quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu, anders zeg ik 't toch niet.
kom eens op msn ik kan m niet vindenquote:
owja, toen ik in groep 8 ofzo zat was dat helemaal hipquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:22 schreef morgane het volgende:
Ik luister nu de debuutcd van K-Otic, uit jeugdsentiment, en kan alles nog meezingen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
SNEL QUOTEN VOORDAT HET GEEDIT WORDT WHEHEHE DAT ZAL JE LEREN!!!!
Ah, misschien waren ze wel eerder dicht vanwege ziekte? Bedankt in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:16 schreef swarmahoer het volgende:
ik liep er net ook langs en was idd dicht maar geen a4tje gezienzal er morgen op letten als ik dr aan denk
zal de mac hier ook wel dicht zijn morgen, die heb ik ook behoorlijk wat ziektes toegewenstquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ah, misschien waren ze wel eerder dicht vanwege ziekte? Bedankt in ieder geval.
Ik had geen zin meer. Lekker wezen bankhangen en nu heerlijk bijtijds slapie doenquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
nog iemand de stad int schijnt om 8 uur begonnen te zijn ofzo... niet zo veel zin eigelijk
Da's inderdaad erg libidoverhogendquote:Op donderdag 12 maart 2009 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't ask
ik ook, alleen slapen nog nietquote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer. Lekker wezen bankhangen en nu heerlijk bijtijds slapie doen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zal de mac hier ook wel dicht zijn morgen, die heb ik ook behoorlijk wat ziektes toegewenst
whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 23:49 schreef swarmahoer het volgende:
SNEL QUOTEN VOORDAT HET GEEDIT WORDT WHEHEHE DAT ZAL JE LEREN!!!!
Tsjahquote:
Ach vanavond mag ik weerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:04 schreef Californium het volgende:
jah! ik was 2e en de eerste kreeg 10 ponddus 7 pond winst
![]()
we waren maar met 8en er waren 4 prijzen!
jij bent gewoon jaloers
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:20 schreef Californium het volgende:
drukke weekben blij dat het bijna achter de rug is maar moet nog even een miljoen mailtjes verzenden, mijn PDP bijwerken, labjournaal bijwerken
en heb alweer beetje hoofdpijn
Vanavond Ceilidh!!!en morgen evennnn naar werk toe
en dan even iets leuks bedenken om te gaan doen
mary kings close of iets in die richting
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt lekker
Maar morgen dus wel party
Ik ga nu werken, vanavond pokeren, morgen werken, 's avonds uit eten met de ouders in venlo dan kiekie's verjaardag vieren in venlo dan zondag komt mijn familie bij mijn moeder over de vloer... Aangezien mijn moeder voor me heeft besloten dat ik dit jaar mijn verjaardag maar eens moet vierenDinsdag partay in de Shamrock, daarheb ik dan wel zin in.
Tja mijn verjaardag vier ik nooit, komt toevallig goed uit dat die om 12 uur op St. Patricksday valtquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klinkt lekker. Vooral dat van je verjaardag
.
Ik ga vanavond werken, morgen werken, zondag werken en maandagochtend werken. Leuk joh, zo'n weekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |