Nu jou nog he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
. En dan ook nog Messenga gemeet. Goede dag voor jou zeg
.
ik ben net uit bed =)quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:56 schreef toma het volgende:
Zo.. heb er een sportief dagje van gemaakt
Eerst zo'n anderhalf uur gemountainbiked en net een dik uur krachttraining gedaan.
Tering, heb ik er zoveel gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mogge![]()
[..]
Even klikken en overnemen welke posts er tussen 0u en 0u gemaakt zijn?
Aardig wat Tilburgers in de top 100 van gisteren ook...
[..]
En ?quote:
Jah nog meer dan mijquote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 07:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En niemand die mij kent
Vandaag de final countdown ....
Heb ik nog intresse in mn hobby of niet. We weten het over minder dan 12 uur
Ik ben goedquote:
Goedemiddagquote:
Klopt jah, Weet nog steeds nietquote:
Dit jaar zijn er dus nieuwe vragenquote:Vinden jullie het ook raar dat je dit vak nauwelijks kunt halen door het boek en de sheets goed te leren? De eerste keer had ik redelijk goed geleerd, en haalde ik een 5......... nu heb ik alleen 5 tentamens van voorgaande jaren bekeken en heb ik een 9..........
De vragen zijn vaak erg ambigu, en onduidelijk. Veel vragen kon ik zelfs met het boek erbij niet zelf beantwoorden, je kon eigenlijk niets anders doen dan de oude tentamens gewoon van buiten leren.
Mocht hij het ooit in zijn hoofd halen om een complete set nieuwe vragen (van een zelfde vaag kaliber) te bedenken, dan wordt het een horror scenario voor de meeste studenten.......
Check haar foboquote:
stuk of 4 verdeer ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:05 schreef styliste het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees kga heul nie terug lezen hoor...
* styliste topic teruggevind hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |