abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66962383
Ik droomde vannacht dat onze kleine man was geboren. Veel te vroeg maar wel helemaal klaar zeg maar We hadden nog niks in huis en toen mijn ouders op visite kwamen wisten ze al lang hoe kindje heette enzo. Hij kon ook al lachen en zitten. Toen moesten we van de kraamhulp naar buiten was dat was goed voor het ventje, waren we buiten kon ie ineens ook al lopen en praten Toen ik wakker werd was ik helemaal aan het zoeken waar ie was en was blij dat ik hem niet kon vinden!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:53:39 #102
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66962811
doet bij jullie hoesten ook zoveel pijn in je buik?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:54:57 #103
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66962856
Wat een mooie echo's allemaal En wat fijn dat alles ook zo goed gaat.

Voor de dames die vandaag of morgen hun echo hebben: heel veel plezier!!!

En wat gaan jullie hard, is bijna niet meer bij te houden als je hier niet meer actief post...
Make love, not war ☮
pi_66962865
Menicole! *proest*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_66963162
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:24 schreef Noli. het volgende:
Ben ik helemaal vergeten te zeggen dat ik Sorboo's echo's zoo mooi duidelijk vond! Wat gaaf!

Hier ligt trouwens de enveloppe met sokjes met de kleur van het geslacht nog steeds ongeopend in de kast.

Thanks! Hij is zo duidelijk, omdat we om een vaginale echo heben gevraagd. Ze deed het eerst op de 'gewone' manier en toen zag je alleen een grijze klodder. En toen vroeg mijn man of het niet scherper zou zijn bij een vaginale echo. 'Oh, dat kunnen we ook nog wel even doen' zei ze... En toen kreeg het ineens écht een gezichtje en armpjes en beentjes. Was zó mooi!

Dat je die envelop dicht kunt laten!
pi_66964037
Bar, ja hier wel in elk geval, net als niezen.

MeNicole Ik had vannacht ook zo'n soort droom! Ik droomde dat ik aan het bevallen was, de verloskundige stond ondertussen de afwas te doen en het kind kwam er heel makkelijk zonder pijn uit en was meteen een peuter, kon al wat woordjes zeggen ook. En toen wilde ik hem (het was net als altijd in mijn dromen een jongetje) aanleggen om te laten drinken en toen beet ie me heel hard in mn tepel. En heel mijn familie en schoonfamilie was er toen al en zat schaapachtig toe te kijken en niemand hielp me
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 11:46:40 #107
5428 crew  miss_sly
pi_66964726
Ik heb ook weer gedroomd vannacht. Senna was geboren en ze was heel mooi en lief (nu kan ik me wel ongeveer herinneren hoe ze eruit ziet) maar wij moesten ergens heen en dus ging ze meteen uit logeren bij vrienden van ons. Toen die haar na het weekend terugbrachten, keek ik niet eens in de maxi cosi, maar ging zitten kletsen met onze vrienden. Daarna moesten we nog iets regelen want we zouden naar een feest in Maastricht gaan, en daar wilden we zeker heen, dus besloten we voor Senna dan maar een hotel te boeken daar

Hoezo, bizarre dromen...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_66965250
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef miss_sly het volgende:
dus besloten we voor Senna dan maar een hotel te boeken daar

Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbrief
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:00:58 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965297
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

We waren in de buurt van die winkel en ik wilde het even live bekijken...en het is zo een schattig doekje. Het schaapje zit er in een gaatje doorheen, dat kan er ook uit
Ik vraag me alleen af of we er twee van moeten aanschaffen, of niet. Ik wilde deze alleen in het bedje laten liggen, en dan een andere voor erbuiten (box, kinderwagen, maxi-cosi, op bezoek) en dan is de kans op kwijtraken kleiner...in principe...toch?
Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.
En we hebben er bijv. eentje bij de creche liggen.
Ik ben een tijdje terug ook bij die winkel langs geweest en heb enorm staan twijfelen welke ik zou willen voor ons kindje, want er zijn zo onwijs veel leuke!
Maar iets later zag ik dus de muis die we nu hebben van HappyHorse en toen wist ik dat het die moest gaan worden.

Wel een onwijs leuke winkels sowieso!

Ons knuffeltje is overigens wel iets goedkoper dan die van jullie, sly, dat was voor mij ook wel een overweging, want ik wist dat ik er weer veel wilde.

[ Bericht 8% gewijzigd door BE op 12-03-2009 12:06:16 ]
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:03:54 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965383
Mooie echo's zag ik langskomen!
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:04:29 #111
5428 crew  miss_sly
pi_66965413
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dus jij geeft Senna nu al een VRIJbrief
Tuurlijk! Senna wordt een verstandige meid, die kan die verantwoordelijkheid best aan...zeker als ze al 2 maanden is
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:04:55 #112
5428 crew  miss_sly
pi_66965427
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb 5 knuffeltjes. Zowel voor Sasha als nu voor de nieuwe baby. Zo kan er ook nog eens eentje in de was.
Ik ben een tijdje terug ook bij die winkel langs geweest en heb enorm staan twijfelen welke ik zou willen voor ons kindje, want er zijn zo onwijs veel leuke!
Maar iets later zag ik dus de muis die we nu hebben van HappyHorse en toen wist ik dat het die moest gaan worden.

Wel een onwijs leuke winkels sowieso!
Ik heb inmiddels ook belsoten om er minstens 1 bij te kopen, misschien zelfs wel twee
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:06:40 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965491
Gelukkig hadden ze er wel heel veel op voorraad dus volgens mij is eentje later nog bijkopen niet echt een probleem.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:10:04 #114
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66965607
over welke winkel hebben jullie het be en miss_sly nieuwschierig aagje is
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:13:15 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66965894
superleuke winkel inderdaad, maar, mocht je er online wat willen kopen: ze rekenen belachelijk hoge verzendkosten (een tientje ofzo). althans, dat was een tijd geleden het geval.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:23:34 #117
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_66966075
kom vast nog wel eens in Amsterdam, om daar zelf eens te kijken

Hier mis is dat wel een beetje hoor, van die leuke winkeltjes, meestal rijd ik dan naar Gent
  Moderator donderdag 12 maart 2009 @ 12:31:46 #118
5428 crew  miss_sly
pi_66966344
Als er mensen iets van die winkel willen, wil ik het ook best halen en opsturen tegen redelijker verzendkosten als die werkelijk zo hoog zijn bij hun
pi_66966356
OH BE wat doe je me aan
* innepin koopt en koopt en koopt...
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:42:07 #120
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66966633
Wat een mooie echo's zag ik voorbijkomen van Sorbootje en McLaura

Miss_Sly, veel plezier straks met meisje kijken!

Memmel, Karin, Malieske, Nummer_zoveel... en alle anderen die om wat voor reden dan ook niet meer close kunnen (of willen) zijn met hun (voormalige) dierbaren: sterkte ermee, vooral tijdens deze moeilijke hormonale periode waarin je leven al zo op z'n kop staat door de komst van (nog) een kleintje

Devin is het eerste (en enige) kleinkind van mijn ouders en zonder overdrijven kan ik zeggen dat die mensen verslaafd zijn aan hem. Volkomen bezeten van hun kleinzoon, ze hebben het over niks anders meer, hun hele huis staat in het teken van hem en hij wordt schandalig door hun verwend met kado's en onverdeelde aandacht. Andersom is de liefde ook sterk aanwezig, Devin vraagt dagelijks meerdere malen naar zijn saba en savta (opa en oma in het Hebreeuws).
Mijn schoonouders (aka opa en oma) hebben nog meer kleinkinderen en hoewel zij ook dol op Devin zijn is de band toch anders. Het zijn nou eenmaal nuchtere (dare I say enigszins kil??), simpele zielen die heel kalm en gestructureerd zijn in het dagelijks leven. Dus ook in de omgang met de kleinkinderen. Doe maar gewoon en val vooral niet uit de toon zeg maar...

Mijn tepelhoven zijn aan het veranderen! Ze worden duidelijk groter en donkerder van kleur, en heel soms voelen mijn tepels eem beetje plakkerig aan. Nog geen echte druppels die eruit komen, maar de eerste signalen zijn al waarneembaar

Kennen jullie die Fireballs nog? Ik heb vanaf maandag al 12 van die ballen op en ik heb nog 2 ongeopende pakjes liggen. Ehhh, dat is nu dus 1 ongeopend pakje. Ik kan die dingen wel blijven eten
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:43:18 #121
35189 Troel
scherp en bot
pi_66966672
Fireballs

Hey, als je ze binnenhoudt, moet je er nog wat meer scoren hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_66967649
Mooie echoplaatjes zeg!

Zo we hebben net de nekplooimeting gehad. Geweldig om weer even naar de baby te kunnen kijken Nadat de echomevrouw klaar was, vroeg ze of de stagiaire nog even mocht proberen. Jawel hoor, konden we mooi even zien hoe de baby wakker werd en ging bewegen Hij draaide zich zo op zijn zij. Klein eigenwijsje Pff ben helemaal opgelucht!
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:17:10 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_66967706
Wat fijn Stiemie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 12 maart 2009 @ 13:41:23 #124
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_66968599
Leuk Stiemie! 2x kijken. En krijgen jullie nou alweer een "hij"?

Mijn Fireballs zijn alweer bijna op
Troel, da's gelukkig niet het enige dat ik binnen kan houden hoor, ik kan weer eten! Het spugen beperkt zich vrijwel alleen tot de nacht en ochtend. Heel soms overdag ook nog, maar da;s gelukkig een uitzondering.
.... met gevoel voor drama....
pi_66968639
Aha, het was dus Stiemie die vandaag ook even mocht babykijken! Wat fijn dat je nog even wat langer mocht kijken
Kersjes, wat goed dat je weer kan eten! Dat het maar beter en beter met je moge gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')