Ik lieg niet ... rond een uur of 12.15 links van de ingang voor de trap mevrouw was aan het fokken althans na dat gestaar.quote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb er opzich wel een redelijk gevoel over, het was een aardig vage essayopdracht en heb het mijns inziens wel redelijk opgelost
Daarna zal ik hier wel weer komen spammen piet!Ownee ik moest studeren he
Neee piet, laat ons nog niet alleeeeenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh Noes, ik ben nu officieel iets te relaxed. Via 't bedrijf kan ik wekelijks gaan fitnessen, vandaag voor 't eerst. Heb ik een onderdruk van 58, normaal 80.
I'm gonna diehieeee!
Sterkte, heftige shit is 't.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:04 schreef morgane het volgende:
Goed dat je t zegt piet! ga m gelijk even binnenhalen.
OMGquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:59 schreef Sander het volgende:
Sorry, ik sliep. Maar ik heb gister met een meisje gezoend nadat ik haar wireless internet fixte. De natte droom van elke IT nerd die wanhopig élk lekker ding in zijn omgeving met computerproblem helpt, "just in case![]()
". Mede-nerds, het kan!
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 maart 2009 22:23 schreef dralion13 het volgende:
ik kwam een keer ah korenbeurs in groningen uitlopen met voetbalplaatjes (en nee, ik ben niet mevr B. E.) komt er een +/- 12 jarig jochie naar me toelopen om te vragen of hij mijn voetbalplaatjes mag hebben, ik zeg zo: als je naar de andere kant van de vismarkt en weer terug rent mag je ze hebben, hij rennen, ik weglopen en hem nooit meer gezien
Informatiekunde gala?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Sander het volgende:
Ahh, kus op je voorhoofd!
Ik ga zo eens een smoking regelen. Als dat lukt, ga ik ms. naar het gala.
beterschapquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
dank jullie![]()
Werk is klaar... nu naar huis en in bed kruipen met pijnstillersHopelijk morgen wer beter want dan krijg ik studenten over de vloer voor een hele dag en dan moet ik wel
![]()
![]()
doei doei
Ja volgens mij gaat m'n zusje daar ook heenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:22 schreef Sander het volgende:
[..]
Uhuh, maar volgens mij met meer verenigingen, ik weet het niet precies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |