of we er ooit achterkomen ....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Zitten jullie hier alweer!
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië en jullie gaan gewoon met zn allen in een tentje?
[sub][Oftewel...Wat heb ik allemaal gemist....? /sub]
Ow...En ik zeg dat het Johnny is!
haha ok danquote:
Dan maakt ie je toch wakker? Wat doe je nou moeilijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Principekwestie en plus, als ie pas om half 12 komt dan slaap ik al hoor. Waarom zou ie dan blijven slapen, dan heb ik toch niks aan 'm als we niet kunnen knuffelen? Ik ben dan tenslotte al bewusteloos dusja
.
Ja maar mannen doen (over het algemeen) ook niet moeilijk als je zelf een keer een uur te laat komt aankakken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja als ze hun beloftes altijd 's na zouden komen en wat meer verstand zouden gebruiken wel jah. Wie gaat er nou nog banden opleggen 's avonds laat? Blegh
.
Ik mis iets denk ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
of we er ooit achterkomen ....
tjah, Thekid heeft grote tent em wil iedereen in 1 tent hebben
mij moet je ook niet wakker maken hoor als ik slaapquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan maakt ie je toch wakker? Wat doe je nou moeilijk
jah moet iemand in de pis nemenquote:
Weet ik veel.... Topic "heet" toch met theKID in een tentje?quote:
Ik denk ook niet dat Mess daar op zit te wachten om jou wakker te makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mij moet je ook niet wakker maken hoor als ik slaap
Ik wil met jou in een tentje Vampjequote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Weet ik veel.... Topic "heet" toch met theKID in een tentje?
nee, kruipt liever bij existenz in bedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Mess daar op zit te wachten om jou wakker te maken
Gij maakt men de pis niet lauwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Pas maar op, ik kan nog veul harder zeiken
whahahahahaquote:
Samen met Vampje in een tentje, stiekem onder de slaapzak, de zaklamp aan en schaduwfiguurtjes makenquote:
Die deed voirg jaar mee. Patty was toen altijd de lul met komkommersquote:
dank jequote:
aah okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die deed voirg jaar mee. Patty was toen altijd de lul met komkommers
jah wist het ook nietquote:
Wat kost zoiets daar?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Zitten jullie hier alweer!
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië
niet echt opgelet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat filmpje voordat hij zijn masker afdeed.
Ligt er denk ik ook eenbeetje aan met hoeveel personen je wilt gaan ( dus hoe groot zo'n huisje moet gaan zijn...)quote:
Dracu dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook eenbeetje aan met hoeveel personen je wilt gaan ( dus hoe groot zo'n huisje moet gaan zijn...)
Wij gaan met zo'n negen man...
( zoessie en man, Vriendlief en ik en de kids ( en de hond van Zoessie niet te vergeten! )
Denk dat wij maximaal 800 euro kwijt gaan zijn...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Samen met Vampje in een tentje, stiekem onder de slaapzak, de zaklamp aan en schaduwfiguurtjes maken![]()
hahaha, doe je zusje de groeten in elk gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
straks mag ik niet meer naar Graspop!
.... daar wou ik ook naartoequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
jij wilt zoveelquote:
Oeh, graspop, ik wil ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |