Dude, wij zijn nog hardcore in de stad aan het partyen!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:15 schreef Mikkie het volgende:
Oh, trouwens, een voordeel van niet gaan eten na de meet: je bent als eerste thuis om nog een Weizen-afzakkertje te nemen.
Owjah dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dude, wij zijn nog hardcore in de stad aan het partyen!
Heel gek, deze punten heb ik allemaal gemist!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:18 schreef Mikkie het volgende:
Wist-u-datjes over de meet!
Wist u dat...Yashi heeft verteld over haar beha's? swarmahoer geen haar op zijn ballen heeft? Piet ongeveer twee keer per dag poept? Yashi maar al te graag over tieten praat? Mikkie übertof is? Yashi heeft bekend dat ze maanden geleden graag met Piet naar bed wilde? Piet als hij bijna dronken is geheimpjes verteld over zijn seksleven?
Tot zover eventjes..
Ik ben zeer benieuwd of en hoe Piet thuis komt!quote:
Dat van die BH's weet ik wel, de rest heb ik ook op de een of andere manier gemistquote:Op zondag 8 maart 2009 03:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heel gek, deze punten heb ik allemaal gemist!
Jij miste ook dat Yashi een zeeleeuw na zat te doen, dus dat zegt niksquote:Op zondag 8 maart 2009 03:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heel gek, deze punten heb ik allemaal gemist!
Neequote:Op zondag 8 maart 2009 03:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of en hoe Piet thuis komt!
Hij dacht dat ik em belachelijk maakte, maar hij wist toch gewoon de weg niet
Die Piet is na drie bier ook een falert zegquote:Op zondag 8 maart 2009 03:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd of en hoe Piet thuis komt!
Hij dacht dat ik em belachelijk maakte, maar hij wist toch gewoon de weg niet
Je had het echt niet door hèquote:Op zondag 8 maart 2009 03:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zelfde dat ik ook niet meer wist dat ik als een klein kind aan mn wijn zat te lurken
quote:Op zondag 8 maart 2009 03:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij miste ook dat Yashi een zeeleeuw na zat te doen, dus dat zegt niks.
Hoezo is dat onlogisch? Wat is er onlogisch aan één rechte weg?quote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neevia keizer karel naar de waalbrug willen fietsen
Dat heb ik hem vorige meet ook al verteld dat dat onlogisch is
Ik heb ook gemist dat jij vriendelijk deed volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2009 03:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij miste ook dat Yashi een zeeleeuw na zat te doen, dus dat zegt niks.
Das niet logisch als je al bijna ter hoogte van de "nieuwe" AH bentquote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo is dat onlogisch? Wat is er onlogisch aan één rechte weg?.
Neequote:Op zondag 8 maart 2009 03:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die Piet is na drie bier ook een falert zeg.
[..]
Je had het echt niet door hè. Ik ben blij dat Piet het ook gezien had, anders was ik weer als enige en hadden jullie me weer niet geloofd
.
Heb ik zo'n hekel aan he, van die mensen die standaard te hard rijden, behalve als er een flitspaal oid in de buurt isquote:
Inderdaad, en dan maar anderen becommentariseren dat ze niet kunnen rijden enzo.. Maar wel zelf helemaal uitkienen waar flitspalen of mobiele flitseenheden kunnen staan enzo, en dan dus structureel te hard rijden.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb ik zo'n hekel aan he, van die mensen die standaard te hard rijden, behalve als er een flitspaal oid in de buurt is
Ongelofelijk!quote:Op zondag 8 maart 2009 03:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan maar anderen becommentariseren dat ze niet kunnen rijden enzo.. Maar wel zelf helemaal uitkienen waar flitspalen of mobiele flitseenheden kunnen staan enzo, en dan dus structureel te hard rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |