Duchess aaaaauh wat fijn gewoon weer je plasje laten lopen

heerlijk hé als dat eens afgelopen is, tuurlijk tis voor een goed doel maar na een weekje of 10 ist mooi geweest.
Huup aaaaaaah wat een lieve meisjes meisjes kleren
Huup wat een raar mens die schoonmoeder ze wilde toch een meid? wat zeurt ze nou
Miss_sly het is ook een super lief knuffeldoekje! ik zou er gewoon 2 kopen al ist maar voor de heb
Sorbootje tuurlijk heb je een knap kind, al lijkt het nu nog meer op een haribo beertje
McLaura wat een vunzige schoonzoon voor Miss_sly heb je in de maak zeg

wel een super mooie foto zeg!
Tex, hier ook behoorlijk wat gedoe in de familie hoor (ieder huisje zijn kruisje), mijn vader heb ik al 2 jaar niet gesproken die weet volgens mij niet eens dat ik zwanger ben en die zal ook geen geboortekaartje meer krijgen, bij Isa's kaartje kwam al geen reactie ik verwacht nu dus ook niets te horen en heb het maar opgegeven de bal ligt bij hem, ik ben er persoonlijk een beetje klaar mee en heb er al veel te veel verdriet om gehad en het kost me gewoon weg teveel energie om nog een poging te wagen.
Mijn schoonouders verwachten nu hun 3de en 4de kleinkind tegelijk, schoonzusje is namelijk ook zwanger, mijn moeder verwacht haar 2de kleinkind.
Ik merk wel dat mijn schoonmoeder minder met mijn zwangerschap heeft als die van haar dochter, maar dat komt denk ik omdat ik er toch met een aantal zaken andere ideeën op nahoud dan mijn schoonmoeder.
Ze is namelijk behoorlijk hard als het gaat om gezondheidsdingetjes en vind bv mijn CU aanstelleritus ook mijn gebroken bekken geloofde ze pas toen ze de foto's zag
Laat ik het zo stellen ik krijg vaak reacties waarbij ik echt mijn tong af moet bijten, zo wilde ze ook dat ik/we zou liegen als de punctie slecht uit zou vallen, ik zou dan beter kunnen zeggen dat ik een miskraam had gehad....
tja das echt tegen het verkeerde hormonale beenVerder is het een prima mens zolang ze zich maar niet tegen onze relatie en ons gezin aanbemoeit ze moet haar zoon leren los laten en dat vind ze denk ik moeilijk.