Ben je weer lekker bezig kleine josti van me...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:40 schreef S95Sedan het volgende:
Resident Evil staat al online hoor dawg
het bruine oog ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag oogcontact.
I'm living the wild life.
Goedquote:
Dan was het niet de mijnequote:
Hey babe, take a walk on the wild side!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:49 schreef Zotheid het volgende:
Ik had vandaag oogcontact.
I'm living the wild life.
Waar zie jij Q?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:50 schreef MNR het volgende:
Ach heren, het is okay. Je kunt trouwens ook luisteren via www.nederland.fm (doe ik ook)
Maar ik was wel verrast, ik had het ook niet aan zien komen.
Hoest met de vrouwen?
Hey Majo!
Qtie!
Oooh, lekker chill avondje! ik ga ook bizar weinig doen vanavond, redelijk bijtijds naar bed toe in ieder geval! En Gossip Girl, je bent echt verslaafd eraan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goedmerk wel dat ik teveel gedaan heb de laatste dagen dus heb even een chill avondje ingepland
zo lekker in bad en dan de hele avond Gossip girl kijken
hoe is het met jou?
Och germ!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen last meer vanalleen begint mijn andere kies nu te kutten
Ik kijk m'n collega's wel eens aan jaquote:
Kun je doen, ga ik wel achter de PC zittenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, meen je dat?
Ik kan mijn Xbox ook meenemen.
Nee, ik had een extra lang weekendverlof!quote:
Ja, het is wel flauw dat hij niet reageert he?quote:
Ik wil je wel even in de ogen kijken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kijk m'n collega's wel eens aan ja
Maar verder niks bijzonders
M'n oog staat in m'n fobo, dus in het enkelvoud kan je ht wel doenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wil je wel even in de ogen kijken.
Ik wel, maar ik ben daar dan ook meester in.quote:
Je negeert mij ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, het is wel flauw dat hij niet reageert he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |