Dit is heel vaak zo denk ik. In discotheken komen mensen ook vaak met lust op elkaar af. Dat geldt ook voor in de kroeg. Alcohol zorgt voor lust.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Nee, uit lust.![]()
Een uit de hand gelopen rebound.
Is dat niet een beetje te cru? Van mezelf weet ik dat het inderdaad niet makkelijk is om verliefd te worden, maar dat het altijd aan jezelf ligt. Als je je er niet voor open stelt [en dus - zoals jij nu - van te voren zegt: het lukt niet, kan niet, mag niet!] dan gaat het sowieso niet werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:00 schreef mirved het volgende:
Ben 2 keer verliefd geweest en dat is nooit wat geworden. Bij mijn andere relaties ben ik eigenlijk nooit verliefd geweest. Vraag me sowieso af of ik wel echt in staat ben om van iemand te houden.
je hebt een relatie met een biergistcel?quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:52 schreef ArmaniXL het volgende:
Mijn relatie is voortgekomen uit bier en zij was de laatste die overbleef![]()
Maar hier absoluut geen spijt van hoor
Nee, ik was dronken van het bier en was geil... en zij was "bij de hand"quote:Op woensdag 4 maart 2009 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
je hebt een relatie met een biergistcel?
Nou stapelgek komt wel in de buurt hoor, maar hoe definieer je dat?quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:46 schreef SSJKliko het volgende:
Op de ene was ik echt stapelgek en de andere vond ik 'gewoon leuk'. 2e is ook na anderhalve maand opgehouden omdat ik op hem afgeknapt was.. Hoe het voelt om écht écht verliefd te zijn, weet ik eigenlijk nietik heb het nooit gehad..
Hmm weet niet maar ik hield gewoon heel erg van hem. Maar ik kende hem ook al sinds mijn 13e, merkte ook wel aan mezelf dat ik na een tijd meer wou zijn als een goede vriendin. Maar echt vlinders, die heb ik niet gehad.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:56 schreef Lekkere_Kwal het volgende:
[..]
Nou stapelgek komt wel in de buurt hoor, maar hoe definieer je dat?
Nou ook leuk om te horen als vriendin zijnde..quote:Op woensdag 4 maart 2009 15:00 schreef ArmaniXL het volgende:
[..]
Nee, ik was dronken van het bier en was geil... en zij was "bij de hand"
Misschien had zij wel dezelfde instelling.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou ook leuk om te horen als vriendin zijnde..![]()
Weet ze dat eigenlijk?
Ja, eerlijkheid is tenslotte belangrijk...quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Nou ook leuk om te horen als vriendin zijnde..![]()
Weet ze dat eigenlijk?
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Nee, uit lust.![]()
Een uit de hand gelopen rebound.
waarom?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:14 schreef Jajong het volgende:
De enige relatie die ik heb gehad waarvan je kan zeggen dat ie echt echt serieus was is begonnen uit liefde ja, ook de enige meisje waarbij ik niet meteen seks had. Normaal duurt dat een dag of 2 en bij haar 2.5 maand. Nu is 't kapot, balen.
Zonder twijfel maar dat werkt (voor mij bleek na 7 jaar) uiteindelijk toch niet.quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:16 schreef LoggedIn het volgende:
ik heb nog nooit iets gehad met een meisje waar ik verliefd op wasMaar uiteindelijk ga je ook wel houden van die waar je dat niet op bent geweest hoor
Het ligt een beetje aan je definities van relatie en verliefd, maar jij wil dus eerst verliefd worden op een meisje wat je niet kent en dan gelijk gaan relateren?quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Esuri het volgende:
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een relatie aan te gaan met een meisje waarop ik niet verliefd ben
Hm?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nooit een relatie gekregen met iemand waarop ik verliefd was. Als ik namelijk verliefd was geweest, had ik diegene niet meer gekregen. De grote pijn van man zijn.
Een vrouw vindt een verliefde man niet aantrekkelijk. Althans, het gebruikelijke gedrag dat daarbij komt kijken is hoogst onmannelijk: onzekerheid, nervositeit en ga zo maar door. Een vrouw wil geen man die zich voor haar voeten gooit, maar juist een hoge sociale status heeft, zeker van zichzelf is en ook wel zonder haar kan.quote:
Oh, dan ben ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een vrouw vindt een verliefde man niet aantrekkelijk. Althans, het gebruikelijke gedrag dat daarbij komt kijken is hoogst onmannelijk: onzekerheid, nervositeit en ga zo maar door. Een vrouw wil geen man die zich voor haar voeten gooit, maar juist een hoge sociale status heeft, zeker van zichzelf is en ook wel zonder haar kan.
Uitzonderingen (zoals toevallig verliefd op elkaar) zijn er natuurlijk altijd.
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Ja, bij ons was het echt uit liefde. Wel eerst een tijdje met elkaar gemailed gemsnt ( via Relatieplanet via fok ook nog lopen fobo'en) maar eigenlijk bij de tweede eerste date was het toch wel vrij duidelijk dat we verliefd waren en nu hebben we bijna 2 4jaar een relatie
Ik heb meer succes gehad wanneer ik een meisje 'leuk' vond dan wanneer ik vanaf de 1e seconde stapelverliefd was. De laatste zorgt voor onzekerheid, irrationeel dom gedrag, het meisje willen bezitten, niet kunnen teasen en plagen. Kortom, alles gaat dan fout.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Esuri het volgende:
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een relatie aan te gaan met een meisje waarop ik niet verliefd ben, maar het komt soms voor dat iemand niet verliefd is, maar diegene 'gewoon leuk' vindt. Hoe zit het bij jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |