Maar we gaan wel meeten dan he?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hehe ik slaap bij vriendin. Lekker douchen en gewoon bedje
.
Jah wou er eigenlijk van maken: Thekid en Hetzusjevan in 1 tent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:07 schreef theKiD het volgende:
Naamtopic![]()
[..]
Maar we gaan wel meeten dan he?
heb ik je toch weer een beetje gespaardquote:
Ik bedoel dus.. ik wou naar postkantoor, maar twijfel nu om ff door te lopen naar FRSquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dan twijfel ik nog ff om naar postkantoor te gaan of FRS
Als je er om 10 uur stipt bent dan heb je kaartjes, no matter whatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik bedoel dus.. ik wou naar postkantoor, maar twijfel nu om ff door te lopen naar FRSDat je het niet weer verkeerd opneemt
hahaha, jaja,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik bedoel dus.. ik wou naar postkantoor, maar twijfel nu om ff door te lopen naar FRSDat je het niet weer verkeerd opneemt
Ja maar ik ben niet in Tilburgquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je er om 10 uur stipt bent dan heb je kaartjes, no matter what
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, jullie gaan te snel, dus dan kan ik niet op tijd reageren.
Ik ga me best doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je er om 10 uur stipt bent dan heb je kaartjes, no matter what
you never knowquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoezo om 10uur stipt zijn dan heb je kaartjes? Heb je enig idee wat voor rij er staat haha.
ow, maar via internet moet ook wel goed gaan hoorquote:
* theKiD doet mee en pakt een Grolsch beugel erbijquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ow, maar via internet moet ook wel goed gaan hoor
* Crazy-M trekt flesje bier open
ik heb een jupiler flesje open gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
* theKiD doet mee en pakt een Grolsch beugel erbij
ehm als we nu is rustig gaan posten kan hij misschien terug lezenquote:
jij bent gewoon een sletquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:19 schreef theKiD het volgende:
Ik vind het wel genoeg geslet voor vanavond door mij
langzaamquote:
Ik weet wel hoe lang die rijen zijn jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Hoezo om 10uur stipt zijn dan heb je kaartjes? Heb je enig idee wat voor rij er staat haha.
hehequote:
Lekker knusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe lang die rijen zijn ja
Met coldplay stonden er ook 40 man in de winkel, en dan zit je best vol
zeker in die FRS van hemquote:
In dat geval ga ik mooi naar postkantoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe lang die rijen zijn ja
Met coldplay stonden er ook 40 man in de winkel, en dan zit je best vol
Daar staan alleen maar slome 55+ers. Kan je beter naar ons gaan, we pakken het meestal wel slim aanquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
In dat geval ga ik mooi naar postkantoorDaar is iets meer ruimte
Maar daar werkt mess nietquote:
Stom!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
Daar zit helaas nog geen Ticketservice
Die hiervoor kwam was ook wel mooi met die bowling balquote:
Ik kijk het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die hiervoor kwam was ook wel mooi met die bowling bal
staat nu toevallig op omdat voor de rest niks was wat ze wouden zienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef Tegan het volgende:
Vast weer nep. Ik volg het verder niet hoor.
LOLquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jim CarryDat was allang bekend en andere programma;s op sbs6 zijn stom
hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alweer een nieuw topic met meer dan 50 posts voordat ik mijn eerste plaats
nopequote:
Dan moet het Johnny zijn :s :s :squote:
ken beurenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alweer een nieuw topic met meer dan 50 posts voordat ik mijn eerste plaats
ik drink bier en zit achter laptop.quote:
idd ...quote:
quote:
ik ben ook onschuldigquote:
we zitten weer op 1 lijnquote:
Ga van mn lijn trut !quote:
Waarschijnlijk omdat het afgelopen wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik keek ook Top Gear. En toen zapte ik weg in de reclame, en toen kon ik het niet meer vinden.
anders zagen we jou zeker niet hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het afgelopen was
Noem je mij nu trut?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ga van mn lijn trut !
En Zusje: Verklaar je nader?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het afgelopen was
Wat zei zegtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Mannen zijn zoveel makkelijker in de omgang dan vrouwen....
Mij HEAUMEAU Noemen ?quote:
dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:. Ja m'n vriend
. Serieus hè. Zit ie me helemaal blij te maken dat ie blijft slapen - normaal zie ik m niet op vrijdagavond. Dus ik van: ja uiterlijk half 11 ben je hier he want ik ben moe en mn ouders liggen dan ook al op bed (morgen 6 uur op) dus je moet op tijd hier zijn. Ja is goed blabla.
Dus ik smste straks: hoelaat wordt het? "Ja word wel 23-23.30u." Ja dikke lul. Is ie met de vader van een vriend mee banden op wezen halen in CUlemborg en is ie ze nog opleggen.. istie niet wijs ofzo omdat godverdomme op vrijdagavond te doen in het donker. Morgenmiddag vanaf 1 uur heeft ie vrij en niks te doen, doe dat morgenmiddag
.
Nou heeft ie het verpest he dat snappen jullie wel.
Ja als ze hun beloftes altijd 's na zouden komen en wat meer verstand zouden gebruiken wel jah. Wie gaat er nou nog banden opleggen 's avonds laatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
You wishquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mij HEAUMEAU Noemen ?
KOMEN DAN JONGEN !!!!![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:. Ja m'n vriend
. Serieus hè. Zit ie me helemaal blij te maken dat ie blijft slapen - normaal zie ik m niet op vrijdagavond. Dus ik van: ja uiterlijk half 11 ben je hier he want ik ben moe en mn ouders liggen dan ook al op bed (morgen 6 uur op) dus je moet op tijd hier zijn. Ja is goed blabla.
Dus ik smste straks: hoelaat wordt het? "Ja word wel 23-23.30u." Ja dikke lul. Is ie met de vader van een vriend mee banden op wezen halen in CUlemborg en is ie ze nog opleggen.. istie niet wijs ofzo omdat godverdomme op vrijdagavond te doen in het donker. Morgenmiddag vanaf 1 uur heeft ie vrij en niks te doen, doe dat morgenmiddag
.
jij wou ee nkusjequote:
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja als ze hun beloftes altijd 's na zouden komen
Dat heb ik dan weer niet ....quote:en wat meer verstand zouden gebruiken wel jah.
Je zit nu te zeuren over een uur? Tjeezquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
. Ja m'n vriend
.
in lingerie pak zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je zit nu te zeuren over een uur? TjeezGa de Tina lezen ofzo
Principekwestie en plus, als ie pas om half 12 komt dan slaap ik al hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je zit nu te zeuren over een uur? TjeezGa de Tina lezen ofzo
ehm je gaf al eerder aa ndat je niet meer kon dan alleen slapenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Principekwestie en plus, als ie pas om half 12 komt dan slaap ik al hoor. Waarom zou ie dan blijven slapen, dan heb ik toch niks aan 'm als we niet kunnen knuffelen? Ik ben dan tenslotte al bewusteloos dusja
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Zitten jullie hier alweer!
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië en jullie gaan gewoon met zn allen in een tentje?
[sub][Oftewel...Wat heb ik allemaal gemist....? /sub]
Ow...En ik zeg dat het Johnny is!
Ja knuffelen kan altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm je gaf al eerder aa ndat je niet meer kon dan alleen slapen
of we er ooit achterkomen ....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië en jullie gaan gewoon met zn allen in een tentje?
[sub][Oftewel...Wat heb ik allemaal gemist....? /sub]
Ow...En ik zeg dat het Johnny is!
haha ok danquote:
Dan maakt ie je toch wakker? Wat doe je nou moeilijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Principekwestie en plus, als ie pas om half 12 komt dan slaap ik al hoor. Waarom zou ie dan blijven slapen, dan heb ik toch niks aan 'm als we niet kunnen knuffelen? Ik ben dan tenslotte al bewusteloos dusja
.
Ja maar mannen doen (over het algemeen) ook niet moeilijk als je zelf een keer een uur te laat komt aankakken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja als ze hun beloftes altijd 's na zouden komen en wat meer verstand zouden gebruiken wel jah. Wie gaat er nou nog banden opleggen 's avonds laat? Blegh
.
Ik mis iets denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of we er ooit achterkomen ....
tjah, Thekid heeft grote tent em wil iedereen in 1 tent hebben
mij moet je ook niet wakker maken hoor als ik slaapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan maakt ie je toch wakker? Wat doe je nou moeilijk
jah moet iemand in de pis nemenquote:
Weet ik veel.... Topic "heet" toch met theKID in een tentje?quote:
Ik denk ook niet dat Mess daar op zit te wachten om jou wakker te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij moet je ook niet wakker maken hoor als ik slaap
Ik wil met jou in een tentje Vampjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet ik veel.... Topic "heet" toch met theKID in een tentje?
nee, kruipt liever bij existenz in bedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Mess daar op zit te wachten om jou wakker te maken
Gij maakt men de pis niet lauwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kan nog veul harder zeiken
whahahahahaquote:
Samen met Vampje in een tentje, stiekem onder de slaapzak, de zaklamp aan en schaduwfiguurtjes makenquote:
Die deed voirg jaar mee. Patty was toen altijd de lul met komkommersquote:
dank jequote:
aah okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die deed voirg jaar mee. Patty was toen altijd de lul met komkommers
jah wist het ook nietquote:
Wat kost zoiets daar?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië
niet echt opgelet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat filmpje voordat hij zijn masker afdeed.
Ligt er denk ik ook eenbeetje aan met hoeveel personen je wilt gaan ( dus hoe groot zo'n huisje moet gaan zijn...)quote:
Dracu dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook eenbeetje aan met hoeveel personen je wilt gaan ( dus hoe groot zo'n huisje moet gaan zijn...)
Wij gaan met zo'n negen man...
( zoessie en man, Vriendlief en ik en de kids ( en de hond van Zoessie niet te vergeten! )
Denk dat wij maximaal 800 euro kwijt gaan zijn...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Samen met Vampje in een tentje, stiekem onder de slaapzak, de zaklamp aan en schaduwfiguurtjes maken![]()
hahaha, doe je zusje de groeten in elk gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
straks mag ik niet meer naar Graspop!
.... daar wou ik ook naartoequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
jij wilt zoveelquote:
Oeh, graspop, ik wil ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
* toma pakt z'n muis, schuift deze met mach III richting zijn fobo icoon en drukt bijna zijn muis kapotquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
* toma pakt z'n muis, schuift deze met mach III richting zijn fobo icoon en drukt bijna zijn muis kapot
Heb niets tegen bestellen, maar als het even kan wil ik hem graag zaterdag halen, ivm een verjaardagquote:
Denk dat je gelijk hebt ja, zal morgen even bellen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bel Gianotten in de Emmapassage eens, daar heb je denk ik de meeste kans.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Best veel gepost hier op 6 maart![]()
Postnr. 45 tm 301 uit topic 85
Postnr. 1 tm 301 uit topic 86
Postnr. 1 tm 301 uit topic 87
Postnr. 1 tm 152 uit topic 88
Totaal 1011 posts...
En niemand die mij kentquote:
Godver klinkt als goede keuzequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef toma het volgende:
ik ga slapen. Morgenvroeg lekker mountainbiken![]()
Even klikken en overnemen welke posts er tussen 0u en 0u gemaakt zijn?quote:
quote:003. 364 automatic_
008. 252 Crazy-M
010. 236 theKiD
020. 153 rhubarbje
040. 108 _Ophelia_
041. 107 toma
089. 067 -_Tommy_-
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef theKiD het volgende:
Vers -nog warm- brood gehaald net bij de bakker
Nu jou nog he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. En dan ook nog Messenga gemeet. Goede dag voor jou zeg
.
ik ben net uit bed =)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:56 schreef toma het volgende:
Zo.. heb er een sportief dagje van gemaakt
Eerst zo'n anderhalf uur gemountainbiked en net een dik uur krachttraining gedaan.
Tering, heb ik er zoveel gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
[..]
Even klikken en overnemen welke posts er tussen 0u en 0u gemaakt zijn?
Aardig wat Tilburgers in de top 100 van gisteren ook...
[..]
En ?quote:
Jah nog meer dan mijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En niemand die mij kent
Vandaag de final countdown ....
Heb ik nog intresse in mn hobby of niet. We weten het over minder dan 12 uur
Ik ben goedquote:
Goedemiddagquote:
Klopt jah, Weet nog steeds nietquote:
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragenquote:Vinden jullie het ook raar dat je dit vak nauwelijks kunt halen door het boek en de sheets goed te leren? De eerste keer had ik redelijk goed geleerd, en haalde ik een 5......... nu heb ik alleen 5 tentamens van voorgaande jaren bekeken en heb ik een 9..........
De vragen zijn vaak erg ambigu, en onduidelijk. Veel vragen kon ik zelfs met het boek erbij niet zelf beantwoorden, je kon eigenlijk niets anders doen dan de oude tentamens gewoon van buiten leren.
Mocht hij het ooit in zijn hoofd halen om een complete set nieuwe vragen (van een zelfde vaag kaliber) te bedenken, dan wordt het een horror scenario voor de meeste studenten.......
Check haar foboquote:
stuk of 4 verdeer ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef styliste het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees kga heul nie terug lezen hoor...
* styliste topic teruggevind hebt
jaaaaaaaaaa weet ik t... tjonge, ben 2 dagen sjaggi ff geen zin om te computeren... kan ik jullie niet meer volgend... doe s normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalquote:
Ja, maar ik sta er op!quote:
Kijk is tegen wie je het zegtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:07 schreef styliste het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaa weet ik t... tjonge, ben 2 dagen sjaggi ff geen zin om te computeren... kan ik jullie niet meer volgend... doe s normaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal![]()
en tenks!
Doe daar maar iets op verzinnenquote:
Ik mocht ze verkopen ; )quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
heb je er gekocht?
wij wilde misschien ook maar zouden nog overleggen
vergeten natuurlijk en normaal gaat het veeeeuuul langzamer
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:57 schreef rhubarbje het volgende:
toma ik weet niet of je nog had terug gelezen maar ik ben te lam om terug telezen om te zien of jij weer had terug gelezen
dus bij deze:
Die tekening in auto's fobo is kei tof!
ja kei tof!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef toma het volgende:
[..]
bedankt. Als ik weer eens zin en tijd heb zal ik er nog eens één maken.
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef toma het volgende:
Heb net Benjamin Button gezien.
Wat een kut film
nee ik ben kei saaiquote:
waarom ben jij saai?quote:
Omdat ik op zaterdag avond ook niks te doen heb. M'n vrienden zijn naar hun vriendinnen toe en m'n ouders zijn dit weekend weg. Zit nu alleen thuis.quote:
ik kan niet zo goed overweg met sommige vriendinnen van m'n vriendenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Waarom gaan jullie net met z´n allen stappen?
Gewoon je handen thuis laten voortaan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef toma het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed overweg met sommige vriendinnen van m'n vrienden
Zou dat het zijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gewoon je handen thuis laten voortaan!
Nee, met Rhu en Crazyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:33 schreef toma het volgende:
[..]
ik kan niet zo goed overweg met sommige vriendinnen van m'n vrienden
Ga jij dan mee ?quote:
Join the clubquote:
Nee, ik lig al lekker in bed.quote:
ow okquote:
Ja, ik ben aan het laptoppenquote:
als je op je telefoon fokt wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want met je handen onder de dekens kun je niet Fokken?
Dekens optillen en je kunt leuke dingen doen onder de dekens hoor.. ook fokkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want met je handen onder de dekens kun je niet Fokken?
mie toequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar ik vind telefonische fokken niet fijn![]()
Ik doe het alleen bij gebrek aan beter...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dekens optillen en je kunt leuke dingen doen onder de dekens hoor.. ook fokken![]()
Ik zal hem gewoon messenga noemenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Wat dacht jij vanmorgen?
Welke lul noemt me nu weer bij mijn voornaam? En hoe kent ie me?
same herequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar ik vind telefonische fokken niet fijn![]()
Ik doe het alleen bij gebrek aan beter...
Uiteraard al weet ik niet of ik dat nog zolang trekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:52 schreef Crazy-M het volgende:
dit topic moet toch ook nog wel vol kunnen vandaag ?:P
Dat is ook weer zo jahquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nja dat vind ik ook zoiets..Wie weet hoe zn collega's er dan op gereageerd hadden
Ow hier in de bossen bij Gorp & Rovert en een stukje van de rechte Heide.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je op je telefoon fokt wel.
Toma, waar heb jij vanmorgen gemountainbiked ?
Ik wil morgen ook ff fietse maar weet nog niet waar
kanaal richting stad dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef theKiD het volgende:
Gewoon langs kanaal fietsen CrazyKom je nog bijna bij mij langs ook
Bier staat koud
Hehe, fietsen is echt machtig mooi. Vooral mountainbiken, het geeft echt een enorme kick als je met je fiets door de lucht vliegt. Wielrennen is ook wel cool, alleen dat heb je in Nederland zo gezien. Als je echt wilt wielrennen moet je naar de bergen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef theKiD het volgende:
Gewoon langs kanaal fietsen CrazyKom je nog bijna bij mij langs ook
Bier staat koud
Mijn koelkast werkt 's morgens ook hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:00 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kanaal richting stad dus
hahasmorgens vroeg om 10:00 ?
Wat zij zegtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn koelkast werkt 's morgens ook hoor
Ow ja en als ik op slachthuis moet werken dan ook met de fietsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef theKiD het volgende:
Ik fiets alleen naar de kroeg in Berkel-Enschot en naar centrum Tilburg.. voor de rest blijft ie mooi dubbel op slot in het fietsenhok staan
Klopt, ik doe ook mountainbikequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef toma het volgende:
[..]
Hehe, fietsen is echt machtig mooi. Vooral mountainbiken, het geeft echt een enorme kick als je met je fiets door de lucht vliegt. Wielrennen is ook wel cool, alleen dat heb je in Nederland zo gezien. Als je echt wilt wielrennen moet je naar de bergen.
Yech, een ex van me werkte daar ooit een paar dagen, de stank van zijn kleren was niet te hardenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ow ja en als ik op slachthuis moet werken dan ook met de fiets
Ouch.......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:04 schreef theKiD het volgende:
Heideroosjes![]()
Peter pan speedrock auf der axe![]()
Volbeat
Bij mij? biertje doen? Wel voor 14u of na 22u btwquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klopt, ik doe ook mountainbike
Moment dat je los komt van de grond ...
Heerlijk
meestal hier zo waranda ofzo inschiet. Denk morgen maar is stuk ga fietsen, ergens bos inschieten en wel weer zien waar ik uitkom
Foo Fighters - in your honorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ouch.......
Doe mij maar Foo Fighters
Of QOTSA
jah ok, das ook weer zoquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn koelkast werkt 's morgens ook hoor
Wat voor fietsje heb je?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klopt, ik doe ook mountainbike
Moment dat je los komt van de grond ...
Heerlijk
meestal hier zo waranda ofzo inschiet. Denk morgen maar is stuk ga fietsen, ergens bos inschieten en wel weer zien waar ik uitkom
Ik zit maar als portier daar..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Yech, een ex van me werkte daar ooit een paar dagen, de stank van zijn kleren was niet te harden
pffffff, weet niet hoelaat ik op de fiets zit en waar ik uit komquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij mij? biertje doen? Wel voor 14u of na 22u btw
Mwahh.. die vind ik niet zo geweldig.quote:
Binnenkort wel een keertje doen btwquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pffffff, weet niet hoelaat ik op de fiets zit en waar ik uit kom
is altijd wel weer een vraag
Ik weet hoe t binnen eraan toe gaatquote:
In your honor is zo'n fijn liedje om alles van je af te gooienquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef toma het volgende:
[..]
Mwahh.. die vind ik niet zo geweldig.
Stacked Actors is 1 van mijn favorieten. Maar Times like these, Come Back en Monkeywrench zijn ook gruwelijk.
Vind ik minder als honorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef toma het volgende:
Come Back is echt een geweldig nummer maar weinig mensen kennen hem. Denk dat je m wel leuk vind
Beetje apart maar toch.
Ik word van dat liedje van de pater altijd emotioneelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind die stilte zo mooi![]()
Daar krijg ik altijd kippenvel van
Cubequote:
Het kan me niet rakenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik word van dat liedje van de pater altijd emotioneel![]()
Netjes, Cube maken over het algemeen hele leuke fietsjes. Ik heb een cheap-ass mountainbike voor beginners. Heb er afgelopen jaar zoveel op gereden dat ze laatst alle draaiende onderdelen moesten vervangenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Cube
Voorvering gee nachtervering, schijfremmen en 24 versnellingen
Dat heb ik met Chuck Berry (en Meat Loafquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef toma het volgende:
[..]
Het kan me niet raken
van dit nummer word ik altijd vrolijk
Cash![]()
Heb ook zo z'n redequote:
Ik was het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb ook zo z'n rede![]()
Das net als nummer wat Ophelia een paar weken/ maanden geleden heeft gepost van die tilburgse kroeg eigenaar, heel rustig nummer over liefde.. Kan alleen zo niet op de naam komen.. Dat nummer zal ik ook nooit meer zelf draaien..
Deal, doen wequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Binnenkort wel een keertje doen btwIk heb wel Grolsch.. maar dat smaakt er niet minder om
mooi nummer, ook wel apart ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik was dat
Twan - Puur op het Gevoel.
Die ja.. Twan Leijten.. Dat zal ik never nooit niet zelf draaien en als ik in de kroeg sta dan ga ik naar buiten..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik was dat
Twan - Puur op het Gevoel.
Dankje! Ik kom straks misschien nog via de telefoon spiekenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooi nummer, ook wel apart ...
Maar goed, Slaap lekker auto![]()
![]()
Ja, dat zei je toen idd ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die ja.. Twan Leijten.. Dat zal ik never nooit niet zelf draaien en als ik in de kroeg sta dan ga ik naar buiten..
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deal, doen we
Dan maar aan de grolsch geloven
Ik dacht dat ik daar niet op had gereageerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Ik kom straks misschien nog via de telefoon spieken
[..]
Ja, dat zei je toen idd ook
Denk dat iedereen wel zulke nummers heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb ook wel nummers waar spontaan de tranen in mijn ogen springenEn dat is altijd op momenten dat ik denk; Ooo nee! Niet NU!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |