abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67021383
Ohh nog een augustus meisje

Ik ben zoooooo nieuwsgierig naar wat er in mijn buik zit!! Ik zat zelfs al op een pretechosite te kijken of we niet nog voor 31 maart een echo kunnen laten maken!
pi_67021402
Wat leuk Poppedein, een meisje! Gefeliciteerd!!

Ik zag net op mijn teller dat ik nog maar 100 dagen te gaan heb!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67021438
Leuk Poppedein, een meisjespoppetje

Ik vind het zo leuk om te zien hoe iedereen een zwangerschap anders beleeft. Vandaag op bezoek geweest bij mijn zwangere schoonzusje. Waar ik al een dozijn folders en tijdschriften verslonden heb, en bijna alles in huis heb, is er bij haar nog heel veel niet af, ook al is ze volgende week uitgerekend. "Moet je geen box?" vraag ik dan, en dan zegt zij dat een bedje handig zat is. Als ik dan zeg dat het toch wel handig is om het kind ergens neer te leggen af en toe dat níet in z'n bedje is, zodat ie leert dat ie daar moet slapen, lacht ze me bijna uit, alsof zo'n baby het verschil weet tussen "ga maar even liggen" en "ga slapen". Badstandaard? We zetten het badje wel op de commode (wat ook geen commode is natuurlijk, maar een m.i. véél te lage en dus gigantisch onhandige ladenkast). "En als we wat nodig hebben, zien we 't dan wel weer."
Gewoon grappig, hoe anders wij zijn [/ratel]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67021989
Leuk Poppedein!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 maart 2009 @ 21:25:03 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67022140
Emmer op de commode lijkt me nou niet echt handig, hoe wil je je een glibberend nat kindje vast houden en dan de emmer verplaatsen?
Nou ja goed, ieder zijn ding zullen we maar zeggen dan. Wat een verschil he!

Leuk, al die dagentellers! Ik zit bijna op 150 te gaan, ook al zoiets, en dan Rocka 200 en Tessie 100. Tof!
pi_67022159
Lief, al jullie blije reacties!! Zó leuk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_67022432
Hahaha Innepin ratel mafkees

Wij hebben ook niet alle meubeltjes per se bij een baby-speciaalzaak vandaan ofzo en met sommige dingen (kinderstoel bijvoorbeeld) wachten we nog even met aankopen. Maar ja dingen als een box wil ik toch ook wel hebben. En zeker als je dan volgende week al uitgerekend bent zeg heeft ze wel al het kamertje verer af?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67022474
poppedein, hartstikke leuk! (en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)

innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
pi_67022544
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
poppedein, hartstikke leuk! (en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)

innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
nog een bixbabe?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67022819
puuur hypothetisch he!
  Moderator vrijdag 13 maart 2009 @ 21:41:18 #261
5428 crew  miss_sly
pi_67022823
Poppedein, een meisje Wat leuk

Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_67023011
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef bixister het volgende:
puuur hypothetisch he!
jaaaaajaa...

*shit nou moet ik weer mn klonen afstreeplijstje erbij pakken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67024219
Poppedein een meisje wat leuk

Wij zijn weer thuis van de crematie van de oma van mijn vriend (was vanmiddag maar we zijn bij mijn schoonouders blijven eten enzo.)
Allemaal van die oude vrouwtjes die naar mij toe kwamen en dan zeiden 'Jij bent zeker 'Flower' ja ze bleef maar over jou en de baby praten' Dan krijg je toch wel een brok in je keel hoor als ze dat zeggen!
Het was een mooie plechtigheid en ik moet zeggen dat ik blij ben dat alles weer achter de rug is, het was een rare week.

Oh ja en voor mij is het nog 123 dagen te gaan en over 2 weken komt de wieg naar ons toe
pi_67024288
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:

Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
bij Amber haden we het wel altijd over Amber, nu hebben we de naam eigenlijk nog niet genoemd... Amber zegt nog steeds dat de baby Truus heet

nog maar 79
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67024313
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
Dankje! Ik voel me helemaal niet stoer hoor, zeker niet nu ik Poppedein zo zie jubelen om haar dochtertje, dan wil ik oohooohoohoook
pi_67024334
Wij gebruiken de naam ook al maar alleen binnenshuis daarbuiten is eng...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67028576
Even snel:
Vandaag naar de gyn geweest, echo gehad , alles prima in orde
De gyn dácht een jongetje te zien maar kon dat niet met zekerheid zeggen

Poppedein een meisje Leuk!
#geen
pi_67029143
Poppedein, een meisje, super

Ik ben vandaag voor de echo in het VU geweest. Bleek dat het een inwendige echo was Wist niet eens dat dat bestond.
Maar wat was het mooi om te zien! 4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.

Toen ik het mijn ex smste, reageerde hij dat er nog een weg terug was (als in abortus). Kon in mijn euforie bijna niet geloven dat hij dat bedoelde.

DuchessX, wat is de uitslag van het bloedonderzoek van Zito? Ik hoop heel erg dat het de schildklier is die problemen geeft en niet iets anders.
pi_67031150
xenia, wat heerlijk dat de echo zo duidelijk liet zien dat het goed gaat!!
  zaterdag 14 maart 2009 @ 07:38:47 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67031249
Fijn dat jullie echo's goed waren DuchessX en Xenia!
pi_67031295
Flower

Dutchess fijn dat het goed was, en leuk misschien wel een jongetje wanneer heb je weer een echo?

Xenia wat een wonder is dat he, om dat voor het eerst te zien Ik lag ook een potje te janken op die tafel toen de echoscopiste zei: en kijk, hij reageert heel goed op zn moeder (toen ik bewoog begon het kind ook flink te springen). Volgens mij had je geen betere keuze kunnen maken
pi_67031721
Ik weet niet of Sjakie wel trouw blijft aan Senna, nu hij zoveel keuze krijgt
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67031727
Xenia en Dutchess, wat fijn, weer 2 goede echo´s! Echo´s zijn echt zo wonderlijk. Ik ben echt blij dat ik de 25ste weer mag, voor een 3D

Ik kan tegenwoordig echt niet meer uitslapen. Was vandaag ook al om 7 uur wakker, en nu al aangekleed beneden en heb zelfs al opgeruimd, schoongemaakt en ontbeten
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_67031731
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:

Wij hebben het over Sjakie, maar er ligt al wel een 'echt' naamshirtje in de kast
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_67031750
Duchess en Xenia, wat fijn dat de echo's goed waren!
Mooi om te zien hè dat ie dan ook nog es gaat bewegen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')