quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
mn vader vertelt net dat hij de echofoto van gister als bureaublad achtergrond heeft ingesteld op zn computerzo schattig hoe zo'n man zo bezig is met zn kleinkind
mn schoonvader is ook al helemaal in een jubelstemming
zo lief, opa's
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef innepin het volgende:
Wat schattig![]()
![]()
Mijn stiefvader mompelt alleen "ja, ik heb er niks mee, ik zie 't wel als 't er is", voor mjin schoonvader wordt het kleinkind nummer zeven, en mijn vader weet niet dat ik zwanger bendus hier mist dat enthousiasme een beetje.
gelukkig is mijn moeder wel heel enthousiast en lief
Dat vind ik wel heel lief en ook knap van je, want ik moet eerlijk zeggen... mijn eigen moeder... tja, dat is toch een band die ik gewoon echt niet met mijn schoonmoeder heb. Mijn eigen moeder bel ik bij wijze van voor iedere zucht en mijn schoonmoeder bel ik haast nooit uit mezelf. (mijn man belt haar ook zelden... laatste keer belde ik ... 4 dagen na 20 wkn echo om te zeggen dat ze een kleinzoon krijgen).quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha het blijven mannen hèglunderen van aandacht
![]()
ik moet zeggen, ik ben me er wel erg van bewust dat mijn schoonmoeder twee zoons heeft. Ze zal nooit "het andere" meemaken. Het lijkt me voor een moeder heel verschillend om mee te maken wanneer haar zoon vader wordt of haar dochter moeder. Mijn moeder heeft beide dus ze zal (hopelijk) ook beide meemaken. Ik ben niet erg close met mn moeder ofzo en ook niet closer geworden, maar ik doe wel mn best om ze allebei zoveel mogelijk te betrekken bij dingen. De één wordt nooit gebeld zonder dat de ander dat ook wordt, mailtjes met foto's gaan naar allebei en winkelen doen we ook met allebei.
En ze mogen allebei niet mee naar een echo en allebei niet bij de bevalling zijn
Dat wordt wel nog vechten om wie het eerst de baby vast mag houden na de bevalling denk ikmisschien geef ik haar maar gewoon aan mijn broertje dan, die trekt nooit zn mond open verder. Tsja, kindertjes die vragen...
Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Vlindur het volgende:
Voor mijn schoonouders zal ik echt geen moeite doen om ze er in te betrekken hoor. Ik zie het wel aan mijn schoonzus. Daar zijn ze misschien 3 keer geweest. Het jonkje is nu al ruim 4 maanden..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef McLaura het volgende:
Mensenkinderen, wat ben ik ongelofelijk zenuwachtig voor de echo zeg...... Ik heb er gewoon maagpijn en bibbers en diarree van![]()
En het rare is dat ik NOOIT zenuwachtig ben, zelfs voor mijn rij-examen (3 keer gedaan) niet.....
Nog 14 minuten en we gaan weg.
Voor mijn schoonouders is het nog geen 7 minuten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!
komt vanzelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef seilram het volgende:
Vicky, wat leuk je buik! Damn, dat doet mijn buik nog nieten ik ben toch even ver
Omdat het contact zo moeizaam gaat...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef tessie het volgende:
Huh, waarom zegt je schoonvader dat dan Tex?
Correctie, ik denk dat mijn stiefvader een superleuke opa zal zijn, maar zolang het nog in de buik zit, doet 't 'm niks.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!
Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
wat leuk miss!!
Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
tja het is hoe je het bekijkt. Misschien wordt Senna wel helemaal gek op dat doekje en heb je dalijk spijt dat je er geen 2e van hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
Wacht even, komt eraan...maar bereid je voor: je wordt heeeeeel hebberigquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes![]()
Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Amber heeft een popje waar ze mee slaapt. Ik heb er uiteindelijk nog een gevonden maar daar wil ze helemaal niets van weten omdat ie nog te zacht is en het labeltje is nog helemaal heel. Ik moet haar popje toch regelmatig wassen en dat kan alleen als ze op de psz is..quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedachtik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
Knietjes en een handje op piemelhoogtequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal
ahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Knietjes en een handje op piemelhoogte
Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!
[ afbeelding ]
Een dik half uurquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Mooooooooooooooie foto's McLaura!
Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Nee, goed dat je 't zegtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!
Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
Zo blijft Senna nog lang onschuldigquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zegwel een super mooie foto zeg!
Jemig..... wat een naar mens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad....tja das echt tegen het verkeerde hormonale been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In, ik weet wat je doormaakt.... ik was er gistermiddag echt beroerd van, maar toen om 19:00 de echo begon, was dat gelijk wegquote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef innepin het volgende:
Wat een mooie (en grappige, McLaura) echofoto's!
![]()
Ik mag vanmiddag ook... 20 weken echo. Ik ben écht stikzenuwachtig, niet normaal meer.
Tot een uur of 4 was het prima te doen, daarna kakte ik in.....quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef innepin het volgende:
Jeumig, om 19.00u pasDan ben je toch helemaal niks waard die hele dag ervoor?
Ik vind 16.00u al zo erg
Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou wel of niet wil weten wat het wordt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen weer Sennaspieken! Hopelijk houdt zij de handjes wel boven de dekensquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Innepin, wat lang wachten! en spannend inderdaad. Vast veel pelzier!
Wij hebben morgen de 20 weken echo, gelukkig om half 9 's ochtends. Tot nu ben ik niet zenuwachtig, want bij de vorige echo 2 weken geleden was alles echt hartstikke goed.
Heb ik ook aan gedacht... maar ik zou niemand met dat envelopje vertrouwenquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha dooske
anders laat je het de echoscopiste toch op een briefje schrijven en in een dichte envelop doen? Geef je die envelop aan iemand anders in bewaring zodat je ook niet heel snel in de verleiding komt om even te spieken en dan kun je alsnog later beslissen
Wat stom dat het ziekenhuis zomaar die afspraak verzet heeft
je kunt het ook aan je VK geven en vragen of zij het bij je dossier doetquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef innepin het volgende:
[..]
Heb ik ook aan gedacht... maar ik zou niemand met dat envelopje vertrouwen![]()
En ik vind het ook stom, jaMoet al lang genoeg wachten, haha. ik ben 'al' 20w5d, laat zat allemaal
![]()
Miss Sly morgen al, leuk Senna glurenLijkt me fijn om niet zenuwachtig te zijn. Scheelt idd wel dat je twee weken geleden al een echo hebt gehad, mijn laatste is zeven weken geleden.
Het is meer het idee dat zo'n kindje groeit vanaf zo'n klompje cellen tot dit, en dat het toch wel héél wonderbaarlijk is als daarbij niks mis is gegaan. Dat maakt me zenuwachtig![]()
het gaat echt over!! Echt waar!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
ik ben nu nog op mn best, wacht maar tot het 12 uur is geweest dan komt er niets zinnigs meer uit
gaat dat nog over die vermoeidheid? ik ben nu 17 weken en vanaf een week of 14 ofzo voel ik me zo enorm hondsmoe.
sttttttquote:
Dat had ik hoe dan ook al ingecalculeerd, aangezien hij er een van zijn vader isquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Ruben blijft vast tot zn 35e thuis wonen![]()
iets met een fokwet enzo![]()
Thanks! Hij is zo duidelijk, omdat we om een vaginale echo heben gevraagd. Ze deed het eerst op de 'gewone' manier en toen zag je alleen een grijze klodder. En toen vroeg mijn man of het niet scherper zou zijn bij een vaginale echo. 'Oh, dat kunnen we ook nog wel even doen' zei ze... En toen kreeg het ineens écht een gezichtje en armpjes en beentjes. Was zó mooi!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Noli. het volgende:
Ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik Sorboo's echo's zoo mooi duidelijk vond!Wat gaaf!
Hier ligt trouwens de enveloppe met sokjes met de kleur van het geslacht nog steeds ongeopend in de kast.
Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbriefquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
dus besloten we voor Senna dan maar een hotel te boeken daar
Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
Tuurlijk! Senna wordt een verstandige meid, die kan die verantwoordelijkheid best aan...zeker als ze al 2 maanden isquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbrief
Ik heb inmiddels ook belsoten om er minstens 1 bij te kopen, misschien zelfs wel tweequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.
Ik ben een tijdje terug ook bij die winkel langs geweest en heb enorm staan twijfelen welke ik zou willen voor ons kindje, want er zijn zo onwijs veel leuke!
Maar iets later zag ik dus de muis die we nu hebben van HappyHorse en toen wist ik dat het die moest gaan worden.
Wel een onwijs leuke winkels sowieso!
OMGquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.piu-amsterdam.nl/
Deze Bar.
Dat was al gemeld in het speeltuinbankje en er is zelfs een topic naar vernoemdquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Armageddon vader geworden is. Misschien toch een felicitatie waard.![]()
![]()
Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 3!
Ow sorry, kom net pas binnen en viel met mijn neus in dat bericht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Troel het volgende:
Dat was al gemeld in het speeltuinbankje en er is zelfs een topic naar vernoemd
[OUD SC] Welkom Celine.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...
Ja, nu je het zegt, die van jou heeft 't ook een beetje. Grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...
nee hoor, je bent nog op tijd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Takkembah het volgende:
Karin, wanneer mag jij voor je 12 weken echooo??? Of heb ik dat al gemist???
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee hoor, je bent nog op tijd!![]()
Het is aanstaande woensdag. Wel een beetje later als 12 weken, ik ben dan 13w+1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel spannend hoor. Bij Meike vond ik de echo's vooral leuk, maar nu denk ik ook steeds "als ie het nog maar doet"
Collega van mij is 4 dagen na mij uitgerekend. Wel leuk hoor, ze gaat ook naar dezelfde vk en bevalt in hetzelfde ziekenhuis. Schept wel een band zo!
Eh.... Met 20 weken denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef lunastar het volgende:
Rockabella wanneer mocht jij voor echo???
goedemorgend trouwens allemaal
Ik heb er 1 gehad met 8,5 weekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef lunastar het volgende:
Heb je dan nog geen echo gehad????
en bij 12 weken???
zal er misschien hebben overgelezen.. sorry daarvoor dan
Na de 1e had ik dat ook niet, maar nu na de 2e en zo goed als zeker de laatste mis ik het toch wel. . Het komt misschien ook door het besef dat ik nooit meer zwanger zal zijn en een kindje zal verwachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Haha, ik heb het eigenlijk nooit gemist, het zwanger zijn. Ook mijn buik niet.![]()
Maar ik ben gewoon echt heel erg aan het fantaseren geslagen over een tweede, en verheug me op een zwangerschap zonder slaapprobleem (want voor mijn gevoel gaat me dat niet meer gebeuren nu Stella er is, vraag me niet waarom) en ook op 'de grote verwachting'.
Maarrrr, ik rammel rustig verder hoor. Eerst mijn werkleven op orde krijgen enzoen gewoon lekker genieten van mijn fijne leventje met Stella
.
Als je zwanger bent, ben je natuurlijk ook bijzonder en speciaal, je draagt een wondertje, want dat is toch wat babies zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat bijzondere, speciale, dat begin ik nu ook wel te merken bij anderen...dat ze dat van mij, zwangere, vinden. En dat heeft toch wel een beetje een weerslag op me.
Maar op dit moment denk ik nog dat ik blij ben dat ik maar een keer zwanger zal zijn en kan het me niet snel genoeg juli worden zodat ik haar op de wereld kan zetten!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef bixister het volgende:
oh oh, twinkly, wie weet is je nick een voorspeller...
poppedeine, hoe laat is de feestelijke opening?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Poppedein het volgende:
![]()
Het envelopje is open!!!
![]()
![]()
Onze lieve kleine ukkepuk is een lief klein ieniemienie... MEISJE!!
![]()
Man, wat voel ik me euforisch! Liep net even door de bouwmarkt en moest me bedwingen om niet iedereen op zn schouder te tikken om te vertellen dat we een dochter krijgen! Wat maakt die wetenschap t ineens ontzettend écht zeg... niet meer "een kindje", maar een dochter gewoon!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
poppedein, hartstikke leuk!(en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
bij Amber haden we het wel altijd over Amber, nu hebben we de naam eigenlijk nog niet genoemd... Amber zegt nog steeds dat de baby Truus heetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk
![]()
Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
Dankje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
Wij hebben het over Sjakie, maar er ligt al wel een 'echt' naamshirtje in de kastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk
![]()
Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
Ik vind het verschrikkelijk. Yana is hele dagen bij oma of tante behalve als mijn vriend thuis is en ze mist me heel erg.. Het huis is zo'n rotzooiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:42 schreef texelonia het volgende:
Ja precies, DuchessX, heb ik vandaag nog in een folder over veilig slapen gelezen
Soepstengel hoe gaat het met jou? Je moest toch bedrust houden? Hou je het nog een beetje vol of komen de muren al op je af?
Schitterend om te zien zo'n klein mensje dat in je buik groeitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef Xenia het volgende:
Poppedein, een meisje, super![]()
Ik ben vandaag voor de echo in het VU geweest. Bleek dat het een inwendige echo wasWist niet eens dat dat bestond.
Maar wat was het mooi om te zien!4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.
![]()
Toen ik het mijn ex smste, reageerde hij dat er nog een weg terug was (als in abortus). Kon in mijn euforie bijna niet geloven dat hij dat bedoelde.![]()
DuchessX, wat is de uitslag van het bloedonderzoek van Zito? Ik hoop heel erg dat het de schildklier is die problemen geeft en niet iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |