Samen met Vampje in een tentje, stiekem onder de slaapzak, de zaklamp aan en schaduwfiguurtjes makenquote:
Die deed voirg jaar mee. Patty was toen altijd de lul met komkommersquote:
dank jequote:
aah okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die deed voirg jaar mee. Patty was toen altijd de lul met komkommers
jah wist het ook nietquote:
Wat kost zoiets daar?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef vamperotica het volgende:
Zitten jullie hier alweer!
Ik ben op zoek naar een vakantiehuisje in Tsjechië
niet echt opgelet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:00 schreef Tegan het volgende:
Dat filmpje voordat hij zijn masker afdeed.
Ligt er denk ik ook eenbeetje aan met hoeveel personen je wilt gaan ( dus hoe groot zo'n huisje moet gaan zijn...)quote:
Dracu dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook eenbeetje aan met hoeveel personen je wilt gaan ( dus hoe groot zo'n huisje moet gaan zijn...)
Wij gaan met zo'n negen man...
( zoessie en man, Vriendlief en ik en de kids ( en de hond van Zoessie niet te vergeten! )
Denk dat wij maximaal 800 euro kwijt gaan zijn...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef theKiD het volgende:
[..]
Samen met Vampje in een tentje, stiekem onder de slaapzak, de zaklamp aan en schaduwfiguurtjes maken![]()
hahaha, doe je zusje de groeten in elk gevalquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
straks mag ik niet meer naar Graspop!
.... daar wou ik ook naartoequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
jij wilt zoveelquote:
Oeh, graspop, ik wil ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ssssssst......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |