Pfoe, maar als ze ooit eens foto's ofzo er mee willen mailen.. maar ja daar heb je ook nog je andere mailadressen voor. 1 MB dan ofzo?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil voor 9 mensen een mailadres ala naam@onzesite.nl aanmaken.. nu moet ik invullen hoe groot de mailbox moet zijn. Totale ruimte die we (incl site) hebben is 100MB.. ik verwacht dat ze de mailboxen amper gaan gebruiken, wat is het minimale aantal MB dat ik in kan vullen denken jullie?
Ja dacht ik ook.. heb ze nu op 3 staan, maak ze van de week wel ff kleinerquote:Op woensdag 11 maart 2009 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pfoe, maar als ze ooit eens foto's ofzo er mee willen mailen.. maar ja daar heb je ook nog je andere mailadressen voor. 1 MB dan ofzo?
24 was echt té gaaf Piet.......gvd wat een serie zeg. M'n Bill, wat doe je?!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
En waar is Mikkie nou om enthousiast te zijn over 24. Daar denken ze weer niet over na, kutmods van tegenwoordig.
Kut mên, je hebt me doorquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee joh, hij gaat de eerste paar uur nog niet mailen om zo te vermijden dat ie hopeloos overkomt/
Zit jij daar ja?quote:Op donderdag 12 maart 2009 07:44 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen!vanavond maar eens een meet, met het ElleGirl forum
Neequote:
Ok in telegramstijlquote:
Superrelaxtquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
NeeIk heb een 1000 liter gratis bier feest!
Mja sorryquote:En Mikkie m'n stage + tieten =
homo-erotisch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:03 schreef HostiMeister het volgende:
kan daar niet zo goed tegen, zelfde als toen met die onthoofdingsvideos. Ik ga dat niet voor mijn lol kijken, droom ik slecht van.
En over dromen gesproken ik ben helemaal van de kaart omdat ik een vreemde droom had vanochtend
Nee, over twee meiden in een en over een kamer en over venrayquote:
Haha, ja als mijn vriend zoiets droomt is ie altijd helemaal van de kaart van schrik.quote:
Is het naar of gewoon raar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, over twee meiden in een en over een kamer en over venray
Mijn hoofd tolt, het was gewoon raar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, ja als mijn vriend zoiets droomt is ie altijd helemaal van de kaart van schrik.
[..]
Is het naar of gewoon raar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |