Wat een mooie echo's zag ik voorbijkomen van Sorbootje en McLaura
Miss_Sly, veel plezier straks met meisje kijken!
Memmel, Karin, Malieske, Nummer_zoveel... en alle anderen die om wat voor reden dan ook niet meer close kunnen (of willen) zijn met hun (voormalige) dierbaren: sterkte ermee, vooral tijdens deze moeilijke hormonale periode waarin je leven al zo op z'n kop staat door de komst van (nog) een kleintje
Devin is het eerste (en enige) kleinkind van mijn ouders en zonder overdrijven kan ik zeggen dat die mensen
verslaafd zijn aan hem. Volkomen bezeten van hun kleinzoon, ze hebben het over niks anders meer, hun hele huis staat in het teken van hem en hij wordt schandalig door hun verwend met kado's en onverdeelde aandacht. Andersom is de liefde ook sterk aanwezig, Devin vraagt dagelijks meerdere malen naar zijn saba en savta (opa en oma in het Hebreeuws).
Mijn schoonouders (aka opa en oma) hebben nog meer kleinkinderen en hoewel zij ook dol op Devin zijn is de band toch anders. Het zijn nou eenmaal nuchtere
(dare I say enigszins kil??), simpele zielen die heel kalm en gestructureerd zijn in het dagelijks leven. Dus ook in de omgang met de kleinkinderen. Doe maar gewoon en val vooral niet uit de toon zeg maar...
Mijn tepelhoven zijn aan het veranderen! Ze worden duidelijk groter en donkerder van kleur, en heel soms voelen mijn tepels eem beetje plakkerig aan. Nog geen echte druppels die eruit komen, maar de eerste signalen zijn al waarneembaar
Kennen jullie die Fireballs nog? Ik heb vanaf maandag al 12 van die ballen op en ik heb nog 2 ongeopende pakjes liggen. Ehhh, dat is nu dus 1 ongeopend pakje. Ik kan die dingen wel blijven eten
.... met gevoel voor drama....