Correctie, ik denk dat mijn stiefvader een superleuke opa zal zijn, maar zolang het nog in de buik zit, doet 't 'm niks.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:55 schreef huuphuup het volgende:
haha, ik wilde net zeggen je 2e Z&G!
Jammer dat je stiefvader er niets mee heeft. Ik moet zeggen dat ik me wel heel erg bevoorrecht voel dat het voor zowel mijn ouders als mijn schoonouders het eerste kleinkind is.
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:12 schreef Vicky het volgende:
wat leuk miss!!
Ik moet nog op zoek naar HET knuffeltje...
tja het is hoe je het bekijkt. Misschien wordt Senna wel helemaal gek op dat doekje en heb je dalijk spijt dat je er geen 2e van hebt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
Wacht even, komt eraan...maar bereid je voor: je wordt heeeeeel hebberigquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi Sorbootje!! wat poepig zeg zo duidelijk met die armpjes en beentjes![]()
Miss Sly heb je een website of zoiets van die knuffeldoekjes?
Amber heeft een popje waar ze mee slaapt. Ik heb er uiteindelijk nog een gevonden maar daar wil ze helemaal niets van weten omdat ie nog te zacht is en het labeltje is nog helemaal heel. Ik moet haar popje toch regelmatig wassen en dat kan alleen als ze op de psz is..quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:38 schreef miss_sly het volgende:
Belana, daar had ik dan uiteraard weer niet aan gedachtik dacht alleen aan kwijtraken, en dat gaat niet als het alleen in bed ligt. Maar vies worden kan zeker wel, inderdaad. Toch maar minstens 1 bijkopen dan
Knietjes en een handje op piemelhoogtequote:Op woensdag 11 maart 2009 20:39 schreef Vicky het volgende:
Mooi McLaura!
maar die onderste snap ik niet helemaal
ahaquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:45 schreef McLaura het volgende:
[..]
Knietjes en een handje op piemelhoogte
Sennaaaaaaaaaaaaaaa zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!!!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |