Ik was 14 in de 4e.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij de 4e hebt meegemaakt maar wat jij nu schetst is de 2e ofzo.

The lakehousequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste
Ken je meer van zulk soort films?
Ik was ook 14 in de 4equote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was 14 in de 4e. [ afbeelding ]
En in de 2e mocht je maar tot middernacht op schoolfeesten blijven.
Misschien wel, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was ook 14 in de 4e.
Je bent er gewoon wat later bij.
ja hequote:
[patspost]quote:
ns bertquote:
Er kan er maar 1 remlof zijn!quote:
vasl pools geldquote:
OMG HELP!!!!1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met een fulltime MBO-baan?
Foto's uitgelekt? Da's nieuw!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Watskeburt met SHE. Ze is geen mod meer? En haar foto's zijn uitgelekt? Ik heb wat gemist....
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???quote:
Die topics, geweldig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Watskeburt met SHE. Ze is geen mod meer? En haar foto's zijn uitgelekt? Ik heb wat gemist....
I don't know. Heb de foto niet gezien. Maar SHE is in ieder geval weg van FOK! en de shoot gaat niet doorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |