Altijd handigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef LastRequest het volgende:
Mensen die boos worden dat ik nog steeds geen geld overgemaakt heb, na 2 mails met de vraag dat te doen...
En vervolgens pas na 3 mails van mijn kant zien dat ze inderdaad per ongeluk mij vergeten waren in die mailinglijst
Ja, van 31 aug tot ergens in januariquote:Op maandag 9 maart 2009 12:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah, maar ook pas vanaf volgend semester of wat
Is een duur uurtje danquote:Op maandag 9 maart 2009 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga eens me de auto naar schoolkan k nog lekker n uurtje fokken
20 euro, daarvoor krijg ik 2 uurtjes terugquote:
Linken naar topics waarbij ik meteen tieten in beeld krijgquote:Op maandag 9 maart 2009 13:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt wel goed toch
Vrouwen met een pittig kort kapsel
Dat dus.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:59 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik heb Bowling for Columbine gezien van hem
in welk opzicht?quote:Op maandag 9 maart 2009 21:41 schreef Sander het volgende:
Ik heb een stuk van Sicko gezien, maar vond het een beetje té eigenlijk. Niet mijn ding.
Gewoon, ik zit me dan 2 uur lang groen en geel te ergeren aan wat die mensen allemaal overkomt, en ondertussen kan je er ook nog eens niks aan doen. Ik ben niet het type om daar dan een beetje te gaan zitten zwelgen in medelijden, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Zeg maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |