abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66940473
Zwangerschap en geboorte deel 458

De aanstaande papa's en mama's :

***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
06 juni 2009: Mammania (jongen)
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan
18 augustus 2009: huuphuup
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© ***
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Linda2205
17 september 2009: mefke79
20 september 2009: Stiemie
20 september 2009: Ssserpente
22 september 2009: XXXKarinXXX
28 september 2009: Takkembah
03 oktober 2009: RockabeIIa
07 oktober 2009: Xenia
09 oktober 2009: Sorbootje
12 oktober 2009: Martine1984
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Twinkly
07 november 2009: Fiemeeltje

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 13-03-2009 20:39:19 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66940515
Mijn tweede Z&G Ik krijg er nog handigheid in joh

Mijn laatste reactie was op huups post:
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
mn vader vertelt net dat hij de echofoto van gister als bureaublad achtergrond heeft ingesteld op zn computer zo schattig hoe zo'n man zo bezig is met zn kleinkind mn schoonvader is ook al helemaal in een jubelstemming zo lief, opa's
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef innepin het volgende:
Wat schattig
Mijn stiefvader mompelt alleen "ja, ik heb er niks mee, ik zie 't wel als 't er is", voor mjin schoonvader wordt het kleinkind nummer zeven, en mijn vader weet niet dat ik zwanger ben dus hier mist dat enthousiasme een beetje.
gelukkig is mijn moeder wel heel enthousiast en lief
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:53:37 #3
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66940562
Vicky, wat leuk je buik! Damn, dat doet mijn buik nog niet en ik ben toch even ver
Niet mieten! Door gieten!
pi_66940625
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!

Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:00:34 #5
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66940783
Voor mijn moeder is het haar eerste echte kleinkind. Mijn zus en broers zijn niet haar echte kinderen. En zij vindt het heel anders voelen en laat dat ook echt merken, ze is zo blij en enthausiast. Voor mijn schoonmoeder is het ook haar 1e klein kind, maar daar merk ik dan wat minder van. Zij belt ons ook niet zo vaak ofzo, dat deed ze al niet, maar ik had verwacht dat dat misschien anders zou worden. Wel hebben we laatst een dag met haar gewinkeld voor baby spul en dat was erg gezellig. Mijn man straalde die dag gewoon ook helemaal en dat vond ik zelf het fijnste om te zien, dat hij zo blij werd van de aandacht van zijn mama.
pi_66941047
Hahaha het blijven mannen hè glunderen van aandacht

ik moet zeggen, ik ben me er wel erg van bewust dat mijn schoonmoeder twee zoons heeft. Ze zal nooit "het andere" meemaken. Het lijkt me voor een moeder heel verschillend om mee te maken wanneer haar zoon vader wordt of haar dochter moeder. Mijn moeder heeft beide dus ze zal (hopelijk) ook beide meemaken. Ik ben niet erg close met mn moeder ofzo en ook niet closer geworden, maar ik doe wel mn best om ze allebei zoveel mogelijk te betrekken bij dingen. De één wordt nooit gebeld zonder dat de ander dat ook wordt, mailtjes met foto's gaan naar allebei en winkelen doen we ook met allebei.
En ze mogen allebei niet mee naar een echo en allebei niet bij de bevalling zijn
Dat wordt wel nog vechten om wie het eerst de baby vast mag houden na de bevalling denk ik misschien geef ik haar maar gewoon aan mijn broertje dan, die trekt nooit zn mond open verder. Tsja, kindertjes die vragen...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66941232
Ik vind het ook echt wel leuk hoor, die opa´s en oma´s to be! Voor mijn ouders en schoonouders is het hun eerste kleinkind. Mijn moeder is helemaal lyrisch, echt zo cute En mijn schoonouders zijn echt van die nuchtere mensen, maar die vinden het ook zo leuk! Had ik helemaal niet verwacht. Elke keer als ze langskomen nemen ze ook kadootjes mee voor de beeb, en ze hebben geholpen met het kamertje enzo, echt zo enthousiast
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:15:58 #8
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_66941301
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha het blijven mannen hè glunderen van aandacht

ik moet zeggen, ik ben me er wel erg van bewust dat mijn schoonmoeder twee zoons heeft. Ze zal nooit "het andere" meemaken. Het lijkt me voor een moeder heel verschillend om mee te maken wanneer haar zoon vader wordt of haar dochter moeder. Mijn moeder heeft beide dus ze zal (hopelijk) ook beide meemaken. Ik ben niet erg close met mn moeder ofzo en ook niet closer geworden, maar ik doe wel mn best om ze allebei zoveel mogelijk te betrekken bij dingen. De één wordt nooit gebeld zonder dat de ander dat ook wordt, mailtjes met foto's gaan naar allebei en winkelen doen we ook met allebei.
En ze mogen allebei niet mee naar een echo en allebei niet bij de bevalling zijn
Dat wordt wel nog vechten om wie het eerst de baby vast mag houden na de bevalling denk ik misschien geef ik haar maar gewoon aan mijn broertje dan, die trekt nooit zn mond open verder. Tsja, kindertjes die vragen...
Dat vind ik wel heel lief en ook knap van je, want ik moet eerlijk zeggen... mijn eigen moeder... tja, dat is toch een band die ik gewoon echt niet met mijn schoonmoeder heb. Mijn eigen moeder bel ik bij wijze van voor iedere zucht en mijn schoonmoeder bel ik haast nooit uit mezelf. (mijn man belt haar ook zelden... laatste keer belde ik ... 4 dagen na 20 wkn echo om te zeggen dat ze een kleinzoon krijgen).

Maar over dat glunderen van aandacht mijn man krijgt nooit zoveel aandacht van zijn moeder, daarom vond ik het zo mooi. Heb me gelijk voor genomen dat ik een hele moeder ga worden voor mijn jongen dan zij. Maar goed, ik ben al een heel ander type mens, dus dat zal voor mij niet zo moeilijk zijn als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_66941470
ik snap wat je bedoelt

ach mijn zusje is juist weer heel erg close met onze moeder en zij en haar vriend hebben weer helemaal niets met zijn moeder (ik moet ook zeggen dat ik er af en toe rare dingen over hoor maar goed...), dus sja, die onverdeelde aandacht van een dochter en dat exclusieve, dat komt ook nog wel voor mijn moeder denk ik haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66941545
Vandaag geen nieuwe flessen meer gekregen van MvM
Ik ben klaaaaar!
#geen
pi_66941655
Ik probeer onze moeders er ook even veel erbij te betrekken maar dat lukt me niet zo goed. Moeder van vriendlief heb ik gewoon niet zoveel mee.. vind het wel knap van je Huup.

Hele dagen op bed liggen ben ik echt zat nu.. maar het moet echt nog even want als ik alleen al even door de huiskamer loop en een broodje smeer bijv. stijgt m'n bloeddruk al maar zoonlief doet het nog goed in m'n buik en verder ziet alles er nog goed uit dus nog geen reden voor zorgen.. zeggen ze. Hopelijk hou ik het vol tot 37 weken en komt ie dan snel.. en NIET op 1 april..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66941666
Fijn Duchess! Heerlijk he.. flesloos
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_66941720
Yay Duchess mijlpaal!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 11 maart 2009 @ 17:32:35 #14
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_66941767
Voor de opa's en oma's in spe zijn het hier ook de eerste kleindkindjes.. dus spannend! Beide oma's zijn inmiddels een keertje meegeweest naar de echo ze smolten helemaal... zo leuk! Voor de ouders van mijn man is het helemaal super, want mijn schoonzusje is ook nog eens in verwachting. Ze worden dus straks in 1 jaar opa en oma van wel DRIE kleinkids! en ze zijn net kleiner gaan wonen

Soepstengel, succes met de laatste loodjes en zet em op!
Duchess... fijhijn!!
pi_66941903
En een mijlpaal voor Duchess!

Ik mag maandag beginnen met het flessen vullen, als ik jullie allemaal zo eens hoor ben ik over tien weken ook blij als ik er weer mee mag stoppen.

Hier is eigenlijk nog te vroeg om heel veel met ouders te delen. Ze weten het wel, maar er valt eigenlijk nog zo weinig te vertellen. Geen echo's, nog geen dingen aangeschaft. Ik heb zelf al amper in de gaten dat ik zwanger ben laat staan een ander

Voor mijn moeder is het 't 11e kleinkind, voor de ouders van mijn vriend het eerste. Aangezien de vader van m'n vriend ernstig ziek is zijn ze daar natuurlijk ook erg mee bezig. (chemo e.d. valt niet mee) Ik denk dat het allemaal pas echt gaat leven als we een echo gehad hebben en we iets tastbaars hebben.
pi_66942861
Voor mijn schoonouders zal ik echt geen moeite doen om ze er in te betrekken hoor. Ik zie het wel aan mijn schoonzus. Daar zijn ze misschien 3 keer geweest. Het jonkje is nu al ruim 4 maanden..
Mijn ouders betrek ik wel, Al zal het niet hoeven, die zal ik waarschijnlijk het huis uit moeten duwen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_66942958
Mensnkinderen, wat ben ik ongelofelijk zenuwachtig voor de echo zeg...... Ik heb er gewoon maagpijn en bibbers en diarree van

Nog 21 minuten en we gaan weg.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66943031
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Vlindur het volgende:
Voor mijn schoonouders zal ik echt geen moeite doen om ze er in te betrekken hoor. Ik zie het wel aan mijn schoonzus. Daar zijn ze misschien 3 keer geweest. Het jonkje is nu al ruim 4 maanden..
Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66943200
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef McLaura het volgende:
Mensenkinderen, wat ben ik ongelofelijk zenuwachtig voor de echo zeg...... Ik heb er gewoon maagpijn en bibbers en diarree van

En het rare is dat ik NOOIT zenuwachtig ben, zelfs voor mijn rij-examen (3 keer gedaan) niet.....

Nog 14 minuten en we gaan weg.
pi_66943829
Heeeeel veel succes McLaura!!

doe een mooie update strakjes!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66943873
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef McLaura het volgende:

[..]

Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!
Voor mijn schoonouders is het nog geen 7 minuten..

Wij wonen 25 minuten verder, dus ik zie ze hier dan ook niet zo snel verschijnen het zijn van die mensen waar de kinderen bij de ouders komen en niet andersom. Ze komen dus eigenlijk alleen het huis uit voor onze verjaardagen. Dus gemiddeld bij iedereen dus 2 x per jaar.. Ach ja.. het went

Succes! Komt goed!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 11 maart 2009 @ 18:47:46 #22
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66944294
Mijn ouders zijn een soort 2e thuis voor Noah (en de baby straks). Mijn schoonouders zijn aan de ene kant enthousiast, maar het contact gaat zoooo moeizaam... Mn schoonmoeder heeft al veel meisjeskleertjes gekocht zegt ze. Ik heb nergens om gevraagd maar het is wel lief natuurlijk! Maar eens in de zoveel tijd heeft ze weer eens een uitbarsting om niks, schreeuwt ze dat ze de kleindochter helaas nooit zal zien en dat de kleertjes wel ergens anders terecht komen
en vervolgens smst ze me tijdje later weer alsof er niks aan de hand is. Ben dus heel benieuwd hoe het straks gaat als de baby er is. M'n schoonvader heeft al gezegd dat ie na Noah's verjaardag niet meer hier zou komen (en buiten verjaardagen om kwamen ze al niet meer hier) en schoonmoeder kan niet rijden.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66944507
Huh, waarom zegt je schoonvader dat dan Tex?
pi_66944531
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef seilram het volgende:
Vicky, wat leuk je buik! Damn, dat doet mijn buik nog niet en ik ben toch even ver
komt vanzelf
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 11 maart 2009 @ 19:05:17 #25
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66944892
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef tessie het volgende:
Huh, waarom zegt je schoonvader dat dan Tex?
Omdat het contact zo moeizaam gaat...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66944929
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!

Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
Correctie, ik denk dat mijn stiefvader een superleuke opa zal zijn, maar zolang het nog in de buik zit, doet 't 'm niks. Mijn ouders hebben trouwens nog geen kleinkinderen, en toch wordt dit voor hun de tweede schoonzusje is 22 maart uitgerekend. Net zoals bij mikoxx, maar dan zonder tweeling

McLaura, hoop dat alles goed is gegaan bij de echo en dat je lekker kindje hebt kunnen kijken

Texel, wat een rare schoonouders
pi_66944994
Wat jammer Tex dat het zo moeizaam gaat allemaal ik had het al wel eerder gelezen maar zoiets blijft ontzettend jammer. Zeker als er zulke dingen aangekondigt worden. Niet leuk

oeh k ben benieuwd naar de update van McLaura

we hebben de "hamburger-echo" aan schoonmams laten zien en nu is ze weer overtuigd van een jochie haha ach het zal wel, bij de 20 wkn echo laten we wel een dvd met geluid meedraaien en dan even aan de echoscopiste vragen of ze een paar keer heel duidelijk meisje wil zeggen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66945306
Jammer zeg Tex, dat je schoonouders zo doen. Je zou toch denken dat het juist leuk is dat ze nog een klein kind erbij krijgen....
pi_66945407
McLaura...hopelijk ben je nu al verlost van je zenuwen en heb je een schitterend echoplaatje voor ons. Ik zal straks eens kijken of ik er eentje van ons kan inscannen.
Bij ons is het ook het eerste kleinkind aan beide kanten. Dus iedereen is er erg blij mee. Ik ben dan wel gezegend met 2 schoonmoeders, maar het is toch echt anders dan met mijn eigen moeder. En schoonmoeder 1 heb ik helemaal niets mee, dus dat is ook een lastig verhaal. ( had met de afspraak dat ik haar voorlopig niet hoefde te zien na de zoveelste aanvaring begin januari, maar ja, kon er nu niet om heen. Ben er dus geweest zaterdag. Ze vloog me in mijn armen na het nieuws en zei dat ze zo blij was dat nu alles tussen ons weer goed was. Duh, ik weet van niets hoor. En ik HAAAAT kleffe mensen waar ik niets mee heb, zoals schoonmoeder.. Schoonmoeder 2 is een schat, haar zou ik zo mijn baby toevertrouwen, geen enkel probleem.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:11:06 #30
5428 crew  miss_sly
pi_66947027
Fijn Duchess, van die flessen verlost!

Huup, leuke dingetjes gekocht

Tex, jammer van je schoonouders inderdaad

McLaura, 20-weken echo? Is vast helemaal goed

Hier prima ouders en schoonouders, 3e kleinkind bij de schoonouders en 4e bij mijn ouders. Wel eerste kleindochter bij mijn ouders, maar ik geloof niet dat ze daar enthousiast over zouden durven doen als ze dat al zijn. Gewoon blij met een kleinkind van mij na zoveel jaar.

Ik heb vandaag het knuffeldoekje uit mijn avatar gekocht Het is in het echt nog mooier en ik ben er helemaal verliefd op. Nogmaals met dank aan Lois
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66947077
wat leuk miss!!

Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66947328
Alles is goed! en het is en heel knap kind!

Ik ben ZO opgelucht!!
pi_66947369
Wow, mooi hoor Sorbootje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:23:26 #34
5428 crew  miss_sly
pi_66947441
Mooie echo, Sorbootje
pi_66947474
Fijn Sorbootje! Mooie echo
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:24:50 #36
5428 crew  miss_sly
pi_66947508
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
wat leuk miss!!

Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
pi_66947526
mini-sorbo ging zelfs een dansje doen en zwaaien.

Eerst was er alleen een grijze blob te zien, maar toen we vroegen of een vaginale echo scherper zou zijn zei ze: "Oh, zullen we dat gewoon even proberen?" En toen werd het ineens haarscherp!

Was een lief mens. We kregen 7 foto's mee in plaats van 1.
pi_66947557
Mooi echo Sorbo! Op die eerste lijk je echt een gezichtje te zien.
pi_66947591
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes

Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66947616
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
tja het is hoe je het bekijkt. Misschien wordt Senna wel helemaal gek op dat doekje en heb je dalijk spijt dat je er geen 2e van hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:29:53 #41
5428 crew  miss_sly
pi_66947707
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes

Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Wacht even, komt eraan...maar bereid je voor: je wordt heeeeeel hebberig
  Jubileum moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:10 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66947749
Wat leuk miss Sly
Sorbootje wat een prachtige echo! die armpjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:38 #43
5428 crew  miss_sly
pi_66947768
http://www.piu-amsterdam.nl/index.php?main_page=index&manufacturers_id=14&zenid=c35752c2aec716ef955ee7b6b3e8be39

Dit zijn dus de doekjes, echt heeeel lerg schattig, zacht, leuk, lief
En de hele winkel staat vol met ontzetten leuke dingen van Barbapapa, hello Kitty, Kuifje en allerlei andere dingetjes die zoooo cute zijn
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:33:06 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_66947823
miss sly, Ezra heeft ook schaapdoekjes (van happy horse) en daar heb ik er wel 4 van, erg handig vind ik zelf ivm kindjes die spugen e.d.

wat een schattig doekje trouwens
stormy waters...
sailin'
pi_66948011
Even duimen voor de foto

-----------

Sjakie, wat doe je nou joh.... we kijken mee hoor viespeuk
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:38:34 #46
5428 crew  miss_sly
pi_66948014
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedacht ik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
pi_66948036
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal

Oehh ik geloof dat ikheel erg hebberig ga worden van die site
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66948073
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedacht ik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
Amber heeft een popje waar ze mee slaapt. Ik heb er uiteindelijk nog een gevonden maar daar wil ze helemaal niets van weten omdat ie nog te zacht is en het labeltje is nog helemaal heel. Ik moet haar popje toch regelmatig wassen en dat kan alleen als ze op de psz is..
Nu koop ik dus maar meteen 2 dezelfde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66948249
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal

Knietjes en een handje op piemelhoogte

Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

pi_66948320
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Knietjes en een handje op piemelhoogte

Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

[ afbeelding ]
aha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:48:13 #51
5428 crew  miss_sly
pi_66948322
Sjakie
pi_66948664
mooooi McLaura!!

Miss-Sly bedankt ik ga gelijk even kijken en kwijlen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66948842
Ik ben nu de eerste in de familie die een kindje krijgt. Zowel m'n vriend als ik zijn oudste thuis.
M'n moeder leeft niet meer, en juist nu merk ik hoe jammer ik het vind. Ik zou nog zoveel willen vragen, hoe dat bij haar vroeger ging bv, maar ze is er niet meer. En m'n vader is veel al vergeten (en mannen onthouden die dingen over zwangerschap en geboorte ook niet zo natuurlijk )
M'n vader vindt het wel echt leuk om opa te worden (dat zegt hij), maar zo vaak zie ik hem niet en we bellen ook niet zo veel. Ik heb het een beetje opgegeven omdat het meeste contact van mijn kant kwam. Laten we zeggen dat ik hem nu 1 keer in de twee weken spreek en soms drie maanden niet zie en dan weer wel een paar keer achter elkaar (in het weekend een dagje ofzo). Maar hij heeft ook niet zo veel contact met m'n broer en zus.
M'n schoonouders zie ik wel heel veel, die wonen twee straten verderop.
M'n schoonmoeder heeft er echt zin in oma te worden, m'n schoonvader (stiefvader van m'n vriend) heeft zelf geen kinderen en geen ervaring mee dus ben benieuwd.

Maar zo zie je maar weer dat in elke familie wel 'probleempjes' zijn. Wel jammer als het contact stroef verloopt, je leeft maar een keer zeg maar he....
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:25 #54
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66949020
Mooooooooooooooie foto's McLaura!

Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:10:06 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66949075
McLaura, wat onwijs leuk! Mooie echo's ook
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66949385
Oooh dames, wat een lieve echofoto's en dat knuffeldoekje van Miss!
En de buik van Vicky!!!

Oooh ik ben zó verliefd, ik zit op 20 roze wolken tegelijk
#geen
pi_66949457
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Mooooooooooooooie foto's McLaura!

Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Een dik half uur En inderdaad, heel uitgebreide uitleg. Een echte aanrader!
pi_66950133
Wat een mooie echo´s van Sorbootje en McLaura!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:42:58 #59
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66950358
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!

Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66950364
Ik ben eindelijk aangekomen En ik begin eindelijk een bolletje te krijgen

Wauw Sorbootje en McLaura wat een mooie echo's Ik kan niet wachten tot ik ook weer een echo heb
pi_66953340
Duchess aaaaauh wat fijn gewoon weer je plasje laten lopen heerlijk hé als dat eens afgelopen is, tuurlijk tis voor een goed doel maar na een weekje of 10 ist mooi geweest.

Huup aaaaaaah wat een lieve meisjes meisjes kleren

Huup wat een raar mens die schoonmoeder ze wilde toch een meid? wat zeurt ze nou

Miss_sly het is ook een super lief knuffeldoekje! ik zou er gewoon 2 kopen al ist maar voor de heb

Sorbootje tuurlijk heb je een knap kind, al lijkt het nu nog meer op een haribo beertje

McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg wel een super mooie foto zeg!

Tex, hier ook behoorlijk wat gedoe in de familie hoor (ieder huisje zijn kruisje), mijn vader heb ik al 2 jaar niet gesproken die weet volgens mij niet eens dat ik zwanger ben en die zal ook geen geboortekaartje meer krijgen, bij Isa's kaartje kwam al geen reactie ik verwacht nu dus ook niets te horen en heb het maar opgegeven de bal ligt bij hem, ik ben er persoonlijk een beetje klaar mee en heb er al veel te veel verdriet om gehad en het kost me gewoon weg teveel energie om nog een poging te wagen.

Mijn schoonouders verwachten nu hun 3de en 4de kleinkind tegelijk, schoonzusje is namelijk ook zwanger, mijn moeder verwacht haar 2de kleinkind.
Ik merk wel dat mijn schoonmoeder minder met mijn zwangerschap heeft als die van haar dochter, maar dat komt denk ik omdat ik er toch met een aantal zaken andere ideeën op nahoud dan mijn schoonmoeder. Ze is namelijk behoorlijk hard als het gaat om gezondheidsdingetjes en vind bv mijn CU aanstelleritus ook mijn gebroken bekken geloofde ze pas toen ze de foto's zag Laat ik het zo stellen ik krijg vaak reacties waarbij ik echt mijn tong af moet bijten, zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad.... tja das echt tegen het verkeerde hormonale been
Verder is het een prima mens zolang ze zich maar niet tegen onze relatie en ons gezin aanbemoeit ze moet haar zoon leren los laten en dat vind ze denk ik moeilijk.
Mama van Isa en Ties
pi_66958620
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!

Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
Nee, goed dat je 't zegt Mijn uitgerekende datum mag aangepast worden naar 9 oktober 2009! Ik ben 6 dagen korter zwanger dan ik dacht.

Maar wat een lekker ding he?
pi_66958628
Jee Marlieske! Kan me voorstellen dat je dat soort opmerkingen slecht trekt!
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:01:30 #64
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66958800
39 weken

Ik voel me beetje belabberd vandaag. Moe, hoofdpijn, last van bekken. Dus ik ga lekker rustig aan doen vandaag. Zo Noah naar school brengen, daarna nog even slapen denk ik, en verder op de bank hangen en een filmpje kijken en een boek lezen ofzow Dus ik weet niet of ik veel online ben vandaag, maar ik verwacht dus nog geen baby hier
©Dumbo
pi_66959112
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:

McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg wel een super mooie foto zeg!

Zo blijft Senna nog lang onschuldig
pi_66959137
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad.... tja das echt tegen het verkeerde hormonale been

Jemig..... wat een naar mens.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:37:53 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959162
Wat een mooie echo's trouwens

Tja, en wat betreft sommige opmerkingen. Ik denk dat iedereen in zijn omgeving soms wel een naaste wat aan kan doen omdat ze stomme opmerkingen maken. Ik wel in ieder geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66959231
Geniet lekker van je rustige dagje Tex
ben benieuwd wanneer jullie meisje zich aandient

Oh en Tex, speciaal voor jouw vermaak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:50:19 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66959352
huup verdiende koon voor je schoonmoeder
©Dumbo
pi_66959391
Meiden wat een mooie echo's ben stiekem wel jaloers,ik moet nog 15 dagen wachten tot ik Puk mag aanschouwen.
pi_66959406
Wat een mooie (en grappige, McLaura ) echofoto's!
Ik mag vanmiddag ook... 20 weken echo. Ik ben écht stikzenuwachtig, niet normaal meer.

Duchess, 20 roze wolken Wat klinkt dat lief zo'n bui had ik gisteren, maar ik werk op zonne-energie volgens mij, want vandaag is het rotweer en voel ik me ook meteen minder
pi_66959451
spannend Innepin! Hoe laat moet je? dan weet ik hoe laat ik vanaf mn telefoon moet f5-en
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:57:48 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959480
Spannend innepin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66959607
Veel plezier vanmiddag Innepin!
pi_66959680
Ik mag pas om vier uur zou eigenlijk half 12 zijn maar het ziekenhuis heeft eigenhandig en zonder overleg mijn afspraak verzet dus eerst nog de hele dag werken zonder enige vorm van concentratie
Zal pas na 't avondeten worden dat ik weer op Fok ben, denk ik, dus niet te vroeg F5en, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor vingerblessures!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')