Mooi!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef tessie het volgende:
Je spreekt het net zo uit als Graham, alleen is dit de Ierse schrijfwijze.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef tessie het volgende:
tadaquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef Smeej het volgende:
Hoe spreek je die naam uit? Ik vind hem ook tof
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 14:30 schreef tessie het volgende:
Had ik die schrijfwijze geweten, dan had onze Bram die als tweede naam gehad. Bram Graham is vanwege obvious allitereren afgevallen, nu heet ie Nigel, ook prachtig. Maar toch.quote:Op zondag 15 maart 2009 09:18 schreef tessie het volgende:
Haha nou inderdaad! Dat was eerst ook mijn bezwaar tegen deze naam, maar ik vind het gewoon zo´n mooie en bijzondere naam... Dan maar wat vaker uitleggen hoe het geschreven of uitgesproken moet worden.
Nog een fotootje van de commode (moet eigenlijk nog iets van plankje boven, maar ja..)quote:Op zondag 22 februari 2009 13:24 schreef texelonia het volgende:
Okay nog lang niet klaar dus, maar het begint tenminste ergens op te lijken
[ afbeelding ]
Bedje, zilverkleurig geverfd
[ afbeelding ]
De kasten
[ afbeelding ]
En de glittersniet heel duidelijk, het is vrij subtiel
edit: en dan krijgen we deze commode er nog bij:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk vandaag of morgen.... moet nog even schilderstape bij mn vader ophalen... en natuurlijk komt er dan ook een fotoquote:Op donderdag 19 maart 2009 11:20 schreef DuchessX het volgende:
O Diaan leuk die letters!!! Wanneer ga je ze ophangen? Doe je dan ook gelijk even een foto plaatsen?
Tex ik vind het wiegje ontzettenden de stof is hartstikke vrolijk! De commode is ook heel erg mooi!
Vandaag ben je uitgerekend als ik het zo uit mijn hoofd goed weet...voel je al iets?! spannend!!!!
Dat kan, maar het kan ook met een bepaalde soort lijm, geschikt voor piepschuim.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:07 schreef Susanne81 het volgende:
Misschien een gekke vraag maar hoe hang je die letters eigenlijk op? Dubbelzijdig tape ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |