Wat een dilemma's toch weerquote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
Stomste is wel dat ik nu een open stuk heb, waar ik een eettafel in wil zetten. En toen ik me bedacht hoe groot die open plek is, kwam ik er op uit dat ie net zo groot is als m'n hele vorige kamerBehoorlijk confronterend
!!
super tochquote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
JuhAlhoewel het al voller staat [ afbeelding ]
Stomste is wel dat ik nu een open stuk heb, waar ik een eettafel in wil zetten. En toen ik me bedacht hoe groot die open plek is, kwam ik er op uit dat ie net zo groot is als m'n hele vorige kamerBehoorlijk confronterend
!!
ik heb net sinds na 2 weken zonder te hebben gezeten nu weer warm water. Dus beter dan voorheenquote:
Geniaalquote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
super toch? kan je die nabouwen in miniatuur
en op ware groottequote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
super toch? kan je die nabouwen in miniatuur
Heeft ze niet gevraagdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoop niet dat ik je dan in een lastig parket heb gebracht als ze vroeg waar wij elkaar van kende![]()
Oh nou dan is het goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach komop, het was gewoon een beetje trollen, dat dat meteen een ban oplevert
Meh, zo zie je maar weer dat niet heel FOK! de insidehumor van de nijmegen reeks kentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Om swarmahoer voor kuthoer uit te schelden ligt niet zo heel ver uit elkaar?
Tof, ziet er strak uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef Sander het volgende:
Overigens, mocht iemand het wat kunnen schelen, de nieuwe mobiele / iphone layout, preview #1.
[ afbeelding ]
upload je photo's eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Mijn weekend was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben nu wel totaal doodmaar ik heb nessie gezien
![]()
Hier nog spannende dingen gebeurd...? geen zin om terug te lezen![]()
Tofquote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef morgane het volgende:ik ga maar eens slapen.
Ben trouwens aangenomen als aspirant-lid bij de sambabanddus voortaan elke week trommelen.
Das relaxedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef morgane het volgende:
Ik heb 2 cursussen gevolgd bij de bandleideren heb mezelf ooit leren drummen, met zo'n boekje van de bibliotheek
mn oom ging een aantal jaar geleden kleiner wonen en sindsdien staat zijn drumstel bij ons in de kelder
Als ik het over 3 maanden nog steeds goed doe mag ik mee op gaan tredennu alleen nog repeteren.
ze kennen de relatie hier niet tussen mij en mikkie he,, dus t is gewoon mods bashen en dat wordt bestraft ja, helaas zag ik t topic niet tijdig genoeg anders had ik t gewoon gesloten, nu zag dago het en heeft ie n banquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach komop, het was gewoon een beetje trollen, dat dat meteen een ban oplevert
Ik lieg niet ... rond een uur of 12.15 links van de ingang voor de trap mevrouw was aan het fokken althans na dat gestaar.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er opzich wel een redelijk gevoel over, het was een aardig vage essayopdracht en heb het mijns inziens wel redelijk opgelost
Daarna zal ik hier wel weer komen spammen piet!Ownee ik moest studeren he
Neee piet, laat ons nog niet alleeeeenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, ik ben nu officieel iets te relaxed. Via 't bedrijf kan ik wekelijks gaan fitnessen, vandaag voor 't eerst. Heb ik een onderdruk van 58, normaal 80.
I'm gonna diehieeee!
Sterkte, heftige shit is 't.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef morgane het volgende:
Goed dat je t zegt piet! ga m gelijk even binnenhalen.
OMGquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:59 schreef Sander het volgende:
Sorry, ik sliep. Maar ik heb gister met een meisje gezoend nadat ik haar wireless internet fixte. De natte droom van elke IT nerd die wanhopig élk lekker ding in zijn omgeving met computerproblem helpt, "just in case![]()
". Mede-nerds, het kan!
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:23 schreef dralion13 het volgende:
ik kwam een keer ah korenbeurs in groningen uitlopen met voetbalplaatjes (en nee, ik ben niet mevr B. E.) komt er een +/- 12 jarig jochie naar me toelopen om te vragen of hij mijn voetbalplaatjes mag hebben, ik zeg zo: als je naar de andere kant van de vismarkt en weer terug rent mag je ze hebben, hij rennen, ik weglopen en hem nooit meer gezien
Informatiekunde gala?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Sander het volgende:
Ahh, kus op je voorhoofd!
Ik ga zo eens een smoking regelen. Als dat lukt, ga ik ms. naar het gala.
beterschapquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
dank jullie![]()
Werk is klaar... nu naar huis en in bed kruipen met pijnstillersHopelijk morgen wer beter want dan krijg ik studenten over de vloer voor een hele dag en dan moet ik wel
![]()
![]()
doei doei
Ja volgens mij gaat m'n zusje daar ook heenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh, maar volgens mij met meer verenigingen, ik weet het niet precies.
Pfoe, maar als ze ooit eens foto's ofzo er mee willen mailen.. maar ja daar heb je ook nog je andere mailadressen voor. 1 MB dan ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil voor 9 mensen een mailadres ala naam@onzesite.nl aanmaken.. nu moet ik invullen hoe groot de mailbox moet zijn. Totale ruimte die we (incl site) hebben is 100MB.. ik verwacht dat ze de mailboxen amper gaan gebruiken, wat is het minimale aantal MB dat ik in kan vullen denken jullie?
Ja dacht ik ook.. heb ze nu op 3 staan, maak ze van de week wel ff kleinerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pfoe, maar als ze ooit eens foto's ofzo er mee willen mailen.. maar ja daar heb je ook nog je andere mailadressen voor. 1 MB dan ofzo?
24 was echt té gaaf Piet.......gvd wat een serie zeg. M'n Bill, wat doe je?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waar is Mikkie nou om enthousiast te zijn over 24. Daar denken ze weer niet over na, kutmods van tegenwoordig.
Kut mên, je hebt me doorquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh, hij gaat de eerste paar uur nog niet mailen om zo te vermijden dat ie hopeloos overkomt/
Zit jij daar ja?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:44 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen!vanavond maar eens een meet, met het ElleGirl forum
Neequote:
Ok in telegramstijlquote:
Superrelaxtquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
NeeIk heb een 1000 liter gratis bier feest!
Mja sorryquote:En Mikkie m'n stage + tieten =
homo-erotisch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
kan daar niet zo goed tegen, zelfde als toen met die onthoofdingsvideos. Ik ga dat niet voor mijn lol kijken, droom ik slecht van.
En over dromen gesproken ik ben helemaal van de kaart omdat ik een vreemde droom had vanochtend
Nee, over twee meiden in een en over een kamer en over venrayquote:
Haha, ja als mijn vriend zoiets droomt is ie altijd helemaal van de kaart van schrik.quote:
Is het naar of gewoon raar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, over twee meiden in een en over een kamer en over venray
Mijn hoofd tolt, het was gewoon raar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, ja als mijn vriend zoiets droomt is ie altijd helemaal van de kaart van schrik.
[..]
Is het naar of gewoon raar?
Dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef Sander het volgende:
Ik droom ook weleens raar. Gekke plottwists, totaal nergens op slaande gebeurtenissen. Dan wordt je echt wakker van *WTF*.
Je hebt gewoon niet geslapen vanwege je ban.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom echt bijna nooit, ben ik nou raar?
Je schijnt altijd te dromen, dan ben jij alleen niet zo goed in onthoudenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom echt bijna nooit, ben ik nou raar?
Dat is een terugkerend probleemquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je schijnt altijd te dromen, dan ben jij alleen niet zo goed in onthouden
Gast, volgens mij vind jij mijn ban een stuk spannender dan dat ik 'm vondquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet geslapen vanwege je ban.
Stoere praatjes knul.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, volgens mij vind jij mijn ban een stuk spannender dan dat ik 'm vond.
quote:
Een BNN-team reist inderdaad door NLquote:Krijg net een mailtje dat het vanavond groot feest is in de Molenstraat, BNN Ledenwerfparty ofzo.. met Sidney Samson, das wel leuk
Je wifi-meisje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Sander het volgende:
Cool, ook nog een kaartje voor mijn gala-date weten te regelen
Goed criteriumquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, bovenbuurmeisje. Ze zullen er allebei wel lekker uit zien in een jurk denk ik
Jij bent de 18e nog niet eens in NLquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
Je komt hier langswandelen Mikkiedas wel een heul lange wandeling
Wie gaat er dan ook in Lent wonenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
Argh, heb op m'n kamer kennelijk brak bereik met mobiel, vallen gesprekken iedere keer uitZwaar irritant
Oja, ik moet straks maar even bedenken of ik nog zin heb om te gaan. Maar de Molenstraat kennende willen ze nu ineens entree hebben overal ofzo, dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
pff, internet werkte thuis weer niet, nu op school, dalijk borrelen en dan dat feestje in vbben benieuwd naar sidney
Goede zaak lief!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou mensen! Ik zit volgend schooljaar in Italie
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hintje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef Californium het volgende:
@ mikkie: ik weet nog niet gehel precies wat maar heb een idee![]()
Pff... lekker drukquote:@ algemeen: Tof die stagiaires maar wat een drukke dag zegZe vermaakt van 09.30 tot 17.00
Ik had dat al vaker gehoord ja, beetje zonde van je autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Auto van getuige opengeknipt na aanrijding
Hehe de politieagent zei dat toen ook al tegen mijn pa en IB, en mijn vader keek echt zo van :| mijn auto wat doe je :|
Ik heb nergens last van!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
Argh, heb op m'n kamer kennelijk brak bereik met mobiel, vallen gesprekken iedere keer uitZwaar irritant
kom je ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef Dupje het volgende:
En weer thuis van stage!
Ik hoorde op 3FM, vanavond Def P in Van Buren!
ik hoorde he iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen lost vandaag. Swarmi south park is weer begonnen
.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu, anders zeg ik 't toch niet.
kom eens op msn ik kan m niet vindenquote:
owja, toen ik in groep 8 ofzo zat was dat helemaal hipquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef morgane het volgende:
Ik luister nu de debuutcd van K-Otic, uit jeugdsentiment, en kan alles nog meezingen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
SNEL QUOTEN VOORDAT HET GEEDIT WORDT WHEHEHE DAT ZAL JE LEREN!!!!
Ah, misschien waren ze wel eerder dicht vanwege ziekte? Bedankt in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik liep er net ook langs en was idd dicht maar geen a4tje gezienzal er morgen op letten als ik dr aan denk
zal de mac hier ook wel dicht zijn morgen, die heb ik ook behoorlijk wat ziektes toegewenstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah, misschien waren ze wel eerder dicht vanwege ziekte? Bedankt in ieder geval.
Ik had geen zin meer. Lekker wezen bankhangen en nu heerlijk bijtijds slapie doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
nog iemand de stad int schijnt om 8 uur begonnen te zijn ofzo... niet zo veel zin eigelijk
Da's inderdaad erg libidoverhogendquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't ask
ik ook, alleen slapen nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer. Lekker wezen bankhangen en nu heerlijk bijtijds slapie doen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zal de mac hier ook wel dicht zijn morgen, die heb ik ook behoorlijk wat ziektes toegewenst
whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
SNEL QUOTEN VOORDAT HET GEEDIT WORDT WHEHEHE DAT ZAL JE LEREN!!!!
Tsjahquote:
Ach vanavond mag ik weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
jah! ik was 2e en de eerste kreeg 10 ponddus 7 pond winst
![]()
we waren maar met 8en er waren 4 prijzen!
jij bent gewoon jaloers
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:20 schreef Californium het volgende:
drukke weekben blij dat het bijna achter de rug is maar moet nog even een miljoen mailtjes verzenden, mijn PDP bijwerken, labjournaal bijwerken
en heb alweer beetje hoofdpijn
Vanavond Ceilidh!!!en morgen evennnn naar werk toe
en dan even iets leuks bedenken om te gaan doen
mary kings close of iets in die richting
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Maar morgen dus wel party
Ik ga nu werken, vanavond pokeren, morgen werken, 's avonds uit eten met de ouders in venlo dan kiekie's verjaardag vieren in venlo dan zondag komt mijn familie bij mijn moeder over de vloer... Aangezien mijn moeder voor me heeft besloten dat ik dit jaar mijn verjaardag maar eens moet vierenDinsdag partay in de Shamrock, daarheb ik dan wel zin in.
Tja mijn verjaardag vier ik nooit, komt toevallig goed uit dat die om 12 uur op St. Patricksday valtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Vooral dat van je verjaardag
.
Ik ga vanavond werken, morgen werken, zondag werken en maandagochtend werken. Leuk joh, zo'n weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |