Eens, maar dan blijft daarna de vraag: Handen af van die collega? Of moet ik er dan voor gaan?quote:Op zondag 1 maart 2009 00:54 schreef supersteve het volgende:
Heel simpel.. als je denkt meer gevoelens te hebben voor je collega dan je eigen vriendin dan moet je het maar uitmaken met je huidige vriendin.. de klap voor haar wordt alleen maar erger als ze het op een veel later moment te horen krijgt dat je haar eigenlijk misschien helemaal niet zo leuk vind.
Drang naar iets nieuws, of avontuur lijkt het wel.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef twiFight het volgende:
Ik zou luisteren naar mijn verstand. Je bent nu verliefd, maar of jij en je collega echt (langdurig) van elkaar houden is nog helemaal niet zeker.
Wat wel zeker is is dat dan een huwelijk, een relatie van 5 jaar en het leven van een kind naar de kut is.
Hier gaan dus ook mijn gedachten naar uit. Maar wat het moeilijk maakt: ik krijg die verliefdheid er maar niet uit. Moet ik haar maar wat meer gaan ontwijken? Of mijn gedachten gewoon wat meer op andere dingen gaan focussen? dat maakt t allemaal wel moeilijkquote:Op zondag 1 maart 2009 01:21 schreef twiFight het volgende:
Ik zou luisteren naar mijn verstand. Je bent nu verliefd, maar of jij en je collega echt (langdurig) van elkaar houden is nog helemaal niet zeker.
Wat wel zeker is is dat dan een huwelijk, een relatie van 5 jaar en het leven van een kind naar de kut is.
Het zit hem inderdaad ook wel een beetje in het avontuur en de spanning...quote:Op zondag 1 maart 2009 01:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Drang naar iets nieuws, of avontuur lijkt het wel.
Dan moet je je afvragen, en zij ook, of dat het waard is.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:32 schreef HowDoYouDo het volgende:
[..]
Het zit hem inderdaad ook wel een beetje in het avontuur en de spanning...
Ja inderdaad, ik ga het even allemaal op een rijtje zetten. "Gelukkig" is ze binnenkort 3,5 maand weg ivm zwangerschapsverlof. Lijkt me een mooie tijd om het allemaal van me af te zetten.quote:Op zondag 1 maart 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan moet je je afvragen, en zij ook, of dat het waard is.
Die zekerheid heb ik waarschijnlijk niet. Bij haar niet zeker, maar misschien bij andere vrouwen ook niet... Ik vind het iig wel klote. (Ik baal er van!)quote:Op zondag 1 maart 2009 02:06 schreef Xa1pt het volgende:
Die verliefdheid kan nu wel heftig zijn, maar hoe zeker ben je dat je met haar niet nog eens hetzelfde gaat overkomen?
Nee, mijn huidige relatie is niet slecht. Misschien komt het toch echt door de extra spanning die ik aan het opzoeken ben.quote:Op zondag 1 maart 2009 02:12 schreef Xa1pt het volgende:
Kan ik me voorstellen, ja.
Maar goed, als je die zekerheid nu niet hebt, wat weegt een impulsieve verliefdheid dan op tegen een langdurige relatie? En was je relatie daarvoor ook al kut?
Tja, dan kunnen we er in ieder geval over hebben hoe we in onze relatie wat meer spanning kunnen scheppen...quote:Op zondag 1 maart 2009 02:23 schreef Xa1pt het volgende:
Misschien een idee de kaarten eens open op tafel te gooien? Of is dat een heel krankzinnig idee?
Iets met assumption, mother en fuck-ups.quote:Op zondag 1 maart 2009 00:42 schreef HowDoYouDo het volgende:
Vanuit die collega krijg ik regelmatig signalen dat ze ook dit gevoel heeft bij mij, dit hebben we echter nog nooit tegen elkaar uitgesproken.
Die open deur was wel heel moeilijk om in te trappen of nietquote:Op zondag 1 maart 2009 11:55 schreef Re het volgende:
snoepen van een verboden vrucht is natuurlijk altijd lekker, maar die is natuurlijk niet voor niets verboden... dus kun je met de consequenties leven?
Inderdaad. Dit lijkt me een klassiek gevalletje.quote:Op maandag 2 maart 2009 09:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iets met assumption, mother en fuck-ups.
Dat dus! ^quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
maar dat geldt m.i. voorál wanneer de een de ander overhaalt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |