb een heerlijke Stella.

Enne... die zwangerschap die ik bedoel is dan ook eigenlijk meer het babietje erna hoor . Ik kreeg vanochtend van Sugar wat fotootjes toegestuurd van Stella zo'n drie weken oud. Zo lief . En ik was al aan het rammelen, maar nu ... ...
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:54:42 #225
114177 Diaan73
pi_67011618
Ook al hebben we een heerlijk en tevreden ventje hier in huis, ik mis nog steeds, het zwanger zijn.... het gevoel in je buik..het bijzonder zijn en dat terwijl ik aan het einde het echt zat was....
Make love, not war ☮
  vrijdag 13 maart 2009 @ 15:58:51 #226
223453 Guuzewuus
pi_67011797
Haha, ik heb het eigenlijk nooit gemist, het zwanger zijn. Ook mijn buik niet.

Maar ik ben gewoon echt heel erg aan het fantaseren geslagen over een tweede, en verheug me op een zwangerschap zonder slaapprobleem (want voor mijn gevoel gaat me dat niet meer gebeuren nu Stella er is, vraag me niet waarom) en ook op 'de grote verwachting'.

Maarrrr, ik rammel rustig verder hoor. Eerst mijn werkleven op orde krijgen enzo en gewoon lekker genieten van mijn fijne leventje met Stella .
  vrijdag 13 maart 2009 @ 16:01:09 #227
114177 Diaan73
pi_67011876
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Haha, ik heb het eigenlijk nooit gemist, het zwanger zijn. Ook mijn buik niet.

Maar ik ben gewoon echt heel erg aan het fantaseren geslagen over een tweede, en verheug me op een zwangerschap zonder slaapprobleem (want voor mijn gevoel gaat me dat niet meer gebeuren nu Stella er is, vraag me niet waarom) en ook op 'de grote verwachting'.

Maarrrr, ik rammel rustig verder hoor. Eerst mijn werkleven op orde krijgen enzo en gewoon lekker genieten van mijn fijne leventje met Stella .
Na de 1e had ik dat ook niet, maar nu na de 2e en zo goed als zeker de laatste mis ik het toch wel. . Het komt misschien ook door het besef dat ik nooit meer zwanger zal zijn en een kindje zal verwachten.
Make love, not war ☮
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 16:09:10 #228
5428 crew  miss_sly
pi_67012132
Nou, dat bijzondere, speciale, dat begin ik nu ook wel te merken bij anderen...dat ze dat van mij, zwangere, vinden. En dat heeft toch wel een beetje een weerslag op me.

Maar op dit moment denk ik nog dat ik blij ben dat ik maar een keer zwanger zal zijn en kan het me niet snel genoeg juli worden zodat ik haar op de wereld kan zetten!
pi_67013826
Ik heb vanmiddag mijn collega laten spieken naar t geslacht van onze lieve kleine ukkepuk en ze heeft t op een briefje geschreven en de envelop dichtgeplakt... Lief en ik zijn er beide helemaal zenuwachtig van, maar hij mag écht pas open als hij vanavond ook thuis is!! Ik vind t, ondanks mijn eigen eerdere vermoedens, echt zooooooooooo spannend!

pi_67013932
had je dat zelf nog niet gedaan dan, poppedein??? spannend inderdaad, en leuk om dat vanavond samen dan open te maken!
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:05:11 #231
190853 RockabeIIa
pi_67014075
Oh poppedein ik vind het wel zo grappig, jullie situatie zo
pi_67014153
Nee!! Knap he! heb express na 13 weken niet meer naar t geslacht gekeken, omdat dat de laatste keer was dat M en ik samen gekeken hebben en ik wou m niet 's avonds bij t avondeten hoeven vertellen of ie een zoon of dochter zou krijgen... Vorige week liet ik aan mijn beste vriendin die 5 weekjes korter zwanger is nog even t verschil zien qua termijn en ineens zag ik iets wat wel voor een vermoeden zorgde, maar ik durfde mezelf die bevestiging niet te geven en mn lief hield t vol niets te willen weten tot ik t echt 100% zeker wist...

Miss_Sly, heeeeel erg mooi je 20 wkn echo trouwens!! Heerlijk dat alles goed is en je er vooral lekker van hebt kunnen genieten!
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 17:13:21 #233
5428 crew  miss_sly
pi_67014323
Poppedein, wat leuk zo! Wat spannend, vanavond samen openmaken! Alvast veel plezier
pi_67014962
Oooooh Poppedein wat spannend! Ik ben heel benieuwd
kom je het hier kenbaar maken? Of houden jullie het nog even tussen jullie tweetjes? wijst op vlopje in de hoek

Ik wacht nog even met het geslacht achter mn naam zetten hier tot de 20wkn echo het ook bevestigd heeft. Niet dat het me er van weerhoudt om kleertjes te kopen enzo hoor maar ach.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67015495
Spannend Poppedein!!! nagelbijten
  vrijdag 13 maart 2009 @ 17:53:26 #236
114177 Diaan73
pi_67015544
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat bijzondere, speciale, dat begin ik nu ook wel te merken bij anderen...dat ze dat van mij, zwangere, vinden. En dat heeft toch wel een beetje een weerslag op me.

Maar op dit moment denk ik nog dat ik blij ben dat ik maar een keer zwanger zal zijn en kan het me niet snel genoeg juli worden zodat ik haar op de wereld kan zetten!
Als je zwanger bent, ben je natuurlijk ook bijzonder en speciaal, je draagt een wondertje, want dat is toch wat babies zijn

Poppedein, spannend hoor en veel plezier straks!!
Make love, not war ☮
pi_67016837
Wat leuk Poppedein, spannend zo, met zo´n envelopje!

Wij hebben net eindelijk een matrasje gekocht, en wat beddengoed. Dan ziet het kamertje, nou ja, vooral het ledikantje, er straks niet meer zo kaal uit
pi_67018112
Wat leuk en spannend met dat envelopje Poppedein

Vanmorgen is de mevrouw van MvM langsgeweest en ik heb voor haar weer een knalstreepje gepiest. Volgens haar is mijn HCG gehalte hoog voor de termijn? Het streepje komt al vanaf 2 dagen overtijd direct op en is heel duidelijk, nu wel nog knaller dan bij 2 dagen overtijd, dat wel.

Ik ben voel me zo'n dweil, pff. Was wel irri dat woensdag mijn directe collega vrijwel direct doorhad dat ik zwanger ben omdat ik lamlendig ben en zoveel eet tja helpt tegen misselijkheid he Gisteren heb ik het ook aan mijn baas verteld omdat ik met gevaarlijke stoffen moet werken (ik werk in een lab) Ze reageerde heel leuk gelukkig!

Ik heb een lekkere wijde spijkerbroek van H&M gekocht, 1 a 2 maten groter dan normaal . Jummie wat zit dat fijn ipv die strakke spijkerbroeken die ik normaal draag
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_67018502
oh oh, twinkly, wie weet is je nick een voorspeller...

poppedeine, hoe laat is de feestelijke opening?
pi_67018696
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef bixister het volgende:
oh oh, twinkly, wie weet is je nick een voorspeller...

poppedeine, hoe laat is de feestelijke opening?

Toen ik gisteren aan m'n baas vertelde dat ik zwanger ben vertelde zij dat ze een tweeling gekregen heeft. "Tja", zegt ze "ik werkte met PCR he" ik werk nu ook met de PCR techniek hihihi

geez ik ben wel erg into smilies vandaag..
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_67019786
Het envelopje is open!!!

Onze lieve kleine ukkepuk is een lief klein ieniemienie... MEISJE!!

Man, wat voel ik me euforisch! Liep net even door de bouwmarkt en moest me bedwingen om niet iedereen op zn schouder te tikken om te vertellen dat we een dochter krijgen! Wat maakt die wetenschap t ineens ontzettend écht zeg... niet meer "een kindje", maar een dochter gewoon!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 13 maart 2009 @ 20:23:10 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67019819
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Poppedein het volgende:
Het envelopje is open!!!

Onze lieve kleine ukkepuk is een lief klein ieniemienie... MEISJE!!

Man, wat voel ik me euforisch! Liep net even door de bouwmarkt en moest me bedwingen om niet iedereen op zn schouder te tikken om te vertellen dat we een dochter krijgen! Wat maakt die wetenschap t ineens ontzettend écht zeg... niet meer "een kindje", maar een dochter gewoon!
wat leuk!!! een popje voor poppedein
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 20:34:13 #243
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_67020234
Wat leuk, een meisje voor Poppedein
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:35:05 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67020266
Gaaf Poppedein!
Had jij het zelf goed gezien?

Leuk he, dat van dat echter zijn hebben wij hier ook.

Ook wel gek trouwens, vorige keer kon ik niets met zijn naam en bleef Sasha 'baby' in mijn buik, terwijl we nu de naam toch wel gebruiken af en toe als we het over de baby hebben.
Wat gek toch dat dat zo kan verschillen.
pi_67020384
Jaaaaaa Poppedein!! toch goed gezien
gaan wij lekker 2 van de augustus-meisjes bakken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67020428
Poppedein een meiske
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:50:41 #247
190853 RockabeIIa
pi_67020818
Poppedein, past goed bij je. Een klein meisje <3 Van harte! En dat bouwmarkt-gevoel heb ik ook wel eens (gehad)

BE, misschien omdat je nu weet wat er komt en bij de eerste is het allemaal zo abstract. Of niet?
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:51:53 #248
190853 RockabeIIa
pi_67020856
Nog 4 daagjes en ik zit onder de 200 dagen. Ik vind dat zo'n mijlpaal
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:55:34 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67020997
Ja, dat zou best kunnen Rocka, idd hebben we er beiden een ander gevoel bij. Aan de ene kant is de zwangerschap niet meer nieuw enzo, maar ergens wel intenser omdat je weet dat de band met het kindje straks echt in 1 klap gewoon er is en supersterk is enzo. Net of je daar nu al op anticipeert.

2 augustusmeisjes... XXX kan kiezen strakjes! *o*
  vrijdag 13 maart 2009 @ 20:57:21 #250
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67021060
Verkeerde topic!
pi_67021383
Ohh nog een augustus meisje

Ik ben zoooooo nieuwsgierig naar wat er in mijn buik zit!! Ik zat zelfs al op een pretechosite te kijken of we niet nog voor 31 maart een echo kunnen laten maken!
pi_67021402
Wat leuk Poppedein, een meisje! Gefeliciteerd!!

Ik zag net op mijn teller dat ik nog maar 100 dagen te gaan heb!
pi_67021438
Leuk Poppedein, een meisjespoppetje

Ik vind het zo leuk om te zien hoe iedereen een zwangerschap anders beleeft. Vandaag op bezoek geweest bij mijn zwangere schoonzusje. Waar ik al een dozijn folders en tijdschriften verslonden heb, en bijna alles in huis heb, is er bij haar nog heel veel niet af, ook al is ze volgende week uitgerekend. "Moet je geen box?" vraag ik dan, en dan zegt zij dat een bedje handig zat is. Als ik dan zeg dat het toch wel handig is om het kind ergens neer te leggen af en toe dat níet in z'n bedje is, zodat ie leert dat ie daar moet slapen, lacht ze me bijna uit, alsof zo'n baby het verschil weet tussen "ga maar even liggen" en "ga slapen". Badstandaard? We zetten het badje wel op de commode (wat ook geen commode is natuurlijk, maar een m.i. véél te lage en dus gigantisch onhandige ladenkast). "En als we wat nodig hebben, zien we 't dan wel weer."
Gewoon grappig, hoe anders wij zijn [/ratel]
pi_67021989
Leuk Poppedein!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:25:03 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67022140
Emmer op de commode lijkt me nou niet echt handig, hoe wil je je een glibberend nat kindje vast houden en dan de emmer verplaatsen?
Nou ja goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen dan. Wat een verschil he!

Leuk, al die dagentellers! Ik zit bijna op 150 te gaan, ook al zoiets, en dan Rocka 200 en Tessie 100. Tof!
pi_67022159
Lief, al jullie blije reacties!! Zó leuk!
pi_67022432
Hahaha Innepin ratel mafkees

Wij hebben ook niet alle meubeltjes per se bij een baby-speciaalzaak vandaan ofzo en met sommige dingen (kinderstoel bijvoorbeeld) wachten we nog even met aankopen. Maar ja dingen als een box wil ik toch ook wel hebben. En zeker als je dan volgende week al uitgerekend bent zeg heeft ze wel al het kamertje verer af?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67022474
poppedein, hartstikke leuk! (en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)

innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
pi_67022544
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
poppedein, hartstikke leuk! (en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)

innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
nog een bixbabe?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67022819
puuur hypothetisch he!
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 21:41:18 #261
5428 crew  miss_sly
pi_67022823
Poppedein, een meisje Wat leuk

Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
pi_67023011
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef bixister het volgende:
puuur hypothetisch he!
jaaaaajaa...

*shit nou moet ik weer mn klonen afstreeplijstje erbij pakken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67024219
Poppedein een meisje wat leuk

Wij zijn weer thuis van de crematie van de oma van mijn vriend (was vanmiddag maar we zijn bij mijn schoonouders blijven eten enzo.)
Allemaal van die oude vrouwtjes die naar mij toe kwamen en dan zeiden 'Jij bent zeker 'Flower' ja ze bleef maar over jou en de baby praten' Dan krijg je toch wel een brok in je keel hoor als ze dat zeggen!
Het was een mooie plechtigheid en ik moet zeggen dat ik blij ben dat alles weer achter de rug is, het was een rare week.

Oh ja en voor mij is het nog 123 dagen te gaan en over 2 weken komt de wieg naar ons toe
pi_67024288
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:

Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
bij Amber haden we het wel altijd over Amber, nu hebben we de naam eigenlijk nog niet genoemd... Amber zegt nog steeds dat de baby Truus heet

nog maar 79
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_67024313
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
Dankje! Ik voel me helemaal niet stoer hoor, zeker niet nu ik Poppedein zo zie jubelen om haar dochtertje, dan wil ik oohooohoohoook
pi_67024334
Wij gebruiken de naam ook al maar alleen binnenshuis daarbuiten is eng...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67028576
Even snel:
Vandaag naar de gyn geweest, echo gehad , alles prima in orde
De gyn dácht een jongetje te zien maar kon dat niet met zekerheid zeggen

Poppedein een meisje Leuk!
#geen
pi_67029143
Poppedein, een meisje, super

Ik ben vandaag voor de echo in het VU geweest. Bleek dat het een inwendige echo was Wist niet eens dat dat bestond.
Maar wat was het mooi om te zien! 4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.

Toen ik het mijn ex smste, reageerde hij dat er nog een weg terug was (als in abortus). Kon in mijn euforie bijna niet geloven dat hij dat bedoelde.

DuchessX, wat is de uitslag van het bloedonderzoek van Zito? Ik hoop heel erg dat het de schildklier is die problemen geeft en niet iets anders.
pi_67031150
xenia, wat heerlijk dat de echo zo duidelijk liet zien dat het goed gaat!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 07:38:47 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67031249
Fijn dat jullie echo's goed waren DuchessX en Xenia!
pi_67031295
Flower

Dutchess fijn dat het goed was, en leuk misschien wel een jongetje wanneer heb je weer een echo?

Xenia wat een wonder is dat he, om dat voor het eerst te zien Ik lag ook een potje te janken op die tafel toen de echoscopiste zei: en kijk, hij reageert heel goed op zn moeder (toen ik bewoog begon het kind ook flink te springen). Volgens mij had je geen betere keuze kunnen maken
pi_67031721
Ik weet niet of Sjakie wel trouw blijft aan Senna, nu hij zoveel keuze krijgt
pi_67031727
Xenia en Dutchess, wat fijn, weer 2 goede echo´s! Echo´s zijn echt zo wonderlijk. Ik ben echt blij dat ik de 25ste weer mag, voor een 3D

Ik kan tegenwoordig echt niet meer uitslapen. Was vandaag ook al om 7 uur wakker, en nu al aangekleed beneden en heb zelfs al opgeruimd, schoongemaakt en ontbeten
pi_67031731
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:

Wij hebben het over Sjakie, maar er ligt al wel een 'echt' naamshirtje in de kast
pi_67031750
Duchess en Xenia, wat fijn dat de echo's goed waren!
Mooi om te zien hè dat ie dan ook nog es gaat bewegen...
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:16:11 #276
190853 RockabeIIa
pi_67031780
Xenia, wat een fijn gevoel he? Dat je weet dat het goed zit en dat je het met eigen ogen kon zien.
En wat een vreselijke domper van je ex met zijn weg terug... Vergeet dat maar gauw, jouw kleintje is meer waard dan zo'n pimo
pi_67031790
Jee Xenia, wat is je ex hard zeg.
Wel fijn, allemaal goede echo's.
pi_67032235
tsja, hij staat er natuurlijk zo anders in, ik kan me wel voorstellen dat hij nu niet open staat voor enthousiaste echo-verhalen.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 09:58:19 #279
223453 Guuzewuus
pi_67032301
Die echo's . Allemaal kleine kindjes in wording . Mooi.
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:04:16 #280
190853 RockabeIIa
pi_67032429
WOOOOOOEHHOEEE!
Mijn dinnetje is ook zwanger!!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:06:21 #281
223453 Guuzewuus
pi_67032470
Wat leuk Rockabella. Samen zwanger.

Ik was ook samen zwanger met een vriendin en het is zo leuk dat we als we nu afspreken steeds twee evenoude meisjes bij ons hebben (ze schelen 12 dagen).
  Moderator zaterdag 14 maart 2009 @ 10:22:12 #282
5428 crew  miss_sly
pi_67032837
Fijn Duchess, een goede echo.

Xenia, wat een wondertje is het toch he? Dat dacht ik gisteren ook weer tijdens de echo. Wonderbaarlijk dat het kan en dat we dat zelfs kunnen zien. Jammer van de reactie van je ex.

Leuk Rocka, samen zwanger
Ik loop op mijn ene vriendinnetje een trimester achter en op de ander een trimester voor Echt samen lijkt me nog leuker
  zaterdag 14 maart 2009 @ 10:28:47 #283
190853 RockabeIIa
pi_67032979
Ik loop 7 weken voor
Zij is trouwens tegen de 40 en was net gestopt met de pil. Ik vind het zo bijzonder en ben erg blij voor haar *traantjes wegpinkt*
  Moderator zaterdag 14 maart 2009 @ 10:48:31 #284
5428 crew  miss_sly
pi_67033363
Fijn he, als je zo blij kunt zijn voor een ander.
pi_67038111
Miss wat een prachtige foto's van Senna zeg! Ze is nu al heel erg mooi

Poppedein, ik weet niet of ik het al gezegd had maar wat leuk dat je een augustus-meisje krijgt!

Xenia, eerst een voor jou. Zito's schildklierwaarden waren normaal (vorige keer grensgeval), dus ze moeten verder zoeken wat er aan de hand is. Om een huidziekte uit te sluiten gaan we binnenkort naar een dermatoloog, als hij zijn anti-bioticakuur af heeft. De DA zegt dat het heel goed kan dat er 'van binnen' iets aan de hand is, dat zij zo niet kunnen zien. Ik maak me wel zorgen, tis zo'n lieve hond, wil hem echt nog niet kwijt.

De volgende echo is 8 april, dan ben ik 20 weken. Kan alweer niet wachten
Ik kan maar geen echo-buro hier in de buurt vinden die met 16 weken een geslachtsbepaling wil doen. De meesten doen het pas vanaf 18/20 weken En dan kan ik die 2 weken mss toch net zo goed wachten...we gaan sowieso ook nog een week op vakantie als ik 19 weken ben... Lastig..

De babykamer wordt trouwens zó mooi!

Edit: Lang verhaal over babykamer verplaatst naar babykamer topic

[ Bericht 6% gewijzigd door DuchessX op 14-03-2009 15:34:34 ]
#geen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:15:22 #286
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67038518
Poppedein wat leuk een meisje
Xenia wat een nare reactie van je ex... Maar wat fijn dat de echo goed was, je klinkt heerlijk verliefd!

DuchessX je kan kan een dekbedovertrekje ook gebruiken met een gewoon babydekentje ipv een dekbedje

En ik las iets over zwangerschap zo verschillend beleven en niet op tijd klaar hebben van alles... Tja uhm ik ben nu 39w2d en Micha is as we speak de commode in elkaar aan het zetten. De box moet ook nog uit de schuur gehaald worden. En de wieg halen we vanavond op bij mijn ouders. Dus...

Het lijkt erop dat ik deze keer langer zwanger zal zijn dan ik van Noah was. Als ons meisje even lang blijft zitten, zou ze morgen geboren moeten worden
©Dumbo
pi_67039750
Ik heb nog 35 dagen te gaan.. maar ik heb 't gevoel dat ik die niet vol ga maken.. opschieten Tex, dalijk ben ik je voor! Bij ons staat alles al een tijdje klaar..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67040786
Tex wat spannend...wie weet ben je maandag mama van je dochter!!! Niet voordringen hee Soepie

Tex je bedoelt dekentje erin ipv dekbed? Jay!! * DuchessX zelf nog niet bedacht heeft
#geen
  zaterdag 14 maart 2009 @ 15:42:13 #289
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_67040997
Ja precies, DuchessX, heb ik vandaag nog in een folder over veilig slapen gelezen

Soepstengel hoe gaat het met jou? Je moest toch bedrust houden? Hou je het nog een beetje vol of komen de muren al op je af?
©Dumbo
pi_67041513
Aaaah Poppedein, een meisje...wat leuk!

Ik heb niet zo'n gezellige nacht gehad, om 4 uur hoorde ik Meike huilen, en toen ik bij haar kwam lag ze in het braaksel. Dus mijn vriend eruit getrommeld, die ontfermde zich over de vieze spullen en ik zou Meike in bad doen. Loop met Meike op mijn arm de badkamer in, en krijg zwarte vlekken en piepgeluiden in mijn oren. Ik voelde het al aankomen, dit komt niet goed. Gauw met Meike gaan zitten en mijn vriend geroepen die haar overnam. Poosje op de grond gelegen, en toen ging het even later wel weer wat beter. Dus toch verder met Meike....na een uitgebreid badderproces (want nog 3 keer overgegeven tussendoor) loop ik met haar naar de slaapkamer om haar af te drogen. Kon haar nog net op de commode parkeren, want hetzelfde gebeurde weer. toen heeft mijjn vriend het maar weer overgenomen en ben maar weer in bed geschoten.....

Vandaag gaat het wel weer redelijk.
pi_67042398
Ik heb vandaag stof voor de wieg gekocht Een creme kleurige stof met daarop vlinders geborduurd in het creme met zilver, ik zal vanavond wel even een foto maken

Ook heb ik bij de Miss Etam Outlet 2 broeken, 1 truitje en 2 buikbanden gekocht. Normaal was het 138 euro bij elkaar en nu was ik maar 30 euro kwijt dat is nog eens leuk shoppen.
pi_67042895
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 15:42 schreef texelonia het volgende:
Ja precies, DuchessX, heb ik vandaag nog in een folder over veilig slapen gelezen

Soepstengel hoe gaat het met jou? Je moest toch bedrust houden? Hou je het nog een beetje vol of komen de muren al op je af?
Ik vind het verschrikkelijk. Yana is hele dagen bij oma of tante behalve als mijn vriend thuis is en ze mist me heel erg.. Het huis is zo'n rotzooi maar ik mag niks doen en vriendlief heeft geen puf meer als hij 's avonds thuis komt. Vriendin probeert wel hier en daar wat te poetsen enzo, maar het is gewoon niet zo schoon als ik wil. En ik word gek van het in bed liggen.. het enige wat ik doe is af en toe naar de wc lopen da's mijn uitje. Maar goed. Nog een paar dagen/weken te gaan en dan weet ik waar ik het voor heb gedaan...
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67043457
Karin en Soepstengel Arme meiden!

Het voordringen was natuurlijk maar een geintje, ik snap heel goed dat het erg prettig zou zijn als de baby al eerder komt Sterkte
#geen
pi_67043619
Jeetje Soepstengel....dat is niet grappig zeg. Sterkte!
pi_67043894
Zie net op je ticker Soepie, dat je 35 weken zwanger bent en dat je nog 35 dagen hebt te gaan...ook toevallig
#geen
pi_67046209
Bedankt voor de lieve berichtjes dames! Karin ook een extra
Ik heb al een printscreen gemaakt van m'n banner voor in m'n plakboek.. ja je verzint vanalles als je niks te doen hebt Zo ben ik ook begonnen met kraambedankjes te maken.. zouden we ook niet doen.. maar dan heb ik wat te knutselen.. en traktaties voor op vriendlief's werk enzo..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67046411
Ben je al uitgespeeld op de Nintendo * DuchessX weet niet meer zo goed of het een Nintendo was hoor...)? Ik kan me zo goed voorstellen dat de lol er echt wel van af is hoor. Lijkt me afschuwelijk om zo aan bed gebonden te zijn Wel fijn dat je jezelf toch bezig kunt houden, je moet toch die tijd doorkomen!
#geen
pi_67047531
De Nintendo DS kan ik niet meer zien.... Zoveel spelletjes op gedaan.. poeh. Tijdschriften zijn ook allemaal al gelezen.. moe ben ik ook niet meer te noemen.. creatief ben ik niet dus kan ook geen dingen gaan knutselen ofzo.. 't enige wat ik nog met plezier doe is eten maar dat moet ik echt binnen de perken houden anders krijg ik spijt... internetten komt overigens ook m'n neus uit... nou ja.. wil niet alleen maar klagen. Gewoon nog ff doorbijten.
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_67047577
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef Xenia het volgende:
Poppedein, een meisje, super

Ik ben vandaag voor de echo in het VU geweest. Bleek dat het een inwendige echo was Wist niet eens dat dat bestond.
Maar wat was het mooi om te zien! 4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.

Toen ik het mijn ex smste, reageerde hij dat er nog een weg terug was (als in abortus). Kon in mijn euforie bijna niet geloven dat hij dat bedoelde.

DuchessX, wat is de uitslag van het bloedonderzoek van Zito? Ik hoop heel erg dat het de schildklier is die problemen geeft en niet iets anders.
Schitterend om te zien zo'n klein mensje dat in je buik groeit

Zo vond ik het ongelofelijk mooi om (bij de echo afgelopen vrijdag) een ribbenkast, ruggengraat, beentjes, armpjes, teentjes, vingertjes e.d. te zien.
Nu heb ik echt het gevoel dat er een kindje groeit in de buik van DuchessX.

Wat een lul die ex van jou (voor zover ik opmaak uit jouw bericht).

Ik ben niet DuchessX maar kan wel aangeven dat het bloedonderzoek van Zito geen bijzonderheden heeft uitgewezen. Nu moeten wij binnenkort met hem naar een dermatoloog, en waarschijnlijk nog vervolg onderzoeken laten uitvoeren. Gelukkig zijn wij verzekerd voor die dingen.
pi_67049356
Hmm, 298 posts. Kan nog net even tussendoor

Met gepaste trots uitgerekend op 20 mei van dit jaar, onze dochter, onderstaand een foto van de pretecho.

De mensen die 'Lief' nog hebben meegemaakt in de nacht slowchats zal het niet als een verrassing komen denk ik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 14 maart 2009 @ 20:21:51 #301
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_67049462
gefeliciteerd Roonaan mooie echo
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')