lolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
Hahaha, er is zo'n topic met de vraag: Is jouw relatie begonnen uit liefde?
Nu vraag ik me af waar een relatie anders uit moet beginnen, maargoed. Ene Sylvana, met een icon van The Offspring, weet daarop dit te antwoorden.
[..]
Dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor persoon hierachter schuilgaat. In het fotoboek kwam ik deze foto tegen die ik jullie niet wil onthouden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan hier een paar emoticons over kwijt:![]()
![]()
Ik heb hem geïnstalleerd staan op mijn computerquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme, ik wil nu naar de winkel rennen, Vice City weer kopen, en gaan rondrijden door de stad met Flash FM op
Ik kan geen spellen spelen op mijn computer, ben ik zo slecht inquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik heb hem geïnstalleerd staan op mijn computer.
Oldskoolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:29 schreef behangplakker het volgende:
Ik kan hier een paar emoticons over kwijt:![]()
![]()
*Start VC op.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:30 schreef behangplakker het volgende:
Godverdomme, ik wil nu naar de winkel rennen, Vice City weer kopen, en gaan rondrijden door de stad met Flash FM op
De winkels zijn helaas dicht![]()
quote:
Dat geeft mij dus even de tijd om te baggerenquote:
Dude, zij deed mee aan gangbangs, wat wil je?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:21 schreef BigKahuna het volgende:
Hahaha, er is zo'n topic met de vraag: Is jouw relatie begonnen uit liefde?
Nu vraag ik me af waar een relatie anders uit moet beginnen, maargoed. Ene Sylvana, met een icon van The Offspring, weet daarop dit te antwoorden.
[..]
Dan ben ik natuurlijk benieuwd wat voor persoon hierachter schuilgaat. In het fotoboek kwam ik deze foto tegen die ik jullie niet wil onthouden.
[ afbeelding ]
Ik ook over 5 min. Mijn buurjongen heeft hem daar nog liggenquote:
The Notebookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:24 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hou zelfs van romantische films als The Notebook en A walk to remember.![]()
Maar die mensen daar kan ik echt niet mee omgaan.
Jij snapt het tenminstequote:
Ik was 14 in de 4e.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:01 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij de 4e hebt meegemaakt maar wat jij nu schetst is de 2e ofzo.

The lakehousequote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij snapt het tenminste
Ken je meer van zulk soort films?
Ik was ook 14 in de 4equote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik was 14 in de 4e. [ afbeelding ]
En in de 2e mocht je maar tot middernacht op schoolfeesten blijven.
Misschien wel, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik was ook 14 in de 4e.
Je bent er gewoon wat later bij.
ja hequote:
[patspost]quote:
ns bertquote:
Er kan er maar 1 remlof zijn!quote:
vasl pools geldquote:
OMG HELP!!!!1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is er mis met een fulltime MBO-baan?
Foto's uitgelekt? Da's nieuw!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Watskeburt met SHE. Ze is geen mod meer? En haar foto's zijn uitgelekt? Ik heb wat gemist....
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???quote:
Die topics, geweldig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Watskeburt met SHE. Ze is geen mod meer? En haar foto's zijn uitgelekt? Ik heb wat gemist....
I don't know. Heb de foto niet gezien. Maar SHE is in ieder geval weg van FOK! en de shoot gaat niet doorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ookquote:
Sanna, schat, jij hier?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog 100 zloty liggen voor je,
Ik hoef echt geen foto's van haar te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???
http://members.home.nl/manondehaan/ deze kwam ik tegen (geen idee of dit verboden is te plaatsen?) Indien dit het geval is, mag een mod 'm verwijderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I don't know. Heb de foto niet gezien. Maar SHE is in ieder geval weg van FOK! en de shoot gaat niet door
SHE stopt als mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ook
Ook niet nu je weet dat ze graag d'r poep aan laat stampen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen foto's van haar te zien.![]()
De afwas moet nog gedaan worden.quote:
damscoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ook
Er zou voor sr van 3 fm geld ingezameld worden voor een naaktreportage van haar. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam had ze ruzie met de rest van het modteam en werd ze gebannend (zoiets).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Candy-stripe a cancer ward. It's not my problem.quote:
Klinkt als een leuke rel. Jammer dat ik deze gemist hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er zou voor sr van 3 fm geld ingezameld worden voor een naaktreportage van haar. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam had ze ruzie met de rest van het modteam en werd ze gebannend (zoiets).
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy-stripe a cancer ward. It's not my problem.
What kind of cookies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
naja, kon het proberen. Koekje dan maar?
Die jij gister gebakken had!quote:
Ola, allure!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
No I don't wanna follow death and all of his frieeeeends.
Damnitquote:
You know why they put oxygen masks on planes?quote:
Wryyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know why they put oxygen masks on planes?
Nou, zeg het eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know why they put oxygen masks on planes?
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.quote:
Dan heb je NB ook gemist?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke rel. Jammer dat ik deze gemist heb
Hoevaak zie jij die film echt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.
Zeg me niet dat je het niet kent.
Nee, ik heb Fight Club nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.
Zeg me niet dat je het niet kent.
Circa 30 keer.quote:
Why not?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik heb Fight Club nog niet gezien.
quote:
Wee'k nie.quote:
Ja is goed!quote:
Ja is goed! Maar dan krijgen we het wel druk die dag!quote:
Sorry, we zullen hier wel wat zachter praten.quote:
Als we om 3 uur naar de bioscoop gaan, dan eten we rond 6. Dan heb je toch nog een hele avond?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja is goed! Maar dan krijgen we het wel druk die dag!![]()
[..]
Sorry, we zullen hier wel wat zachter praten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
Sorry, we zullen hier wel wat zachter praten.
Jah, daar heb je gelijk in. Maar draait die film al om 3 uur dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als we om 3 uur naar de bioscoop gaan, dan eten we rond 6. Dan heb je toch nog een hele avond?
Vast wel. en anders gaan we naar een docu.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jah, daar heb je gelijk in. Maar draait die film al om 3 uur dan?
Dat is SHE niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef damsco het volgende:
[..]
http://members.home.nl/manondehaan/ deze kwam ik tegen (geen idee of dit verboden is te plaatsen?) Indien dit het geval is, mag een mod 'm verwijderen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vast wel. en anders gaan we naar een docu.
Maar waarom ga je niet slapen dan?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders verdelen we het over 2 dagen.
Why not?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |