abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66860598
Tja..ontstaan uit liefde?
Mijn vriend was een kennis van me beste vriendin en tijdens een avondje stappen stond mijn vriendin buiten bij een stel jongens en ik kwam erbij staan. Toen bood mijn vriend me zijn jas aan, maar ik was nog niet zo heel lang weer vrijgezel en zat eigenlijk niet op een relatie te wachten. Uiteindelijk meer contact, gaan smsen en afspreken, alleen was toen meer gericht op alleen sex. Maar hoe vaker we afspraken hoe meer ik voor hem (en hij voor mij) begon te voelen en toen er dus van beide kanten overduidelijk gevoelens waren, zijn we dus begonnen aan een relatie. Dus in de eerste instantie niet ontstaan uit liefde, maar wel pas gekozen voor een relatie toen die 'liefde' er was.
pi_66868448
Ja, bij ons was het echt uit liefde. Wel eerst een tijdje met elkaar gemailed ( via Relatieplanet) maar eigenlijk bij de tweede date was het toch wel vrij duidelijk dat we verliefd waren en nu hebben we bijna 2 jaar een relatie
pi_66880349
Waar ligt sowieso de grens tussen iemand erg leuk vinden en verliefd zijn? En in hoeverre moet dat gevoel wederzijds zijn? En hoelang moet je doorgaan met allerlei dingen voordat je beseft dat je nooit verliefd gaat worden?
Moeilijk, moeilijk.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:18:26 #54
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66905022
Ja.
><(({°>
pi_66908287
Ik heb nooit een relatie gekregen met iemand waarop ik verliefd was. Als ik namelijk verliefd was geweest, had ik diegene niet meer gekregen. De grote pijn van man zijn.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:54:13 #56
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66908607
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:45 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb nooit een relatie gekregen met iemand waarop ik verliefd was. Als ik namelijk verliefd was geweest, had ik diegene niet meer gekregen. De grote pijn van man zijn.
Hm?
><(({°>
pi_66909359
Niet echt.
Ik zag hem, hij deed zn zonnebril af en ik MOEST hem hebben. Na 3 weken had ik hem.
Was meteen een relatie, had hij al verkondigd op school dat we 'samen' waren.
En ik schrok omdat ik dat nog niet eens wist, dat was meteen na de eerste avond dat we samen film hadden gekeken en gezoend. Dus voor mij kwam het 'the chase is better than the catch' gevoel, toch afgewacht omdat...ja kweenie waarom...maar wel goed, want nu zijn we 17 maanden verder en volmaakt gelukkig met mn meneer.
pi_66909485
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:54 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Hm?
Een vrouw vindt een verliefde man niet aantrekkelijk. Althans, het gebruikelijke gedrag dat daarbij komt kijken is hoogst onmannelijk: onzekerheid, nervositeit en ga zo maar door. Een vrouw wil geen man die zich voor haar voeten gooit, maar juist een hoge sociale status heeft, zeker van zichzelf is en ook wel zonder haar kan.

Uitzonderingen (zoals toevallig verliefd op elkaar) zijn er natuurlijk altijd.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:15:21 #59
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_66909543
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 20:14 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Een vrouw vindt een verliefde man niet aantrekkelijk. Althans, het gebruikelijke gedrag dat daarbij komt kijken is hoogst onmannelijk: onzekerheid, nervositeit en ga zo maar door. Een vrouw wil geen man die zich voor haar voeten gooit, maar juist een hoge sociale status heeft, zeker van zichzelf is en ook wel zonder haar kan.

Uitzonderingen (zoals toevallig verliefd op elkaar) zijn er natuurlijk altijd.
Oh, dan ben ik een uitzondering.
><(({°>
  dinsdag 10 maart 2009 @ 20:30:38 #60
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66910262
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:32 schreef Sylvana het volgende:
Ja, bij ons was het echt uit liefde. Wel eerst een tijdje met elkaar gemailed gemsnt ( via Relatieplanet via fok ook nog lopen fobo'en) maar eigenlijk bij de tweede eerste date was het toch wel vrij duidelijk dat we verliefd waren en nu hebben we bijna 2 4jaar een relatie
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_66910918
leren kennen in vriendengroep
wat vaker dingen doen met elkaar (samen met vriendengroep)
in de Efteling wat vaak met elkaar in een attractie
keertje afspreken bij hem thuis
zoenen
nog een keertje afspreken bij mij thuis
verkering
Ja doei.
pi_66911020
Nummers uitgewisseld, besloten wat te drinken, wat n nerd dacht ik...Tweede date wat gezoend (hij dan... Ik trok na 10 sec mijn gezicht weg).. Ergens bij de zesde date dacht ik, hmm... tog wel leuk.. Veel bullshit meegemaakt, 5 x uit elkaar geweest etc etc...

4 jaar later, verloofd.. Bijna getrouwd.. Nooit gedacht die eerste afspraak.
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:25:19 #63
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_66939579
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 21:16 schreef Esuri het volgende:
Ik zou er zelf niet voor kiezen om een relatie aan te gaan met een meisje waarop ik niet verliefd ben, maar het komt soms voor dat iemand niet verliefd is, maar diegene 'gewoon leuk' vindt. Hoe zit het bij jou?
Ik heb meer succes gehad wanneer ik een meisje 'leuk' vond dan wanneer ik vanaf de 1e seconde stapelverliefd was. De laatste zorgt voor onzekerheid, irrationeel dom gedrag, het meisje willen bezitten, niet kunnen teasen en plagen. Kortom, alles gaat dan fout.

Vindt je elkaar leuk, dan kun je snel verliefd worden vanwege de opeenstapeling van leuke dingen die je aan de ander ontdekt.
Zo is mijn huidige relatie ook begonnen. Er was zeker aantrekkingskracht, want we begonnen vanaf date 1 met sex. Daarna werden we allebei zeer snel stapelverliefd op elkaar. Tot de leukste basis om te beginnen vind ik.
pi_66940285
Ik kwam bij een nieuwe club, zag hem en dacht: Oeeh die is gaaf.
En vond hem eigenlijk meteen leuk. Ik dacht dat hij mij niet leuk vond. Maar toen ik een keer in t donker naar huis zou fietsen, wou die dat niet dus bracht me maar thuis. Dag erna maar afgesproken bij hem thuis. en week erna verkering.
Gaat nog steeds geweldig na 5 maanden
pi_66946333
liefde en verliefdheid, toen kwam lust erbij en het niet kunnen hebben van een relatie.
toen zei een ander, toen ik kort ff een ander toe zij een vriend had.
toen eindelijk bij elkaar, alles super tot een noodvallige gebeurtenis waar ze niet goed mee overweg kon.

nu is zij mij en ik ben haar en staan we waar we 7 jaar geleden begonnen en ben ik nu degene die medicatie moet slikken ipv haar

of we komen nooit meer bij elkaar en kan ik het meest treurige boek gaan schrijven dat er is of we komen over een tijdje weer bij elkaar en dan is het voor altijd

maar ooit zitten we weer samen op het bankje waar het 7 jaar geleden begon en waar we in de toekomst hebben gekeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')