quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef huuphuup het volgende:
mn vader vertelt net dat hij de echofoto van gister als bureaublad achtergrond heeft ingesteld op zn computerzo schattig hoe zo'n man zo bezig is met zn kleinkind
mn schoonvader is ook al helemaal in een jubelstemming
zo lief, opa's
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef innepin het volgende:
Wat schattig![]()
![]()
Mijn stiefvader mompelt alleen "ja, ik heb er niks mee, ik zie 't wel als 't er is", voor mjin schoonvader wordt het kleinkind nummer zeven, en mijn vader weet niet dat ik zwanger bendus hier mist dat enthousiasme een beetje.
gelukkig is mijn moeder wel heel enthousiast en lief
Dat vind ik wel heel lief en ook knap van je, want ik moet eerlijk zeggen... mijn eigen moeder... tja, dat is toch een band die ik gewoon echt niet met mijn schoonmoeder heb. Mijn eigen moeder bel ik bij wijze van voor iedere zucht en mijn schoonmoeder bel ik haast nooit uit mezelf. (mijn man belt haar ook zelden... laatste keer belde ik ... 4 dagen na 20 wkn echo om te zeggen dat ze een kleinzoon krijgen).quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:08 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha het blijven mannen hèglunderen van aandacht
![]()
ik moet zeggen, ik ben me er wel erg van bewust dat mijn schoonmoeder twee zoons heeft. Ze zal nooit "het andere" meemaken. Het lijkt me voor een moeder heel verschillend om mee te maken wanneer haar zoon vader wordt of haar dochter moeder. Mijn moeder heeft beide dus ze zal (hopelijk) ook beide meemaken. Ik ben niet erg close met mn moeder ofzo en ook niet closer geworden, maar ik doe wel mn best om ze allebei zoveel mogelijk te betrekken bij dingen. De één wordt nooit gebeld zonder dat de ander dat ook wordt, mailtjes met foto's gaan naar allebei en winkelen doen we ook met allebei.
En ze mogen allebei niet mee naar een echo en allebei niet bij de bevalling zijn
Dat wordt wel nog vechten om wie het eerst de baby vast mag houden na de bevalling denk ikmisschien geef ik haar maar gewoon aan mijn broertje dan, die trekt nooit zn mond open verder. Tsja, kindertjes die vragen...
Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:07 schreef Vlindur het volgende:
Voor mijn schoonouders zal ik echt geen moeite doen om ze er in te betrekken hoor. Ik zie het wel aan mijn schoonzus. Daar zijn ze misschien 3 keer geweest. Het jonkje is nu al ruim 4 maanden..
quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:10 schreef McLaura het volgende:
Mensenkinderen, wat ben ik ongelofelijk zenuwachtig voor de echo zeg...... Ik heb er gewoon maagpijn en bibbers en diarree van![]()
En het rare is dat ik NOOIT zenuwachtig ben, zelfs voor mijn rij-examen (3 keer gedaan) niet.....
Nog 14 minuten en we gaan weg.
Voor mijn schoonouders is het nog geen 7 minuten..quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:11 schreef McLaura het volgende:
[..]
Zo.... mijn moeder gaat elke week even naar haar kleinzoon..... en die moet van Groningen naar Gouda!
komt vanzelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:53 schreef seilram het volgende:
Vicky, wat leuk je buik! Damn, dat doet mijn buik nog nieten ik ben toch even ver
Omdat het contact zo moeizaam gaat...quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:53 schreef tessie het volgende:
Huh, waarom zegt je schoonvader dat dan Tex?
Correctie, ik denk dat mijn stiefvader een superleuke opa zal zijn, maar zolang het nog in de buik zit, doet 't 'm niks.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!
Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
wat leuk miss!!
Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
tja het is hoe je het bekijkt. Misschien wordt Senna wel helemaal gek op dat doekje en heb je dalijk spijt dat je er geen 2e van hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
Wacht even, komt eraan...maar bereid je voor: je wordt heeeeeel hebberigquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes![]()
Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Amber heeft een popje waar ze mee slaapt. Ik heb er uiteindelijk nog een gevonden maar daar wil ze helemaal niets van weten omdat ie nog te zacht is en het labeltje is nog helemaal heel. Ik moet haar popje toch regelmatig wassen en dat kan alleen als ze op de psz is..quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedachtik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
Knietjes en een handje op piemelhoogtequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal
ahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Knietjes en een handje op piemelhoogte
Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!
[ afbeelding ]
Een dik half uurquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Mooooooooooooooie foto's McLaura!
Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Nee, goed dat je 't zegtquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!
Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
Zo blijft Senna nog lang onschuldigquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zegwel een super mooie foto zeg!
Jemig..... wat een naar mens.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad....tja das echt tegen het verkeerde hormonale been
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |