Nee, ik speel dan voor nep-psycholoogquote:
Zolang Techno maar niet met zijn hoofd op mijn schouder komt liggen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik speel dan voor nep-psycholoog
Dat doen we wel op de dubbele-dateHaha.
Ik ga weer even leren![]()
![]()
Fijn ritme.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
en thuis! zo maar slapen, morgen weer om 6 uur op
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Fijn ritme.
Ik begin een beetje te wennen aan het feit dat alles goed gaat
Nieuwe game, dus zo blij als een kind in de snoepwinkel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Goed
Eigenlijk heb ik helemaal niets te klagen
En jij?
Je mag ook thuis blijven met je spel hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Nieuwe game, dus zo blij als een kind in de snoepwinkel.
Wordt afkicken geblazen vrijdag.
Ik ook wel, maar vind het tegelijk een beetje eng, het kan niet alleen goed gaan toch?quote:
Ik zit nog te twijfelen... Magnetronzuurkool, worstenbroodjes of afbakbroodjes + kruidenboterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ludo.
Mijn studenten annex singlevoedsel was smerig. Maar ach.
Ja, meen je dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook thuis blijven met je spel hoor![]()
Nu begrijp ik waarom iemand zich weleens afvraagt hoe je goed en lekker eten kunt verneuken. Mangetronzuurkool.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen... Magnetronzuurkool, worstenbroodjes of afbakbroodjes + kruidenboter
Tuurlijk wel! hoe lang is het al minder goed gegaan?! dan kan het best een tijdje goed gaan hoor!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je mag ook thuis blijven met je spel hoor![]()
[..]
Ik ook wel, maar vind het tegelijk een beetje eng, het kan niet alleen goed gaan toch?
Ik vind hem anders best smakelijk!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom iemand zich weleens afvraagt hoe je goed en lekker eten kunt verneuken. Mangetronzuurkool.![]()
Maar smakelijk.
MNR!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
Avond! Jezus, wat werkt er een ongelooflijk irritante gast bij mij op de afdeling!![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk, want ze zeggen dat je je juist irriteert aan mensen op wie je lijkt.
Maar goed, morgen kom ik op de radio
Dus allemaal luisteren![]()
![]()
Hier nog iets leuks gebeurd?
Dat speel ik niet. Ik speel nu voornamelijk Fifa 09 en SF4, soms Burnout Paradise. Heb een adventure, Assassins Creed, tof en mooi, maar vind hem nu al een beetje vervelen, veel van hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
Resident Evil staat al online hoor dawg
Ludootje!quote:
Nee, maar jij bent er nuquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef MNR het volgende:
Avond! Jezus, wat werkt er een ongelooflijk irritante gast bij mij op de afdeling!![]()
Hoop niet dat ik op hem lijk, want ze zeggen dat je je juist irriteert aan mensen op wie je lijkt.
Maar goed, morgen kom ik op de radio
Dus allemaal luisteren![]()
![]()
Hier nog iets leuks gebeurd?
Whooooooooh.. ik kan niet luisteren! hard aan de arbeid!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ludootje!![]()
Q-music, but off course![]()
![]()
Tussen 12u en 13u word ik gebeld.
Was vandaag al gebeld en ik maar aan 1 stuk door tetterenEn ik verstond de beste man aan de andere kant van de lijn maar slecht. Maar goed, maar hopen dat ik morgen wel wat zinnigs te zeggen heb. Ik ga de plaat van "Snow Patrol" aankondigen.
Cool!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Ludootje!![]()
Q-music, but off course![]()
![]()
Tussen 12u en 13u word ik gebeld.
Was vandaag al gebeld en ik maar aan 1 stuk door tetterenEn ik verstond de beste man aan de andere kant van de lijn maar slecht. Maar goed, maar hopen dat ik morgen wel wat zinnigs te zeggen heb. Ik ga de plaat van "Snow Patrol" aankondigen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:47 schreef postmortum het volgende:
hey sletjes , ik bied 10 zlotly voor de lekkesrste pijpster
Ben je weer lekker bezig kleine josti van me...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
Resident Evil staat al online hoor dawg
het bruine oog ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag oogcontact.
I'm living the wild life.
Goedquote:
Dan was het niet de mijnequote:
Hey babe, take a walk on the wild side!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag oogcontact.
I'm living the wild life.
Waar zie jij Q?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Ach heren, het is okay. Je kunt trouwens ook luisteren via www.nederland.fm (doe ik ook)
Maar ik was wel verrast, ik had het ook niet aan zien komen.
Hoest met de vrouwen?
Hey Majo!
Qtie!
Oooh, lekker chill avondje! ik ga ook bizar weinig doen vanavond, redelijk bijtijds naar bed toe in ieder geval! En Gossip Girl, je bent echt verslaafd eraan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goedmerk wel dat ik teveel gedaan heb de laatste dagen dus heb even een chill avondje ingepland
zo lekker in bad en dan de hele avond Gossip girl kijken
hoe is het met jou?
Och germ!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen last meer vanalleen begint mijn andere kies nu te kutten
Ik kijk m'n collega's wel eens aan jaquote:
Kun je doen, ga ik wel achter de PC zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, meen je dat?
Ik kan mijn Xbox ook meenemen.
Nee, ik had een extra lang weekendverlof!quote:
Ja, het is wel flauw dat hij niet reageert he?quote:
Ik wil je wel even in de ogen kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kijk m'n collega's wel eens aan ja
Maar verder niks bijzonders
M'n oog staat in m'n fobo, dus in het enkelvoud kan je ht wel doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil je wel even in de ogen kijken.
Ik wel, maar ik ben daar dan ook meester in.quote:
Je negeert mij ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het is wel flauw dat hij niet reageert he?
En alles van jou de film missen zeker?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kun je doen, ga ik wel achter de PC zitten
Te vroegquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef MNR het volgende:
Zo, Joey is druk bezig. Hij heeft al zeker 7 minuten niets gezegd
Ik negeer je helemaal nietquote:
Ik was even mn nieuwe ring aan het checken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef MNR het volgende:
Zo, Joey is druk bezig. Hij heeft al zeker 7 minuten niets gezegd
Nee, ik heb even geen zin in mannen. Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een heel leuke collega
Iets voor jou MNR ?
En net de school van de kindjes op tv gezien
Ga maar weer weg want ik ga me weer even speciaal voor jou vastbijtenquote:
Als je je Xbox meeneemt, moet je die toch aansluiten op mn tv?quote:
Je hebt geluk.. was toch al van plan te minderen hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga maar weer weg want ik ga me weer even speciaal voor jou vastbijten.
Hehe. Hoest verder?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was even mn nieuwe ring aan het checken.
Maar die kijkt niet terug.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n oog staat in m'n fobo, dus in het enkelvoud kan je ht wel doen
Ik heb geluk? Ik waardeer het wel als mensen het zwaar met me hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt geluk.. was toch al van plan te minderen hier
Hij is niet knap ofzo, maar als ie lacht is ie zoooo leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb even geen zin in mannen. Misschien volgende week
Maar vertelBedoel, praten mag altijd.
Je kan niet alles hebben hequote:
Ja smoesjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik negeer je helemaal niet
Ik sprak in meervoud
En ik ben blij dat je mijn aanwezigheid waardeert. Hoest verder met jou Sedannetje?
Alweer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt geluk.. was toch al van plan te minderen hier
Ow dat heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb geluk? Ik waardeer het wel als mensen het zwaar met me hebben.
Dus mij vindje maar niks ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb geluk? Ik waardeer het wel als mensen het zwaar met me hebben.
Ja, dat zeg ik. Ik wil niks van jou missen. En vooral met de XBox ben ik afgeleid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je je Xbox meeneemt, moet je die toch aansluiten op mn tv?
Is lastig film kijken dan
Alweer ja? deed ik dat al eerder??quote:
Goed. Ik wacht alleen nog op een stempel en dan verwacht ik maandag te beginnenquote:
Hahahaha! Ik moest hard lachen toen ik dat lasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is niet knap ofzo, maar als ie lacht is ie zoooo leuk
Dan lacht heel zn gezicht en ik word altijd vrolijk als ik hem zie.
En hij is aardig en slim.
En in de 40 ofzo, maar goed, dat boeit mij nooit zoveel, weet niet hoe anderen daarover denken.
Nee, maar wel al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alweer ja? deed ik dat al eerder??
Ik kan me andere posts herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik wil niks van jou missen. En vooral met de XBox ben ik afgeleid.
Jij glijdt van me stoel als je me ziet, dus jou waardeer ik sowieso.quote:
Jah? hmm kan ik me niet herinneren. Daarbij lukt het me al aardig, al valt het jou miss niet opquote:
Ik ben wel verslaafd jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, lekker chill avondje! ik ga ook bizar weinig doen vanavond, redelijk bijtijds naar bed toe in ieder geval! En Gossip Girl, je bent echt verslaafd eraan!![]()
Zo stiekem tussen neus en lippen door toch nog even wat spulletjes alvast bij elkaar zoeken voor de wintersport![]()
Toen was je gewoon irritantquote:
Dus ze hebben contact met je opgenomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed. Ik wacht alleen nog op een stempel en dan verwacht ik maandag te beginnen. Hoe bevalt t nieuwe bedrijf?
Zo moeilijk is het dan ook niet hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? hmm kan ik me niet herinneren. Daarbij lukt het me al aardig, al valt het jou miss niet op
Dat weet ik natuurlijk nietquote:
Nee, ik zie hem zelden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik moest hard lachen toen ik dat las
Een kerel hoeft ook niet knap te zijn, als hij maar leuk is
Leuk is het toverwoord
Nou ja, dat worden gezellige lunches komende tijd hoor ik al wel
En dat is te zien aan hoe weinig jij hier bent?quote:
Dat komt omdat je dat triggert met dit soort postsquote:
quote:
Ja, weleens voorbij zien komen. Nog niet zo heel lang geleden volgens mij. Maar inderdaad, ik ben er de laatste tijd niet heel vaak. En jij blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? hmm kan ik me niet herinneren. Daarbij lukt het me al aardig, al valt het jou miss niet op
Dat soort posts had ik toen nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dat triggert met dit soort posts
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij glijdt van me stoel als je me ziet, dus jou waardeer ik sowieso.![]()
Dat gaat natuurlijk op een gegeven moment opvallen he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem zelden eigenlijk.
alleen als ik een mailtje stuur dat ie iets moet komen halen. Of brengen
Kijken en kletsen mag toch wel?quote:En bovendien vind ik 1 man wel genoeg eigenlijk![]()
Vrijdag avond spring ik in de auto en rij dan naar de sneeuw toe ja! Je mag en kan nog mee hoor! Plekje in de auto is nog vrij, zijn nog plaatsen vrij in het appartement, en je kan daar heerlijk genieten van het uitzicht en even helemaal tot rust komen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben wel verslaafd ja
ging je nou vrijdag weg? Ik wil ook weg
Ja ik had sowieso al wekelijks contact met ze. Maar nu laatste formaliteiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus ze hebben contact met je opgenomen?
Nieuwe bedrijf bevalt prima. De reistijd is super, de ruimte is goed, het werk wat voor ons ligt, daar zijn we vandaag helemaal over doorgelicht (alsof iemand ons echt wat aan wilde reiken) en ik zie het wel goedkomen voor de komende 3 maanden.
Heb alleen 1 heel ontzettend irritante vent bij me op de kamer zitten. Maar goed, ook daar leer ik wel mee omgaan of heb ik een keer een goed gesprek mee.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef dawg het volgende:
Ja, weleens voorbij zien komen. Nog niet zo heel lang geleden volgens mij. Maar inderdaad, ik ben er de laatste tijd niet heel vaak. En jij blijkbaar ook niet.
Jawel toen wilde niet meer posten door mn TTquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat soort posts had ik toen niet
Maar ik hou m'n mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Mooi! Dat werd tijd ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik had sowieso al wekelijks contact met ze. Maar nu laatste formaliteiten.
Jaquote:Klinkt iig goed. Je ging het hele ICT gebeuren daar opzetten met een senior toch?
Ik werk in de bibliotheek van het bedrijf, dus op zich is het niet heel gek dat ik hem mailtjes stuur met: je hebt dat geleend, kun je het even terugbrengen? Of: je hebt dat gevraagd, het ligt voor je klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk op een gegeven moment opvallen he?
[..]
Kijken en kletsen mag toch wel?
Oeh verleidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrijdag avond spring ik in de auto en rij dan naar de sneeuw toe ja! Je mag en kan nog mee hoor! Plekje in de auto is nog vrij, zijn nog plaatsen vrij in het appartement, en je kan daar heerlijk genieten van het uitzicht en even helemaal tot rust komen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel toen wilde niet meer posten door mn TT.
Ik hou gewoon niet van zeurende mensen.
Je hoeft niet je mond te houden hoor. Ik hou me in.
Aah dan hou je niet van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |