Nee want volgens mij heb ik die altijd aan staanquote:
Iets mannelijks mag ook heurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef Dupje het volgende:
Pffff ik vergeet altijd dat jullie tieten in de fipo willen
Beetje te skinnyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond het idee wel grappig, alleen beetje skinny bitch
Dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind dat een naar plaatje IB![]()
En Dupje die van jou is nice
Ze doet helemaal niet moeilijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
Wat, ik zoek random plaatjes op zo'n fotosite, en de eerste die me aanstaat post ik, wat doe je moeilijk
Ik zit hier met een grote grijnsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
Wat, ik zoek random plaatjes op zo'n fotosite, en de eerste die me aanstaat post ik, wat doe je moeilijk
thnx! Ik wist niet eens van die meet. Maar ja ik ben ook een tijdje afwezig geweest hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[07-03] De 13e Nijmegenmeet, bieren op zaterdag
Wall-Equote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de nieuwe lay-out om te testen. ff youtube testen![]()
Was jij toevallig @AH XL rond half tien?quote:
Cool, ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:07 schreef IrishBastard het volgende:
Rommelig, vooral rommelig
Als het een beetje opgeruimd is, zal ik even een setje picca's scoren
Zou best wel eens kunnen, sixpackje corona gehaaldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was jij toevallig @AH XL rond half tien?
We komen je halenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit moment denk ik ook echt van ik ga vanavond vroeg naar bed fuck die meet
Maar dat is over een aantal uur als ik wakker ben wel weer weg
mooi is datquote:
Mijn broer + vriendin gingen in de rij liggen, dus ik neem aan dat ze wel kaarten hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef Dupje het volgende:
Yash, welke dag wilde je naar PP? Zondag toch? Zaterdags is al uitverkocht!
Bedankt!quote:
per wanneer ga je uit die kamer? k hoop niet dat je nu n volledige maand nog moest betalen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn broer + vriendin gingen in de rij liggen, dus ik neem aan dat ze wel kaarten hebben
[..]
Bedankt!Maar ik heb nu net alles over, en alweer in elkaar zitten
Nog even naar oude kamer om te kijken of ik álles nu heb
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:46 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat is 20 bier op de soos, of tijdens piekenuur zelfs 40
Wel dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
per wanneer ga je uit die kamer? k hoop niet dat je nu n volledige maand nog moest betalen?
Je weet hoe dat gaat hè. Werken, boodschappen, opruimen, dat soort dingen.quote:
ja die van mij mag je gaan aanvechtenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Natuurlijk zonde geld, maar wees blij dat het maar 16 euro is. Het kan veel hoger uitpakken als het een beetje tegen zit
.
das wel jammer idd, kan je er niet snel n huurder inflikkerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel dusMaand opzegtermijn, en de 26e opgezegd
Nouja, shit happens, baal er wel van dat ik nog geen bevestiging van de SSHN binnen heb
Nu is iig álles overInruimen maar
Jammer dat inmiddels de zon helemaal weg isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:14 schreef IrishBastard het volgende:
Voor die 3 weken?Gaat niet werken denks
Of zocht jij nog een kamer?
Wat is het fákking lekker weer trouwens![]()
De helft, maar daarvoor moet ik al het werk doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:12 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja die van mij mag je gaan aanvechtenheb m nog niet gehad maar je mag de helft houden als t lukt
Het trok snel weg hoorquote:
Dude, wij zijn nog hardcore in de stad aan het partyen!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:15 schreef Mikkie het volgende:
Oh, trouwens, een voordeel van niet gaan eten na de meet: je bent als eerste thuis om nog een Weizen-afzakkertje te nemen.
Owjah dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dude, wij zijn nog hardcore in de stad aan het partyen!
Heel gek, deze punten heb ik allemaal gemist!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:18 schreef Mikkie het volgende:
Wist-u-datjes over de meet!
Wist u dat...Yashi heeft verteld over haar beha's? swarmahoer geen haar op zijn ballen heeft? Piet ongeveer twee keer per dag poept? Yashi maar al te graag over tieten praat? Mikkie übertof is? Yashi heeft bekend dat ze maanden geleden graag met Piet naar bed wilde? Piet als hij bijna dronken is geheimpjes verteld over zijn seksleven?
Tot zover eventjes..
Ik ben zeer benieuwd of en hoe Piet thuis komt!quote:
Dat van die BH's weet ik wel, de rest heb ik ook op de een of andere manier gemistquote:Op zondag 8 maart 2009 03:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heel gek, deze punten heb ik allemaal gemist!
Jij miste ook dat Yashi een zeeleeuw na zat te doen, dus dat zegt niksquote:Op zondag 8 maart 2009 03:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heel gek, deze punten heb ik allemaal gemist!
Neequote:Op zondag 8 maart 2009 03:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of en hoe Piet thuis komt!
Hij dacht dat ik em belachelijk maakte, maar hij wist toch gewoon de weg niet
Die Piet is na drie bier ook een falert zegquote:Op zondag 8 maart 2009 03:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Je had het echt niet door hèquote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zelfde dat ik ook niet meer wist dat ik als een klein kind aan mn wijn zat te lurken
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij miste ook dat Yashi een zeeleeuw na zat te doen, dus dat zegt niks.
Hoezo is dat onlogisch? Wat is er onlogisch aan één rechte weg?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neevia keizer karel naar de waalbrug willen fietsen
Dat heb ik hem vorige meet ook al verteld dat dat onlogisch is
Ik heb ook gemist dat jij vriendelijk deed volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2009 03:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij miste ook dat Yashi een zeeleeuw na zat te doen, dus dat zegt niks.
Das niet logisch als je al bijna ter hoogte van de "nieuwe" AH bentquote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo is dat onlogisch? Wat is er onlogisch aan één rechte weg?.
Neequote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Piet is na drie bier ook een falert zeg.
[..]
Je had het echt niet door hè. Ik ben blij dat Piet het ook gezien had, anders was ik weer als enige en hadden jullie me weer niet geloofd
.
Heb ik zo'n hekel aan he, van die mensen die standaard te hard rijden, behalve als er een flitspaal oid in de buurt isquote:
Inderdaad, en dan maar anderen becommentariseren dat ze niet kunnen rijden enzo.. Maar wel zelf helemaal uitkienen waar flitspalen of mobiele flitseenheden kunnen staan enzo, en dan dus structureel te hard rijden.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik zo'n hekel aan he, van die mensen die standaard te hard rijden, behalve als er een flitspaal oid in de buurt is
Ongelofelijk!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan maar anderen becommentariseren dat ze niet kunnen rijden enzo.. Maar wel zelf helemaal uitkienen waar flitspalen of mobiele flitseenheden kunnen staan enzo, en dan dus structureel te hard rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Goed punt, dat we het daar niet over gehad hebben vanavond! Dat zijn echt de ergsten! Grove verkeerscriminelen, die zouden ze het rijbewijs moeten afnemen en nooit meer teruggeven.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan maar anderen becommentariseren dat ze niet kunnen rijden enzo.. Maar wel zelf helemaal uitkienen waar flitspalen of mobiele flitseenheden kunnen staan enzo, en dan dus structureel te hard rijden.
100 meter naar rechts en dan is het linksaf alsnog een rechte wegquote:Op zondag 8 maart 2009 03:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Das niet logisch als je al bijna ter hoogte van de "nieuwe" AH bent
Nou zeg! Ik was heel lief tegen jou!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb ook gemist dat jij vriendelijk deed volgens mij
Ja zo hebben we em nu dus ook laten fietsen.. en niet eerst terug naar het keizer karelpleinquote:Op zondag 8 maart 2009 03:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
100 meter naar rechts en dan is het linksaf alsnog een rechte weg.
Bij Dukenburg die linkerbaan voor het voorsorteren naar dat winkelcentrum toe? Mooi is die hèquote:Op zondag 8 maart 2009 03:39 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook hendig sjiek over de baan heen gereden die de paal niet kan flitsendus niks afremmen
Oh, nu snap ik hetquote:Op zondag 8 maart 2009 03:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja zo hebben we em nu dus ook laten fietsen.. en niet eerst terug naar het keizer karelplein
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:
Danku! Vond ik ookquote:Op zondag 8 maart 2009 03:44 schreef Mikkie het volgende:
Goed dat we een meet hebben gepland terwijl Piet en LR er waren!![]()
.
Da's voor vrouwen vaak makkelijker dan voor mannen, maar vooruitquote:
Haha inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 03:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Er wordt iig weer even veel gepost
Dat zou wel erg sneu zijn, dan hadden we beter nog in de kroeg kunnen zittenquote:Op zondag 8 maart 2009 03:51 schreef swarmahoer het volgende:
krijgen we m nog vol vanavond![]()
zal ik m laten mergen met swarmatopic
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:30 schreef LastRequest het volgende:
Dat is zeer waar.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:54 schreef swarmahoer het volgende:
hadden we ook beter kunnen doen, jammer dat samson zo vroeg dichting
Morgen gaan we nabaggeren, nu te lui.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:55 schreef swarmahoer het volgende:
pietje kom eens op msn, en stuur die linkjes ff
Hahah die mag je binnenkort hebben hoor, ga nu maar lekker slapen knul!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 04:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoals Piet mij ooit na een mooie meet smste: Ik hou van jullie
whehe, good old times.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoals Piet mij ooit na een mooie meet smste: Ik hou van jullie
Pinkpop is zwaar overrated.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom wil iedereen toch naar pinkpop? Het is een van de meeste rukke lineups in jaren...
Ga dan gewoon naar een concert van Springsteen, daarvoor hoef je niet naar Pinkpop.quote:
Rolletje?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Sander het volgende:
En nu ga ik de deur uit. Met m'n camera. Ff plaatjes schieten, misschien krijg ik het rolletje eindelijk vol.
Ik vind Pinkpop altijd heel gezellig, de bands zijn belangrijk, maar dat niet alleen. Ook de sfeer ed.quote:
nee t is al goed, ik zal nog eens n leuk dagje uittrekkenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Sander het volgende:
Sorry swarma, ik moet eerst nog huiswerk maken.
mn zusje at er net een opquote:Op zondag 8 maart 2009 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is het met de roze koeken!
En wtf wel potientieel chickie, en gister vertelde je niks
28 en 24quote:
Geen idee, ze hebben 't nu bekend gemaakt en 't grote plannen start nuquote:
Like duuhquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als je echt hoofdpijn hebt en het helemaal warm hebt enzo, en af en toe een beetje misselijk.. Kan dat van een kater zijn?
Haha ja zeker weten.. dan ben je toch vroeger opgestaan dan je lijf kon hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als je echt hoofdpijn hebt en het helemaal warm hebt enzo, en af en toe een beetje misselijk.. Kan dat van een kater zijn?
ow, rekenfoutje, nog 20 erbij want er stond nog meer op ookquote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou mn pa maar weer eens n mail gestuurd, inmiddels al 50 euro aan rente misgelopen
voor de rest merk ik er niet veel van, spijtig genoegquote:
wij dachten al, wat doet mikkie nuquote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was de meet? Heb je Yash nog die slobber namens mij gegeven Mikkie?
Wel jammer van die IB-nasmaak die ik daarna hadquote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was de meet? Heb je Yash nog die slobber namens mij gegeven Mikkie?
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij dachten al, wat doet mikkie nu? maar hij legde het uit, en toen was het goed
Of je worst lust?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel jammer van die IB-nasmaak die ik daarna had.
/insert random grap over dames, keu, ballen & gaten!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo vanmiddag eerste terrasje van 2009 gepakt
Net nog wezen poolen met twee dames in the house of biljards. Erg gezellie
Bevroor, insta freeze ja... Maar vanmiddag was best goed te doen, halve liter paulaner voor mij en twee rosétjes voor de dames, over zomer in de bol gesprokenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Goed busy Hosti! Zowel vanmiddag als vanavond. Ik moet binnenkort ook maar eens tijd maken voor een terrasje in de zon. Wel gisteren al heerlijk gecruisd met beide raampjes open, muziekje aan en zonnebrilletje op. Dat was ook lang geleden want de afgelopen maanden bevroor je direct als je raam open stond
.
Dat is zo gaar verliezen hèquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bevroor, insta freeze ja... Maar vanmiddag was best goed te doen, halve liter paulaner voor mij en twee rosétjes voor de dames, over zomer in de bol gesproken
Tevens geen enkel potje gewonnen omdat ik de zwarte bal elke keer in het verkeerde gat potte, terwijl ik minstens 3 ballen voorlag
Tja, als je met twee dames gaat poolen en je verliest ervan dan ben je nog steeds een winnaarquote:
Nee die mag je laten winnen en als je baas bent doe je het zoals ik het deedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo kun je het ook zien, ja. Geldt dat met één vrouw ook, of moet je je dan wel bewijzen?
.
Als ik met één vrouw ben dan ga ik liever iets anders doen dan poolen! (en dat mag je lezen zoals je zelf wil)!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo kun je het ook zien, ja. Geldt dat met één vrouw ook, of moet je je dan wel bewijzen?
.
maar deze punten hou je alsnog in de gaten tijdens je date of nietquote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
/insert random grap over dames, keu, ballen & gaten!
Altijd handigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef LastRequest het volgende:
Mensen die boos worden dat ik nog steeds geen geld overgemaakt heb, na 2 mails met de vraag dat te doen...
En vervolgens pas na 3 mails van mijn kant zien dat ze inderdaad per ongeluk mij vergeten waren in die mailinglijst
Ja, van 31 aug tot ergens in januariquote:Op maandag 9 maart 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, maar ook pas vanaf volgend semester of wat
Is een duur uurtje danquote:Op maandag 9 maart 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga eens me de auto naar schoolkan k nog lekker n uurtje fokken
20 euro, daarvoor krijg ik 2 uurtjes terugquote:
Linken naar topics waarbij ik meteen tieten in beeld krijgquote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt wel goed toch
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Dat dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb Bowling for Columbine gezien van hem
in welk opzicht?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Sander het volgende:
Ik heb een stuk van Sicko gezien, maar vond het een beetje té eigenlijk. Niet mijn ding.
Gewoon, ik zit me dan 2 uur lang groen en geel te ergeren aan wat die mensen allemaal overkomt, en ondertussen kan je er ook nog eens niks aan doen. Ik ben niet het type om daar dan een beetje te gaan zitten zwelgen in medelijden, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Zeg maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |