abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66944929
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!

Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
Correctie, ik denk dat mijn stiefvader een superleuke opa zal zijn, maar zolang het nog in de buik zit, doet 't 'm niks. Mijn ouders hebben trouwens nog geen kleinkinderen, en toch wordt dit voor hun de tweede schoonzusje is 22 maart uitgerekend. Net zoals bij mikoxx, maar dan zonder tweeling

McLaura, hoop dat alles goed is gegaan bij de echo en dat je lekker kindje hebt kunnen kijken

Texel, wat een rare schoonouders
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66944994
Wat jammer Tex dat het zo moeizaam gaat allemaal ik had het al wel eerder gelezen maar zoiets blijft ontzettend jammer. Zeker als er zulke dingen aangekondigt worden. Niet leuk

oeh k ben benieuwd naar de update van McLaura

we hebben de "hamburger-echo" aan schoonmams laten zien en nu is ze weer overtuigd van een jochie haha ach het zal wel, bij de 20 wkn echo laten we wel een dvd met geluid meedraaien en dan even aan de echoscopiste vragen of ze een paar keer heel duidelijk meisje wil zeggen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66945306
Jammer zeg Tex, dat je schoonouders zo doen. Je zou toch denken dat het juist leuk is dat ze nog een klein kind erbij krijgen....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66945407
McLaura...hopelijk ben je nu al verlost van je zenuwen en heb je een schitterend echoplaatje voor ons. Ik zal straks eens kijken of ik er eentje van ons kan inscannen.
Bij ons is het ook het eerste kleinkind aan beide kanten. Dus iedereen is er erg blij mee. Ik ben dan wel gezegend met 2 schoonmoeders, maar het is toch echt anders dan met mijn eigen moeder. En schoonmoeder 1 heb ik helemaal niets mee, dus dat is ook een lastig verhaal. ( had met de afspraak dat ik haar voorlopig niet hoefde te zien na de zoveelste aanvaring begin januari, maar ja, kon er nu niet om heen. Ben er dus geweest zaterdag. Ze vloog me in mijn armen na het nieuws en zei dat ze zo blij was dat nu alles tussen ons weer goed was. Duh, ik weet van niets hoor. En ik HAAAAT kleffe mensen waar ik niets mee heb, zoals schoonmoeder.. Schoonmoeder 2 is een schat, haar zou ik zo mijn baby toevertrouwen, geen enkel probleem.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:11:06 #30
5428 crew  miss_sly
pi_66947027
Fijn Duchess, van die flessen verlost!

Huup, leuke dingetjes gekocht

Tex, jammer van je schoonouders inderdaad

McLaura, 20-weken echo? Is vast helemaal goed

Hier prima ouders en schoonouders, 3e kleinkind bij de schoonouders en 4e bij mijn ouders. Wel eerste kleindochter bij mijn ouders, maar ik geloof niet dat ze daar enthousiast over zouden durven doen als ze dat al zijn. Gewoon blij met een kleinkind van mij na zoveel jaar.

Ik heb vandaag het knuffeldoekje uit mijn avatar gekocht Het is in het echt nog mooier en ik ben er helemaal verliefd op. Nogmaals met dank aan Lois
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66947077
wat leuk miss!!

Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66947328
Alles is goed! en het is en heel knap kind!

Ik ben ZO opgelucht!!
pi_66947369
Wow, mooi hoor Sorbootje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:23:26 #34
5428 crew  miss_sly
pi_66947441
Mooie echo, Sorbootje
pi_66947474
Fijn Sorbootje! Mooie echo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:24:50 #36
5428 crew  miss_sly
pi_66947508
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
wat leuk miss!!

Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
pi_66947526
mini-sorbo ging zelfs een dansje doen en zwaaien.

Eerst was er alleen een grijze blob te zien, maar toen we vroegen of een vaginale echo scherper zou zijn zei ze: "Oh, zullen we dat gewoon even proberen?" En toen werd het ineens haarscherp!

Was een lief mens. We kregen 7 foto's mee in plaats van 1.
pi_66947557
Mooi echo Sorbo! Op die eerste lijk je echt een gezichtje te zien.
pi_66947591
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes

Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66947616
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
tja het is hoe je het bekijkt. Misschien wordt Senna wel helemaal gek op dat doekje en heb je dalijk spijt dat je er geen 2e van hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:29:53 #41
5428 crew  miss_sly
pi_66947707
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes

Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Wacht even, komt eraan...maar bereid je voor: je wordt heeeeeel hebberig
  Jubileum moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:10 #42
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_66947749
Wat leuk miss Sly
Sorbootje wat een prachtige echo! die armpjes
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:31:38 #43
5428 crew  miss_sly
pi_66947768
http://www.piu-amsterdam.nl/index.php?main_page=index&manufacturers_id=14&zenid=c35752c2aec716ef955ee7b6b3e8be39

Dit zijn dus de doekjes, echt heeeel lerg schattig, zacht, leuk, lief
En de hele winkel staat vol met ontzetten leuke dingen van Barbapapa, hello Kitty, Kuifje en allerlei andere dingetjes die zoooo cute zijn
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:33:06 #44
24188 Belana
kloon van belana
pi_66947823
miss sly, Ezra heeft ook schaapdoekjes (van happy horse) en daar heb ik er wel 4 van, erg handig vind ik zelf ivm kindjes die spugen e.d.

wat een schattig doekje trouwens
stormy waters...
sailin'
pi_66948011
Even duimen voor de foto

-----------

Sjakie, wat doe je nou joh.... we kijken mee hoor viespeuk
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:38:34 #46
5428 crew  miss_sly
pi_66948014
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedacht ik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
pi_66948036
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal

Oehh ik geloof dat ikheel erg hebberig ga worden van die site
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66948073
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedacht ik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
Amber heeft een popje waar ze mee slaapt. Ik heb er uiteindelijk nog een gevonden maar daar wil ze helemaal niets van weten omdat ie nog te zacht is en het labeltje is nog helemaal heel. Ik moet haar popje toch regelmatig wassen en dat kan alleen als ze op de psz is..
Nu koop ik dus maar meteen 2 dezelfde.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_66948249
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal

Knietjes en een handje op piemelhoogte

Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66948320
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef McLaura het volgende:

[..]

Knietjes en een handje op piemelhoogte

Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!

[ afbeelding ]
aha
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')