Ik was dat niet eens.quote:
Ik kom bij jou eten!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:16 schreef Broekpaling het volgende:
Oeh, mijn snert staat nog warm op het gas.
NG zou nooit verse sinaasappelsap maken. Die drinkt alleen frituurvet.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
NG zou nooit verse sinaasappelsap maken. Die drinkt alleen frituurvet.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:17 schreef bloodysunday het volgende:
Kanker ik poste per ongeluk in de [Centraal] topic omdat ik dacht dat dat de sc was, ik vond het al zo raar met allemaal nieuwe namen
Ja, mister no life, 10k+ posts in november, zeg het eens?quote:
Maar...hij doet heul niets.quote:
Nou nogal.quote:
Dat zit ook gewoon in pakken hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:28 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga nog een glas sinaasappelsap maken.
quote:
Dat is niet vers!quote:
Dat is viiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeessss Patrickquote:
Exactly, wij verstaan elkaar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet vers!Zelf maken is lekkerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Dit dus.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is niet vers!Zelf maken is lekkerder
Zelf maken, dan verlies je kostbare fok! tijd, of andere tijd, conclusie: blik/pak is beter.quote:
Dit maakt je wel een kutuserquote:
I do not care. Ik ga het zelf maken. En dan, dan ga ik Fight Club opzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zelf maken, dan verlies je kostbare fok! tijd, of andere tijd, conclusie: blik/pak is beter.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ga maar lekker bijdehand reageren ja.
Ik weet niet, prutser die hij is.quote:
Credits to NG en KOP .quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:34 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHA HAHAHA
HAHAHA HAHAHA
die NG. HAHAHA een ban.
Wat is je huur?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
In sommige buurten in de Bijlmer kun je toch best wonen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:36 schreef KingOfPop het volgende:
Wat is je huur?In de Bijlmer? denk zo'n 4,50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Wat is je huur?375. Maar ik hoorde dat sommige buurten in de Bijlmer opzich best meevallen, maargoed. Wil wel 's avonds/ 's nachts normaal over straat kunnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wat is je huur?In de Bijlmer kan je gewoon wonen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |