Dat dusquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:22 schreef Sander het volgende:
Ik droom ook weleens raar. Gekke plottwists, totaal nergens op slaande gebeurtenissen. Dan wordt je echt wakker van *WTF*.
Je hebt gewoon niet geslapen vanwege je ban.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom echt bijna nooit, ben ik nou raar?
Je schijnt altijd te dromen, dan ben jij alleen niet zo goed in onthoudenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:38 schreef Mikkie het volgende:
Ik droom echt bijna nooit, ben ik nou raar?
Dat is een terugkerend probleemquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je schijnt altijd te dromen, dan ben jij alleen niet zo goed in onthouden
Gast, volgens mij vind jij mijn ban een stuk spannender dan dat ik 'm vondquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet geslapen vanwege je ban.
Stoere praatjes knul.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gast, volgens mij vind jij mijn ban een stuk spannender dan dat ik 'm vond.
quote:
Een BNN-team reist inderdaad door NLquote:Krijg net een mailtje dat het vanavond groot feest is in de Molenstraat, BNN Ledenwerfparty ofzo.. met Sidney Samson, das wel leuk
Je wifi-meisje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:57 schreef Sander het volgende:
Cool, ook nog een kaartje voor mijn gala-date weten te regelen
Goed criteriumquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:05 schreef Sander het volgende:
[..]
Nee, bovenbuurmeisje. Ze zullen er allebei wel lekker uit zien in een jurk denk ik
Jij bent de 18e nog niet eens in NLquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:19 schreef Californium het volgende:
Je komt hier langswandelen Mikkiedas wel een heul lange wandeling
Wie gaat er dan ook in Lent wonenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
Argh, heb op m'n kamer kennelijk brak bereik met mobiel, vallen gesprekken iedere keer uitZwaar irritant
Oja, ik moet straks maar even bedenken of ik nog zin heb om te gaan. Maar de Molenstraat kennende willen ze nu ineens entree hebben overal ofzo, dat gaat niet gebeurenquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef swarmahoer het volgende:
pff, internet werkte thuis weer niet, nu op school, dalijk borrelen en dan dat feestje in vbben benieuwd naar sidney
Goede zaak lief!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:![]()
![]()
![]()
Nou mensen! Ik zit volgend schooljaar in Italie
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hintje?quote:Op donderdag 12 maart 2009 17:55 schreef Californium het volgende:
@ mikkie: ik weet nog niet gehel precies wat maar heb een idee![]()
Pff... lekker drukquote:@ algemeen: Tof die stagiaires maar wat een drukke dag zegZe vermaakt van 09.30 tot 17.00
Ik had dat al vaker gehoord ja, beetje zonde van je autoquote:Op donderdag 12 maart 2009 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Auto van getuige opengeknipt na aanrijding
Hehe de politieagent zei dat toen ook al tegen mijn pa en IB, en mijn vader keek echt zo van :| mijn auto wat doe je :|
Ik heb nergens last van!quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:14 schreef IrishBastard het volgende:
Argh, heb op m'n kamer kennelijk brak bereik met mobiel, vallen gesprekken iedere keer uitZwaar irritant
kom je ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:23 schreef Dupje het volgende:
En weer thuis van stage!
Ik hoorde op 3FM, vanavond Def P in Van Buren!
ik hoorde he iddquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen lost vandaag. Swarmi south park is weer begonnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |