abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66959723
Oh Innepin, irritant is dat hè, zo helemaal aan het eind van de dag. Alsof je ook nog maar een beetje kunt functioneren!
pi_66959732
Oh ik bedenk me ineens dat ik niet de enige was die vandaag een echo zou krijgen! Mijn geheugen staat mij niet toe te herinneren wie het was, maar iig succes en plezier gewenst
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66959759
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef innepin het volgende:
Wat een mooie (en grappige, McLaura ) echofoto's!
Ik mag vanmiddag ook... 20 weken echo. Ik ben écht stikzenuwachtig, niet normaal meer.
In, ik weet wat je doormaakt.... ik was er gistermiddag echt beroerd van, maar toen om 19:00 de echo begon, was dat gelijk weg
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_66959834
Jeumig, om 19.00u pas Dan ben je toch helemaal niks waard die hele dag ervoor? Ik vind 16.00u al zo erg

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou wel of niet wil weten wat het wordt.
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 09:13:05 #80
5428 crew  miss_sly
pi_66959909
Innepin, wat lang wachten! en spannend inderdaad. Vast veel pelzier!

Wij hebben morgen de 20 weken echo, gelukkig om half 9 's ochtends. Tot nu ben ik niet zenuwachtig, want bij de vorige echo 2 weken geleden was alles echt hartstikke goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66959933
hahahaha dooske

anders laat je het de echoscopiste toch op een briefje schrijven en in een dichte envelop doen? Geef je die envelop aan iemand anders in bewaring zodat je ook niet heel snel in de verleiding komt om even te spieken en dan kun je alsnog later beslissen

Wat stom dat het ziekenhuis zomaar die afspraak verzet heeft
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66960180
Nummer_zoveel, het lijkt me ook heel erg om je moeder te moeten missen tijdens je zwangerschap, en ook als je kindje geboren is. Het is zoiets speciaals, dat je graag met je moeder wilt delen.
Heb je ook ergens het idee dat ze wel "meekijkt"?

Ik heb dat zelf wel met mijn zus, al is dat natuurlijk een hele andere band als met je moeder.
Maar op Meikes verjaardag was ze er even weer.... (dat is wel vaker gebeurt)
Net op het moment dat we het over haar hadden begon er een lamp te flikkeren, en dat is daarna nog niet weer gebeurd. Ik zie dat echt als een teken.

Innepin, succes met je echo vandaag. Spannend en leuk tegelijk....
Hier is het aftellen hoor, nog 6 dagen dan mogen wij.....

Ik droomde een paar dagen terug over Meike die met haar zusje aan het samenspannen was tegen hun mama!
Dus wie zal het zeggen en krijgen wij wel een tweede meid. (wij willen het niet weten trouwens)

MClaura, fijn dat de echo goed was! Ik vond de eerste foto ook heel duidelijk!
Sorbootje, idd een ontzettend knap kind al hoor! Wel wonderlijk hoor, zo klein en het is al echt een mensje. Een paar weken geleden was het nog een klompje cellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_66960425
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef innepin het volgende:
Jeumig, om 19.00u pas Dan ben je toch helemaal niks waard die hele dag ervoor? Ik vind 16.00u al zo erg

Ik ben er nog steeds niet uit of ik nou wel of niet wil weten wat het wordt.
Tot een uur of 4 was het prima te doen, daarna kakte ik in.....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_66960450
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef miss_sly het volgende:
Innepin, wat lang wachten! en spannend inderdaad. Vast veel pelzier!

Wij hebben morgen de 20 weken echo, gelukkig om half 9 's ochtends. Tot nu ben ik niet zenuwachtig, want bij de vorige echo 2 weken geleden was alles echt hartstikke goed.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa morgen weer Sennaspieken! Hopelijk houdt zij de handjes wel boven de dekens
  donderdag 12 maart 2009 @ 09:40:51 #85
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_66960696
Zag mooie echo's!! Gefeliciteerd

Miss Sly alvast heel erg veel plezier morgen met de echo! Natuurlijk is alles nu ook weer hardstikke goed!
Lekker weer even gluren naar jullie mooie lieve Senna!
pi_66961045
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha dooske

anders laat je het de echoscopiste toch op een briefje schrijven en in een dichte envelop doen? Geef je die envelop aan iemand anders in bewaring zodat je ook niet heel snel in de verleiding komt om even te spieken en dan kun je alsnog later beslissen

Wat stom dat het ziekenhuis zomaar die afspraak verzet heeft
Heb ik ook aan gedacht... maar ik zou niemand met dat envelopje vertrouwen

En ik vind het ook stom, ja Moet al lang genoeg wachten, haha. ik ben 'al' 20w5d, laat zat allemaal

Miss Sly morgen al, leuk Senna gluren Lijkt me fijn om niet zenuwachtig te zijn. Scheelt idd wel dat je twee weken geleden al een echo hebt gehad, mijn laatste is zeven weken geleden.
Het is meer het idee dat zo'n kindje groeit vanaf zo'n klompje cellen tot dit, en dat het toch wel héél wonderbaarlijk is als daarbij niks mis is gegaan. Dat maakt me zenuwachtig
pi_66961177
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:52 schreef innepin het volgende:

[..]

Heb ik ook aan gedacht... maar ik zou niemand met dat envelopje vertrouwen
En ik vind het ook stom, ja Moet al lang genoeg wachten, haha. ik ben 'al' 20w5d, laat zat allemaal

Miss Sly morgen al, leuk Senna gluren Lijkt me fijn om niet zenuwachtig te zijn. Scheelt idd wel dat je twee weken geleden al een echo hebt gehad, mijn laatste is zeven weken geleden.
Het is meer het idee dat zo'n kindje groeit vanaf zo'n klompje cellen tot dit, en dat het toch wel héél wonderbaarlijk is als daarbij niks mis is gegaan. Dat maakt me zenuwachtig
je kunt het ook aan je VK geven en vragen of zij het bij je dossier doet het zal haar waarschijnlijk roesten wat er op het briefje staat dus hele kleine kans dat ze gaat spieken en je spreekt haar niet dagelijks dat scheelt misschien ook.
ik zou het ook niet aan mn moeder of schoonmoeder geven ofzo nee haha dan weet ik zeker dat het direct opengemaakt wordt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66961203
Wat een goed idee zo op de vroege ochtend, huupske!
pi_66961309
ik ben nu nog op mn best, wacht maar tot het 12 uur is geweest dan komt er niets zinnigs meer uit

gaat dat nog over die vermoeidheid? ik ben nu 17 weken en vanaf een week of 14 ofzo voel ik me zo enorm hondsmoe.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_66961320
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef huuphuup het volgende:
ik ben nu nog op mn best, wacht maar tot het 12 uur is geweest dan komt er niets zinnigs meer uit

gaat dat nog over die vermoeidheid? ik ben nu 17 weken en vanaf een week of 14 ofzo voel ik me zo enorm hondsmoe.
het gaat echt over!! Echt waar!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_66961346
Karin: ja, dat zou mooi zijn, dat ze ergens nog op ons neer mee kan kijken ofzo. Ik hoop dat het zo is, ook al zijn er geen 'keiharde' bewijzen voor (voor mij dan).
Wat erg dat je zus is overleden. Moet er niet aan denken dat m'n broer of zus niet meer zou leven, da's helemaal oneerlijk, zo jong.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:06:09 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961396
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

het gaat echt over!! Echt waar!
Inderdaad, als ze uit huis zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66961429
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Troel het volgende:

[..]

stttttt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:08:23 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961463
Misschien iets eerder, maar het zal niet veel schelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66961495
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:06 schreef Troel het volgende:

[..]

Ruben blijft vast tot zn 35e thuis wonen
iets met een fokwet enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:15:03 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_66961655
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ruben blijft vast tot zn 35e thuis wonen
iets met een fokwet enzo
Dat had ik hoe dan ook al ingecalculeerd, aangezien hij er een van zijn vader is (die ging pas op zijn 25e uit huis )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:16:56 #97
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66961714
Het stoeltje voor de babykamer is klaar en ik ben er helemaal blij mee. Nu kan ik daar gaan poetsen en inrichten!

Wat betreft ouders en schoonouders. Voor beiden was Anna het eerste kleinkind. Mijn schoonmoeder overleed toen ik 10 weken zwanger was, maar heeft nog wel de 9 weken echo op DVD gezien in het ziekenhuis. Ze was dolgelukkig en zei tegen iedereen die het wilde weten of niet dat ze oma ging worden. Toen het echt veel slechter ging heb ik moeten beloven Anna over haar oma te vertellen en daarna overleed ze. En als Anna nu bij opa is, loopt ze naar de foto toe en zegt ze "oma!". Ik vind dat zo bijzonder, want we hebben haar daar nooit echt op gewezen. En voor mijn schoonvader zijn Anna en de aankomende baby echt het licht in zijn leven. Daar doet hij alles voor!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_66961862
Wat mooi Memmel

doe es een foto van dé stoel?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:24:32 #99
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_66961934
Ja, het was gisteren al een beetje te donker, ik ga 'm vanavond op de kiekerd zetten!

En hij past zo goed bij de luiertas die ik van lief mocht gaan bestellen (nou lijkt het net alsof ik daar toestemming voor nodig heb, heulemaal niet, maar gezien het bedrag heb ik toch effe overleg gepleegd)!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:24:50 #100
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_66961944
Ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik Sorboo's echo's zoo mooi duidelijk vond! Wat gaaf!

Hier ligt trouwens de enveloppe met sokjes met de kleur van het geslacht nog steeds ongeopend in de kast.

Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')