Wat een dilemma's toch weerquote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
Stomste is wel dat ik nu een open stuk heb, waar ik een eettafel in wil zetten. En toen ik me bedacht hoe groot die open plek is, kwam ik er op uit dat ie net zo groot is als m'n hele vorige kamerBehoorlijk confronterend
!!
super tochquote:Op maandag 9 maart 2009 22:42 schreef IrishBastard het volgende:
JuhAlhoewel het al voller staat [ afbeelding ]
Stomste is wel dat ik nu een open stuk heb, waar ik een eettafel in wil zetten. En toen ik me bedacht hoe groot die open plek is, kwam ik er op uit dat ie net zo groot is als m'n hele vorige kamerBehoorlijk confronterend
!!
ik heb net sinds na 2 weken zonder te hebben gezeten nu weer warm water. Dus beter dan voorheenquote:
Geniaalquote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
super toch? kan je die nabouwen in miniatuur
en op ware groottequote:Op maandag 9 maart 2009 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
super toch? kan je die nabouwen in miniatuur
Heeft ze niet gevraagdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoop niet dat ik je dan in een lastig parket heb gebracht als ze vroeg waar wij elkaar van kende![]()
Oh nou dan is het goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach komop, het was gewoon een beetje trollen, dat dat meteen een ban oplevert
Meh, zo zie je maar weer dat niet heel FOK! de insidehumor van de nijmegen reeks kentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Om swarmahoer voor kuthoer uit te schelden ligt niet zo heel ver uit elkaar?
Tof, ziet er strak uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef Sander het volgende:
Overigens, mocht iemand het wat kunnen schelen, de nieuwe mobiele / iphone layout, preview #1.
[ afbeelding ]
upload je photo's eensquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:58 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen
Mijn weekend was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben nu wel totaal doodmaar ik heb nessie gezien
![]()
Hier nog spannende dingen gebeurd...? geen zin om terug te lezen![]()
Tofquote:Op maandag 9 maart 2009 23:14 schreef morgane het volgende:ik ga maar eens slapen.
Ben trouwens aangenomen als aspirant-lid bij de sambabanddus voortaan elke week trommelen.
Das relaxedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef morgane het volgende:
Ik heb 2 cursussen gevolgd bij de bandleideren heb mezelf ooit leren drummen, met zo'n boekje van de bibliotheek
mn oom ging een aantal jaar geleden kleiner wonen en sindsdien staat zijn drumstel bij ons in de kelder
Als ik het over 3 maanden nog steeds goed doe mag ik mee op gaan tredennu alleen nog repeteren.
ze kennen de relatie hier niet tussen mij en mikkie he,, dus t is gewoon mods bashen en dat wordt bestraft ja, helaas zag ik t topic niet tijdig genoeg anders had ik t gewoon gesloten, nu zag dago het en heeft ie n banquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach komop, het was gewoon een beetje trollen, dat dat meteen een ban oplevert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |