LOLquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jim CarryDat was allang bekend en andere programma;s op sbs6 zijn stom
hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alweer een nieuw topic met meer dan 50 posts voordat ik mijn eerste plaats
nopequote:
Dan moet het Johnny zijn :s :s :squote:
ken beurenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Alweer een nieuw topic met meer dan 50 posts voordat ik mijn eerste plaats
ik drink bier en zit achter laptop.quote:
idd ...quote:
quote:
ik ben ook onschuldigquote:
we zitten weer op 1 lijnquote:
Ga van mn lijn trut !quote:
Waarschijnlijk omdat het afgelopen wasquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:35 schreef Tegan het volgende:
Ik keek ook Top Gear. En toen zapte ik weg in de reclame, en toen kon ik het niet meer vinden.
anders zagen we jou zeker niet hierquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het afgelopen was
Noem je mij nu trut?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ga van mn lijn trut !
En Zusje: Verklaar je nader?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het afgelopen was
Wat zei zegtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
Mannen zijn zoveel makkelijker in de omgang dan vrouwen....
Mij HEAUMEAU Noemen ?quote:
dan ken je mij nog nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:. Ja m'n vriend
. Serieus hè. Zit ie me helemaal blij te maken dat ie blijft slapen - normaal zie ik m niet op vrijdagavond. Dus ik van: ja uiterlijk half 11 ben je hier he want ik ben moe en mn ouders liggen dan ook al op bed (morgen 6 uur op) dus je moet op tijd hier zijn. Ja is goed blabla.
Dus ik smste straks: hoelaat wordt het? "Ja word wel 23-23.30u." Ja dikke lul. Is ie met de vader van een vriend mee banden op wezen halen in CUlemborg en is ie ze nog opleggen.. istie niet wijs ofzo omdat godverdomme op vrijdagavond te doen in het donker. Morgenmiddag vanaf 1 uur heeft ie vrij en niks te doen, doe dat morgenmiddag
.
Nou heeft ie het verpest he dat snappen jullie wel.
Ja als ze hun beloftes altijd 's na zouden komen en wat meer verstand zouden gebruiken wel jah. Wie gaat er nou nog banden opleggen 's avonds laatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
![]()
You wishquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mij HEAUMEAU Noemen ?
KOMEN DAN JONGEN !!!!![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:. Ja m'n vriend
. Serieus hè. Zit ie me helemaal blij te maken dat ie blijft slapen - normaal zie ik m niet op vrijdagavond. Dus ik van: ja uiterlijk half 11 ben je hier he want ik ben moe en mn ouders liggen dan ook al op bed (morgen 6 uur op) dus je moet op tijd hier zijn. Ja is goed blabla.
Dus ik smste straks: hoelaat wordt het? "Ja word wel 23-23.30u." Ja dikke lul. Is ie met de vader van een vriend mee banden op wezen halen in CUlemborg en is ie ze nog opleggen.. istie niet wijs ofzo omdat godverdomme op vrijdagavond te doen in het donker. Morgenmiddag vanaf 1 uur heeft ie vrij en niks te doen, doe dat morgenmiddag
.
jij wou ee nkusjequote:
Doe ik altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja als ze hun beloftes altijd 's na zouden komen
Dat heb ik dan weer niet ....quote:en wat meer verstand zouden gebruiken wel jah.
Je zit nu te zeuren over een uur? Tjeezquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
. Ja m'n vriend
.
in lingerie pak zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je zit nu te zeuren over een uur? TjeezGa de Tina lezen ofzo
Principekwestie en plus, als ie pas om half 12 komt dan slaap ik al hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:42 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je zit nu te zeuren over een uur? TjeezGa de Tina lezen ofzo
ehm je gaf al eerder aa ndat je niet meer kon dan alleen slapenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Principekwestie en plus, als ie pas om half 12 komt dan slaap ik al hoor. Waarom zou ie dan blijven slapen, dan heb ik toch niks aan 'm als we niet kunnen knuffelen? Ik ben dan tenslotte al bewusteloos dusja
.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Zitten jullie hier alweer!
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië en jullie gaan gewoon met zn allen in een tentje?
[sub][Oftewel...Wat heb ik allemaal gemist....? /sub]
Ow...En ik zeg dat het Johnny is!
Ja knuffelen kan altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm je gaf al eerder aa ndat je niet meer kon dan alleen slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |