Morgen gaan we nabaggeren, nu te lui.quote:Op zondag 8 maart 2009 03:55 schreef swarmahoer het volgende:
pietje kom eens op msn, en stuur die linkjes ff
Hahah die mag je binnenkort hebben hoor, ga nu maar lekker slapen knul!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 04:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoals Piet mij ooit na een mooie meet smste: Ik hou van jullie
whehe, good old times.quote:Op zondag 8 maart 2009 04:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zoals Piet mij ooit na een mooie meet smste: Ik hou van jullie
Pinkpop is zwaar overrated.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom wil iedereen toch naar pinkpop? Het is een van de meeste rukke lineups in jaren...
Ga dan gewoon naar een concert van Springsteen, daarvoor hoef je niet naar Pinkpop.quote:
Rolletje?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:25 schreef Sander het volgende:
En nu ga ik de deur uit. Met m'n camera. Ff plaatjes schieten, misschien krijg ik het rolletje eindelijk vol.
Ik vind Pinkpop altijd heel gezellig, de bands zijn belangrijk, maar dat niet alleen. Ook de sfeer ed.quote:
nee t is al goed, ik zal nog eens n leuk dagje uittrekkenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef Sander het volgende:
Sorry swarma, ik moet eerst nog huiswerk maken.
mn zusje at er net een opquote:Op zondag 8 maart 2009 16:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe is het met de roze koeken!
En wtf wel potientieel chickie, en gister vertelde je niks
28 en 24quote:
Geen idee, ze hebben 't nu bekend gemaakt en 't grote plannen start nuquote:
Like duuhquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als je echt hoofdpijn hebt en het helemaal warm hebt enzo, en af en toe een beetje misselijk.. Kan dat van een kater zijn?
Haha ja zeker weten.. dan ben je toch vroeger opgestaan dan je lijf kon hebbenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm als je echt hoofdpijn hebt en het helemaal warm hebt enzo, en af en toe een beetje misselijk.. Kan dat van een kater zijn?
ow, rekenfoutje, nog 20 erbij want er stond nog meer op ookquote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef swarmahoer het volgende:
nou mn pa maar weer eens n mail gestuurd, inmiddels al 50 euro aan rente misgelopen
voor de rest merk ik er niet veel van, spijtig genoegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |