Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ookquote:
Sanna, schat, jij hier?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog 100 zloty liggen voor je,
Ik hoef echt geen foto's van haar te zien.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zag een foto van haar in een topic verschijnen. Geen idee of zij dat echt is???
http://members.home.nl/manondehaan/ deze kwam ik tegen (geen idee of dit verboden is te plaatsen?) Indien dit het geval is, mag een mod 'm verwijderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
I don't know. Heb de foto niet gezien. Maar SHE is in ieder geval weg van FOK! en de shoot gaat niet door
SHE stopt als mod.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ook
Ook niet nu je weet dat ze graag d'r poep aan laat stampen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen foto's van haar te zien.![]()
De afwas moet nog gedaan worden.quote:
damscoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Maar wat is er nu precies gebeurd dan, ben paar maanden weggeweest. Wil het nu weten ook
Er zou voor sr van 3 fm geld ingezameld worden voor een naaktreportage van haar. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam had ze ruzie met de rest van het modteam en werd ze gebannend (zoiets).quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:15 schreef damsco het volgende:
[..]
Candy-stripe a cancer ward. It's not my problem.quote:
Klinkt als een leuke rel. Jammer dat ik deze gemist hebquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er zou voor sr van 3 fm geld ingezameld worden voor een naaktreportage van haar. Maar toen het puntje bij het paaltje kwam had ze ruzie met de rest van het modteam en werd ze gebannend (zoiets).
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Candy-stripe a cancer ward. It's not my problem.
What kind of cookies?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
naja, kon het proberen. Koekje dan maar?
Die jij gister gebakken had!quote:
Ola, allure!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Allure_ het volgende:
No I don't wanna follow death and all of his frieeeeends.
Damnitquote:
You know why they put oxygen masks on planes?quote:
Wryyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know why they put oxygen masks on planes?
Nou, zeg het eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You know why they put oxygen masks on planes?
Oxygen gets you high. In a catastrophic emergency, you're taking giant panicked breaths. Suddenly you become euphoric, docile. You accept your fate. It's all right here. Emergency water landing - 600 miles an hour. Blank faces, calm as Hindu cows.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |