Ik was dat niet eens.quote:
Ik kom bij jou eten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, mijn snert staat nog warm op het gas.
NG zou nooit verse sinaasappelsap maken. Die drinkt alleen frituurvet.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zou nooit verse sinaasappelsap maken. Die drinkt alleen frituurvet.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef bloodysunday het volgende:
Kanker ik poste per ongeluk in de [Centraal] topic omdat ik dacht dat dat de sc was, ik vond het al zo raar met allemaal nieuwe namen
Ja, mister no life, 10k+ posts in november, zeg het eens?quote:
Maar...hij doet heul niets.quote:
Nou nogal.quote:
Dat zit ook gewoon in pakken hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga nog een glas sinaasappelsap maken.
quote:
Dat is niet vers!quote:
Dat is viiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeessss Patrickquote:
Exactly, wij verstaan elkaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet vers!Zelf maken is lekkerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet vers!Zelf maken is lekkerder
Zelf maken, dan verlies je kostbare fok! tijd, of andere tijd, conclusie: blik/pak is beter.quote:
Dit maakt je wel een kutuserquote:
I do not care. Ik ga het zelf maken. En dan, dan ga ik Fight Club opzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zelf maken, dan verlies je kostbare fok! tijd, of andere tijd, conclusie: blik/pak is beter.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga maar lekker bijdehand reageren ja.
Ik weet niet, prutser die hij is.quote:
Credits to NG en KOP .quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA HAHAHA
HAHAHA HAHAHA
die NG. HAHAHA een ban.
Wat is je huur?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
In sommige buurten in de Bijlmer kun je toch best wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is je huur?In de Bijlmer? denk zo'n 4,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat is je huur?375. Maar ik hoorde dat sommige buurten in de Bijlmer opzich best meevallen, maargoed. Wil wel 's avonds/ 's nachts normaal over straat kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wat is je huur?In de Bijlmer kan je gewoon wonen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Ja, da lijkt mij ook niet erg prettig neequote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
375. Maar ik hoorde dat sommige buurten in de Bijlmer opzich best meevallen, maargoed. Wil wel 's avonds/ 's nachts normaal over straat kunnen.
Volgens mij valt het allemaal wel mee daarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, da lijkt mij ook niet erg prettig nee
Geef d'r eens ongelijkquote:
Kloptquote:
Fucking lelijk ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef KingOfPop het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in zilver, en hij is kaput
Als je de g-spot maar raakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Alleen dat ze groot zijn.Maar dat kan ook voordelen hebben ja.
Nou wat klaag je danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezegd. Alleen dat ze groot zijn.Maar dat kan ook voordelen hebben ja.
Heumaal niet ng, in echt zilver kankerstijl zeg ik je.quote:
Jij wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heumaal niet ng, in echt zilver kankerstijl zeg ik je.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohhhhhh. Ik snapte de connectie niet tussen negerlullen en de bijlmer.
Welcome in KLB SCquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:52 schreef leetzors het volgende:
Van erwtensoep naar negerlullen, ik kijk even niet en ik mis weer wat....
Eerst zat er buma in m'n zak nu zit er buma in m'n kop.quote:
Hmm nog tips behalve F5 button spammen?quote:
Leer snel begrijpend lezenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:54 schreef leetzors het volgende:
[..]
Hmm nog tips behalve F5 button spammen?
quote:
Again?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I do not care. Ik ga het zelf maken. En dan, dan ga ik Fight Club opzetten.
Ik heb mij vroeger in mijn wilde jaren getatoeëerd.quote:
Moedervlekken heet dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mij vroeger in mijn wilde jaren getatoeëerd.
Nouja, ik heb 6 stipjes op m'n arm gezet.Als ik goed kijk zie ik ze nog.[ afbeelding ]
Ik heb vroeger Urk op me hand gezet, heeft me broer toen ik sliep er een T voor gezetquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb mij vroeger in mijn wilde jaren getatoeëerd.
Nouja, ik heb 6 stipjes op m'n arm gezet.Als ik goed kijk zie ik ze nog.[ afbeelding ]
Fuck no!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Urk op me hand gezet, heeft me broer toen ik sliep er een T voor gezet
Nee versgedraaide stoomdrol van me.quote:
Had ik beiden vanmorgen wel binnen! Samen met de nieuwe House!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:10 schreef IQM het volgende:
Hoerenkutpiemel, HIMYM S04E16 moet eens opschieten met klaar zijn.Ik wil kiiiiiijjjken.
Heroes S03E19 is in ieder geval al klaar.
Ik las er ook overheen, gewoon 3 kleine kutzinnen die nergerns over gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef Cybey het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar is dat verhaal van D_A er nog gekomen?
Als anti-climax een gezicht had, dan leek het op D_A.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:18 schreef Cybey het volgende:
Ik zal het wel gemist hebben, maar is dat verhaal van D_A er nog gekomen?
quote:
Ja heb vrij een paar weekjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:27 schreef behangplakker het volgende:
Zeg KoP, nu je terug bent post je meer dan ooit ofniet?
Ikke dus! En ik doe ook maar 'ns mee met KLB SCquote:
10,5532941 %quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
Lui help even, ik moet even weten of ik dit goed fix het is lage school rekenwerk maar ik mag het niet fout doen.
In 1994 heb ik een kapitaal van 46,431. In 1995 is het 51,331
Wat is de interest rate. Want volgens mij is het in het boek fout hier, er staat 10.554% Maar volgens mij is het 10.553%
nieuw-oudquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
Lui help even, ik moet even weten of ik dit goed fix het is lage school rekenwerk maar ik mag het niet fout doen.
Wat is de interest rate. Want volgens mij is het in het boek fout hier, er staat 10.554% Maar volgens mij is het 10.553%
10,55329414%quote:
2x de helft, duh.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:29 schreef reetveter het volgende:
Met paint kleiner gemaakt ofzo?quote:
BKquote:
Maar opzich is het best logischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef reetveter het volgende:
Dan had ik het dus goed, heb deze troep al zo lang niet gedaan
Wie heeft jou toestemming gegeven om jb te posten?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:35 schreef Cybey het volgende:
Vind dit onderwerp niet boeiend... Even wat anders...
[ afbeelding ]
Waarom moest ik denken aan:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:34 schreef behangplakker het volgende:
Ik luisterde net gewoon Just Dance helemaal af
Alsof je het erg vindt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:37 schreef Lakitu het volgende:
Wie heeft jou toestemming gegeven om jb te posten?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:44 schreef Cybey het volgende:
Weet niet waarom, maar moest ineens aan dit nummer denken.
Echt vet lang geleden
Ja, ik hou alleen van kwalitatief hoogstaande jb.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:46 schreef IQM het volgende:
Weet niet waarom, maar moest ineens aan dit nummer denken:
Ik ben een keer tijdens een schoolfeest op dat nummer met een chick gegaan.quote:
Je zat toch niet in haar broekje.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben een keer tijdens een schoolfeest op dat nummer met een chick gegaan.Heb die dag erna het hele album gedownload.
quote:
Nee, was in de 4e volgens mij. Toen was met een chick gaan nog vet stoer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zat toch niet in haar broekje.
Ik weet niet hoe jij de 4e hebt meegemaakt maar wat jij nu schetst is de 2e ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee, was in de 4e volgens mij. Toen was met een chick gaan nog vet stoer.
Boeiend.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Omkleden, trainen, eten, huiswerk. Kusje.
[IQM]quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Omkleden, trainen, eten, huiswerk. Kusje.
quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 00:42 schreef HowDoYouDo het volgende:
Hallo,
Drie jaar geleden kwam een nieuwe collega bij ons op de zaak werken. Ik heb eigenlijk nooit echt gevoelens voor haar gehad tot het zo ongeveer 3 maanden geleden HEFTIG begon te kriebelen. Waarom kan ik moeilijk uitleggen, maar ze heeft gewoon een ontzettende aantrekkingskracht op me. Een dag zonder haar op mijn werk is een dag die ik echt met moeite moet doorkomen. Laat staan de weekenden waarin ik alleen maar aan haar denk.
Deze verliefdheid kent helaas wat problemen;. Zij is getrouwd en is momenteel 6 maanden zwanger van haar eerste. Daarnaast heb ik zelf al zo'n 5 jaar een vriendin met wie ik inmiddels 1 jaar samenwoon.
Ik dacht dat dit maar een tijdelijke "crush" was, maar het wordt steeds erger. Vaak denk ik bij mezelf: "Hou op man, het gras is echt niet groener bij een ander". Tja, dat kan wel zo zijn, maar van het gevoel kom ik nog steeds niet af...
Vanuit die collega krijg ik regelmatig signalen dat ze ook dit gevoel heeft bij mij, dit hebben we echter nog nooit tegen elkaar uitgesproken. Wel hangen we op het werk continue om elkaar heen. Iedere vergadering zitten we weer langs elkaar, elke pauze lunchen we samen en als we toevallig samen bij de koffieautomaat staan krijg ik het spontaan warm en ik zie dat zij daar dan ook last van heeft. Het kost me veel moeite om mezelf in te houden.
Gezien de situatie, zij getrouwd en zwanger van de eerste en ikzelf ook al 5 jaar een vriendin, wil ik mijn verstand volgen. Ik wil geen huwelijk opbreken, vooral niet nu er een baby komt. Hoe kan ik deze verliefdheid uit mijn hoofd zetten? Doe ik er goed aan om mijn verstand te volgen, of vindt iemand dat ik toch mijn hart moet gaan volgen (met alle gevolgen van dien)
Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Ik hoor graag jullie adviezen/ideeën!
Alvast bedankt,,
HowDoYouDo
quote:Een dag zonder haar op mijn werk is een dag die ik echt met moeite moet doorkomen. Laat staan de weekenden waarin ik alleen maar aan haar denk.
Deze verliefdheid kent helaas wat problemen;. Zij is getrouwd en is momenteel 6 maanden zwanger van haar eerste. Daarnaast heb ik zelf al zo'n 5 jaar een vriendin met wie ik inmiddels 1 jaar samenwoon
Moet je ook reageren met 'Dagboekpostquote:
Ik heb je moeder ook gehosselt toen ze 6 maanden zwanger wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:12 schreef BigKahuna het volgende:
Die man hosselt een sma'tje dat getrouwd is en 6 maanden zwanger.
Ik had hem je kunnen vertellen maar toen was ik er niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die zocht ik laatst en toen wist niemand m
Jou moeder hosselde ik voor een half jaar 6 maanden voordat ze zwanger van jou wasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb je moeder ook gehosselt toen ze 6 maanden zwanger was
Van jou
HAHAHAHAHA HAH A HAHAHA HAHA HAHAHA HAAHAHA AHAHA HAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:13 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik heb je moeder ook gehosselt toen ze 6 maanden zwanger was
Van jou
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jou moeder hosselde ik voor een half jaar 6 maanden voordat ze zwanger van jou was
quote:Hij is weinig geintereseerd in mij en vraagt ook niets behalve het standaardzinnetje 'hoe was het'. Als ik dingen vertel luistert hij de helft van de tijd niet en soms zegt hij rechtuit: ' Je vertelt niet interessant' of 'het boeit me niet'.
Duidelijke vorm van liefdequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:16 schreef BigKahuna het volgende:
Hahaha iemand in R&P zegt dit over haar vriend:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor persoon hierachter schuilgaat. In het fotoboek kwam ik deze foto tegen die ik jullie niet wil onthouden.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Ja, bij ons was het echt uit liefde. Wel eerst een tijdje met elkaar gemailed ( via Relatieplanet) maar eigenlijk bij de tweede date was het toch wel vrij duidelijk dat we verliefd waren en nu hebben we bijna 2 jaar een relatie
Nog een reden om bij een datingssite uit de buurt te blijvenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
Hahaha, er is zo'n topic met de vraag: Is jouw relatie begonnen uit liefde?
Nu vraag ik me af waar een relatie anders uit moet beginnen, maargoed. Ene Sylvana, met een icon van The Offspring, weet daarop dit te antwoorden.
[..]
Dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor persoon hierachter schuilgaat. In het fotoboek kwam ik deze foto tegen die ik jullie niet wil onthouden.
[ afbeelding ]
Knappe meid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
Nu vraag ik me af waar een relatie anders uit moet beginnen, maargoed. Ene Sylvana, met een icon van The Offspring, weet daarop dit te antwoorden.
[..]
Dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor persoon hierachter schuilgaat. In het fotoboek kwam ik deze foto tegen die ik jullie niet wil onthouden.
[ afbeelding ]
Ik hou zelfs van romantische films als The Notebook en A walk to remember.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog een reden om bij een datingssite uit de buurt te blijven![]()
Dat hoekje liefde in R&P is toch wel niet zo zielig he
lolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan hier een paar emoticons over kwijt:![]()
![]()
Ik heb hem geïnstalleerd staan op mijn computerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme, ik wil nu naar de winkel rennen, Vice City weer kopen, en gaan rondrijden door de stad met Flash FM op
Ik kan geen spellen spelen op mijn computer, ben ik zo slecht inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem geïnstalleerd staan op mijn computer.
Oldskoolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan hier een paar emoticons over kwijt:![]()
![]()
*Start VC op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme, ik wil nu naar de winkel rennen, Vice City weer kopen, en gaan rondrijden door de stad met Flash FM op
De winkels zijn helaas dicht![]()
quote:
Dat geeft mij dus even de tijd om te baggerenquote:
Dude, zij deed mee aan gangbangs, wat wil je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook over 5 min. Mijn buurjongen heeft hem daar nog liggenquote:
The Notebookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hou zelfs van romantische films als The Notebook en A walk to remember.![]()
Maar die mensen daar kan ik echt niet mee omgaan.
Jij snapt het tenminstequote:
Ik was 14 in de 4e.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij de 4e hebt meegemaakt maar wat jij nu schetst is de 2e ofzo.
The lakehousequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste
Ken je meer van zulk soort films?
Ik was ook 14 in de 4equote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was 14 in de 4e. [ afbeelding ]
En in de 2e mocht je maar tot middernacht op schoolfeesten blijven.
Misschien wel, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was ook 14 in de 4e.
Je bent er gewoon wat later bij.
ja hequote:
[patspost]quote:
ns bertquote:
Er kan er maar 1 remlof zijn!quote:
vasl pools geldquote:
OMG HELP!!!!1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met een fulltime MBO-baan?
Foto's uitgelekt? Da's nieuw!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Watskeburt met SHE. Ze is geen mod meer? En haar foto's zijn uitgelekt? Ik heb wat gemist....
Die topics, geweldig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Watskeburt met SHE. Ze is geen mod meer? En haar foto's zijn uitgelekt? Ik heb wat gemist....
I don't know. Heb de foto niet gezien. Maar SHE is in ieder geval weg van FOK! en de shoot gaat niet doorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???
Sanna, schat, jij hier?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog 100 zloty liggen voor je,
Ik hoef echt geen foto's van haar te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???
http://members.home.nl/manondehaan/ deze kwam ik tegen (geen idee of dit verboden is te plaatsen?) Indien dit het geval is, mag een mod 'm verwijderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I don't know. Heb de foto niet gezien. Maar SHE is in ieder geval weg van FOK! en de shoot gaat niet door
SHE stopt als mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ook
Ook niet nu je weet dat ze graag d'r poep aan laat stampen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen foto's van haar te zien.![]()
De afwas moet nog gedaan worden.quote:
damscoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ook
Er zou voor sr van 3 fm geld ingezameld worden voor een naaktreportage van haar. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam had ze ruzie met de rest van het modteam en werd ze gebannend (zoiets).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Candy-stripe a cancer ward. It's not my problem.quote:
Klinkt als een leuke rel. Jammer dat ik deze gemist hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er zou voor sr van 3 fm geld ingezameld worden voor een naaktreportage van haar. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam had ze ruzie met de rest van het modteam en werd ze gebannend (zoiets).
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy-stripe a cancer ward. It's not my problem.
What kind of cookies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
naja, kon het proberen. Koekje dan maar?
Die jij gister gebakken had!quote:
Ola, allure!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
No I don't wanna follow death and all of his frieeeeends.
Damnitquote:
You know why they put oxygen masks on planes?quote:
Wryyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know why they put oxygen masks on planes?
Nou, zeg het eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know why they put oxygen masks on planes?
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.quote:
Dan heb je NB ook gemist?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke rel. Jammer dat ik deze gemist heb
Hoevaak zie jij die film echt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.
Zeg me niet dat je het niet kent.
Nee, ik heb Fight Club nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.
Zeg me niet dat je het niet kent.
Circa 30 keer.quote:
Why not?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb Fight Club nog niet gezien.
quote:
Wee'k nie.quote:
Ja is goed!quote:
Ja is goed! Maar dan krijgen we het wel druk die dag!quote:
Sorry, we zullen hier wel wat zachter praten.quote:
Als we om 3 uur naar de bioscoop gaan, dan eten we rond 6. Dan heb je toch nog een hele avond?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed! Maar dan krijgen we het wel druk die dag!![]()
[..]
Sorry, we zullen hier wel wat zachter praten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Sorry, we zullen hier wel wat zachter praten.
Jah, daar heb je gelijk in. Maar draait die film al om 3 uur dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als we om 3 uur naar de bioscoop gaan, dan eten we rond 6. Dan heb je toch nog een hele avond?
Vast wel. en anders gaan we naar een docu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah, daar heb je gelijk in. Maar draait die film al om 3 uur dan?
Dat is SHE niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef damsco het volgende:
[..]
http://members.home.nl/manondehaan/ deze kwam ik tegen (geen idee of dit verboden is te plaatsen?) Indien dit het geval is, mag een mod 'm verwijderen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vast wel. en anders gaan we naar een docu.
Maar waarom ga je niet slapen dan?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders verdelen we het over 2 dagen.
Why not?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |