quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...
Ja, nu je het zegt, die van jou heeft 't ook een beetje. Grappigquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:23 schreef huuphuup het volgende:
ooooh wat een mooie foto's Innepindie duimfoto's zijn zo poepig!
Ons meisje heeft ook een overhangend bovenlipje hoor, kijk maar op die echo die ik geplaatst had, dat heeft ze heel duidelijk van mamanu al...
nee hoor, je bent nog op tijd!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:10 schreef Takkembah het volgende:
Karin, wanneer mag jij voor je 12 weken echooo??? Of heb ik dat al gemist???
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee hoor, je bent nog op tijd!![]()
Het is aanstaande woensdag. Wel een beetje later als 12 weken, ik ben dan 13w+1, maar dat mag de pret niet drukken. Ik vind het wel spannend hoor. Bij Meike vond ik de echo's vooral leuk, maar nu denk ik ook steeds "als ie het nog maar doet"
Collega van mij is 4 dagen na mij uitgerekend. Wel leuk hoor, ze gaat ook naar dezelfde vk en bevalt in hetzelfde ziekenhuis. Schept wel een band zo!
Eh.... Met 20 weken denk ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:32 schreef lunastar het volgende:
Rockabella wanneer mocht jij voor echo???
goedemorgend trouwens allemaal
Ik heb er 1 gehad met 8,5 weekquote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:04 schreef lunastar het volgende:
Heb je dan nog geen echo gehad????
en bij 12 weken???
zal er misschien hebben overgelezen.. sorry daarvoor dan
Na de 1e had ik dat ook niet, maar nu na de 2e en zo goed als zeker de laatste mis ik het toch wel. . Het komt misschien ook door het besef dat ik nooit meer zwanger zal zijn en een kindje zal verwachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:58 schreef Guuzewuus het volgende:
Haha, ik heb het eigenlijk nooit gemist, het zwanger zijn. Ook mijn buik niet.![]()
Maar ik ben gewoon echt heel erg aan het fantaseren geslagen over een tweede, en verheug me op een zwangerschap zonder slaapprobleem (want voor mijn gevoel gaat me dat niet meer gebeuren nu Stella er is, vraag me niet waarom) en ook op 'de grote verwachting'.
Maarrrr, ik rammel rustig verder hoor. Eerst mijn werkleven op orde krijgen enzoen gewoon lekker genieten van mijn fijne leventje met Stella
.
Als je zwanger bent, ben je natuurlijk ook bijzonder en speciaal, je draagt een wondertje, want dat is toch wat babies zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2009 16:09 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat bijzondere, speciale, dat begin ik nu ook wel te merken bij anderen...dat ze dat van mij, zwangere, vinden. En dat heeft toch wel een beetje een weerslag op me.
Maar op dit moment denk ik nog dat ik blij ben dat ik maar een keer zwanger zal zijn en kan het me niet snel genoeg juli worden zodat ik haar op de wereld kan zetten!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef bixister het volgende:
oh oh, twinkly, wie weet is je nick een voorspeller...
poppedeine, hoe laat is de feestelijke opening?
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:22 schreef Poppedein het volgende:
![]()
Het envelopje is open!!!
![]()
![]()
Onze lieve kleine ukkepuk is een lief klein ieniemienie... MEISJE!!
![]()
Man, wat voel ik me euforisch! Liep net even door de bouwmarkt en moest me bedwingen om niet iedereen op zn schouder te tikken om te vertellen dat we een dochter krijgen! Wat maakt die wetenschap t ineens ontzettend écht zeg... niet meer "een kindje", maar een dochter gewoon!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
poppedein, hartstikke leuk!(en was 't nou inderdaad wat je dacht te hebben gezien?)
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
bij Amber haden we het wel altijd over Amber, nu hebben we de naam eigenlijk nog niet genoemd... Amber zegt nog steeds dat de baby Truus heetquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk
![]()
Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
Dankje!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:33 schreef bixister het volgende:
innepin, ook stoer van je dat jullie het toch nog een verrassing laten blijven tot de bevalling. dat vond ik zelf toch ook wel heel speciaal hoor! maar ik zou niet weten of ik een volgende keer weer m'n nieuwsgierigheid zou weten te bedwingen.
Wij hebben het over Sjakie, maar er ligt al wel een 'echt' naamshirtje in de kastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 21:41 schreef miss_sly het volgende:
Poppedein, een meisjeWat leuk
![]()
Wij hebben het ook al over Senna en niet over de baby ofzo. Het maakt het inderdaad heel erg echt, weten wat je straks kunt verwachten, vonden wij ook.
Ik hoef nog maar 140 dagen.
Ik vind het verschrikkelijk. Yana is hele dagen bij oma of tante behalve als mijn vriend thuis is en ze mist me heel erg.. Het huis is zo'n rotzooiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 15:42 schreef texelonia het volgende:
Ja precies, DuchessX, heb ik vandaag nog in een folder over veilig slapen gelezen
Soepstengel hoe gaat het met jou? Je moest toch bedrust houden? Hou je het nog een beetje vol of komen de muren al op je af?
Schitterend om te zien zo'n klein mensje dat in je buik groeitquote:Op zaterdag 14 maart 2009 00:52 schreef Xenia het volgende:
Poppedein, een meisje, super![]()
Ik ben vandaag voor de echo in het VU geweest. Bleek dat het een inwendige echo wasWist niet eens dat dat bestond.
Maar wat was het mooi om te zien!4cm groot met alles erop en eraan. En toen ze zei: "kijk het is wakker en ligt flink te bewegen" schoot ik helemaal vol. Het is gewoon echt al te zien. Hoofdje, armpjes, beentjes... En het hartje doet het ook. Wat een wondertje daarbinnen.
![]()
Toen ik het mijn ex smste, reageerde hij dat er nog een weg terug was (als in abortus). Kon in mijn euforie bijna niet geloven dat hij dat bedoelde.![]()
DuchessX, wat is de uitslag van het bloedonderzoek van Zito? Ik hoop heel erg dat het de schildklier is die problemen geeft en niet iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |