quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
poppedein, hartstikke leuk!(en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
bij Amber haden we het wel altijd over Amber, nu hebben we de naam eigenlijk nog niet genoemd... Amber zegt nog steeds dat de baby Truus heetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk
![]()
Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
Dankje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
Wij hebben het over Sjakie, maar er ligt al wel een 'echt' naamshirtje in de kastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk
![]()
Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |