Nee, over twee meiden in een en over een kamer en over venrayquote:
Haha, ja als mijn vriend zoiets droomt is ie altijd helemaal van de kaart van schrik.quote:
Is het naar of gewoon raar?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, over twee meiden in een en over een kamer en over venray
Mijn hoofd tolt, het was gewoon raar...quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, ja als mijn vriend zoiets droomt is ie altijd helemaal van de kaart van schrik.
[..]
Is het naar of gewoon raar?
Dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef Sander het volgende:
Ik droom ook weleens raar. Gekke plottwists, totaal nergens op slaande gebeurtenissen. Dan wordt je echt wakker van *WTF*.
Je hebt gewoon niet geslapen vanwege je ban.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom echt bijna nooit, ben ik nou raar?
Je schijnt altijd te dromen, dan ben jij alleen niet zo goed in onthoudenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom echt bijna nooit, ben ik nou raar?
Dat is een terugkerend probleemquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je schijnt altijd te dromen, dan ben jij alleen niet zo goed in onthouden
Gast, volgens mij vind jij mijn ban een stuk spannender dan dat ik 'm vondquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet geslapen vanwege je ban.
Stoere praatjes knul.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, volgens mij vind jij mijn ban een stuk spannender dan dat ik 'm vond.
quote:
Een BNN-team reist inderdaad door NLquote:Krijg net een mailtje dat het vanavond groot feest is in de Molenstraat, BNN Ledenwerfparty ofzo.. met Sidney Samson, das wel leuk
Je wifi-meisje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Sander het volgende:
Cool, ook nog een kaartje voor mijn gala-date weten te regelen
Goed criteriumquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, bovenbuurmeisje. Ze zullen er allebei wel lekker uit zien in een jurk denk ik
Jij bent de 18e nog niet eens in NLquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
Je komt hier langswandelen Mikkiedas wel een heul lange wandeling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |