Hm?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nooit een relatie gekregen met iemand waarop ik verliefd was. Als ik namelijk verliefd was geweest, had ik diegene niet meer gekregen. De grote pijn van man zijn.
Een vrouw vindt een verliefde man niet aantrekkelijk. Althans, het gebruikelijke gedrag dat daarbij komt kijken is hoogst onmannelijk: onzekerheid, nervositeit en ga zo maar door. Een vrouw wil geen man die zich voor haar voeten gooit, maar juist een hoge sociale status heeft, zeker van zichzelf is en ook wel zonder haar kan.quote:
Oh, dan ben ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een vrouw vindt een verliefde man niet aantrekkelijk. Althans, het gebruikelijke gedrag dat daarbij komt kijken is hoogst onmannelijk: onzekerheid, nervositeit en ga zo maar door. Een vrouw wil geen man die zich voor haar voeten gooit, maar juist een hoge sociale status heeft, zeker van zichzelf is en ook wel zonder haar kan.
Uitzonderingen (zoals toevallig verliefd op elkaar) zijn er natuurlijk altijd.
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Ja, bij ons was het echt uit liefde. Wel eerst een tijdje met elkaar gemailed gemsnt ( via Relatieplanet via fok ook nog lopen fobo'en) maar eigenlijk bij de tweede eerste date was het toch wel vrij duidelijk dat we verliefd waren en nu hebben we bijna 2 4jaar een relatie
Ik heb meer succes gehad wanneer ik een meisje 'leuk' vond dan wanneer ik vanaf de 1e seconde stapelverliefd was. De laatste zorgt voor onzekerheid, irrationeel dom gedrag, het meisje willen bezitten, niet kunnen teasen en plagen. Kortom, alles gaat dan fout.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Esuri het volgende:
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een relatie aan te gaan met een meisje waarop ik niet verliefd ben, maar het komt soms voor dat iemand niet verliefd is, maar diegene 'gewoon leuk' vindt. Hoe zit het bij jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |