Thanks! Hij is zo duidelijk, omdat we om een vaginale echo heben gevraagd. Ze deed het eerst op de 'gewone' manier en toen zag je alleen een grijze klodder. En toen vroeg mijn man of het niet scherper zou zijn bij een vaginale echo. 'Oh, dat kunnen we ook nog wel even doen' zei ze... En toen kreeg het ineens écht een gezichtje en armpjes en beentjes. Was zó mooi!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Noli. het volgende:
Ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik Sorboo's echo's zoo mooi duidelijk vond!Wat gaaf!
Hier ligt trouwens de enveloppe met sokjes met de kleur van het geslacht nog steeds ongeopend in de kast.
Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbriefquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
dus besloten we voor Senna dan maar een hotel te boeken daar
Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
Tuurlijk! Senna wordt een verstandige meid, die kan die verantwoordelijkheid best aan...zeker als ze al 2 maanden isquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbrief
Ik heb inmiddels ook belsoten om er minstens 1 bij te kopen, misschien zelfs wel tweequote:Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.
Ik ben een tijdje terug ook bij die winkel langs geweest en heb enorm staan twijfelen welke ik zou willen voor ons kindje, want er zijn zo onwijs veel leuke!
Maar iets later zag ik dus de muis die we nu hebben van HappyHorse en toen wist ik dat het die moest gaan worden.
Wel een onwijs leuke winkels sowieso!
OMGquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:13 schreef Brighteyes het volgende:
http://www.piu-amsterdam.nl/
Deze Bar.
Dat was al gemeld in het speeltuinbankje en er is zelfs een topic naar vernoemdquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lees net dat Armageddon vader geworden is. Misschien toch een felicitatie waard.![]()
![]()
Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 3!
Ow sorry, kom net pas binnen en viel met mijn neus in dat bericht.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:33 schreef Troel het volgende:
Dat was al gemeld in het speeltuinbankje en er is zelfs een topic naar vernoemd
[OUD SC] Welkom Celine.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...
Ja, nu je het zegt, die van jou heeft 't ook een beetje. Grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...
nee hoor, je bent nog op tijd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Takkembah het volgende:
Karin, wanneer mag jij voor je 12 weken echooo??? Of heb ik dat al gemist???
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee hoor, je bent nog op tijd!![]()
Het is aanstaande woensdag. Wel een beetje later als 12 weken, ik ben dan 13w+1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel spannend hoor. Bij Meike vond ik de echo's vooral leuk, maar nu denk ik ook steeds "als ie het nog maar doet"
Collega van mij is 4 dagen na mij uitgerekend. Wel leuk hoor, ze gaat ook naar dezelfde vk en bevalt in hetzelfde ziekenhuis. Schept wel een band zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |