Vind ik minder als honorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef toma het volgende:
Come Back is echt een geweldig nummer maar weinig mensen kennen hem. Denk dat je m wel leuk vind
Beetje apart maar toch.
Ik word van dat liedje van de pater altijd emotioneelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:16 schreef toma het volgende:
[..]
ik vind die stilte zo mooi![]()
Daar krijg ik altijd kippenvel van
Cubequote:
Het kan me niet rakenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik word van dat liedje van de pater altijd emotioneel![]()
Netjes, Cube maken over het algemeen hele leuke fietsjes. Ik heb een cheap-ass mountainbike voor beginners. Heb er afgelopen jaar zoveel op gereden dat ze laatst alle draaiende onderdelen moesten vervangenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Cube
Voorvering gee nachtervering, schijfremmen en 24 versnellingen
Dat heb ik met Chuck Berry (en Meat Loafquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:17 schreef toma het volgende:
[..]
Het kan me niet raken
van dit nummer word ik altijd vrolijk
Cash![]()
Heb ook zo z'n redequote:
Ik was het nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb ook zo z'n rede![]()
Das net als nummer wat Ophelia een paar weken/ maanden geleden heeft gepost van die tilburgse kroeg eigenaar, heel rustig nummer over liefde.. Kan alleen zo niet op de naam komen.. Dat nummer zal ik ook nooit meer zelf draaien..
Deal, doen wequote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Binnenkort wel een keertje doen btwIk heb wel Grolsch.. maar dat smaakt er niet minder om
mooi nummer, ook wel apart ...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik was dat
Twan - Puur op het Gevoel.
Die ja.. Twan Leijten.. Dat zal ik never nooit niet zelf draaien en als ik in de kroeg sta dan ga ik naar buiten..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik was dat
Twan - Puur op het Gevoel.
Dankje! Ik kom straks misschien nog via de telefoon spiekenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooi nummer, ook wel apart ...
Maar goed, Slaap lekker auto![]()
![]()
Ja, dat zei je toen idd ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Die ja.. Twan Leijten.. Dat zal ik never nooit niet zelf draaien en als ik in de kroeg sta dan ga ik naar buiten..
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Deal, doen we
Dan maar aan de grolsch geloven
Ik dacht dat ik daar niet op had gereageerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje! Ik kom straks misschien nog via de telefoon spieken
[..]
Ja, dat zei je toen idd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |