abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66903478
Hallo,

Ik ben Amé en ik ben 21 jaar. Ik rond dit jaar een kut studie af en wil er daarna tussenuit.
Ik was van plan 6 maanden work & travel te doen door nieuw zeeland en australie.
Dit begin 2010 waarschijnlijk.
Maar aangezien al mijn vrienden wel vast zitten aan studie of geen geld hebben of simpelweg geen tijd
ben ik op zoek naar iemand die met mij mee wil reizen.
Dit wordt namelijk mijn eerste grote reis en het lijkt me fijner om het met nog iemand te doen.

Mocht je intresse hebben laat wat horen!

Groetjes, Amé
  dinsdag 10 maart 2009 @ 17:36:48 #2
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_66903610
Het lijkt jou een sterk plan om met een compleet vreemd persoon 6maanden opgescheept te zitten?
Dapper!

Maar iig succes met je queste!
pi_66903785
Ben je een man?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_66904471
Nee female haha.

En het is pas in 2010 zat tijd toch. Tegen die tijd zal het geen compleet vreemd persoon zijn. En als het niet klikt zou ik er ook zeker niet mee gaan
  dinsdag 10 maart 2009 @ 18:14:34 #5
202094 KingOfPop
50% Nederlands 100% Kansloos
pi_66904893
Wellicht straks pm.
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
pi_66904943
Hoi, ik ben een aantrekkelijke man van 22 jaar oud. Ik hou van koken, reizen en exotisch eten. Het lijkt me heel leuk om een keer 6 maanden met een vreemd iemand op vakantie te gaan.

Ik hoop graag van je te horen

mvg,

Jazz
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_66905154
Wat ik veel hoor van mensen is dat je genoeg andere Nederlanders tegenkomt als je gaat backpacken door Australië. Daar zitten vast wel mensen tussen met wie je het kan vinden en met wie je verder op kan trekken. Je bent in ieder geval vast niet de enige die alleen naar Australië trekt.
pi_66906046
Mijn zus is 1,5 jaar lang door Australie & NZ gebackpacked met werken daarbij, heeft dit ook in haar eentje gedaan, je ontmoet iig genoeg mensen maak je daar maar niet druk om.
pi_66906302
Ja maar dit wordt mijn eerste rondreis dan, ik zou het echt fijner vinden om met iemand te gaan alleen vind ik eng haha
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:17:01 #10
97934 ASroma
Flamboyant
pi_66907269
http://www.activityinternational.nl/index.asp via deze organisatie kun je met zogeheten groepsvluchten daar leer je dan al wat mensen kennen, echter zullen de wegen elkaar toch scheiden en weer kruisen natuurlijk. Ik zou me er in ieder geval niet druk om maken.
pi_66976686
Thnqs voor die site! Maar ik denk dat ik toch voor travelactive ga
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:24:19 #12
232600 Koelcel
Goeiedag eem
pi_67138170
Ik was van plan om dit jaar al die kant op te gaan, maar helaas door omstandigheden niet gelukt.

Dus als je nog plek over hebt... Dan houd ik mij aanbevolen
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 10:01:56 #13
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_67161564
Nieuw Zeeland en Australië zijn toch bij uitstek de landen om alleen heen te gaan? Rondreizend tref je toch wel meer dan genoeg mensen om gezamenlijk een tijdje mee op te trekken.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_67420548
Ik ben ook van plan om begin 2010 die kant op te gaan.
Niet echt een plan ofzo, gewoon zo veel mogelijk zien.

Mocht je nog plek overhebben dan houd ik me zeker aanbevolen.

Ben zelf ook 21.
pi_67424224
Nou, mijn beste vriend en zijn vriendin trekken een jaar lang de wereld rond, waaronder ook 4 weken AUS en 4 weken NZ. Ikzelf kom waarschijnlijk achter met het vliegtuig om die 4 weken Australie mee te doen.
Het zou leuk zijn moest ik samen met iemand naar daar kunnen vliegen natuurlijk en ook praktisch zou het handig zijn omdat zij een van huren en die zijn goedkoper als je met 4 bent Daarnaast zou het voor mij leuk zijn om nog iemand mee te hebben, want het blijft toch met een koppel dat ik reis natuurlijk.
Maar zoals gezegd, het is slechts 4 weken wel, dus erna zou je wel alleen of met iemand anders moeten verder reizen
pi_67456728
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 18:22 schreef Larry-Laffer het volgende:
Wat ik veel hoor van mensen is dat je genoeg andere Nederlanders tegenkomt als je gaat backpacken door Australië.
En dat wil je....? ..echt niet he (mijn mening). Alleen reizen is het beste. Je ontmoet daar genoeg mensen die je (te) vaak zat weer tegenkomt trouwens.

Australia; huge country, small world.
pi_67498977
quote:
Op vrijdag 27 maart 2009 10:54 schreef Smeich het volgende:

[..]

En dat wil je....? ..echt niet he (mijn mening). Alleen reizen is het beste. Je ontmoet daar genoeg mensen die je (te) vaak zat weer tegenkomt trouwens.

Australia; huge country, small world.
Ik niet, TS wil liever niet alleen reizen. Zelf ben ik ook wel van plan die kant nog eens op te gaan, maar ik ga dan inderdaad ook liever alleen om misschien even een paar dagen met dezelfde mensen op te trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')