abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 11 maart 2009 @ 20:48:13 #51
5428 crew  miss_sly
pi_66948322
Sjakie
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66948664
mooooi McLaura!!

Miss-Sly bedankt ik ga gelijk even kijken en kwijlen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66948842
Ik ben nu de eerste in de familie die een kindje krijgt. Zowel m'n vriend als ik zijn oudste thuis.
M'n moeder leeft niet meer, en juist nu merk ik hoe jammer ik het vind. Ik zou nog zoveel willen vragen, hoe dat bij haar vroeger ging bv, maar ze is er niet meer. En m'n vader is veel al vergeten (en mannen onthouden die dingen over zwangerschap en geboorte ook niet zo natuurlijk )
M'n vader vindt het wel echt leuk om opa te worden (dat zegt hij), maar zo vaak zie ik hem niet en we bellen ook niet zo veel. Ik heb het een beetje opgegeven omdat het meeste contact van mijn kant kwam. Laten we zeggen dat ik hem nu 1 keer in de twee weken spreek en soms drie maanden niet zie en dan weer wel een paar keer achter elkaar (in het weekend een dagje ofzo). Maar hij heeft ook niet zo veel contact met m'n broer en zus.
M'n schoonouders zie ik wel heel veel, die wonen twee straten verderop.
M'n schoonmoeder heeft er echt zin in oma te worden, m'n schoonvader (stiefvader van m'n vriend) heeft zelf geen kinderen en geen ervaring mee dus ben benieuwd.

Maar zo zie je maar weer dat in elke familie wel 'probleempjes' zijn. Wel jammer als het contact stroef verloopt, je leeft maar een keer zeg maar he....
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:08:25 #54
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66949020
Mooooooooooooooie foto's McLaura!

Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:10:06 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66949075
McLaura, wat onwijs leuk! Mooie echo's ook
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66949385
Oooh dames, wat een lieve echofoto's en dat knuffeldoekje van Miss!
En de buik van Vicky!!!

Oooh ik ben zó verliefd, ik zit op 20 roze wolken tegelijk
#geen
pi_66949457
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:08 schreef Noli. het volgende:
Mooooooooooooooie foto's McLaura!

Ennnn.. Hoe lang zijn jullie binnen geweest?
Amelink is een leuke man he? Legt ook graag alles helemaal uit.
Een dik half uur En inderdaad, heel uitgebreide uitleg. Een echte aanrader!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66950133
Wat een mooie echo´s van Sorbootje en McLaura!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:42:58 #59
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_66950358
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!

Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_66950364
Ik ben eindelijk aangekomen En ik begin eindelijk een bolletje te krijgen

Wauw Sorbootje en McLaura wat een mooie echo's Ik kan niet wachten tot ik ook weer een echo heb
pi_66953340
Duchess aaaaauh wat fijn gewoon weer je plasje laten lopen heerlijk hé als dat eens afgelopen is, tuurlijk tis voor een goed doel maar na een weekje of 10 ist mooi geweest.

Huup aaaaaaah wat een lieve meisjes meisjes kleren

Huup wat een raar mens die schoonmoeder ze wilde toch een meid? wat zeurt ze nou

Miss_sly het is ook een super lief knuffeldoekje! ik zou er gewoon 2 kopen al ist maar voor de heb

Sorbootje tuurlijk heb je een knap kind, al lijkt het nu nog meer op een haribo beertje

McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg wel een super mooie foto zeg!

Tex, hier ook behoorlijk wat gedoe in de familie hoor (ieder huisje zijn kruisje), mijn vader heb ik al 2 jaar niet gesproken die weet volgens mij niet eens dat ik zwanger ben en die zal ook geen geboortekaartje meer krijgen, bij Isa's kaartje kwam al geen reactie ik verwacht nu dus ook niets te horen en heb het maar opgegeven de bal ligt bij hem, ik ben er persoonlijk een beetje klaar mee en heb er al veel te veel verdriet om gehad en het kost me gewoon weg teveel energie om nog een poging te wagen.

Mijn schoonouders verwachten nu hun 3de en 4de kleinkind tegelijk, schoonzusje is namelijk ook zwanger, mijn moeder verwacht haar 2de kleinkind.
Ik merk wel dat mijn schoonmoeder minder met mijn zwangerschap heeft als die van haar dochter, maar dat komt denk ik omdat ik er toch met een aantal zaken andere ideeën op nahoud dan mijn schoonmoeder. Ze is namelijk behoorlijk hard als het gaat om gezondheidsdingetjes en vind bv mijn CU aanstelleritus ook mijn gebroken bekken geloofde ze pas toen ze de foto's zag Laat ik het zo stellen ik krijg vaak reacties waarbij ik echt mijn tong af moet bijten, zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad.... tja das echt tegen het verkeerde hormonale been
Verder is het een prima mens zolang ze zich maar niet tegen onze relatie en ons gezin aanbemoeit ze moet haar zoon leren los laten en dat vind ze denk ik moeilijk.
Mama van Isa en Ties
pi_66958620
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:42 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh Sorbootje, had ik helemaal overheen gelezen! Sorry! Maarw at een mooie foto's van jullie knappe kindje! <3 Van harte!

Is je datum correct trouwens? Dan weet ik nl dat mijn stompie er net zo uit ziet
Nee, goed dat je 't zegt Mijn uitgerekende datum mag aangepast worden naar 9 oktober 2009! Ik ben 6 dagen korter zwanger dan ik dacht.

Maar wat een lekker ding he?
pi_66958628
Jee Marlieske! Kan me voorstellen dat je dat soort opmerkingen slecht trekt!
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:01:30 #64
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66958800
39 weken

Ik voel me beetje belabberd vandaag. Moe, hoofdpijn, last van bekken. Dus ik ga lekker rustig aan doen vandaag. Zo Noah naar school brengen, daarna nog even slapen denk ik, en verder op de bank hangen en een filmpje kijken en een boek lezen ofzow Dus ik weet niet of ik veel online ben vandaag, maar ik verwacht dus nog geen baby hier
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66959112
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:

McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg wel een super mooie foto zeg!

Zo blijft Senna nog lang onschuldig
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66959137
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef marlieske het volgende:
zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad.... tja das echt tegen het verkeerde hormonale been

Jemig..... wat een naar mens.
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:37:53 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959162
Wat een mooie echo's trouwens

Tja, en wat betreft sommige opmerkingen. Ik denk dat iedereen in zijn omgeving soms wel een naaste wat aan kan doen omdat ze stomme opmerkingen maken. Ik wel in ieder geval
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66959231
Geniet lekker van je rustige dagje Tex
ben benieuwd wanneer jullie meisje zich aandient

Oh en Tex, speciaal voor jouw vermaak:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:50:19 #69
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_66959352
huup verdiende koon voor je schoonmoeder
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_66959391
Meiden wat een mooie echo's ben stiekem wel jaloers,ik moet nog 15 dagen wachten tot ik Puk mag aanschouwen.
pi_66959406
Wat een mooie (en grappige, McLaura ) echofoto's!
Ik mag vanmiddag ook... 20 weken echo. Ik ben écht stikzenuwachtig, niet normaal meer.

Duchess, 20 roze wolken Wat klinkt dat lief zo'n bui had ik gisteren, maar ik werk op zonne-energie volgens mij, want vandaag is het rotweer en voel ik me ook meteen minder
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66959451
spannend Innepin! Hoe laat moet je? dan weet ik hoe laat ik vanaf mn telefoon moet f5-en
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:57:48 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_66959480
Spannend innepin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66959607
Veel plezier vanmiddag Innepin!
pi_66959680
Ik mag pas om vier uur zou eigenlijk half 12 zijn maar het ziekenhuis heeft eigenhandig en zonder overleg mijn afspraak verzet dus eerst nog de hele dag werken zonder enige vorm van concentratie
Zal pas na 't avondeten worden dat ik weer op Fok ben, denk ik, dus niet te vroeg F5en, ik wil niet verantwoordelijk zijn voor vingerblessures!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')