Nee, ik speel dan voor nep-psycholoogquote:
Zolang Techno maar niet met zijn hoofd op mijn schouder komt liggen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik speel dan voor nep-psycholoog
Dat doen we wel op de dubbele-dateHaha.
Ik ga weer even leren![]()
![]()
Fijn ritme.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
en thuis! zo maar slapen, morgen weer om 6 uur op
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fijn ritme.
Ik begin een beetje te wennen aan het feit dat alles goed gaat
Nieuwe game, dus zo blij als een kind in de snoepwinkel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Eigenlijk heb ik helemaal niets te klagen
En jij?
Je mag ook thuis blijven met je spel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nieuwe game, dus zo blij als een kind in de snoepwinkel.
Wordt afkicken geblazen vrijdag.
Ik ook wel, maar vind het tegelijk een beetje eng, het kan niet alleen goed gaan toch?quote:
Ik zit nog te twijfelen... Magnetronzuurkool, worstenbroodjes of afbakbroodjes + kruidenboterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ludo.
Mijn studenten annex singlevoedsel was smerig. Maar ach.
Ja, meen je dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook thuis blijven met je spel hoor![]()
Nu begrijp ik waarom iemand zich weleens afvraagt hoe je goed en lekker eten kunt verneuken. Mangetronzuurkool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen... Magnetronzuurkool, worstenbroodjes of afbakbroodjes + kruidenboter
Tuurlijk wel! hoe lang is het al minder goed gegaan?! dan kan het best een tijdje goed gaan hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook thuis blijven met je spel hoor![]()
[..]
Ik ook wel, maar vind het tegelijk een beetje eng, het kan niet alleen goed gaan toch?
Ik vind hem anders best smakelijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom iemand zich weleens afvraagt hoe je goed en lekker eten kunt verneuken. Mangetronzuurkool.![]()
Maar smakelijk.
MNR!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
Avond! Jezus, wat werkt er een ongelooflijk irritante gast bij mij op de afdeling!![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk, want ze zeggen dat je je juist irriteert aan mensen op wie je lijkt.
Maar goed, morgen kom ik op de radio
Dus allemaal luisteren![]()
![]()
Hier nog iets leuks gebeurd?
Dat speel ik niet. Ik speel nu voornamelijk Fifa 09 en SF4, soms Burnout Paradise. Heb een adventure, Assassins Creed, tof en mooi, maar vind hem nu al een beetje vervelen, veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
Resident Evil staat al online hoor dawg
Ludootje!quote:
Nee, maar jij bent er nuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
Avond! Jezus, wat werkt er een ongelooflijk irritante gast bij mij op de afdeling!![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk, want ze zeggen dat je je juist irriteert aan mensen op wie je lijkt.
Maar goed, morgen kom ik op de radio
Dus allemaal luisteren![]()
![]()
Hier nog iets leuks gebeurd?
Whooooooooh.. ik kan niet luisteren! hard aan de arbeid!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ludootje!![]()
Q-music, but off course![]()
![]()
Tussen 12u en 13u word ik gebeld.
Was vandaag al gebeld en ik maar aan 1 stuk door tetterenEn ik verstond de beste man aan de andere kant van de lijn maar slecht. Maar goed, maar hopen dat ik morgen wel wat zinnigs te zeggen heb. Ik ga de plaat van "Snow Patrol" aankondigen.
Cool!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ludootje!![]()
Q-music, but off course![]()
![]()
Tussen 12u en 13u word ik gebeld.
Was vandaag al gebeld en ik maar aan 1 stuk door tetterenEn ik verstond de beste man aan de andere kant van de lijn maar slecht. Maar goed, maar hopen dat ik morgen wel wat zinnigs te zeggen heb. Ik ga de plaat van "Snow Patrol" aankondigen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef postmortum het volgende:
hey sletjes , ik bied 10 zlotly voor de lekkesrste pijpster
Ben je weer lekker bezig kleine josti van me...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
Resident Evil staat al online hoor dawg
het bruine oog ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag oogcontact.
I'm living the wild life.
Goedquote:
Dan was het niet de mijnequote:
Hey babe, take a walk on the wild side!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag oogcontact.
I'm living the wild life.
Waar zie jij Q?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Ach heren, het is okay. Je kunt trouwens ook luisteren via www.nederland.fm (doe ik ook)
Maar ik was wel verrast, ik had het ook niet aan zien komen.
Hoest met de vrouwen?
Hey Majo!
Qtie!
Oooh, lekker chill avondje! ik ga ook bizar weinig doen vanavond, redelijk bijtijds naar bed toe in ieder geval! En Gossip Girl, je bent echt verslaafd eraan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goedmerk wel dat ik teveel gedaan heb de laatste dagen dus heb even een chill avondje ingepland
zo lekker in bad en dan de hele avond Gossip girl kijken
hoe is het met jou?
Och germ!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen last meer vanalleen begint mijn andere kies nu te kutten
Ik kijk m'n collega's wel eens aan jaquote:
Kun je doen, ga ik wel achter de PC zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, meen je dat?
Ik kan mijn Xbox ook meenemen.
Nee, ik had een extra lang weekendverlof!quote:
Ja, het is wel flauw dat hij niet reageert he?quote:
Ik wil je wel even in de ogen kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kijk m'n collega's wel eens aan ja
Maar verder niks bijzonders
M'n oog staat in m'n fobo, dus in het enkelvoud kan je ht wel doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil je wel even in de ogen kijken.
Ik wel, maar ik ben daar dan ook meester in.quote:
Je negeert mij ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het is wel flauw dat hij niet reageert he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |