trekt vast wel weer bij
  trekt vast wel weer bij  

die duimfoto's zijn zo poepig!
 die duimfoto's zijn zo poepig! nu al...
 nu al...

quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...

Ik had er alleen niet echt op gelet dus was benieuwd of jij er wel naar had gekeken.
 Ik had er alleen niet echt op gelet dus was benieuwd of jij er wel naar had gekeken. 

Ja, nu je het zegt, die van jou heeft 't ook een beetje. Grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...

Ongeacht geslacht
 Ongeacht geslacht  

duimen op de echofoto, wat lief!
  duimen op de echofoto, wat lief!

en nu wil ik t nog een keer voelen! en nóg een keer!
 en nu wil ik t nog een keer voelen! en nóg een keer!

Ik ben me toch een partij moe.
 Ik ben me toch een partij moe. 

nee hoor, je bent nog op tijd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Takkembah het volgende:
Karin, wanneer mag jij voor je 12 weken echooo??? Of heb ik dat al gemist???

quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee hoor, je bent nog op tijd!
Het is aanstaande woensdag. Wel een beetje later als 12 weken, ik ben dan 13w+1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel spannend hoor. Bij Meike vond ik de echo's vooral leuk, maar nu denk ik ook steeds "als ie het nog maar doet"
Collega van mij is 4 dagen na mij uitgerekend. Wel leuk hoor, ze gaat ook naar dezelfde vk en bevalt in hetzelfde ziekenhuis. Schept wel een band zo!

om soms samen te klagen / praten / andere mensen uitlachen (je weet wel, die met domme verhalen, vragen, etc.)....
  om soms samen te klagen / praten / andere mensen uitlachen (je weet wel, die met domme verhalen, vragen, etc.)....   

Ik had de indruk dat het een rustig meisje is, omdat ik nooit iets voel, maar niets is minder waar. Ze maakte het de echo-mevrouw soms wel even erg moeilijk, maar alles is gemeten en goed bevonden. Heel lekker gemiddeld! Enige wat ze niet goed wilde laten zien, was tussen de benen, maar ook deze mevrouw hield het op een meisje.
 Ik had de indruk dat het een rustig meisje is, omdat ik nooit iets voel, maar niets is minder waar. Ze maakte het de echo-mevrouw soms wel even erg moeilijk, maar alles is gemeten en goed bevonden. Heel lekker gemiddeld! Enige wat ze niet goed wilde laten zien, was tussen de benen, maar ook deze mevrouw hield het op een meisje. 

aaahw
 aaahw  mooie foto's!
 mooie foto's! 

ben ook erg blij dat we weer even mochten spieken. En dat doet me dat ook echt zo goed, dat ik steeds meer van overtuigd ben dat, als die zwangerschap maar eenmaal voorbij is, ik me ook weer fijn ga voelen en dat haar geboorte me echt helemaal gelukkig zal maken. Dus moet ik nog even 20 weken door...ach, de helft al gehad, zullen we maar denken
 ben ook erg blij dat we weer even mochten spieken. En dat doet me dat ook echt zo goed, dat ik steeds meer van overtuigd ben dat, als die zwangerschap maar eenmaal voorbij is, ik me ook weer fijn ga voelen en dat haar geboorte me echt helemaal gelukkig zal maken. Dus moet ik nog even 20 weken door...ach, de helft al gehad, zullen we maar denken  

ik heb het nu even verandert. Maar ik bedoel dus die middelste.
 ik heb het nu even verandert. Maar ik bedoel dus die middelste.

ik heb er tot nu toe niet zoveel last van maar mijn eczeem komt van een allergie dat scheelt.
 ik heb er tot nu toe niet zoveel last van maar mijn eczeem komt van een allergie dat scheelt.

Eh.... Met 20 weken denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef lunastar het volgende:
Rockabella wanneer mocht jij voor echo???
goedemorgend trouwens allemaal

Ik heb er 1 gehad met 8,5 weekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef lunastar het volgende:
Heb je dan nog geen echo gehad????
en bij 12 weken???
zal er misschien hebben overgelezen.. sorry daarvoor dan

Was er zo vanaf.
  Was er zo vanaf. Mijn kleine visje
 Mijn kleine visje   

En ik heb zo´n super cute knuffeldoekje gekocht, een blauwe met een schildpad
 En ik heb zo´n super cute knuffeldoekje gekocht, een blauwe met een schildpad   

)
 ) Heb me meteen aangemeld via de website van De Kraamvogel. Nu maar hopen dat het gaat lukken!
 Heb me meteen aangemeld via de website van De Kraamvogel. Nu maar hopen dat het gaat lukken!

iets kan halen wist ik...ga ik ook doen...Lekker smeren met allerlei spulletjes...not, ik  heb daar een hekel aan, niet te zuinig.
  iets kan halen wist ik...ga ik ook doen...Lekker smeren met allerlei spulletjes...not, ik  heb daar een hekel aan, niet te zuinig.  

Na de 20-weken echo maar eens een kijkje gaan nemen dan!
 Na de 20-weken echo maar eens een kijkje gaan nemen dan! 

En die vrouw die achter de kassa stond (ik denk de eigenaresse) is ook zo leuk bezig met al die spulletjes, ze vertelde dat ze alles echt zelf uitzoekt en eerst bekijkt en voelt of het wel zacht genoeg is enzo, voor ze het in het assortiment opneemt. En dat rond juni de webshop het complete assortiment van de winkel zal hebben!
 En die vrouw die achter de kassa stond (ik denk de eigenaresse) is ook zo leuk bezig met al die spulletjes, ze vertelde dat ze alles echt zelf uitzoekt en eerst bekijkt en voelt of het wel zacht genoeg is enzo, voor ze het in het assortiment opneemt. En dat rond juni de webshop het complete assortiment van de winkel zal hebben! 

, ik heb een heerlijke Stella.
 , ik heb een heerlijke Stella. . Ik kreeg vanochtend van Sugar wat fotootjes toegestuurd van Stella zo'n drie weken oud. Zo lief
 . Ik kreeg vanochtend van Sugar wat fotootjes toegestuurd van Stella zo'n drie weken oud. Zo lief   . En ik was al aan het rammelen, maar nu
 . En ik was al aan het rammelen, maar nu    ...
 ...   ...
 ...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |