controls op pc waren om te huilenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef ITCHY1 het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk spel destijds voor ps.
Die was zijn tijd erg vooruitquote:
Je was bekend met de eerdere games en het genre? Ik kan me voorstellen dat het jouw soort spel niet is. Maar het is wel een topper.quote:
Killerinstinct?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef mirved het volgende:
Enige spel dat ik ooit gekocht heb dat echt kut was is voor NES geweest. Een soort vecht spelletje met robots. Had iets van "killer" in de naam. .
nee, ik herinner het me net weer "Rise of the robots" weet niet hoe ik aan dat killer kom.quote:
Euh, Driv3r was deel 3. Die is er voor de PS2 en Xbox geweest.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:23 schreef ITCHY1 het volgende:
[..]
Vond het anders best een leuk spel destijds voor ps.
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Door al die posters met vrouwen heeft het spel nogal een hoog FHM-gehalte en sowieso zijn 90% van die gehypte games kut.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:13 schreef Tizitl het volgende:
red alert 3
Echt gewoon bedroevend slecht, zekers als je de voorgaande delen gespeeld hebt. Sfeer ontbrak in 3 mijns inziens volledig, het was veel en veel te simpel en de missies veel te kort...
Ze moeten zich schamen!
Foutje, bedankt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:52 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Euh, Driv3r was deel 3. Die is er voor de PS2 en Xbox geweest.
Ik vond TU wel gaaf, het zat alleen stikvol met bugs, omdat die hufters verzuimd hebben om het ook te testen op Nvidia-kaarten.quote:
Ah je bent niet zo van de vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet eens geprobeerd. Door al die posters met vrouwen heeft het spel nogal een hoog FHM-gehalte en sowieso zijn 90% van die gehypte games kut.
Dat wel, alleen ik kan me niet identificeren met de typische FHM alleen over voetbal en bier-pratende man of de puisterige gamenerd die fapt op boothbabes op de CBIT. Ik bedoel, een game als Red Alert hoeft het niet te hebben van sexy vrouwen, als dat wel ineens word gebruikt is het gewoon een middel om iets van matige kwaliteit toch te laten verkopen. Vergelijkbaar met de clips van kutnummers, waar dan lekkere chicks in spelen zodat het toch nog elk uur op TV komt.quote:
Killer instinct is echt top!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
voor de nes![]()
killer instinct, 1 vd beste vechtspelletjes ooit
quote:
Dat is echt een baasquote:
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!quote:
Dat is een klassieker inderdaad. "FUCK FIRE!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!![]()
waarom specifiek 3?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sid Meier's Civilization 3
quote:
Kende de reeks niet. Kwam er dus rauw in en het beviel mij helemaal niet gewoonquote:Op vrijdag 6 maart 2009 18:10 schreef mirved het volgende:
[..]
Je was bekend met de eerdere games en het genre? Ik kan me voorstellen dat het jouw soort spel niet is. Maar het is wel een topper.
1 en 2 heb ik nooit gespeeldquote:
Die DGVF show is mij niet echt bekend wat is dat precies??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:16 schreef DGVF het volgende:
Velen zullen DGVF de gameshow nog wel kennen. Dit heeft er een beetje meet te maken. Ik ben namelijk benieuwd wat jullie het slechste spel ooit vinden. Jullie mogen er ook meerdere noemen.
Ik vind tot nu toe de zelda cdi spellen het slechst.
"I'm playing Rad Racer with the Power Glove and 3D Glasses. You can't get anymore rad than that!"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Check hier. Nu laat ie hem landen. Die kop!![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die DGVF show is mij niet echt bekend wat is dat precies??
Ik vond verder Fable 2 erg slecht
OMGquote:
diablo 1 kon ik zeer waarderen, bij 2 was je meer aan het lopen dan monsters slachten, bijzonder ruk...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk Diablo op de PC.Dat constant geklik... bleh.
Verder nog:
Oblivion (PC)
GRID (PC)
Ik wil niet de troll uithangen, maar die spellen vond ik echt niks.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Verder nog:
Oblivion (PC)
GRID (PC)
Cultuurbarbaren.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
diablo 1 kon ik zeer waarderen, bij 2 was je meer aan het lopen dan monsters slachten, bijzonder ruk...
pc was het niet eens tof gta was toffer die ongveer gelijk uitkwamquote:
als ik rond wil lopen in een spel ga ik wel rondlopen in second life. (wat overigens ook ruk is)quote:
En om te testen met alleen maar het meest verkochte stuurwiel ter wereld, de G25quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:13 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik vond TU wel gaaf, het zat alleen stikvol met bugs, omdat die hufters verzuimd hebben om het ook te testen op Nvidia-kaarten.
Ssttt...quote:
Nauwelijks hack n slash in diablo II..?quote:Op zondag 8 maart 2009 09:23 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik rond wil lopen in een spel ga ik wel rondlopen in second life. (wat overigens ook ruk is)
Diablo koop je voor de hack 'n slash..
als dat er vervolgens nouwelijks inzit is het een ruk spel jaen nee ben geen cultuurbarbaar
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:59 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
veel slechte spelletjes
Fable 2 ZZZzzzzzzzzzz
Dat wel inderdaad, het maken van beestjes is echt prachtig maar de gameplay zelf.... ronduit belabberd.quote:
Ik heb 10x meer tijd doorgebracht in de editor dan het spel zelfquote:Op zondag 8 maart 2009 14:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat wel inderdaad, het maken van beestjes is echt prachtig maar de gameplay zelf.... ronduit belabberd.
Same, alleen had ik het geeneens uitgespeeldquote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb 10x meer tijd doorgebracht in de editor dan het spel zelf. Een keer 'uitgespeeld', daarna was het wel weer genoeg.
Inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:40 schreef Fir3fly het volgende:
Spore. Wat een enorme teleurstelling.
WoW is juist supermooi.quote:
WoWquote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WoW is juist supermooi.Beste traditionele MMORPG die er is.
Alleen vind ik traditionele MMORPG's zo stom. Al die cijfertjes enzo zijn echt zo fucking stom.Dat je moet uitrekenen hoeveel schade je doet enzo... DPS en al dat onzin. Nee dat hoeft van mij niet.
WoW is geen traditionele MMORPG. Het mmorpg genre bestaat al sinds 96'. WoW met zijn beperkte PVP en dungeons waar je alleen in bent met je eigen groep is alles behalve traditioneel. De originele mmorpg's hebben 1 grote wereld waar iedereen inzit en je buiten de steden iedereen kan afmaken/aanvallen die je maar wilt.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:45 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
WoW is juist supermooi.Beste traditionele MMORPG die er is.
Alleen vind ik traditionele MMORPG's zo stom. Al die cijfertjes enzo zijn echt zo fucking stom.Dat je moet uitrekenen hoeveel schade je doet enzo... DPS en al dat onzin. Nee dat hoeft van mij niet.
Dat zijn de details. WoW is gewoon een traditionele MMORPG. Kleine features zoals jij die noemt (PVP die in het geval van WoW beperkt is) zijn niet bepalend voor een genre. (Ja, je zal er vast sterke gevoelens bij hebben, maar het blijven kleine features. Één grote wereld met veel mensen [MMO], en levenskracht, schade en dergelijke die worden uitgedrukt in cijfertjes [RPG] wordt vertaald naar één genre: MMORPG.)quote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef mirved het volgende:
[..]
WoW is geen traditionele MMORPG. Het mmorpg genre bestaat al sinds 96'. WoW met zijn beperkte PVP en dungeons waar je alleen in bent met je eigen groep is alles behalve traditioneel. De originele mmorpg's hebben 1 grote wereld waar iedereen inzit en je buiten de steden iedereen kan afmaken/aanvallen die je maar wilt.
of juist heel rustig blijven en al die kotertjes helemaal gek makenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef Dibble het volgende:
[..]
echte mannen spelen een stevig potje DoTa met veel gescheld en gezuip
zeuren over de graphics op de wii is zoo 2007....quote:Op zondag 8 maart 2009 13:45 schreef Steve-O het volgende:
Far Cry op de Wii. Die controls zijn dramatisch om het nog niet over de graphics te hebben ..
Far Cry Wii was toch echt slecht in alle aspecten. De graphics waren N64 kwaliteit.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:03 schreef mschol het volgende:
[..]
zeuren over de graphics op de wii is zoo 2007....
Over de slechtste game moet nog nagedacht en gediscussieerd worden maar de slechtste gameshow is in ieder geval duidelijkquote:
Ja masterlijkquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:55 schreef Wriggles het volgende:
[..]
"I'm playing Rad Racer with the Power Glove and 3D Glasses. You can't get anymore rad than that!"![]()
Die kop van hem ook nadat ie dat gezegd heeft, met zo'n huge smile.
Lmao.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Ja, de editor is fantastisch, maar het is nog al zinloos op wezens te gaan maken voor een spel wat je toch niet speelt.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:35 schreef Wriggles het volgende:
[..]
Inderdaad.
Creature Editor is superleuk, maar tot na, misschien de tribal stage, wordt het een stuk minder leuk.
Edit: En die Metal Gear Solid waar je ineens met die blonde homo aan het spelen bentquote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Lyzio het volgende:
Ohja, Far Cry Predator op de 360 was ook stront door een koffiefilterEn Half Life 2. Bagger. Overhyped.
Dat vind ik juist mooi.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Ik lees me meestal goed in voordat ik een game ga kopen (ja kopen!) en echt slechte titels heb ik dus nauwelijks in mijn collectie.
De grootste teleurstelling die me zo te binnen schiet is Divine Divinity. Ik speel graag een RPG op zijn tijd en in recensies scoorde deze titel meestal tussen de 8 en de 9. Interessant dus. Maar helaas, de graphics waren echt hinderlijk slecht. Ik ben absoluut geen graphicshoer, maar het knullige perspectief van DD stoorde me zo mateloos dat het me maar niet lukte om lekker in het spel te komen.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Nee, dit spel is niet uit 1991, maar uit 2002. Serieus.
Ik ben er mee gekapt omdat de enemy levels vogensmij totaal random waren, kwam je een groepje orcs tegen, waren er 5 l1 en 2 level 20 ofzo, daarnaast was de game sowieso al behoorlijk buggy(wat bij hack&slash RPG's van eu devs toch al behoorlijk vaak voorkomt , kijk bijvoorbeeld naar Sacred en Arcanum)quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Dat vind ik juist mooi.
Ik ben uiteindelijk gekapt met dat spel. Weet eigelijk niet waarom.
die superman was idd ergquote:Op maandag 9 maart 2009 20:38 schreef B1tchwax het volgende:
Veel games hier zijn goede games. Wellicht niet je smaak en vaak overhypt, maar zeker niet slecht..
Onder slecht versta ik slecht ontwerp, afschuwelijke collision detection, onduidelijk doel, tergende jumps en controls waarvan je spontaan wilt huilen
Voorbeelden:
Ghostbusters voor Commodore 64, Street Fighter The Movie voor PSX, Big Rigs: Over the Road Racing, Superman 64 (N64), etc. etc.
Als je die allemaal minimaal een kwartier hebt gespeeld, dan mag je me nogmaals uitleggen dat Diablo en Civ3 de slechtste spellen ooi gemaakt zijn
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:46 schreef Dagonet het volgende:
E.T.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:52 schreef Dagonet het volgende:
Commando Libya was ook best wel ruk eigenlijk.
Die was te slecht voor woorden, maar ik vond Legendary nog slechter. Yep ook van Spark Unlimitedquote:
Jammer dat je troll over Doom, GTA:SA en Day of the Tentacle gefaald heeft hè? Ik zat zó te hopen dat iemand zou happen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef PDOA het volgende:
Transformers, ook zo'n slap spel wat je na 10 minuten al zat bent.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:29 schreef Frollo het volgende:
[..]
Jammer dat je troll over Doom, GTA:SA en Day of the Tentacle gefaald heeft hè? Ik zat zó te hopen dat iemand zou happen.
Welke? Die uit 1986 was zo slecht nog niet hoor. De anderen ken ik niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:22 schreef PDOA het volgende:
Transformers, ook zo'n slap spel wat je na 10 minuten al zat bent.
Nee, de nieuwe versie.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Welke? Die uit 1986 was zo slecht nog niet hoor. De anderen ken ik niet..
De enige GTA is tot nog toe Vice City. Die game had alles.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef Sport_Life het volgende:
Grachtenracer idd.. en vond GTA 4 ook geen moer aan op de PC.
Dat vertelt misschien meer over jou dan over Davilex.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:06 schreef Daanus het volgende:
davilex![]()
heb uren en uren a2 racer III gespeeld
Dit topic slaat echt nergens meer op. Teleurgesteld in GTA4 OK, maar slechtste spel ooit... Hoe verwend zijn wij echt..quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:05 schreef Sport_Life het volgende:
en vond GTA 4 ook geen moer aan op de PC.
face it, GTA4 is gewoon bagger t.o.v. andere games..quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit topic slaat echt nergens meer op. Teleurgesteld in GTA4 OK, maar slechtste spel ooit... Hoe verwend zijn wij echt..
Om nou te zeggen dat de andere GTA's but waren vindt ik heel erg ver gaan, maar VC was idd wel een extreem vette game! Die heb ik denk ik wel een keer of 5 uitgespeeld, en ik ben toevallig van de week nog op zoektocht gegaan om hem opnieuw te installeren en te spelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:33 schreef Lyzio het volgende:
[..]
De enige GTA is tot nog toe Vice City. Die game had alles.
Zo slecht waren die games niet hoor. Vakantie Racerquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat vertelt misschien meer over jou dan over Davilex.
Had het voor beide spellen niet beter kunnen verwoorden.quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:00 schreef SwiffMeister het volgende:
Roller Coaster Tycoon 3, waar deel 1 en 2 met uitbreidingen enorm vette games door de laagdrempeligheid was deel 3 door de 3D view veel te ingewikkeld.
Spore, waar ik een enorm vette evolutie-sim verwachtte hield dit na een stage of 3 al op, en probeerde de game ineens een RTS te zijn. Als ik RTS wil spelen, pak ik wel een andere game. Dit was echt dè grootste tegenvaller die ik gespeeld heb, omdat ik er zo erg naar uitkeek en het zo weinig bood. Maar het concept is nog steeds geniaal! de uitwerking was alleen enorm bagger.
ze hebben meer games gemaakt, veel was bagger, maar competitie manager 2000 was zeker nice :pquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat vertelt misschien meer over jou dan over Davilex.
Helemaal mee eens. Wat een schijtspel was dat zeg...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:53 schreef Frollo het volgende:
Ik lees me meestal goed in voordat ik een game ga kopen (ja kopen!) en echt slechte titels heb ik dus nauwelijks in mijn collectie.
De grootste teleurstelling die me zo te binnen schiet is Divine Divinity. Ik speel graag een RPG op zijn tijd en in recensies scoorde deze titel meestal tussen de 8 en de 9. Interessant dus. Maar helaas, de graphics waren echt hinderlijk slecht. Ik ben absoluut geen graphicshoer, maar het knullige perspectief van DD stoorde me zo mateloos dat het me maar niet lukte om lekker in het spel te komen.
[ afbeelding ]
Figuur 1: Nee, dit spel is niet uit 1991, maar uit 2002. Serieus.
Zeg ik ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:03 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Om nou te zeggen dat de andere GTA's but waren vindt ik heel erg ver gaan, maar VC was idd wel een extreem vette game! Die heb ik denk ik wel een keer of 5 uitgespeeld, en ik ben toevallig van de week nog op zoektocht gegaan om hem opnieuw te installeren en te spelen.
Ik denk dat GTA VC mss wel de game is die mij het meeste plezier heeft gebracht. Samen met toppers als Counter-Strike, Warcraft 2 en Red Alert the Aftermath
En daar sta ik nog steeds volledig achter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 02:19 schreef Kriegel het volgende:
Mensen...
Vergéét ET en Big Rigs, dit gedrocht is de allerslechtste. Action 52, een ongelicenseerde verzameling van 52 'games' op één cartridge, uitgebracht in 1991 voor de NES (er bestaat ook nog een licht verbeterde Megadrive versie) door het snel ter ziele gegaande Active Enterprises, een stel idioten met een hoop ambitie maar geen enkel talent.
Alle 52 aanwezige titels zijn ronduit verschrikkelijk en wekken de indruk dat ze in twee uur geprogrammeerd zijn. 70% zijn ongeïnspireerde shoot 'm ups, de rest waardeloze platformers en andere shit. De graphics zouden niet misstaan hebben in 1981: de sprites zijn amateuristisch slecht getekend, het kleurgebruik is om te kotsen en alles schokt vooruit. Iedere game zit vol met grafische glitches en allerlei andere bugs die de boel vaak compleet onspeelbaar maken (voor zover dat van zichzelf al niet het geval is). Sommige games werken niet eens of crashen willekeurig! De besturing is in het gunstigste geval intens kut.
Het leveldesign moet bedacht zijn door een kleuter. Vergeet alles wat je gewend bent: levels houden letterlijk plotseling op in plaats van op duidelijke markeringspunten zoals het hoort, en obstakels zijn vaak zo hersenloos geplaatst dat je in bepaalde gevallen niet meer verder kunt en een game dus niet eens kunt uitspelen, of direct doodgaat zodra je start. Denk bijvoorbeeld aan Hambo, een Donkey Kong kloon waarin je een varken (met één leven) naar de uitgang moet leiden, terwijl de game at random rollende strandballen en dynamietstaven spawnt waar je met je waardeloze jump niet overheen komt. Of aan Ooze, een game waar een prijsvraag aan vastzat waar je aan kon deelnemen met een code die je kreeg na het uitspelen. Enig probleem: hij crasht in level 3. Alleen door te hacken bereik je het einde.
Op Ooze na heeft geen enkel spel trouwens een einde: is het je taak de prinses te redden volgens de manual, dan zal dit je nooit lukken, want na een paar levels word je abrupt teruggegooid naar het eerste. Het is echt de definitie van gerushed uitbrengen. Ook komt de beschrijving in dat boekje vaak totaal niet overeen met wat je krijgt.
Er bestaat praktisch geen AI, alles beweegt volgens vaste patronen en daar kun je soms kinderlijk eenvoudig misbruik van maken, zoals in de prachtige Double Dragon rip-off waarin je tegenstanders kunt verslaan door langs ze heen te lopen, waarop ze door blijven gaan naar links tot ze van het scherm verdwijnen.![]()
De muziek is gemaakt door een debiel met een triangel, en bestaat doorgaans uit een absurd riedeltje van een paar schelle pieptonen dat zich iedere vijf seconden herhaalt. Je oren worden verkracht.
Voor wie inmiddels nieuwsgierig is geworden, hier een typische Action 52 game:
En weet je wat het grappigste is? Deze hoop stront werd onder het motto van "Only $4 a game!" verkocht voor 200 fucking dollar! Kun je het je voorstellen dat je dit als kind voor je verjaardag krijgt? Ik zou het m'n ouders nooit vergeven.
Active Enterprises had grootse plannen. Allemaal zo ongefundeerd als maar kon, maar dat maakte niet uit. Ze hadden namelijk op deze cartridge als spel #52 ook een soort 'flagship title' staan: The Cheetahmen, een weinig geïnspireerde variatie op de Battletoads en TMNT.![]()
Deze game had een heuse intro (vol taalfouten) en een achtergrondverhaal voor de hele franchise, dat uitgelegd werd in een hilarisch slechte comic. En jawel, dit moest een echte franchise worden, inclusief actiefiguurtjes (achterin de comic te bestellen, uiteraard nooit gemaakt) en een tv-serie. Het was duidelijk dat men bij Active hier al hun aandacht aan gegeven had, want in plaats van tyfusslecht zoals de rest was deze game slechts kankerslecht. Tevens waren er serieuze plannen voor een handheld die o.a. NES, SNES, Megadrive en CD-ROM games kon afspelen.
Uiteindelijk bleken al deze uiterst realistische ideeën niet haalbaar te zijn () en raakte Active al snel financieel in het slop. Maar niet voordat ze 1500 exemplaren de markt op brachten van een stand-alone vervolg op Cheetahmen. Dit gebeurde net toen ze failiet gingen, dus lagen de games jarenlang opgeslagen in een loods totdat iemand ze ontdekte en uiteindelijk voor gigantische bedragen verkocht aan fans van Action 52, dat inmiddels een behoorlijke cult status had gekregen.
Niet dat het ook maar iemand om de gameplay te doen was: het spel was duidelijk maar half afgemaakt en verder van dezelfde beroerde kwaliteit als het origineel, nee, eigenlijk nog een stuk slechter en buggier. Een ware nachtmerrie.Doctor Morbis aan de pep
Desondanks is ook Cheetahmen als fenomeen (door de pure foutheid) mateloos populair geworden in bepaalde kringen. Zo zijn er bijvoorbeeld meerdere dance-remixes gemaakt van het (voor AE begrippen) opvallend aanstekelijke deuntje dat door de twee games heen te horen valt, die vandaag de dag op sommige parties nog gedraaid worden als je geluk hebt.
Active Enterprises mogen dan een stel oplichters zijn geweest, ze hebben wel een stukje videogame geschiedenis nagelaten. Iedereen die een fascinatie heeft voor bizarre shit en old school games moet Action 52 een keer als ROM uitchecken, je weet niet wat je meemaakt.
en ook hoe addicted jij bent...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:41 schreef drumstickNL het volgende:
Haha, grapje. Echt een van de beste spellen die er zijn. En het is cs_italy en niet italy_cs. Toont aan hoe goed je bent.
Wat een crap is dat spel zeg.quote:pirates of the caribbian
Gaar spel op de X-box
Toen ik "Alle 'Tycoons'" las wilde ik je slaan, toen ik "op de eerste twee delen van Rollercoaster na" las was ik het met je eens.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Alle 'Tycoons' op de eerste twee delen van Rollercoaster na kunnen ook zonder meer in dit topic.
En wordt alom geroemd als een geniaal en verslavend spel.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Transport Tycoon vond ik anders niet slecht hoor.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Transport Tycoon vond ik anders niet slecht hoor.
Precies, maar hier gaat het nu om de slechtste gamesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef mschol het volgende:
TT vond ik nou niet echt briljant...
goed, maar niet veel meer dan dat...
Er zijn inderdaad veel crappy tycoon spellen maar ook enkele geweldige. Railroad tycoon is een geweldige game erg complex en uitdagend.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Alle 'Tycoons' op de eerste twee delen van Rollercoaster na kunnen ook zonder meer in dit topic.
Ik had er geen last van bij nightfire. Althans niet dat ik het me herinner. Ik vind het aan de andere kant ook wel wat hebben dat het ernstig lastig en moeilijk is en dat je een lang stuk moet herspelen als je sterft. In real life is het ook niet prettig om te sterven.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef Hondenbrokken het volgende:
Heel wat slechte flash-spellen gespeeld. Weinig slechte commerciële spellen, hoewel een redcat-spel, waarin je Engels zou moeten leren superslechte gameplay had. Wel veel slechte levels en slechte gameplay elementen meegemaakt. 3 levens en als je die verliest een uur lang aan vorderingen verliezen is behoorlijk fustrerend, maar ook als je niet weet hoe je verder moet, niet op kan slaan en een uur lang spelen verliest als je hem uitzet is erg slecht.
In James Bond Nigfhtdire, maar ook in tekken 5 in devil within komt dat voor (bij die eindbaas ogre, waarom kun je daar godverdomme niet saven!?)
Dat is wel zo, maar runescape is nog steeds te spelen, wel vernieuwd, maar als jij zegt dat de graphics nu ''goed'' zijn,,quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef SwiffMeister het volgende:
Runescape is een game van 8 jaar geleden en je kunt het gratis spelen. Voor zo'n game vindt ik de graphics niet eens zo heel slecht hoor.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat je vooral moet kijken wanneer het gemaakt is. Counter Strike ziet er ook niet uit, maar het is een game uit 2000 met een engine uit 1998. En voor die tijd was het prachtig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:44 schreef Leunen het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar runescape is nog steeds te spelen, wel vernieuwd, maar als jij zegt dat de graphics nu ''goed'' zijn,,
messiah?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aneurism het volgende:
Met dat engeltje waarmee je mensen hun lichamen moest overnemen, wat een kut besturing had dat.
Ja,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef Kriegel het volgende:
De NES versie zeker? Wat een ramp is die.
Best een vette game vond ik dat. Alleen wat veel bugs erin.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aneurism het volgende:
Met dat engeltje waarmee je mensen hun lichamen moest overnemen, wat een kut besturing had dat.
Toevallig had ik het gister nog met een vriend over theme hospital. Ik vind dat die er nog best goed uit ziet voor een spel uit 95. Had het een tijdje terug weer eens gedownload. Blijft leukquote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
mee eens..
theme hospital(as in: goed!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |