En wordt alom geroemd als een geniaal en verslavend spel.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Transport Tycoon vond ik anders niet slecht hoor.
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef SwiffMeister het volgende:
Transport Tycoon vond ik anders niet slecht hoor.
Precies, maar hier gaat het nu om de slechtste gamesquote:Op maandag 16 maart 2009 15:01 schreef mschol het volgende:
TT vond ik nou niet echt briljant...
goed, maar niet veel meer dan dat...
Er zijn inderdaad veel crappy tycoon spellen maar ook enkele geweldige. Railroad tycoon is een geweldige game erg complex en uitdagend.quote:Op zondag 15 maart 2009 17:40 schreef Lyzio het volgende:
Alle 'Tycoons' op de eerste twee delen van Rollercoaster na kunnen ook zonder meer in dit topic.
Ik had er geen last van bij nightfire. Althans niet dat ik het me herinner. Ik vind het aan de andere kant ook wel wat hebben dat het ernstig lastig en moeilijk is en dat je een lang stuk moet herspelen als je sterft. In real life is het ook niet prettig om te sterven.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:23 schreef Hondenbrokken het volgende:
Heel wat slechte flash-spellen gespeeld. Weinig slechte commerciële spellen, hoewel een redcat-spel, waarin je Engels zou moeten leren superslechte gameplay had. Wel veel slechte levels en slechte gameplay elementen meegemaakt. 3 levens en als je die verliest een uur lang aan vorderingen verliezen is behoorlijk fustrerend, maar ook als je niet weet hoe je verder moet, niet op kan slaan en een uur lang spelen verliest als je hem uitzet is erg slecht.
In James Bond Nigfhtdire, maar ook in tekken 5 in devil within komt dat voor (bij die eindbaas ogre, waarom kun je daar godverdomme niet saven!?)
Dat is wel zo, maar runescape is nog steeds te spelen, wel vernieuwd, maar als jij zegt dat de graphics nu ''goed'' zijn,,quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:09 schreef SwiffMeister het volgende:
Runescape is een game van 8 jaar geleden en je kunt het gratis spelen. Voor zo'n game vindt ik de graphics niet eens zo heel slecht hoor.
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat je vooral moet kijken wanneer het gemaakt is. Counter Strike ziet er ook niet uit, maar het is een game uit 2000 met een engine uit 1998. En voor die tijd was het prachtig.quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:44 schreef Leunen het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar runescape is nog steeds te spelen, wel vernieuwd, maar als jij zegt dat de graphics nu ''goed'' zijn,,
messiah?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aneurism het volgende:
Met dat engeltje waarmee je mensen hun lichamen moest overnemen, wat een kut besturing had dat.
Ja,quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:49 schreef Kriegel het volgende:
De NES versie zeker? Wat een ramp is die.
Best een vette game vond ik dat. Alleen wat veel bugs erin.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:36 schreef Aneurism het volgende:
Met dat engeltje waarmee je mensen hun lichamen moest overnemen, wat een kut besturing had dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |