Dit is heel vaak zo denk ik. In discotheken komen mensen ook vaak met lust op elkaar af. Dat geldt ook voor in de kroeg. Alcohol zorgt voor lust.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Nee, uit lust.![]()
Een uit de hand gelopen rebound.
Is dat niet een beetje te cru? Van mezelf weet ik dat het inderdaad niet makkelijk is om verliefd te worden, maar dat het altijd aan jezelf ligt. Als je je er niet voor open stelt [en dus - zoals jij nu - van te voren zegt: het lukt niet, kan niet, mag niet!] dan gaat het sowieso niet werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:00 schreef mirved het volgende:
Ben 2 keer verliefd geweest en dat is nooit wat geworden. Bij mijn andere relaties ben ik eigenlijk nooit verliefd geweest. Vraag me sowieso af of ik wel echt in staat ben om van iemand te houden.
je hebt een relatie met een biergistcel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef ArmaniXL het volgende:
Mijn relatie is voortgekomen uit bier en zij was de laatste die overbleef![]()
Maar hier absoluut geen spijt van hoor
Nee, ik was dronken van het bier en was geil... en zij was "bij de hand"quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
je hebt een relatie met een biergistcel?
Nou stapelgek komt wel in de buurt hoor, maar hoe definieer je dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef SSJKliko het volgende:
Op de ene was ik echt stapelgek en de andere vond ik 'gewoon leuk'. 2e is ook na anderhalve maand opgehouden omdat ik op hem afgeknapt was.. Hoe het voelt om écht écht verliefd te zijn, weet ik eigenlijk nietik heb het nooit gehad..
Hmm weet niet maar ik hield gewoon heel erg van hem. Maar ik kende hem ook al sinds mijn 13e, merkte ook wel aan mezelf dat ik na een tijd meer wou zijn als een goede vriendin. Maar echt vlinders, die heb ik niet gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
[..]
Nou stapelgek komt wel in de buurt hoor, maar hoe definieer je dat?
Nou ook leuk om te horen als vriendin zijnde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nee, ik was dronken van het bier en was geil... en zij was "bij de hand"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |