Ik was even mn nieuwe ring aan het checken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef MNR het volgende:
Zo, Joey is druk bezig. Hij heeft al zeker 7 minuten niets gezegd
Nee, ik heb even geen zin in mannen. Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb een heel leuke collega
Iets voor jou MNR ?
En net de school van de kindjes op tv gezien
Ga maar weer weg want ik ga me weer even speciaal voor jou vastbijtenquote:
Als je je Xbox meeneemt, moet je die toch aansluiten op mn tv?quote:
Je hebt geluk.. was toch al van plan te minderen hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga maar weer weg want ik ga me weer even speciaal voor jou vastbijten.
Hehe. Hoest verder?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was even mn nieuwe ring aan het checken.
Maar die kijkt niet terug.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
M'n oog staat in m'n fobo, dus in het enkelvoud kan je ht wel doen
Ik heb geluk? Ik waardeer het wel als mensen het zwaar met me hebben.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt geluk.. was toch al van plan te minderen hier
Hij is niet knap ofzo, maar als ie lacht is ie zoooo leukquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb even geen zin in mannen. Misschien volgende week
Maar vertelBedoel, praten mag altijd.
Je kan niet alles hebben hequote:
Ja smoesjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:58 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik negeer je helemaal niet
Ik sprak in meervoud
En ik ben blij dat je mijn aanwezigheid waardeert. Hoest verder met jou Sedannetje?
Alweer?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt geluk.. was toch al van plan te minderen hier
Ow dat heb ik niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb geluk? Ik waardeer het wel als mensen het zwaar met me hebben.
Dus mij vindje maar niks ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb geluk? Ik waardeer het wel als mensen het zwaar met me hebben.
Ja, dat zeg ik. Ik wil niks van jou missen. En vooral met de XBox ben ik afgeleid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je je Xbox meeneemt, moet je die toch aansluiten op mn tv?
Is lastig film kijken dan
Alweer ja? deed ik dat al eerder??quote:
Goed. Ik wacht alleen nog op een stempel en dan verwacht ik maandag te beginnenquote:
Hahahaha! Ik moest hard lachen toen ik dat lasquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is niet knap ofzo, maar als ie lacht is ie zoooo leuk
Dan lacht heel zn gezicht en ik word altijd vrolijk als ik hem zie.
En hij is aardig en slim.
En in de 40 ofzo, maar goed, dat boeit mij nooit zoveel, weet niet hoe anderen daarover denken.
Nee, maar wel al vaker gezegd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Alweer ja? deed ik dat al eerder??
Ik kan me andere posts herinneren.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Ik wil niks van jou missen. En vooral met de XBox ben ik afgeleid.
Jij glijdt van me stoel als je me ziet, dus jou waardeer ik sowieso.quote:
Jah? hmm kan ik me niet herinneren. Daarbij lukt het me al aardig, al valt het jou miss niet opquote:
Ik ben wel verslaafd jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh, lekker chill avondje! ik ga ook bizar weinig doen vanavond, redelijk bijtijds naar bed toe in ieder geval! En Gossip Girl, je bent echt verslaafd eraan!![]()
Zo stiekem tussen neus en lippen door toch nog even wat spulletjes alvast bij elkaar zoeken voor de wintersport![]()
Toen was je gewoon irritantquote:
Dus ze hebben contact met je opgenomen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed. Ik wacht alleen nog op een stempel en dan verwacht ik maandag te beginnen. Hoe bevalt t nieuwe bedrijf?
Zo moeilijk is het dan ook niet hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? hmm kan ik me niet herinneren. Daarbij lukt het me al aardig, al valt het jou miss niet op
Dat weet ik natuurlijk nietquote:
Nee, ik zie hem zelden eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik moest hard lachen toen ik dat las
Een kerel hoeft ook niet knap te zijn, als hij maar leuk is
Leuk is het toverwoord
Nou ja, dat worden gezellige lunches komende tijd hoor ik al wel
En dat is te zien aan hoe weinig jij hier bent?quote:
Dat komt omdat je dat triggert met dit soort postsquote:
quote:
Ja, weleens voorbij zien komen. Nog niet zo heel lang geleden volgens mij. Maar inderdaad, ik ben er de laatste tijd niet heel vaak. En jij blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah? hmm kan ik me niet herinneren. Daarbij lukt het me al aardig, al valt het jou miss niet op
Dat soort posts had ik toen nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dat triggert met dit soort posts
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij glijdt van me stoel als je me ziet, dus jou waardeer ik sowieso.![]()
Dat gaat natuurlijk op een gegeven moment opvallen he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik zie hem zelden eigenlijk.
alleen als ik een mailtje stuur dat ie iets moet komen halen. Of brengen
Kijken en kletsen mag toch wel?quote:En bovendien vind ik 1 man wel genoeg eigenlijk![]()
Vrijdag avond spring ik in de auto en rij dan naar de sneeuw toe ja! Je mag en kan nog mee hoor! Plekje in de auto is nog vrij, zijn nog plaatsen vrij in het appartement, en je kan daar heerlijk genieten van het uitzicht en even helemaal tot rust komen!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben wel verslaafd ja
ging je nou vrijdag weg? Ik wil ook weg
Ja ik had sowieso al wekelijks contact met ze. Maar nu laatste formaliteiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus ze hebben contact met je opgenomen?
Nieuwe bedrijf bevalt prima. De reistijd is super, de ruimte is goed, het werk wat voor ons ligt, daar zijn we vandaag helemaal over doorgelicht (alsof iemand ons echt wat aan wilde reiken) en ik zie het wel goedkomen voor de komende 3 maanden.
Heb alleen 1 heel ontzettend irritante vent bij me op de kamer zitten. Maar goed, ook daar leer ik wel mee omgaan of heb ik een keer een goed gesprek mee.
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:06 schreef dawg het volgende:
Ja, weleens voorbij zien komen. Nog niet zo heel lang geleden volgens mij. Maar inderdaad, ik ben er de laatste tijd niet heel vaak. En jij blijkbaar ook niet.
Jawel toen wilde niet meer posten door mn TTquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat soort posts had ik toen niet
Maar ik hou m'n mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Mooi! Dat werd tijd ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik had sowieso al wekelijks contact met ze. Maar nu laatste formaliteiten.
Jaquote:Klinkt iig goed. Je ging het hele ICT gebeuren daar opzetten met een senior toch?
Ik werk in de bibliotheek van het bedrijf, dus op zich is het niet heel gek dat ik hem mailtjes stuur met: je hebt dat geleend, kun je het even terugbrengen? Of: je hebt dat gevraagd, het ligt voor je klaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk op een gegeven moment opvallen he?
[..]
Kijken en kletsen mag toch wel?
Oeh verleidelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vrijdag avond spring ik in de auto en rij dan naar de sneeuw toe ja! Je mag en kan nog mee hoor! Plekje in de auto is nog vrij, zijn nog plaatsen vrij in het appartement, en je kan daar heerlijk genieten van het uitzicht en even helemaal tot rust komen!
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel toen wilde niet meer posten door mn TT.
Ik hou gewoon niet van zeurende mensen.
Je hoeft niet je mond te houden hoor. Ik hou me in.
Aah dan hou je niet van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Aaaaaaaah, jammer!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh verleidelijkmaar heb studieverplichtingen dus dat gaat niet lukken
ik ga in bad![]()
![]()
Zo, dat klinkt gezellig. Zou ik vaker doen als ik jou was danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
En klopt, mag altijd, maar ik lunch ook nooit in de kantine en als ik dat ooit een keer wel doe, word ik al bij minimaal drie tafeltjes geroepen![]()
![]()
Daar kan je wel achterkomen.quote:
Alleen nog een verklaring van een oud manager van me. Contracten en dergelijke zijn al getekend. Maar ik ben pas blij als ik er daadwerkelijk zitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Mooi! Dat werd tijd ook
Dus het is nu officieel? Je mag daar aan de slag, alleen de begindatum is een formaliteit?
[..]
Ja
Al veel weerstand gehoord en gezien, hehe. Ben blij dat ik daar samen met hem ben. We vullen elkaar goed aan. Hij snapt de politiek, ik de intentie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |