[/ratel]
  [/ratel]

Leuk Poppedein!!
 Leuk Poppedein!!  

Wat een verschil he!
 Wat een verschil he! 

mafkees
 mafkees heeft ze wel al het kamertje verer af?
 heeft ze wel al het kamertje verer af?

(en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)
 (en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?) 

quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
poppedein, hartstikke leuk!(en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
 nog een bixbabe?
 nog een bixbabe?  

Wat leuk
 Wat leuk   

bij Amber haden we het wel altijd over Amber, nu hebben we de naam eigenlijk nog niet genoemd... Amber zegt nog steeds dat de baby Truus heetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk

Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.

Dankje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
 Ik voel me helemaal niet stoer hoor, zeker niet nu ik Poppedein zo zie jubelen om haar dochtertje, dan wil ik oohooohoohoook
 Ik voel me helemaal niet stoer hoor, zeker niet nu ik Poppedein zo zie jubelen om haar dochtertje, dan wil ik oohooohoohoook  

, alles prima in orde
, alles prima in orde 

Leuk!
 Leuk!  

Wist niet eens dat dat bestond.
 Wist niet eens dat dat bestond.  4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.
 4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.   

wanneer heb je weer een echo?
 wanneer heb je weer een echo? Ik lag ook een potje te janken op die tafel toen de echoscopiste zei: en kijk, hij reageert heel goed op zn moeder (toen ik bewoog begon het kind ook flink te springen). Volgens mij had je geen betere keuze kunnen maken
  Ik lag ook een potje te janken op die tafel toen de echoscopiste zei: en kijk, hij reageert heel goed op zn moeder (toen ik bewoog begon het kind ook flink te springen). Volgens mij had je geen betere keuze kunnen maken   

Wij hebben het over Sjakie, maar er ligt al wel een 'echt' naamshirtje in de kastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk

Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |