28 en 24quote:
Geen idee, ze hebben 't nu bekend gemaakt en 't grote plannen start nuquote:
Like duuhquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als je echt hoofdpijn hebt en het helemaal warm hebt enzo, en af en toe een beetje misselijk.. Kan dat van een kater zijn?
Haha ja zeker weten.. dan ben je toch vroeger opgestaan dan je lijf kon hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als je echt hoofdpijn hebt en het helemaal warm hebt enzo, en af en toe een beetje misselijk.. Kan dat van een kater zijn?
ow, rekenfoutje, nog 20 erbij want er stond nog meer op ookquote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou mn pa maar weer eens n mail gestuurd, inmiddels al 50 euro aan rente misgelopen
voor de rest merk ik er niet veel van, spijtig genoegquote:
wij dachten al, wat doet mikkie nuquote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was de meet? Heb je Yash nog die slobber namens mij gegeven Mikkie?
Wel jammer van die IB-nasmaak die ik daarna hadquote:Op zondag 8 maart 2009 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe was de meet? Heb je Yash nog die slobber namens mij gegeven Mikkie?
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wij dachten al, wat doet mikkie nu? maar hij legde het uit, en toen was het goed
Of je worst lust?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel jammer van die IB-nasmaak die ik daarna had.
/insert random grap over dames, keu, ballen & gaten!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
Zo vanmiddag eerste terrasje van 2009 gepakt
Net nog wezen poolen met twee dames in the house of biljards. Erg gezellie
Bevroor, insta freeze ja... Maar vanmiddag was best goed te doen, halve liter paulaner voor mij en twee rosétjes voor de dames, over zomer in de bol gesprokenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:21 schreef Mikkie het volgende:
Goed busy Hosti! Zowel vanmiddag als vanavond. Ik moet binnenkort ook maar eens tijd maken voor een terrasje in de zon. Wel gisteren al heerlijk gecruisd met beide raampjes open, muziekje aan en zonnebrilletje op. Dat was ook lang geleden want de afgelopen maanden bevroor je direct als je raam open stond
.
Dat is zo gaar verliezen hèquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bevroor, insta freeze ja... Maar vanmiddag was best goed te doen, halve liter paulaner voor mij en twee rosétjes voor de dames, over zomer in de bol gesproken
Tevens geen enkel potje gewonnen omdat ik de zwarte bal elke keer in het verkeerde gat potte, terwijl ik minstens 3 ballen voorlag
Tja, als je met twee dames gaat poolen en je verliest ervan dan ben je nog steeds een winnaarquote:
Nee die mag je laten winnen en als je baas bent doe je het zoals ik het deedquote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo kun je het ook zien, ja. Geldt dat met één vrouw ook, of moet je je dan wel bewijzen?
.
Als ik met één vrouw ben dan ga ik liever iets anders doen dan poolen! (en dat mag je lezen zoals je zelf wil)!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:35 schreef Mikkie het volgende:
Zo kun je het ook zien, ja. Geldt dat met één vrouw ook, of moet je je dan wel bewijzen?
.
maar deze punten hou je alsnog in de gaten tijdens je date of nietquote:Op maandag 9 maart 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
/insert random grap over dames, keu, ballen & gaten!
Altijd handigquote:Op maandag 9 maart 2009 09:54 schreef LastRequest het volgende:
Mensen die boos worden dat ik nog steeds geen geld overgemaakt heb, na 2 mails met de vraag dat te doen...
En vervolgens pas na 3 mails van mijn kant zien dat ze inderdaad per ongeluk mij vergeten waren in die mailinglijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |