Nee want volgens mij heb ik die altijd aan staanquote:
Iets mannelijks mag ook heurquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef Dupje het volgende:
Pffff ik vergeet altijd dat jullie tieten in de fipo willen
Beetje te skinnyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:17 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond het idee wel grappig, alleen beetje skinny bitch
Dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind dat een naar plaatje IB![]()
En Dupje die van jou is nice
Ze doet helemaal niet moeilijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
Wat, ik zoek random plaatjes op zo'n fotosite, en de eerste die me aanstaat post ik, wat doe je moeilijk
Ik zit hier met een grote grijnsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
Wat, ik zoek random plaatjes op zo'n fotosite, en de eerste die me aanstaat post ik, wat doe je moeilijk
thnx! Ik wist niet eens van die meet. Maar ja ik ben ook een tijdje afwezig geweest hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[07-03] De 13e Nijmegenmeet, bieren op zaterdag
Wall-Equote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de nieuwe lay-out om te testen. ff youtube testen![]()
Was jij toevallig @AH XL rond half tien?quote:
Cool, ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:07 schreef IrishBastard het volgende:
Rommelig, vooral rommelig
Als het een beetje opgeruimd is, zal ik even een setje picca's scoren
Zou best wel eens kunnen, sixpackje corona gehaaldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 03:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Was jij toevallig @AH XL rond half tien?
We komen je halenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Op dit moment denk ik ook echt van ik ga vanavond vroeg naar bed fuck die meet
Maar dat is over een aantal uur als ik wakker ben wel weer weg
mooi is datquote:
Mijn broer + vriendin gingen in de rij liggen, dus ik neem aan dat ze wel kaarten hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:31 schreef Dupje het volgende:
Yash, welke dag wilde je naar PP? Zondag toch? Zaterdags is al uitverkocht!
Bedankt!quote:
per wanneer ga je uit die kamer? k hoop niet dat je nu n volledige maand nog moest betalen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn broer + vriendin gingen in de rij liggen, dus ik neem aan dat ze wel kaarten hebben
[..]
Bedankt!Maar ik heb nu net alles over, en alweer in elkaar zitten
Nog even naar oude kamer om te kijken of ik álles nu heb
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:46 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat is 20 bier op de soos, of tijdens piekenuur zelfs 40
Wel dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
per wanneer ga je uit die kamer? k hoop niet dat je nu n volledige maand nog moest betalen?
Je weet hoe dat gaat hč. Werken, boodschappen, opruimen, dat soort dingen.quote:
ja die van mij mag je gaan aanvechtenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Natuurlijk zonde geld, maar wees blij dat het maar 16 euro is. Het kan veel hoger uitpakken als het een beetje tegen zit
.
das wel jammer idd, kan je er niet snel n huurder inflikkerenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wel dusMaand opzegtermijn, en de 26e opgezegd
Nouja, shit happens, baal er wel van dat ik nog geen bevestiging van de SSHN binnen heb
Nu is iig álles overInruimen maar
Jammer dat inmiddels de zon helemaal weg isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:14 schreef IrishBastard het volgende:
Voor die 3 weken?Gaat niet werken denks
Of zocht jij nog een kamer?
Wat is het fákking lekker weer trouwens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |